-
Γαβριήλ μπορεί να έχεις δίκιο ότι μάλλον το χάσμα κλείνει (σιγά) και να υπερέβαλλα προηγουμένως.
Πάντως όσον αφορά την έρευνα της J.D. Power που λες ότι η GM έχασε για πολύ λίγο την 2η θέση δεν πιστεύω να εννοείς αυτήν που αφορά το Initial Quality (90 πρώτες ημέρες χρήσης αυτοκινήτου) γιατί δε νομίζω ότι αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα αξιοπιστίας αυτό το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Αν αναφέρεσαι στο long durability όπως ο ίδιος είχες ανακοινώσει εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1505&highlight=j+d+power η GM δεν είναι στην 1η δεκάδα σε αντίθεση με Chrysler και Buick.Επίσης θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.autooninfo.net που έχει αναλυτικούς πίνακες περί αξιοπιστίας μεταξύ των Αυτοκινητοβιομηχανιών. Είναι διαφωτιστικό και δείχνει τεράστια απόσταση μεταξύ Ιαπωνικών και Αμερικανικών αυτοκινήτων σε θέματα reliability & durability.
Ακόμα, στα βραβεία Pyramid 2003 (CANADIAN AUTOMOBILE ASSOCIATION) δεν υπάρχουν πουθενά Αμερικάνικες εταιρείες http://www.caa.ca/e/automotive/pyramid-awards.shtml και φυσικά δεν είναι ούτε στα πρώτα 10 αυτοκίνητα όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών όπως θα δεις.
Θα ήθελα επίσης να πω για το Consumer Reports' ότι μπορεί να μη δέχεται διαφημίσεις αλλά όταν εμφανίζει στο 2003 Buying Guide σαν προτεινόμενα αυτοκίνητα για αγορά π.χ. τα Chevrolet Malibu, Chevrolet Tahoe, GMC Yukon, Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL, Chevrolet Silverado 1500 extended, GMC Sierra 1500 extended, ενώ σε άλλες σελίδες του ίδιου οδηγού τα ίδια αυτά αυτοκίνητα εμφανίζονται σαν 'Used cars to avoid by make and year' δείχνει μάλλον γελοίο και παραπλανητικό για τους καταναλωτές. Δηλαδή τι λεει ότι είναι καλά να τα αγοράσεις καινούργια αλλά μόνο για 2-3 χρόνια; Δεν ξέρω τι λες;
http://www.autooninfo.net/NAEd200211CR2003BuyGandGM.htmΑν, όμως κάνεις ένα συνδυασμό των λιστών του Consumer Reports' τότε θα δεις ότι στα προτεινόμενα δεν υπάρχει κανένα Αμερικάνικο Αυτοκίνητο
http://www.autooninfo.net/NAEd200303TechniqueNewCarSelection.htmΕπίσης, εντελώς πληροφοριακά παραθέτω και μια άλλη έρευνα που αποδεικνύει με ένα αρκετά ενδιαφέροντα τρόπο τα λεγόμενά μου http://www.detnews.com/2001/autos/0103/20/autos-201850.htm
Οι κλέφτες λοιπόν προτιμούν τα Toyota και Ηonda αλλά μόνο όταν αυτά είναι παλιά (από 9 χρονών και πάνω ιδίως για τα Toyota). Αυτό δείχνει ότι μέχρι τότε δεν υπάρχει ανάγκη για ανταλλακτικά γιατί τα αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα. Μετά λοιπόν τα 9 χρόνια προκύπτει τέτοια ανάγκη και αρχίζει το κλέψιμο των αυτοκινήτων. Αντιθέτως, για αυτοκίνητα από τους Big Three μπορεί να προκύψει άμεση ανάγκη για ανταλλακτικά.
http://www.autooninfo.net/NAEd2002MayToyotaDurPre.htm
http://www.autooninfo.net/AutoonInfo/DurabilityInformationPage3.htmΠώς τα κρίνεις όλα τα παραπάνω;
-
Αυτό με τις αυτοκτονίες το μπέρδεψα κι εγώ!
-
Ο ΒΡΕΤΑΝΟΣ υφυπουργός για εξωτερικές υποθέσεις κ. Πίτερ Χέιν δήλωσε, ότι κάθε κυβέρνηση έχει χρέος να αναζητεί και όπου μπορεί να εφαρμόζει νέες τεχνολογίες, που θα συνεισφέρουν στη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο. Η Γκρινπίς επικαλείται έκθεση της γερμανικής Ντόιτσεμπανκ, σύμφωνα με την οποία, εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν ανάλογη τεχνολογία με αυτήν που έχουν τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, θα χρησιμοποιούνταν εκεί, καθημερινώς, ένα εκατομμύριο βαρέλια βενζίνης λιγότερα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ
Γαβριήλ, μ'αρέσει ο τίτλος του θέματος...μοιάζει να πατσίζουν οι 'αυτοκτονίες' μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής και μάλιστα σε ποιότητα...Σορρυ, το λιμιτ χαρακτηρων στο θεμα ειναι προβλημα πολλες φορες. Οντως ομως, εχει πλακα.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στο long durability όπως ο ίδιος είχες ανακοινώσει εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1505&highlight=j+d+power η GM δεν είναι στην 1η δεκάδα σε αντίθεση με Chrysler και Buick.
syele στην πρωτη εκεινη δεκαδα που βλεπεις στο θρεντ μου, οι εταιριες Buick και Cadillac ανηκουν στην General Motors. Πολλοι μπερδευονται και αντιλαμβανονται την General Motors ως μια μαρκα και οχι ως μια εταιρια με πολλες θυγατρικες. Δεν υπαρχει General Motors ως μαρκα οπως υπαρχει Φορντ ή Κράισλερ μαρκα και κατα την ιδια στιγμη εχουν θυγατρικες. Καλυτερα τωρα?
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Αυτό με τις αυτοκτονίες το μπέρδεψα κι εγώ!ΟΚ το αλλαξα
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Γαβριήλ μπορεί να έχεις δίκιο ότι μάλλον το χάσμα κλείνει (σιγά) και να υπερέβαλλα προηγουμένως.
Πάντως όσον αφορά την έρευνα της J.D. Power που λες ότι η GM έχασε για πολύ λίγο την 2η θέση δεν πιστεύω να εννοείς αυτήν που αφορά το Initial Quality (90 πρώτες ημέρες χρήσης αυτοκινήτου) γιατί δε νομίζω ότι αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα αξιοπιστίας αυτό το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Αν αναφέρεσαι στο long durability όπως ο ίδιος είχες ανακοινώσει εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1505&highlight=j+d+power η GM δεν είναι στην 1η δεκάδα σε αντίθεση με Chrysler και Buick.Επίσης θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.autooninfo.net που έχει αναλυτικούς πίνακες περί αξιοπιστίας μεταξύ των Αυτοκινητοβιομηχανιών. Είναι διαφωτιστικό και δείχνει τεράστια απόσταση μεταξύ Ιαπωνικών και Αμερικανικών αυτοκινήτων σε θέματα reliability & durability.
Ακόμα, στα βραβεία Pyramid 2003 (CANADIAN AUTOMOBILE ASSOCIATION) δεν υπάρχουν πουθενά Αμερικάνικες εταιρείες http://www.caa.ca/e/automotive/pyramid-awards.shtml και φυσικά δεν είναι ούτε στα πρώτα 10 αυτοκίνητα όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών όπως θα δεις.
Θα ήθελα επίσης να πω για το Consumer Reports' ότι μπορεί να μη δέχεται διαφημίσεις αλλά όταν εμφανίζει στο 2003 Buying Guide σαν προτεινόμενα αυτοκίνητα για αγορά π.χ. τα Chevrolet Malibu, Chevrolet Tahoe, GMC Yukon, Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL, Chevrolet Silverado 1500 extended, GMC Sierra 1500 extended, ενώ σε άλλες σελίδες του ίδιου οδηγού τα ίδια αυτά αυτοκίνητα εμφανίζονται σαν 'Used cars to avoid by make and year' δείχνει μάλλον γελοίο και παραπλανητικό για τους καταναλωτές. Δηλαδή τι λεει ότι είναι καλά να τα αγοράσεις καινούργια αλλά μόνο για 2-3 χρόνια; Δεν ξέρω τι λες;
http://www.autooninfo.net/NAEd200211CR2003BuyGandGM.htmΑν, όμως κάνεις ένα συνδυασμό των λιστών του Consumer Reports' τότε θα δεις ότι στα προτεινόμενα δεν υπάρχει κανένα Αμερικάνικο Αυτοκίνητο
http://www.autooninfo.net/NAEd200303TechniqueNewCarSelection.htmΕπίσης, εντελώς πληροφοριακά παραθέτω και μια άλλη έρευνα που αποδεικνύει με ένα αρκετά ενδιαφέροντα τρόπο τα λεγόμενά μου http://www.detnews.com/2001/autos/0103/20/autos-201850.htm
Οι κλέφτες λοιπόν προτιμούν τα Toyota και Ηonda αλλά μόνο όταν αυτά είναι παλιά (από 9 χρονών και πάνω ιδίως για τα Toyota). Αυτό δείχνει ότι μέχρι τότε δεν υπάρχει ανάγκη για ανταλλακτικά γιατί τα αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα. Μετά λοιπόν τα 9 χρόνια προκύπτει τέτοια ανάγκη και αρχίζει το κλέψιμο των αυτοκινήτων. Αντιθέτως, για αυτοκίνητα από τους Big Three μπορεί να προκύψει άμεση ανάγκη για ανταλλακτικά.
http://www.autooninfo.net/NAEd2002MayToyotaDurPre.htm
http://www.autooninfo.net/AutoonInfo/DurabilityInformationPage3.htmΠώς τα κρίνεις όλα τα παραπάνω;
syele το Consumer Reports ειναι εγκυρο ΜΜΕ και το καλυτερο στο ειδος του.
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Η Γκρινπίς επικαλείται έκθεση της γερμανικής Ντόιτσεμπανκ, σύμφωνα με την οποία, εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν ανάλογη τεχνολογία με αυτήν που έχουν τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, θα χρησιμοποιούνταν εκεί, καθημερινώς, ένα εκατομμύριο βαρέλια βενζίνης λιγότερα.Και ποια ειναι αυτη η 'τεχνολογια' ? Και τι σχεση εχουν ολα αυτα με το θεμα?
-
Όντως εντυπωσιακά τα αποτελέσματα φίλε syele [http://www.autooninfo.net] και..τί άλλο να πούμε;
[εκτός θέματος]
τα Chevrolet Malibu, Chevrolet Tahoe, GMC Yukon, Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL, Chevrolet Silverado 1500 extended, GMC Sierra 1500 προτεινόμενα;; Καλά η άλφα πως θα πάει εκεί;με 'καρότσα' από ντάτσια;gavriil1 όντως η παρατήρηση του SAXOGUS2 δεν έχει άμεση σχέση,αλλά εντάσεται στο πλαίσιο πως η ευρωπαίοι αντιπαθούμε a priori τον τρόπο της μαζικής αυτοκίνησης που επικρατεί στη χώρα διαμονής σου επειδή όντως επιβαρύνει τρομερά το περιβάλλον κατά κύριο λόγο,αλλά και εξαιτίας της αισθητικής εμφάνισης που έχει υιοθετηθεί στις ΗΠΑ.
Άλλωστε τί στο καλό,οι αμερικάνοι φτιάχνουν αμάξια 6000cc, που καίνε τρία προάστια του ΙΡΑΚ ανά 100 χιλιόμετρα, τα πάνε με 55 μιλια,και χαλάνε κι όλας τα άτιμα; -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η Γκρινπίς επικαλείται έκθεση της γερμανικής Ντόιτσεμπανκ, σύμφωνα με την οποία, εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν ανάλογη τεχνολογία με αυτήν που έχουν τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, θα χρησιμοποιούνταν εκεί, καθημερινώς, ένα εκατομμύριο βαρέλια βενζίνης λιγότερα.
Και ποια ειναι αυτη η 'τεχνολογια' ? Και τι σχεση εχουν ολα αυτα με το θεμα?
Έχει όμως σχέση με το άρθρο του Ιαν Ατκοκ των 4Τ Μαρτίου..
-
Πάντως σχετικά τώρα με την ποιοτική σύγκριση των αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης-Αμερικής (για να μην πούμε Ιαπωνίας),η ψαλίδα όντως έχει κλείσει,όμως Γαβριήλ ότι αμερικάνικο και να βρεις δεν είναι καλύτερο ή ισάξιο με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.Επίσης η τεχνολογία displacement on demand που ανέφερες ως πρωτοπόρα για τη GM,να σε ενημερώσω (που μου κάνει εντύπωση πως δεν το ήξερες) πως η Mercedes τη χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστο στους κορυφαίους 12κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες της,κανονικά σε παραγωγή και προφανώς χωρίς προβλήματα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
syele στην πρωτη εκεινη δεκαδα που βλεπεις στο θρεντ μου, οι εταιριες Buick και Cadillac ανηκουν στην General Motors. Πολλοι μπερδευονται και αντιλαμβανονται την General Motors ως μια μαρκα και οχι ως μια εταιρια με πολλες θυγατρικες. Δεν υπαρχει General Motors ως μαρκα οπως υπαρχει Φορντ ή Κράισλερ μαρκα και κατα την ιδια στιγμη εχουν θυγατρικες. Καλυτερα τωρα?Έχεις δίκιο, λάθος μου
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
syele το Consumer Reports ειναι εγκυρο ΜΜΕ και το καλυτερο στο ειδος του.Ναι, αλλά δεν μου είπες την άποψή σου επί αυτών που σου παράθεσα. Αν το καλύτερο στο είδος του ΜΜΕ λεει 'Αγοράστε ένα αυτοκίνητο αλλά μόνο για 2 χρόνια' τότε να με συγχωρείς αλλά εγείρει αμφιβολίες.
Ακόμα και τα έγκυρα ΜΜΕ υποπίπτουν σε ...πατάτες. Διαφωνείς; -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Επίσης θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.autooninfo.net που έχει αναλυτικούς πίνακες περί αξιοπιστίας μεταξύ των Αυτοκινητοβιομηχανιών. Είναι διαφωτιστικό και δείχνει τεράστια απόσταση μεταξύ Ιαπωνικών και Αμερικανικών αυτοκινήτων σε θέματα reliability & durability.
Ακόμα, στα βραβεία Pyramid 2003 (CANADIAN AUTOMOBILE ASSOCIATION) δεν υπάρχουν πουθενά Αμερικάνικες εταιρείες http://www.caa.ca/e/automotive/pyramid-awards.shtml και φυσικά δεν είναι ούτε στα πρώτα 10 αυτοκίνητα όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών όπως θα δεις.
Θα ήθελα επίσης να πω για το Consumer Reports' ότι μπορεί να μη δέχεται διαφημίσεις αλλά όταν εμφανίζει στο 2003 Buying Guide σαν προτεινόμενα αυτοκίνητα για αγορά π.χ. τα Chevrolet Malibu, Chevrolet Tahoe, GMC Yukon, Chevrolet Suburban, GMC Yukon XL, Chevrolet Silverado 1500 extended, GMC Sierra 1500 extended, ενώ σε άλλες σελίδες του ίδιου οδηγού τα ίδια αυτά αυτοκίνητα εμφανίζονται σαν 'Used cars to avoid by make and year' δείχνει μάλλον γελοίο και παραπλανητικό για τους καταναλωτές. Δηλαδή τι λεει ότι είναι καλά να τα αγοράσεις καινούργια αλλά μόνο για 2-3 χρόνια; Δεν ξέρω τι λες;
http://www.autooninfo.net/NAEd200211CR2003BuyGandGM.htmΑν, όμως κάνεις ένα συνδυασμό των λιστών του Consumer Reports' τότε θα δεις ότι στα προτεινόμενα δεν υπάρχει κανένα Αμερικάνικο Αυτοκίνητο
http://www.autooninfo.net/NAEd200303TechniqueNewCarSelection.htmΕπίσης, εντελώς πληροφοριακά παραθέτω και μια άλλη έρευνα που αποδεικνύει με ένα αρκετά ενδιαφέροντα τρόπο τα λεγόμενά μου http://www.detnews.com/2001/autos/0103/20/autos-201850.htm
Οι κλέφτες λοιπόν προτιμούν τα Toyota και Ηonda αλλά μόνο όταν αυτά είναι παλιά (από 9 χρονών και πάνω ιδίως για τα Toyota). Αυτό δείχνει ότι μέχρι τότε δεν υπάρχει ανάγκη για ανταλλακτικά γιατί τα αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα. Μετά λοιπόν τα 9 χρόνια προκύπτει τέτοια ανάγκη και αρχίζει το κλέψιμο των αυτοκινήτων. Αντιθέτως, για αυτοκίνητα από τους Big Three μπορεί να προκύψει άμεση ανάγκη για ανταλλακτικά.
http://www.autooninfo.net/NAEd2002MayToyotaDurPre.htm
http://www.autooninfo.net/AutoonInfo/DurabilityInformationPage3.htmΠώς τα κρίνεις όλα τα παραπάνω;
Μπράβο syele!!! Πολύ καλή και εμπεριστατωμένη έρευνα με πολλά ενδιαφέροντα links
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πάντως σχετικά τώρα με την ποιοτική σύγκριση των αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης-Αμερικής (για να μην πούμε Ιαπωνίας),η ψαλίδα όντως έχει κλείσει,όμως Γαβριήλ ότι αμερικάνικο και να βρεις δεν είναι καλύτερο ή ισάξιο με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.Επίσης η τεχνολογία displacement on demand που ανέφερες ως πρωτοπόρα για τη GM,να σε ενημερώσω (που μου κάνει εντύπωση πως δεν το ήξερες) πως η Mercedes τη χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστο στους κορυφαίους 12κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες της,κανονικά σε παραγωγή και προφανώς χωρίς προβλήματα.ΟΚ. 2 σημεια:
-
Εχεις καποιο λινκ ή πληροφοριες για την τεχνολογια Displacement On Demand της Μερσεντες? Κατι τετοιο θα ηταν 100% νεο για μενα.
-
Εαν οντως υπαρχει τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες, τοτε δεν ηταν πρωτη εαν την εβγαλε 2 χρονια πριν διοτι η Τζι Εμ την εφαρμοσε κατα την διαρκεια της δεκατιες του '80.
-
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
syele το Consumer Reports ειναι εγκυρο ΜΜΕ και το καλυτερο στο ειδος του.
Ναι, αλλά δεν μου είπες την άποψή σου επί αυτών που σου παράθεσα. Αν το καλύτερο στο είδος του ΜΜΕ λεει 'Αγοράστε ένα αυτοκίνητο αλλά μόνο για 2 χρόνια' τότε να με συγχωρείς αλλά εγείρει αμφιβολίες.
Ακόμα και τα έγκυρα ΜΜΕ υποπίπτουν σε ...πατάτες. Διαφωνείς;Δεν καταλαβαινω πως το παραπανω κανει ενα ΜΜΕ οχι εγκυρο. Μαλιστα, απο την εμπειρια μου, συμφνωνω μαζι τους.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
By the way, μολις εφτασα Los Angeles και η Hertz που εδωσε ενα 2003 Καμρυ. Καταενθουσιαστηκα με το αυτοκινητο Νικο. Για $22Κ πια παιρνεις 'πολυ' αυτοκινητο για τα λεφτα. Ηταν φυσικα αυτο με τον μικρο κινητηρα (2.4 λιτρα 157 ιππους) αλλα ηταν αρκετος. Η ποιοτητα κυλισης ειναι στο επιπεδο του αυτοκινητου μου. Η αισθηση ειναι οτι ειναι οσο στιβαρο και το τιμονι ειναι μπορω να πω πιο ακριβες! Μιλαμε για οικογενιακο αυτοκινητο στην βασικη του εκδοση και το συγκρινω με ενα πολυτελες GT κουπε! Η εργονομια μεσα ειναι σχεδον οσο καλη με το CL και η ποιοτητα οχι παραπανω απο 15% χειροτερη (στο εσωτερικο). Τα μονα παραπονα ηταν για τα καθισματα (τα οποια παντα ειναι οχι τα καλυτερα οταν μιλαμε για βασικες εκδοσεις) και για τον κινητηρα που ως 4κυλινδρος 'ταρακουναει' στο ρελαντι. Με κακομαθαν τα 6κυλιδνρα μαλλον. Ομως ειναι σχεδον βελουδινος πανω απο τις 1500 σαλ. Και τραβαει ομοιομορφα παντου. Οι 350 λιμπρες λιγοτερες απο το αυτοκινητο μου, 'εδειξαν' αμεσως παντως. Αχ, αυτη η μαζαΜε 24-25 χιλιαρικα παιρνεις το καινουργιο Ακορντ. Πριν ελθω Ελλαδα ειχα παει και εκατσα μεσα. Φαινοτανε ανετο και τα καθισματα ηταν ανετα. Επισης με το εξακυλινδρο μοτερ των 240 ιππων εκανε και 30 μιλλια στο γαλλονι. Οχι σαν 19-20 του WRX και 13-15 του Grand Cherokee.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Πάντως σχετικά τώρα με την ποιοτική σύγκριση των αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης-Αμερικής (για να μην πούμε Ιαπωνίας),η ψαλίδα όντως έχει κλείσει,όμως Γαβριήλ ότι αμερικάνικο και να βρεις δεν είναι καλύτερο ή ισάξιο με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.Επίσης η τεχνολογία displacement on demand που ανέφερες ως πρωτοπόρα για τη GM,να σε ενημερώσω (που μου κάνει εντύπωση πως δεν το ήξερες) πως η Mercedes τη χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστο στους κορυφαίους 12κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες της,κανονικά σε παραγωγή και προφανώς χωρίς προβλήματα.
ΟΚ. 2 σημεια:
-
Εχεις καποιο λινκ ή πληροφοριες για την τεχνολογια Displacement On Demand της Μερσεντες? Κατι τετοιο θα ηταν 100% νεο για μενα.
-
Εαν οντως υπαρχει τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες, τοτε δεν ηταν πρωτη εαν την εβγαλε 2 χρονια πριν διοτι η Τζι Εμ την εφαρμοσε κατα την διαρκεια της δεκατιες του '80.
Εντάξει,όχι τη δεκαετία του 80,αλλά όμως δούλεψε χωρίς προβλήματα και δε χρειάστηκε να το αποσύρουν.Ιδού και ένα λινκ (δεν έχω πολύ χρόνο να βρω περισσότερα):
http://www.mercedes-benz.com/e/innovati ... _dez96.htm -
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
By the way, μολις εφτασα Los Angeles και η Hertz που εδωσε ενα 2003 Καμρυ. Καταενθουσιαστηκα με το αυτοκινητο Νικο. Για $22Κ πια παιρνεις 'πολυ' αυτοκινητο για τα λεφτα. Ηταν φυσικα αυτο με τον μικρο κινητηρα (2.4 λιτρα 157 ιππους) αλλα ηταν αρκετος. Η ποιοτητα κυλισης ειναι στο επιπεδο του αυτοκινητου μου. Η αισθηση ειναι οτι ειναι οσο στιβαρο και το τιμονι ειναι μπορω να πω πιο ακριβες! Μιλαμε για οικογενιακο αυτοκινητο στην βασικη του εκδοση και το συγκρινω με ενα πολυτελες GT κουπε! Η εργονομια μεσα ειναι σχεδον οσο καλη με το CL και η ποιοτητα οχι παραπανω απο 15% χειροτερη (στο εσωτερικο). Τα μονα παραπονα ηταν για τα καθισματα (τα οποια παντα ειναι οχι τα καλυτερα οταν μιλαμε για βασικες εκδοσεις) και για τον κινητηρα που ως 4κυλινδρος 'ταρακουναει' στο ρελαντι. Με κακομαθαν τα 6κυλιδνρα μαλλον. Ομως ειναι σχεδον βελουδινος πανω απο τις 1500 σαλ. Και τραβαει ομοιομορφα παντου. Οι 350 λιμπρες λιγοτερες απο το αυτοκινητο μου, 'εδειξαν' αμεσως παντως. Αχ, αυτη η μαζα
Με 24-25 χιλιαρικα παιρνεις το καινουργιο Ακορντ. Πριν ελθω Ελλαδα ειχα παει και εκατσα μεσα. Φαινοτανε ανετο και τα καθισματα ηταν ανετα. Επισης με το εξακυλινδρο μοτερ των 240 ιππων εκανε και 30 μιλλια στο γαλλονι. Οχι σαν 19-20 του WRX και 13-15 του Grand Cherokee.
