-
Ο χρήστης heras έγραψε:
να συνεχισω κ εγω με τη σειρα μου τις ερωτησεις¨ο,τι αφορα το ραλι σχετικα με οδηγικη απολαυση κλπ ισχυουν κ για το σαξο vts? τελικα ειναι τα ιδια αυτοκινητα η διαφορετικα(μιλαω καθαρα με οδηγικα κριτηρια)?To σαξόφωνο είναι πιο μαλακό, με πιο απότομες αντιδράσεις στο όριο, με λιγότερο καλό τιμόνι (λόγω αντλίας του υδραυλικού τιμονιού-ίδια με τα απλά σάξο), λιγότερο καλή θέση οδήγησης, πιο φτηνό σε διάφορες λεπτομέρειες.
Όλα αυτά είναι στα πλαίσια της διαφοροποίησης δύο αυτοκινήτων με ίδιο πλαίσιο-αναρτήσεις-μοτέρ.
-
για το 205 δεν υπαρχει καμια γνωμη βρε παιδια?
-
Το 205 GTI 16V των 160 ίππων ήταν ο πραγματικός αρχηγός μαζί με το Clio Williams.
-
εγω νομιζα οτι το σαξο ειναι λιγοτερο απολυτο λογω πιο μαλακης αναρτησης(δεν το εχω οδηγησει ομως).για το τιμονι εχω ακουσει οτι μπορει να γινει σαν του ραλι αν αλλαχτει κατι στην αντλια-δεν ξερω τι.παντως κυριοι επειδη ημουν κατοχος κ ραλι 1.3 κ 1.6 16v(gti) συμφωνω σε ολα οσα λετε κ να συμπληρωσω οτι τα συγκεκριμενα γινοντουσαν επικινδυνα(ιδιως το 1.3)σε κατα στασεις που σου εφευγε η ουρα μετα απο μουτρα σε πολλα χλμ η στη βροχη.δυσκολα απεφευγες το μοιραιο πιστευω λογω μικρου μεταξονιου κ ελλειψης πισω ελατηριων που εκαναν την ολισθηση ακαριαια.επισης δεν μου αρεσαν τα φρενα τους στο μεν 13αρι μπλοκαραν σχετικα ευκολα ενω κ το abs του gti ηταν ευαισθητο.μετα που πηρα ενα punto gt ακομα θυμαμαι τι σημαινουν πραγματικα φρενα.τελος παντων γεγονος ειναι οτι με τετοια αυτοκινητα μπορεις να μαθεις πραγματικη οδηγηση κ να βελτιωνεσαι συνεχως αρκει να μην τα υπερεκτιμησεις
-
Strifter, νομίζω ότι τέτοιο 205 δεν βγήκε ποτέ από τη μαμά Peugeot.
Υπάρχουν πολλά, ειδικά στην Αγγλία, αλλά έχουν τοποθετήσει Mi16 κινητήρες από 405 ή ΒΧ. Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση αν δεν κάνω λάθος ήταν η 8βάλβιδη 1.9 των 130 ίππων.Heras, για τα φρένα έχω ένσταση!
Μπλοκάρουν εύκολα του 1.3?
Δεν το νομίζω. Ίσα ίσα που σου δίνουν αρκετά καλή αίσθηση ώστε να τα διατηρήσεις ακριβώς στο όριο του μπλοκαρίσματος αν θέλεις. Γενικώς δεν έχω ξανακούσει παράπονο γι'αυτό το θέμα!
Το ίδιο και για το ABS του GTi. Νομίζω ότι είναι από τα πιο σωστά συστήματα τους είδους!
Παρόλα αυτά συμφωνώ μαζί σου ότι του Punto GT είναι ακόμη καλύτερα.Α, το τιμόνι του Saxo δε γίνεται εύκολα ίδιο σε αίσθηση με του Rallye. Αν ήταν απλώς θέμα 'μιας αντλίας', όπως μας μάθαιναν τα περιοδικά, τώρα όλα τα Saxo θα είχαν καλό σε αίσθηση τιμόνι.
Είναι μια πιο ακριβή διαδικασία που αυτή τη στιγμή δυστυχώς δε θυμάμαι τί ακριβώς περιλαμβάνει. -
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Strifter, νομίζω ότι τέτοιο 205 δεν βγήκε ποτέ από τη μαμά Peugeot.
Υπάρχουν πολλά, ειδικά στην Αγγλία, αλλά έχουν τοποθετήσει Mi16 κινητήρες από 405 ή ΒΧ. Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση αν δεν κάνω λάθος ήταν η 8βάλβιδη 1.9 των 130 ίππων.Ίσως να'ναι έτσι, αν και είχα διαβάσει για μαμίσιο. Ίσως μπορεί να μας κατατοπίσει και κανείς άλλος...
-
Δεν έβγαινε φίλε Strifter....
-
Μάλλον όμως, έχεις δίκιο. Το 309 έβγαινε με 16V.
-
γνωριζει κανεις τι διαφορες εχουν αυτα τα δυο μοντελα? (εκτος απο μοτερ ,σασμαν,ημιαξονια,φρενα).εννοω διαφορες οπως διαφορετικο αξονα πισω,αλλη γεωμετρια αναρτησης κτλ
-
clio I 1.4 - clio I 1.8 16s (1991-1997)
γνωριζει κανεις τι διαφορες εχουν αυτα τα δυο μοντελα? (εκτος απο μοτερ ,σασμαν,ημιαξονια,φρενα).εννοω διαφορες οπως διαφορετικο αξονα πισω,αλλη γεωμετρια αναρτησης κτλ
-
Strifter καιρό είχε να ανοίξει topic για rallye Nά'σαι καλά.
Χάρηκα πολύ όταν είδα την φωτογραφία με το 106 σου σε ένα πολύ γνώριμο τοπίο για μένα. Αν κατάλαβα σωστά είναι ο δρόμος που οδηγεί από Καλαμάτα προς Καρδαμύλη, Στούπα, Αερόπολη.
Τι μου θυμίζεις, πολύ όμορφη διαδρομή με άπειρες στροφές. Ελπίζω να πάω πάλι κι φέτος με το rallye παρ'όλο που θα έχουμε και το παιδί αλλά σε πιο χαλαρούς ρυθμούς
Συγνώμη για το θάρρος αλλά δεν πουλιούνται τέτοια αυτοκίνητα.
Πρέπει να δώσεις παλλά παραπάνω χρήματα για να πάρεις κάτι που θα πλησιάζει σε αίσθηση το 106,να σε κάνει να κατεβαίνεις χωρίς λόγο στο γκαράζ να το κοιτάς και να ξανανεβαίνεις πάνω, να σε φτιάχνει ακόμα και μια χαλαρή βόλτα στη δεξιά λωρίδα ακόμα και με 60χλμ.να..... ουπς παρασύρθηκα ....συγνώμη -
και να το πλένεις !!!! κάθε μέρα !!!!
και να θέλεις να το έχεις αψόγο .... σαν μπιμπελό !!!
.....μου θυμίζει αυτό το 106 τα παιδικά μου χρόνια .....
που μπορεις με λίγα σχετικά χρήματα να προμηθεύεσαι
ανταλακτικά peugeot sport να τα τοποθετεις... με μια
ιεροτελεστία ... και να βλέπεις τα αποτελ΄σματα της
εξέλιξης τόσο του 106 όσο και της ΟΔΗΓΗΚΗΣ σου
προόδου στα μέγαρα !!!να γουστάρεις ρε παίδι μου το οδηγήν με 80χαω στην εθνική !!!
και όσο πάει στους επαρχιακούς δρόμους !!!! που δεν πατά ψυχή !!!μου θυμίζει την διαφήμηση στην ΤV με την αλφα... που επιλέγει να πάει
απο τον δρόμο με στροφές !!!σε λίγο καιρό θέλω να πάρω ένα δεύτερο car .. για τις καθημρινές διαδρομές !!! και το 106 στη γυάλα !!!
μου θυμίζω ένα καλό φίλο ... που μετά απο την corolla του 76 liftbag, πήρε μια Α150....
