-
Ξέρει κανείς πότε θα τελειώσουν τα έργα που ξεκίνησαν πρόσφατα στην εθνική Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Αγίου Κωνσταντίνου και τι προσπαθούν να φτιάξουν εκεί; Δείχνει να θέλουν να φαρδύνουν τον υπάρχοντα δρόμο με παραχώρηση και του παράδρομου. Πράγμα ακατανόητο αφού υπάρχει σκέψη να περάσει η εθνική έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο!
Ας απαντήσει κάποιος παρακαλώ γιατί τα κανάλια ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ με την εθνική Αθηνών-Κορίνθου. Η υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχει γι αυτούς ή είναι ασήμαντη!
Την Καθαρά Δευτέρα επέστρεφα απόγευμα για Αθήνα και η ουρά ξεκινούσε από έξω από τα Καμμένα Βούρλα! Μιάμιση τουλάχιστο ώρα για μια απόσταση 20 χιλιομέτρων.
Τέλος, πότε θα συνεχιστεί η εθνική με τη διαχωριστική νησίδα jersey που σταματάει λίγα χιλιόμετρα έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο να ενωθεί με την υπόλοιπη, μετά τη Στυλίδα, να έχουμε επιτέλους έναν εννιαίο αυτοκινητόδρομο μέχρι τη Θεσ/νίκη;
-
Ξέρει κανείς πότε θα τελειώσουν τα έργα που ξεκίνησαν πρόσφατα στην εθνική Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Αγίου Κωνσταντίνου και τι προσπαθούν να φτιάξουν εκεί; Δείχνει να θέλουν να φαρδύνουν τον υπάρχοντα δρόμο με παραχώρηση και του παράδρομου. Πράγμα ακατανόητο αφού υπάρχει σκέψη να περάσει η εθνική έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο!
Ας απαντήσει κάποιος παρακαλώ γιατί τα κανάλια ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ με την εθνική Αθηνών-Κορίνθου. Η υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχει γι αυτούς ή είναι ασήμαντη!
Την Καθαρά Δευτέρα επέστρεφα απόγευμα για Αθήνα και η ουρά ξεκινούσε από έξω από τα Καμμένα Βούρλα! Μιάμιση τουλάχιστο ώρα για μια απόσταση 20 χιλιομέτρων.
Τέλος, πότε θα συνεχιστεί η εθνική με τη διαχωριστική νησίδα jersey που σταματάει λίγα χιλιόμετρα έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο να ενωθεί με την υπόλοιπη, μετά τη Στυλίδα, να έχουμε επιτέλους έναν εννιαίο αυτοκινητόδρομο μέχρι τη Θεσ/νίκη;
-
Ξέρει κανείς πότε θα τελειώσουν τα έργα που ξεκίνησαν πρόσφατα στην εθνική Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Αγίου Κωνσταντίνου και τι προσπαθούν να φτιάξουν εκεί; Δείχνει να θέλουν να φαρδύνουν τον υπάρχοντα δρόμο με παραχώρηση και του παράδρομου. Πράγμα ακατανόητο αφού υπάρχει σκέψη να περάσει η εθνική έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο!
Ας απαντήσει κάποιος παρακαλώ γιατί τα κανάλια ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ με την εθνική Αθηνών-Κορίνθου. Η υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχει γι αυτούς ή είναι ασήμαντη!
Την Καθαρά Δευτέρα επέστρεφα απόγευμα για Αθήνα και η ουρά ξεκινούσε από έξω από τα Καμμένα Βούρλα! Μιάμιση τουλάχιστο ώρα για μια απόσταση 20 χιλιομέτρων.
Τέλος, πότε θα συνεχιστεί η εθνική με τη διαχωριστική νησίδα jersey που σταματάει λίγα χιλιόμετρα έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο να ενωθεί με την υπόλοιπη, μετά τη Στυλίδα, να έχουμε επιτέλους έναν εννιαίο αυτοκινητόδρομο μέχρι τη Θεσ/νίκη;
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Τέλος, πότε θα συνεχιστεί η εθνική με τη διαχωριστική νησίδα jersey που σταματάει λίγα χιλιόμετρα έξω από τον Αγιο Κωνσταντίνο να ενωθεί με την υπόλοιπη, μετά τη Στυλίδα, να έχουμε επιτέλους έναν εννιαίο αυτοκινητόδρομο μέχρι τη Θεσ/νίκη;Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά
Απ'τη μεριά που τηνε λένε Δύση... -
Νομίζω οτι είναι έργα διαπλάτυνσης του δρόμου.
