Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκινητα των ΗΠΑ πατσιζουν αυτα της Ευρωπης σε ποιοτητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκινητα των ΗΠΑ πατσιζουν αυτα της Ευρωπης σε ποιοτητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    17
    51
    249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Ο χρήστης makinen έγραψε:

      Πάντως σχετικά τώρα με την ποιοτική σύγκριση των αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης-Αμερικής (για να μην πούμε Ιαπωνίας),η ψαλίδα όντως έχει κλείσει,όμως Γαβριήλ ότι αμερικάνικο και να βρεις δεν είναι καλύτερο ή ισάξιο με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.Επίσης η τεχνολογία displacement on demand που ανέφερες ως πρωτοπόρα για τη GM,να σε ενημερώσω (που μου κάνει εντύπωση πως δεν το ήξερες) πως η Mercedes τη χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστο στους κορυφαίους 12κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες της,κανονικά σε παραγωγή και προφανώς χωρίς προβλήματα.

      ΟΚ. 2 σημεια:

      1. Εχεις καποιο λινκ ή πληροφοριες για την τεχνολογια Displacement On Demand της Μερσεντες? Κατι τετοιο θα ηταν 100% νεο για μενα.

      2. Εαν οντως υπαρχει τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες, τοτε δεν ηταν πρωτη εαν την εβγαλε 2 χρονια πριν διοτι η Τζι Εμ την εφαρμοσε κατα την διαρκεια της δεκατιες του '80.

      Εντάξει,όχι τη δεκαετία του 80,αλλά όμως δούλεψε χωρίς προβλήματα και δε χρειάστηκε να το αποσύρουν.Ιδού και ένα λινκ (δεν έχω πολύ χρόνο να βρω περισσότερα):
      http://www.mercedes-benz.com/e/innovati ... _dez96.htm

      ΟΚ 2 ακομη σημεια:

      1. Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.

      2. Μακ, απο φενεται απο το λινκ, αυτη η τεχνολογια ειναι στο σταδιο των τεστ ακομη. Δεν το διαβασα ολο αλλα δεν βλεπω να την εχουν εφαρμοσει στην παραγωγη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

        1. Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.

        Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.

        Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?

        1. Μακ, απο φενεται απο το λινκ, αυτη η τεχνολογια ειναι στο σταδιο των τεστ ακομη. Δεν το διαβασα ολο αλλα δεν βλεπω να την εχουν εφαρμοσει στην παραγωγη.

        Από τότε όμως έχει μπει σε παραγωγή: http://www.sae.org/automag/newenginereview/mercedes.htm

        Μόλις βρήκα και αυτό: http://www.daimlerchrysler.com/environ/report2002/pdf/f5_e.pdf όπου λέει πως η DaimlerChrysler (η Mercedes, της Chrysler τα επιτεύγματα φαίνονται με κόκκινο στο κείμενο) έβγαλε το 1998 τον πρώτο κινητήρα V8 με αυτό το σύστημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          1. Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.

          Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.

          Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?

          Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.

          Οριστε:

          http://ca.autos.yahoo.com/020710/11/njjp.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Από τότε όμως έχει μπει σε παραγωγή: http://www.sae.org/automag/newenginereview/mercedes.htm

            Μόλις βρήκα και αυτό: http://www.daimlerchrysler.com/environ/report2002/pdf/f5_e.pdf όπου λέει πως η DaimlerChrysler (η Mercedes, της Chrysler τα επιτεύγματα φαίνονται με κόκκινο στο κείμενο) έβγαλε το 1998 τον πρώτο κινητήρα V8 με αυτό το σύστημα.

            Χμμμ... Δεν ειχα ιδεα οτι υπηρχε τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες. Αν και παρεχεται ως option (εξτρα) ακομη και στο ιδιο τον κινητηρα. ΠΟυ σημενει οτι ειναι σε πολυ περιοσισμενη παραγωγη. Ομως thanks για την ενημερωση. Δεν ειχα ιδεα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimded last edited by

              μου κανει εντυπωση που σου το ηξερες ηταν κατι αρκετα γνωστο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.

                Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?

                Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.

                Οριστε:

                http://ca.autos.yahoo.com/020710/11/njjp.html

                Ευχαριστώ για το link, δεν ήξερα για την Cadillac το '81. Προφανώς είχε μεν βγεί πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής (και άρα συμφωνώ μαζί σου πως η GM ήταν η πρωτοπόρος) αλλά είχε προβλήματα εφαρμογής ('The Cadillac engine was rough and sometimes erratic when switching the number of operating cylinders'), λόγω ανωριμότητας της τεχνολογίας. Φαίνεται πως η Mercedes και τώρα η GM βρήκαν επιτέλους το 'σωστό' τρόπο να το κάνουν, γιατί είναι ενδιαφέρον (βέβαια μόνο για μεγάλους κινητήρες, τι να 'κόψεις' τους 2 κυλίνδρους σε ένα 4κύλινδρο ? )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.

                  Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?

                  Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.

                  Οριστε:

                  http://ca.autos.yahoo.com/020710/11/njjp.html

                  Ευχαριστώ για το link, δεν ήξερα για την Cadillac το '81. Προφανώς είχε μεν βγεί πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής (και άρα συμφωνώ μαζί σου πως η GM ήταν η πρωτοπόρος) αλλά είχε προβλήματα εφαρμογής ('The Cadillac engine was rough and sometimes erratic when switching the number of operating cylinders'), λόγω ανωριμότητας της τεχνολογίας. Φαίνεται πως η Mercedes και τώρα η GM βρήκαν επιτέλους το 'σωστό' τρόπο να το κάνουν, γιατί είναι ενδιαφέρον (βέβαια μόνο για μεγάλους κινητήρες, τι να 'κόψεις' τους 2 κυλίνδρους σε ένα 4κύλινδρο ? )

                  Μπα ασε οπως λενε και εν Αμερικα 'Sounds like GM' της δεκαετιας του 80.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Έτσι ακουγόταν το Golf ΙΙ ενός συμφοιτητή μου. Βαριόταν να πάει να του αλλάξει μπουζί και το πήγαινε με δύο κυλίνδρους μόνο να λειτουργούν. Για την ιστορία, ήταν το 1050άρι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      makinen last edited by

                      Χεχε μου θύμησες το παλιό οικογενειακό μας Golf 1 που έμενε μερικά κρύα πρωινά με 3 κυλίνδρους για λίγη ώρα...πολύ πλάκα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ξεθάψιμο από την προ-Ολυμπιακή εποχή...

                        http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/04/top-picks-2013/index.htm

                        ούτε ένα από τους 3 άλλοτε μεγάλους του Detroit μέσα στη λίστα του CR.

                        Από το 2003 ως σήμερα έχουν αλλάξει πολλά.

                        Εδώ και η λίστα με τα οχήματα των Big Three

                        http://news.consumerreports.org/cars/2013/03/2013-american-top-picks-the-best-cars-born-in-the-usa.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Μια που το'φερε η κουβέντα.
                          http://news.consumerreports.org/cars/20 ... laims.html
                          Consumer Reports finds small turbo engines don't deliver on fuel economy claims
                          Πίνακας με καταναλώσεις (EPA) και του consumer reports.org (CR) οι οποίες δε συμπίπτουν συνήθως στην πραγματικότητα.
                          mpg=miles per gallon

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Μετα τους Κορεατες, χτυπα πια η καμπανα για την Ford οσον αφορα το θεμα που εχει να κανει με τις υποσχομενες καταναλωσεις. Καθως στην Αμερικη οι αποστασεις ειναι μεγαλες και τα ΜΜΜ δεν καλυπτουν τις αναγκες καθημερινης μετακινησης στον ιδιο βαθμο οπως στην Ευρωπη ακομα κ 2 mpg διαφορα σημαινουν χιλιαδες δολλαρια στο τελικο κοστος χρησης. Οποτε μαλλον θ εχουμε εξελιξεις....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            APRILIOS

                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr