-
Με αφορμή το post του ΙΚΕ σε παλαιότερη συζήτηση, αλλά και μια συζήτηση στο θέμα με το GTi της χρονιάς, παραθέτω την ψηφοφορία αυτή.
-
Με αφορμή το post του ΙΚΕ σε παλαιότερη συζήτηση, αλλά και μια συζήτηση στο θέμα με το GTi της χρονιάς, παραθέτω την ψηφοφορία αυτή.
-
Με αφορμή το post του ΙΚΕ σε παλαιότερη συζήτηση, αλλά και μια συζήτηση στο θέμα με το GTi της χρονιάς, παραθέτω την ψηφοφορία αυτή.
-
Το 2 και το 3 μαζί: Υπάρχουν, και μάλιστα περισσότερα από παλιά, αλλά είναι δυσκολότερο να τα αποκτήσει κανείς. Κοινώς, έχει εκλείψει σε μεγάλο βαθμό το 'φτηνό γκάζι'
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το 2 και το 3 μαζί: Υπάρχουν, και μάλιστα περισσότερα από παλιά, αλλά είναι δυσκολότερο να τα αποκτήσει κανείς. Κοινώς, έχει εκλείψει σε μεγάλο βαθμό το 'φτηνό γκάζι'Ακριβώς!
Περισσότερα από κάθε άλλη εποχή αλλά ακριβά. Τι να ψηφίσω γιατρέ μου;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Περισσότερα από κάθε άλλη εποχή αλλά ακριβά. Τι να ψηφίσω γιατρέ μου;
To 2!
-
το ερωτημα ειναι αλλο
συμφερει τις εταιριες να βγαλουν ενα φτηνο σπορ (σπορ=λιτο -κατι σαν 106R-, οχι απλα με καλη οδικη συμπεριφορα) ξερωντας οτι απευθυνεται σε λιγους και οχι στην πλειοψηφια των πελατων που θελουν και ανεση και αεροσακους και κλιμα και ποτηροθηκες και... και...
συμβιβασμοι τους οποιους αν δε θες πληρωνεις
-
Πολλοί θα αγοράσουν ένα αμάξι με γκάζι στα 15 χιλιάρικα. Αλλά όταν πάρει 1,5 αστέρι στο euroncap, πώς θα το δικαιολογήσουν; Να τους βγει η φήμη εταιρείας που βγάζει σκοτώστρες;
Έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Θυμάστε τα landwind; Αν έβγαιναν πριν 15 χρόνια θα ήταν άριστα, σήμερα είναι οχήματα-φονιάδες. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
το ερωτημα ειναι αλλοσυμφερει τις εταιριες να βγαλουν ενα φτηνο σπορ (σπορ=λιτο -κατι σαν 106R-, οχι απλα με καλη οδικη συμπεριφορα) ξερωντας οτι απευθυνεται σε λιγους και οχι στην πλειοψηφια των πελατων που θελουν και ανεση και αεροσακους και κλιμα και ποτηροθηκες και... και...
Για να μην βγάζουν πια, πάει να πει πώς το μελέτησαν και δεν τις συμφέρει. Τόσο απλό, δυστυχώς
Παράδειγμα: για να πάρεις σήμερα μικρό στριφτερό σπαρτιάτικο αυτοκίνητο, 1300 κυβικών, ~90 ίππων, 800 κιλών, που δείχνει και ΕΙΝΑΙ σπορ παρά την έλλειψη στο απόλυτο γκάζι, πρέπει να σκάσεις 20 χιλιάρικα αρχική τιμή... Πίκρα
-
Σπόρ αυτοκίνητα που ζυγίζουν λίγο κάτω απο δύο τόνους φυσικά και υπάρχουν.Είναι γνωστή η μέθοδος που κάνει 'σπόρ' ένα αυτοκίνητο,διαφημίζοντας τά 'σπόρ' πεντάλ το 'σπόρ' χρώμα και τούς 'σπόρ' προβολείς ομίχλης
Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ σπόρ αυτοκίνητα,αυτά που ζυγίζουν κάτω απο ένα τόνο,καί με αναλογία κιλών ανα ίππο κάτω απο εφτα.
αυτά μιλώντας για απόδοση κινητήρα,κλ.π.
Το θέμα του στησίματος είναι διαφορετικό κεφάλαιο,και ίσως έχει διαφορετικά κριτήρια για τόν καθένα μας -
πικρα ξε πικρα πρεπει να καταλαβουμε οτι οσοι θελουν σπορ αυτοκινητα (φτηνα και για καθε μερα) ειναι μειοψηφια
και να σου πω την αληθεια αν ηταν να εχω ενα αυτοκινητο δεν θα επελεγα κατι σπορ
δεν ξερω για τους αλλους αλλα ειναι στιγμες (πολλες) που θελω ανεση ησυχια και θελω να οδηγαω χωρις να ειμαι στη πριζα
-
Ψήφισα το 3.
Το γκάζι δέν ήταν ποτέ φτηνό, ειδικά στην φορομπηχτική Ελλάδα. Αν θυμάμαι καλά, τα 106rallye, Punto Gt κτλ κόστιζαν γύρω στα 6 εκατομύρια καινούρια. Σήμερα μπορείς να πάρεις με 16000 ένα δίλιτρο Fiesta ST.
Αλλά και στις μεγαλύτερες κατηγορίες υπάρχουν παρα πολλές επιλογές. Με 30 χιλιάρικα παίρνεις RX8-TypeR-Golf GTI και με 50 Subaru-Mitsubishi-350Ζ που προσφέρουν επιδόσεις υπεραυτοκινήτου.
Επίσης, οι σπόρ εκδόσεις ήταν πάντα πίο καλά εξοπλισμένες. Μπορεί το 106R να φαίνεται λιτό με τα σημερινά δεδομένα, όμως σε σχέση με το απλό 106 ήταν καλύτερα εξοπλισμένο (και συνεπώς βαρύτερο).
-
Το 2
Πιστεύω ότι υπάρχει η τεχνολογία για να φτειαχτούν και σήμερα 'τέτοια' αυτοκίνητα.
Ποιο είναι ένα ασφαλές μικρό σήμερα ;; ... Το Clio ??
ΟΚ ...ας υποθέσουμε ότι θα είχε :
- 2 αερόσακους μόνο
- Λιγότερες μονώσεις
- Ελαφρύτερα καθίσματα
- Χωρίς ηλεκτρικές ευκολίες
- Χωρίς a/c
- 1600cc 130-140 hp (εύκολο)
- Πιο 'σπορ' στήσιμο
Δεν θα ήταν ένα αυτοκίνητο κάτω από τα 1000 kg με 7-8 kg/hp ??
Δεν θα μπορούσε να ονομάζεται R , cup ή κάτι άλλο ??
και να συνυπάρχει στη γκάμα του μοντέλου ??Θα μπορούσε !!
Ομως οι 'εγκέφαλοι' μάλλον δεν βλέπουν στην αγορά τέτοια ζήτηση
που να διακιολογεί την ύπαρξη του. (και μάλλον δίκιο θα έχουν !!)Να είστε σίγουροι ότι αν η μόδα γυρίσει και ο κόσμος ζητάει
τέτοια αυτοκίνητα , η αγορά θα τα προσφέρει.
Η αγορά , τώρα , ζητάει auto a/c , xenon και 9 αερόσακους στα 'GTi'
που σέβονται τον εαυτό τους -
Σπόρ αυτοκίνητα που ζυγίζουν λίγο κάτω απο δύο τόνους φυσικά και υπάρχουν.Είναι γνωστή η μέθοδος που κάνει 'σπόρ' ένα αυτοκίνητο,διαφημίζοντας τά 'σπόρ' πεντάλ το 'σπόρ' χρώμα και τούς 'σπόρ' προβολείς ομίχλης
Κάπως έτσι! Θυμίζω σχετικό κείμενο που είχε δημοσιευτεί στο sniffpetrol.com:
RANGE ROVER SPORT
Another exciting arrival next year will be the Range Rover Sport, although that too has not been without setbacks. Sources near Land Rover's factory in Solihull say that, such is the new vehicle's weight, with the start of pilot production alongside the equally hefty new Discovery, the entire West Midlands is around six inches lower than it was last year. Meanwhile, to celebrate the successful application of the word 'Sport' to a large 4x4 that weighs more than a supertanker full of moons, Land Rover is poised to launch a range of equally 'sporty' accessories, including 'Sport' pies,** 'Sport' reclining armchairs**, and **'Sport' lying on the sofa watching darts on the telly **whilst stuffing your face full of crisps and chocolate ιclairs.Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ σπόρ αυτοκίνητα,αυτά που ζυγίζουν κάτω απο ένα τόνο,καί με αναλογία κιλών ανα ίππο κάτω απο εφτα.
Προσωπικά αφήνω το βάρος απέξω και κοιτάζω ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα (οδική συμπεριφορά - επιδόσεις & πώρωση!).
π.χ. τα σημερινά WRC είναι αρκετά βαρύτερα από ένα τόνο και δες πως πάνε (αν δε θεωρείται αρκετά σπορ ένα 'καθαρόαιμο', δε με απασχολεί καν ποιο θεωρείται).
Πολύ εύκολα θα φτιάξεις αυτοκίνητο με μικρό βάρος (κάτω από τόνο) & καλή αναλογία κιλών ανά ίππο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα στρίβει κιόλας και θα προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
[ΕDIT]
Προφανώς δεν έχουμε όλοι την ίδια εικόνα για το τι σημαίνει 'σπορ αυτοκίνητο' (πρέπει ντε και καλά να είναι σχετικά 'γυμνό'? πρέπει να έχει καλές επιδόσεις στην πίστα? ή αρκεί να σε ενθουσιάζει όταν το 'πλακώνεις'?) όπως δεν την έχουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.... -
Εγω παλι νομιζω οτι τετοια αυτοκινητα υπαρχουν και μαλιστα με τις τοσες ευκολιες που παρεχουν οι αντιπροσωπειες διευκολινουν την αποκτηση τους.
Αν κοιταξουμε λιγο γυρω μας και προσπαθησουμε να θυμηθουμε ποσα σπορ αυτοκινητα κυκλοφορουσαν πριν 10-15 χρονια θα δουμε τη διαφορα.Οποτε, ψηφησα 'Αλλο'
-
Και εγώ είμαι τις άποψης ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία σπορ αυτοκινήτων αλλά οι τάσεις της εποχής τα έχουν ανεβάσει σε κατηγορία τιμής και έχουν κάνει δυσκολότερη την απόκτηση τους. Οι δοκιμές πρόσκρουσης και οι απαιτήσεις για μεγάλο κατάλογο εξοπλισμού ασφαλείας αλλά και άνεσης έχουν εκτοξεύσει τα βάρη με αποτέλεσμα να χρειάζονται πολύ περισσότεροι ίπποι για να έχει ένα αμάξι αξιοπρεπείς ή σπορ αν θέλετε επιδώσεις. Αυτό όμως τις περισσότερες φορές σημαίνει μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες οπότε και μεγαλύτερη τιμή αγοράς + το κόστος του εξοπλισμού. Δεν περιμένω να γυρίσουν και δεν είναι εξάλλου το ζητούμενο οι μικροί τουρπάτοι κινητήρες που έψηνες καφέ μέχρι να ακούσει το τούρμπο και μετά σε κολλούσε κλοτσώντας στο κάθισμα ή που αποφάσιζε να τουρπίση στη μέση της στροφής και το έψαχνες το αμάξι στα κοντινά χωράφια τοίχους γκρεμούς κλπ!!!!
Αυτό όμως που ήθελα είναι μικρά δυνατά αυτοκίνητα που να μην είναι GT. Έλεος ποια, δεν αποκλείει η σπορ συμπεριφορά της ευχρηστία στην καθημερινή συμβίωση όχι τουλάχιστον με τα δεδομένα και τις δυνατότητες της μετά των ηλεκτρονικών εποχής!!!!! -
1 από εμένα!
Όσο περνά ο καιρός τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτερα αλλά λιγότερο 'σπορ', τουλάχιστον με τον δικό μου ορισμό:
Δε θεωρώ 'σπορ' ενα γρήγορο αυτοκίνητο. Ένα mercedes S είναι ταχύτατο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σπορ. Ένα austin healey sprite είναι αργό αλλά 100% σπορ!
Όλα γύρω από το 'σπορ' αυτοκίνητο αφορούν την αίσθηση που παίρνει ο οδηγός. Και τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν ολοένα και λιγότερη πραγματική ανάδραση στο τιμόνι, στα φρένα...παντού!
Ok, λοιπόν, το Colt βάζει τα γυαλιά στην Ε30 Μ3. Μπορεί.
Εσείς τι θα προτιμούσατε όμως αν θέλατε να διασκεδάσετε; -
Άρα εμπλέκεται για άλλη μια φορά η υποκειμενικότητα στην ψηφοφορία, αφού για τον καθένα ένα 'σπορ αυτοκίνητο' είναι ενδεχομένως κάτι διαφορετικό.
Ούτε για μένα είναι σπορ αυτοκίνητο ένα Colt CVT, αλλά (πάλι για μένα) 'σπορ αυτοκίνητα' δεν είναι και πολλά άλλα που θα με σταυρώσετε αν σας τα πω
-
Σωστότατος ο D-Jet!
-
ynh
Σπορ αυτοκίνητα: είδος υπό εξαφάνιση;