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Ξέρει κανείς για την ζεύξη Μαλιακού? Νομίζω θα ενώνει τον Αγ.Κωνσταντίνο με καποιο σημείο μετά την Λαμία, αλλά άκουσα οτι έχουν προβάλλει καποιοι αντιρρήσεις και δεν έχει ξεκινήσει τίποτα.
-
Είναι κι αυτό ένα από τα 'όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά...'. Όντως, υπήρξαν αντιδράσεις και δεν έχει γίνει πράμα ως τώρα.
-
Αντιδρούν οι καταστηματάρχες που θα μείνουν εκτός Εθνικού δικτύου!
-
Ακριβώς... Κάτι ταβέρνες τύπου 'Κάβο Ντόρο'.
-
Οπα ρε παιδιά! Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Η ζεύξη Μαλιακού είναι ένα έργο που συζητείται 10 τουλάχιστον χρόνια και έχει πολλές αντιδράσεις από οικολόγους (διότι θα 'αλλάξει τα φώτα' τόσο στο Βόρειο Ευβοϊκό και το Μαλιακό, φανταστείτε μια γέφυρα 5 χλμ + 5 χλμ από κάθε πλευρά της Βόρειας Εύβοιας, όσο και στη σχετικά 'παρθένα' Βόρεια Εύβοια) αλλά και από το ΤΕΕ (δεν το θεωρούν τεχνικά ορθό λόγω σεισμικού κινδύνου της περιοχής -ρήγμα Αταλάντης εκεί κοντά, αλλά και για συγκοινωνιακούς λόγους). Επίσης είναι, όπως αντιλαμβάνεστε ένα πανάκριβο έργο (σκεφτείτε το κόστος των 2 γεφυρών) και το θέμα είναι αν η συντόμευση κατά περίπου 40 χλμ. της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη (δηλ. κανένα 20λεπτο συνολικά) αξίζει τον κόπο, το ρίσκο και το κόστος.
Επίσης, άλλες αντιδράσεις είναι της Λαμίας και του νομού Φθιώτιδας γενικότερα αλλά και του Καρπενησίου και του νομού Ευρυτανίας, που διαμαρτύρονται πως με την απομάκρυνση του αυτοκινητόδρομου θα υποστούν μεγάλη αναπτυξιακή ζημιά (τόσο οι 'καταστηματάρχες' που λέγαμε... όσο και πιο σοβαρά θέματα όπως η επίδραση των αυτοκινητόδρομων στην περιοχή απ΄ όπου περνάνε και ειδικά αν αυτή είναι σχετικά υποβαθμισμένη), αλλά και της Βόρειας Εύβοιας, που δεν τον θέλουν για λόγους παρόμοιους με τους οικολόγους (υπενθυμίζω την ύπαρξη του Club Med στο Γρεγολίμανο στη Βόρεια Εύβοια).
Αλλες προτάσεις στο ίδιο θέμα είναι η διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου (αρκετά ρεαλιστική πρόταση, αν και έχει πολλά προβλήματα στο κομμάτι Αγ. Κωνσταντίνος - Καμμένα Βούρλα, λόγω έλλειψης χώρου) και νέα χάραξη μετά τη Λαμία προς Δομοκό (εδώ αντιδρούν οι Βολιώτες, χαίρονται οι Καρδιτσιώτες, αλλά και γενικότερα το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο).
Μπλέξιμο...
-
Ναι διότι έχουν κάνει και κάποιες επενδύσεις οι άνθρωποι
-
Να δω έως πότε σε αυτή τη χώρα, θα συγχέουμε την περιφερειακή ανάπτυξη με τους πελάτες του καφενέ και του μίνι-μάρκετ!!!
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τις μειώσεις του αριθμού των στρατοπέδων. Τα τοπικά 'καφενεία' εξαναγκάζουν τους φαντάρους σε άπειρες υπηρεσίες φύλαξης, μόνο και μόνο για να έχουν 'πελατεία'...
Προσωπικά...
ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ!(Αφήστε που έχω φάει κλήση για παράνομο παρκάρισμα στον Αγ.Κων/νο, όντας σταθμευμένος Κυριακή πρωί στο πάρκινγκ του ταχυδρομείου (!!!!!), και τους έχω άχτι τους κωλόβλαχους... Όποιος μένει ή κατάγεται από εκεί μην το πάρει προσωπικά, στους ντόπιους μπάτσους αναφέρεται το κοσμητικό επίθετο)
-
Τι γίνεται σήμερα με τα έργα στον Άγιο Κωνσταντίνο; Πλησιάζει Πάσχα και πάλι θα φάμε πήξιμο σε εκείνο το σημείο και όταν πάμε και όταν γυρίζουμε; Υπάρχει καμία εξέλιξη; Γνωρίζει κανείς τίποτα;
-
θα αναστηθει ο αγιος Κωνστας πρώτα και βλέπουμε....
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όποιος μένει ή κατάγεται από εκεί μην το πάρει προσωπικά, στους ντόπιους μπάτσους αναφέρεται το κοσμητικό επίθετο)Οι ντόπιοι μπάτσοι του νομού Φθιώτιδας είναι χαρακτηριστικοί. Είδα μια φορά στην εθνική στο αντίθετο ρεύμα ένα μπατσοαυτοκίνητο πολιτικό με φάρο και μέσα να το οδηγεί το 'όργανο της τάξης'. Ένας χοντροκέφαλος μάγκας με πολύ μεγάλα μουστάκια
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Όποιος μένει ή κατάγεται από εκεί μην το πάρει προσωπικά, στους ντόπιους μπάτσους αναφέρεται το κοσμητικό επίθετο)
Οι ντόπιοι μπάτσοι του νομού Φθιώτιδας είναι χαρακτηριστικοί. Είδα μια φορά στην εθνική στο αντίθετο ρεύμα ένα μπατσοαυτοκίνητο πολιτικό με φάρο και μέσα να το οδηγεί το 'όργανο της τάξης'. Ένας χοντροκέφαλος μάγκας με πολύ μεγάλα μουστάκια
Επειδή έχω καταγωγή από την ...Φινλαμία, από τη μεριά της μητέρας μου, πιστεύω ότι μπορώ να έχω γνώμη. Λοιπόν το μοναδικό πρόστιμο που έχω φάει είναι στο νομό Φθιώτιδος, στη Στυλίδα. Οι μπάτσοι που με σταμάτησαν είχαν μορφωτικό επίπεδο 3ης δημοτικού. Τυπικά είχαν δίκιο, είχα πατήσει διπλή διαχωριστική για να αποφύγω έναν φορτηγατζή, που κινιόταν **αριστερά **και έκανε απότομο ελιγμό. Αυτόν φυσικά τον άφησαν να φύγει. Αν είχα πινακίδες Λαμίας θα άφηναν και εμένα.
Από την άλλη, σε ένα ατύχημα που είχα, κοντά στην Υπάτη, οι μπάτσοι που ήρθαν ήταν φοβερά παιδιά, μας βοήθησαν πολύ.
Είναι λοιπόν που θα πέσεις αλλά και πόσο κοντά στην Εθνική! Πραγματικά, από Άγιο Κων/νο μέχρι μετά τη Στυλίδα, διατρέχει κανείς το μεγαλύτερο κίνδυνο να τον γράψουν για πλάκα και οι εκπρόσωποι της έννομης τάξης επιδεικνύουν ευγένεια γουρουνιού.
Πιστεύω ότι πρέπει κάποιος να το κοιτάξει το ζήτημα: πρέπει να υπάρχει μεν σοβαρή αστυνόμευση γιατί είναι το κομμάτι της Εθνικής με τα περισσότερα ατυχήματα, αλλά θα πρέπει να έχουν εκεί ανθρώπους ...ας πούμε, υψηλού επιπέδου, ίσως πιο νέους, που να μη μένουν στους τύπους και να κοιτάνε να δώσουν λύσεις...
Ναι, ξέρω, όταν βγει ο ήλιος από τη Δύση...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Να δω έως πότε σε αυτή τη χώρα, θα συγχέουμε την περιφερειακή ανάπτυξη με τους πελάτες του καφενέ και του μίνι-μάρκετ!!!Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τις μειώσεις του αριθμού των στρατοπέδων. Τα τοπικά 'καφενεία' εξαναγκάζουν τους φαντάρους σε άπειρες υπηρεσίες φύλαξης, μόνο και μόνο για να έχουν 'πελατεία'...
Προσωπικά...
ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ!(Αφήστε που έχω φάει κλήση για παράνομο παρκάρισμα στον Αγ.Κων/νο, όντας σταθμευμένος Κυριακή πρωί στο πάρκινγκ του ταχυδρομείου (!!!!!), και τους έχω άχτι τους κωλόβλαχους... Όποιος μένει ή κατάγεται από εκεί μην το πάρει προσωπικά, στους ντόπιους μπάτσους αναφέρεται το κοσμητικό επίθετο)
Φίλε (χωρίς να σε ξέρω ή να με ξέρεις) Πέτρο,
Συμφωνούμε απόλυτα , σε ότι λές στην πρώτη σου παράγραφο .
Συμφωνώ , στη βάση της αναδιοργάνωσης των Ε.Δ. , ότι όσα στρατόπεδα προβλέπεται να καταργηθούν (=απομακρυνθούν) , δέν πρέπει να γίνονται
αντικείμενο τοπικών συμφερόντων όπως το περιγράφει , όμως δεν πρέπει να ξεχνάς το γεγονός ότι ενα στρατόπεδο , για μιά τοπική κοινωνία είναι ΚΑΙ μια οικονομική μονάδα , και η διακοπή λειτουργίας της ΕΧΕΙ γενικότερες επιπτώσεις.Δεν συμφωνώ με την εμφάνιση στις σελίδες του Forum εκφράσεων του είδους 'ΧΕ......Α', δεν πιστεύω ότι έτσι δίνει έμφαση κάποιος στα λεγόμενά του.
Διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την χρήση του όρου 'ΚΩΛΟΒΛΑΧΟΣ' , είναι βλέπεις τουλάχιστον ΑΠΡΕΠΗΣ και ΑΓΕΝΗΣ , και υποδηλώνει , έτσι εγώ προσωπικά το εισπράτω, ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ και ΑΣΕΒΕΙΑ , ενός 'πρωτευουσιάνου' πρός έναν 'επαρχιώτη' συνομιλητή του.
Ειναι βλέπεις η ΣΤΡΑΒΗ περιφεριακή ανάπτυξη , σημείο συμφωνίας μας , τόσων και τόσων δεκαετιών , πού δίνει το δικαίωμα στους 'πρωτευουσιάνους' να θεωρούν εαυτούς ανεπτυγμένους και τους άλλους παρακατιανούς υποανάπυκτους.ΟΜΩΣ , στην πόλη που ζώ και εργάζομαι απαιτούνται ΜΟΛΙΣ 20 (είκοσι)
λεπτά της ώρας για πάω ΚΑΙ να γυρίσω στη δουλέιά μου , πού απέχει
8,5 km απο το κέντρο της πόλης.Είναι απόσταση που στην πρωτεύουσα μπορεί , μετά απο τις χειρότερες συνθήκες , να απαιτήσει και μια μέρα, οπότε ????????Και κάτι που δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής (και της γνώσης) όσων
χρησιμοποιούν το όρο αυτό: Μία ΙΣΤΟΡΙΚΗ αναδρομή στην ονομασία πολλών κτιρίων και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ που στεγάζουν (ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ Πολυτεχνείο, ΖΑΠΠΕΙΟ μέγαρο , κλπ) , θα σε οδηγήσει νομίζω σε ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ αναθεώρηση !!!!!!!!!! -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την χρήση του όρου 'ΚΩΛΟΒΛΑΧΟΣ' , είναι βλέπεις τουλάχιστον ΑΠΡΕΠΗΣ και ΑΓΕΝΗΣ , και υποδηλώνει , έτσι εγώ προσωπικά το εισπράτω, ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ και ΑΣΕΒΕΙΑ , ενός 'πρωτευουσιάνου' πρός έναν 'επαρχιώτη' συνομιλητή του.
Ειναι βλέπεις η ΣΤΡΑΒΗ περιφεριακή ανάπτυξη , σημείο συμφωνίας μας , τόσων και τόσων δεκαετιών , πού δίνει το δικαίωμα στους 'πρωτευουσιάνους' να θεωρούν εαυτούς ανεπτυγμένους και τους άλλους παρακατιανούς υποανάπυκτους.ΟΜΩΣ , στην πόλη που ζώ και εργάζομαι απαιτούνται ΜΟΛΙΣ 20 (είκοσι)
λεπτά της ώρας για πάω ΚΑΙ να γυρίσω στη δουλέιά μου , πού απέχει
8,5 km απο το κέντρο της πόλης.Είναι απόσταση που στην πρωτεύουσα μπορεί , μετά απο τις χειρότερες συνθήκες , να απαιτήσει και μια μέρα, οπότε ????????Εδώ βλέπουμε μια τρανταχτή απόδειξη του κοινωνικού ρατσισμού που υπάρχει στην 'υπέροχη' ελλαδίτσα μας, που πολλοί πιστεύουν ότι είμαστε ο καλύτερος λαός του κόσμου!
Γιατί πρέπει να υπάρχουν οι διαχωριστικές γραμμές 'πρωτευουσιάνος'-'επαρχιώτης'; Γιατί αντί να προσπαθούμε να βγάζουμε τα μάτια μας να μην πάρουμε την πρωτοβουλία και να δημιουργήσουμε στον τόπο μας έτσι ώστε κάθε νομός να είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με άλλους. Να δίνει κάθε νομός αυτής της χώρας διαφορετική ποιότητα ζωής από άλλον. Π.χ. 'στο νομό τάδε θα έχω τη δυνατότητα να κάνω αυτό ενώ στον άλλο θα έχω τη δυνατότητα να κάνω το άλλο.' Δελεαστικές προτάσεις από τις τοπικούς αρμόδιους φορείς αλλά και ιδιώτες για να τραβήξουν κόσμο να έρθει να ζήσει και να δουλέψει στα μέρη τους.
Έχω δει σε διάφορες πόλεις στην Ελλάδα πολύ καλές ιδιωτικές πρωτοβουλίες από ανθρώπους που φτιάξανε τη δική τους επιχείρηση η οποία είναι αξιοζήλευτη ακόμα και από τις μεγάλες επιχειρήσεις που δρουν στην Αθήνα.
Πραγματικά λοιπόν υπάρχουν αξιέπαινοι άνθρωποι στη χώρα μας που θέλουν να προοδεύσουν και δεν είναι μίζεροι ούτε κομπλεξικοί ούτε μεμψίμεροι. Δεν ασχολούνται να κατακρίνουν τους 'πρωτεουσιάνους' ότι τους πήραν όλα τα resources για πάρτυ τους, ούτε να συγκρίνουν την ποιότητα ζωής του τόπου τους με της πρωτεύουσας.
Ο καθένας μας μπορεί να αφήσει στην άκρη όλα αυτά τα κομπλεξ και τις μιζέριες που τον κατατρέχουν και να δημιουργήσει κάτι για τον τόπο του και να είναι σίγουρος ότι θα ανταμοιφθεί γι αυτό. Γιατί όποιος δουλεύει σκληρά αλλά και έξυπνα ανταμοίβεται και στη χώρα μας.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
(Αφήστε που έχω φάει κλήση για παράνομο παρκάρισμα στον Αγ.Κων/νο, όντας σταθμευμένος Κυριακή πρωί στο πάρκινγκ του ταχυδρομείου (!!!!!), και τους έχω άχτι τους κωλόβλαχους... Όποιος μένει ή κατάγεται από εκεί μην το πάρει προσωπικά, στους ντόπιους μπάτσους αναφέρεται το κοσμητικό επίθετο)
Διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την χρήση του όρου 'ΚΩΛΟΒΛΑΧΟΣ' , είναι βλέπεις τουλάχιστον ΑΠΡΕΠΗΣ και ΑΓΕΝΗΣ , και υποδηλώνει , έτσι εγώ προσωπικά το εισπράτω, ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ και ΑΣΕΒΕΙΑ , ενός 'πρωτευουσιάνου' πρός έναν 'επαρχιώτη' συνομιλητή του.
Οπα, παιδιά, ήρεμα!