Νικος
Το εσωτερικό του Ακόρντ είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με παλιά. Και το κουπέ είναι αρκετά όμορφο, αλλά το σεντάν πολύ άσχημο.
Το Κάμρυ, έχει πίσω ταμπούρα οπότε απορρίπτεται...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
By the way, μολις εφτασα Los Angeles και η Hertz που εδωσε ενα 2003 Καμρυ. Καταενθουσιαστηκα με το αυτοκινητο Νικο. Για $22Κ πια παιρνεις 'πολυ' αυτοκινητο για τα λεφτα. Ηταν φυσικα αυτο με τον μικρο κινητηρα (2.4 λιτρα 157 ιππους) αλλα ηταν αρκετος. Η ποιοτητα κυλισης ειναι στο επιπεδο του αυτοκινητου μου. Η αισθηση ειναι οτι ειναι οσο στιβαρο και το τιμονι ειναι μπορω να πω πιο ακριβες! Μιλαμε για οικογενιακο αυτοκινητο στην βασικη του εκδοση και το συγκρινω με ενα πολυτελες GT κουπε! Η εργονομια μεσα ειναι σχεδον οσο καλη με το CL και η ποιοτητα οχι παραπανω απο 15% χειροτερη (στο εσωτερικο). Τα μονα παραπονα ηταν για τα καθισματα (τα οποια παντα ειναι οχι τα καλυτερα οταν μιλαμε για βασικες εκδοσεις) και για τον κινητηρα που ως 4κυλινδρος 'ταρακουναει' στο ρελαντι. Με κακομαθαν τα 6κυλιδνρα μαλλον. Ομως ειναι σχεδον βελουδινος πανω απο τις 1500 σαλ. Και τραβαει ομοιομορφα παντου. Οι 350 λιμπρες λιγοτερες απο το αυτοκινητο μου, 'εδειξαν' αμεσως παντως. Αχ, αυτη η μαζα
Με 24-25 χιλιαρικα παιρνεις το καινουργιο Ακορντ. Πριν ελθω Ελλαδα ειχα παει και εκατσα μεσα. Φαινοτανε ανετο και τα καθισματα ηταν ανετα. Επισης με το εξακυλινδρο μοτερ των 240 ιππων εκανε και 30 μιλλια στο γαλλονι. Οχι σαν 19-20 του WRX και 13-15 του Grand Cherokee.
Νικος
Εχω κατσει μεσα στο καινουργιο Ακκορντ αρκετες φορες μαλιστα. Πρωτη φορα ηταν πριν 2 μηνες. Μολις ειρθαν στις εκθεσεις αντιπρωσοπων. Κοιτουσα για τεστ του S2000 τοτε γιαυτο. Κατι που τελικα εκανα σε αντιπροσωπο BMW τελικα οπως ξερεις.
Anyway, το εσωτερικο του νεου Ακκορντ ειναι καλυτερο γενικα. Αλλα αυτο του Καμρυ ηταν πολυ εργονομικο και απλο στην χρηση. User friendly.
Ενα αλλα παραπονο που ξεχασα ηταν το πενταλ των φρενων επρεπε να το πατας 'σε βαθος' για να δεις αποτελεσμα.
Αυτοκινητα των ΗΠΑ πατσιζουν αυτα της Ευρωπης σε ποιοτητα