έ ... γουστάρει ... ακόμα περισσότερο να οδηγεί την corolla....
και για να μην γίνω κακός .... αφού η Α150 είναι συχνά πυκνά στο
service για upgrate εγκεφάλου κτλ... (χαλια τα ηλεκτρονικά της) -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
σε λίγο καιρό θέλω να πάρω ένα δεύτερο car .. για τις καθημρινές διαδρομές !!! και το 106 στη γυάλα !!!
.... αυτό έχει γίνει ήδη παράλληλα με την αγορά του 106R.
εντάξει όχι ακριβώς γυάλα....για επιλεκτικές ιδανικές διαδρομές θα έλεγα...
-
Να κανω μια μικρη παρενθεση και να πω οτι το 13αρακι εβγαινε με υδραυλικο ιδιο ακριβως με των 16αριων απλα ηθελε παραγγελια 6-8 μηνων...
Παρολα αυτα,οντως το 13αρι ειναι αλλου και σε οδικη συμπεριφορα δεν εχει καμια σχεση με τα 16αρια,καθαρα και μονο λογο αλουμινενιου μοτερ και λιγο λογο του στενοτερου αξονα πισω...
Και το βαρος κανει πολυ μεγαλη διαφορα στο turn in.
Βεβαια ειναι θορυβωδες,εκνευριστικο στην καθημερινη χρηση,αδυναμο στις -5000 και καιει και πολυ αναλογικα με τα αλλα δυο.
Το ξεσπασμα του μετα τις 5500 ειναι μουρλια!και το 16v εχει ξεσπασμα,σαφως εντονοτερο απο του 1300,απλα επειδη ειναι πιο γραμμικο και πολιτισμενο δεν του φαινεται...'Εξελιξη του ειδους' νομιζω το λενε.Σχετικα με τα φρενα,θα διαφωνησω. Ειναι εκπληκτικα καλα,καμια σχεση με του Punto βεβαια,και μπορεις σχετικα ευκολα να φρεναρεις μεσα στην στροφη χωρις να χασεις τον ελεγχο του αυτοκινητου(ε,αν το παρακανεις τοτε...) φαινομενο που στα 16αρια δεν ειναι τοσο ευκολο.
Γενικα πιστευω οτι σαν αυτοκινητο το 13αρι,σε σχεση με τα 16αρια,ειναι σαφως πιο pure,με πλεονεκτημα την πιο αμεση αποκριση στο στριψιμο του τιμονιου και την fake αισθηση αγωνιστικης κατασκευης,με καλυτερο παραδειγμα μονο το 205 Rallye.
Κατα τα αλλα τα 16αρια ειναι σαφως καλυτερα σε ολα τα υπολοιπα.
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Γενικα πιστευω οτι σαν αυτοκινητο το 13αρι,σε σχεση με τα 16αρια,ειναι σαφως πιο pure,με πλεονεκτημα την πιο αμεση αποκριση στο στριψιμο του τιμονιου και την fake αισθηση αγωνιστικης κατασκευης.Κατα τα αλλα τα 16αρια ειναι σαφως καλυτερα σε ολα τα υπολοιπα.
Στέλιο, συμφωνώ απόλυτα!
Αν θέλεις ένα αυτοκίνητο και για κάθε μέρα τα 1600άρια είναι μακράν καλύτερα.
Αν όμως έχεις ένα 106 για δεύτερο, να το φυλάς στο γκαράζ και να το βγάζεις μόνο κανα βράδυ για μια γρήγορη βόλτα, τότε ένα 1300άρι είναι όχι μόνο ισάξια αλλά, αναλόγως γούστου, ίσως και καλύτερη επιλογή.Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι μιλάμε για νορμάλ αυτοκίνητα ε!
Γιατί αν αρχίσουμε να λέμε για 1300άρια με 1600άρι μπλοκ, για 1600άρια με άλλες αναρτήσεις, για μπλοκέ, για γδυσίματα και κλουβιά κτλ., τότε κανείς δεν ξέρει τί θα προκύψει. -
Σωστοί οι προλαλήσαντες...
-
Όσον αφορά την σύγκριση μεταξύ ραλλί 1.3 και 16ν που προηγήθηκε συμφωνώ απόλυτα με τον Pai Mei.Όλες οι εκδόσεις του 106 ακολούθησαν εξελικτική πορεία στην αμεσότητα, πληροφόρηση, και αίσθηση που έδιναν στον οδηγό.Το 1.3 είναι πιο νωθρό στις αντιδράσεις του(αν μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο) σε σχέση με το 16ν.Αυτή η νωθρότητα αναφέρεται στις κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα και στο πόσο βοηθάει η ουρά να τοποθετήσεις το αμάξι πριν τη στροφή ή και μέσα σε αυτήν.Όσα 106 έχω οδηγήσει εξαιρουμένου του 16ν ναι μεν έστριβαν υποδειγματικά, αλλά σε κανένα η ουρά δεν ήταν τόσο ζωντανή(σε σημείο να στρίβεις συνέχεια με αυτήν και το τιμόνι και όχι με το τιμόνι) και σε κανένα η κάθε κίνηση δεν είχε τόσο άμεσο αντίκτυπο.Ακόμα και όταν θα σου γυρίσει με όλες τις άλλες εκδόσεις η μία διόρθωση θα φέρει κι άλλη μέχρι να έρθει, ενώ με το 16ν έχεις μία τιμονιά και έφυγες... ή στην πορεία σου ή αναστροφή(κοινώς τετακέ)Βέβαια όλα αυτά εξηγούνται από τα συστατικά της ανάρτησης, αλλά δεν είναι της παρούσης.Πραγματικά, το 16βάλβιδο σε μαμά μορφή έχει το απόλυτο τρίπτυχο για στροφές:κινητήρας-πλαίσιο-ανάρτηση, αλλά πάνω από όλα είναι η αίσθηση που δεν περιγράφεται με λόγια! Υ.Γ. Pai Mei το αμάξι σου ήταν σε παλιό τεύχος του Drive με τον τίτλο NOT TO BE CONTINUED;
-
Το 13αρι ειναι νωθρο απεναντι στα 16αρια;
Το ακουσαμε και αυτο... -
Προφανώς έχεις 13άρι(μαύρο;).
-
Κι εσύ προφανώς έχεις 16V?
Αν αφήσουμε όμως απ'έξω το 1300άρι, που έχει αρκετές διαφορές σε στήσιμο, βάρος, επιδόσεις κτλ. με τα άλλα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί στη σύγκριση μεταξύ των 1600αριών, να μην είναι καλύτερο το 8V?
Έχει ίδια ροπή σε χαμηλές και μεσαίες, είναι πιο κοντό λόγω διαφορικού και πιο ελαφρύ λόγω κινητήρα & εξοπλισμού.
Το δε στήσιμο είναι ακριβώς το ίδιο.
Άρα γιατί να μην είναι αυτό ακόμη καλύτερο?Δε μιλάω τελείως υποθετικά, αφού φίλος που έχει οδηγήσει άπειρα Ραλλάκια (είναι ιδιοκτήτης μάντρας βλέπετε και ότι έρχεται για πούλημα το κάνει μερικές βόλτες...) θεωρεί κορυφαίο οδηγικά το 8βάλβιδο.
Και οι 4Τ όταν είχε βγει το 16V είχαν γράψει 'Στην καρδιά μας θα μείνει το 8V ως το πιο παιχνιδιάρικο'.
Εγώ προσωπικά από όσα έχω οδηγήσει δεν έχω καταφέρει να βγάλω ένα σαφές συμπέρασμα υπέρ του ενός ή του άλλου.Με λίγα λόγια αν γίνει σήμερα ένα συγκριτικό εργοστασιακών 106 1.6 (άντε να τα βρούμε...) από κάποιον από μας βλέπω πιο πιθανό να 'νικήσει' το 8V.
Αρκεί να ξεκολλήσουμε το μυαλό μας από τα άλογα και το 0-100 για λίγο.
Ραλάκι μου καλό, καλό μου ραλάκι...