Αποστόλη, δε νομίζω ότι ο Πέτρος είχε πρόθεση να προσβάλλει συλλήβδην τους επαρχιώτες. Ήθελε απλά να στηλιτεύσει τους επαρχιώτες μπάτσους που αντιμετωπίζουν ρατσιστικά τους αθηναίους και γράφουν μόνο αυτοκίνητα με αθηναϊκές πινακίδες και νομίζω πως το ανέφερε. Αυτό το φαινόμενο είναι πολύ συχνό, το έχουμε αντιμετωπίσει λίγο-πολύ όλοι οι αθηναίοι. Συμφωνώ ότι η λέξη που χρησιμοποίησε ήταν τουλάχιστον 'άστοχη' όμως έχει δίκιο να διαμαρτύρεται.
Ειναι βλέπεις η ΣΤΡΑΒΗ περιφεριακή ανάπτυξη , σημείο συμφωνίας μας , τόσων και τόσων δεκαετιών , πού δίνει το δικαίωμα στους 'πρωτευουσιάνους' να θεωρούν εαυτούς ανεπτυγμένους και τους άλλους παρακατιανούς υποανάπυκτους.
Ξέρεις πόσες φορές με έχουν αποκαλέσει απρόκλητα περιφρονητικά 'πρωτευουσιάνο' και 'βρομοαθηναίο'; Υπάρχει και 'ανάστροφος ρατσισμός' ξέρεις και εμείς οι αθηναίοι είμαστε πολύ συχνά στόχοι του. Το 'φαινόμενο' με τις αθηναϊκές πινακίδες είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα και δεν εμφανίζεται μόνο στην επαρχία αλλά και σε μεγάλες πόλεις όπως π.χ. στη Θεσσαλονίκη.
Επίσης να πω πως ελάχιστοι είναι πια πραγματικοί 'αθηναίοι'. Η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Αθήνας είναι 'δεύτερης γενιάς', δηλαδή οι γονείς τους μεγάλωσαν στην επαρχία, ή ακόμα και 'πρώτης γενιάς' που ήρθαν σα φοιτητές και μετά έμειναν γιατί δε θα έβρισκαν δουλειά στον τόπο τους. Οπότε ο διαχωρισμός σε 'πρωτευουσιάνους' και 'επαρχιώτες' είναι εντελώς άτοπος.
Και τέλος ξέρεις πόσοι 'αθηναίοι' θα μετακόμιζαν ευχαρίστως (πίσω)στην 'επαρχία' αν:
- Μπορούσαν να βρουν εκεί δουλειά αντίστοιχη με αυτή που κάνουν στην Αθήνα.
- Δεν γινόταν ο τρόπος ζωής τους αντικείμενο κουτσομπολιού και σχολίων από όλους.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
- Δεν γινόταν ο τρόπος ζωής τους αντικείμενο κουτσομπολιού και σχολίων από όλους.
Αυτό ειδικά ξέχασέ το! Στις μικρές κοινωνίες δεν είναι δυνατό να μην γίνεσαι αντικείμενο κουτσομπολιού. Οι ντόπιοι δεν έχουν τι άλλο να κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους και σχολιάζουν τους υπόλοιπους!
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Αντιδρούν οι καταστηματάρχες που θα μείνουν εκτός Εθνικού δικτύου!αυτο το φαινομενο ειναι πολυ συνηθες και πααααααρα πολυ παληο.
οταν στις αρχες του περασμενου αιωνα γινοταν η χαραξη του σιδηροδρομικου δικτυου της στερεας ελλαδας ενας πολιτικος ονοματι Ευταξιας απο την Αμφικλεια περασε το δικτυο ντε και καλα μεσα απο το χωριο του [την Αμφκλεια] ενω υπηρχαν αλλες πιο ευκολες και συντομες διαδρομες!
ετσι λοιπον και με αυτον τον τροπο εχουν γινει οι χαραξεις ολων των εθνικων οδων .............δεν ακολουθουμε την συντομοτεραν οδο αλλα αυτην που [τους] βολευει καλυτερα απο αλλες πλην της συντομιας αιτιες οπως ρουσφετια και οικονομικα και αλλα συμφεροντα των πιο ''δυνατων'' πολιτικοοικονομικων παραγοντων στα κεντρα ληψης των αποφασεων.
γιατι το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο ....και περναει ο δρομος οπου και οποτε θελει αυτο [το μεγαλο ψαρι δηλαδη].
Έργα στον Αγιο Κωνσταντίνο = τεράστια ταλαιπωρία!