-
MontrealBlau Metallic.... ...μου το είπε και ο Μαέστρος!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:rant:Ψτ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΩΩΩΩΩΒ!!!!
#$$^^% &^&**())&%$$%$.............
-
Απίστευτο emoticon Φράνκι..
Κρουζ απαιτώ να μπει στην βάση του forum και το alias του να είναι ':kouk:'.-
-
Τελιά όλα τα θέματα καταλήγουν στο 'μωβ' χρώμα της '3ΧΧ' του 'Koyk'.
Αυτό θα πει να είσαι πρόεδρος.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Autobianchi A112 Junior[+]
- Fun, fun, fun, fun (no further comments)
- Το μοτέρ του δε θα σπάσει ΠΟΤΕ
- Ήχος...Τι ήχος θεέ μου!! (μόνο όταν είσαι μέσα)
- Διάταξη των πεντάλ (το αμάξι σε μαθαίνει μύτη τακούνι μόνο του)
- Τιμή αγοράς (200 χιλιάδες δραχμές το 1999)
- Αναλώσιμα (λάστιχο 135/80 R13)
[-]
Όποιος τολμήσει να πει κάτι αρνητικό, θα εισηγηθώ να τον κάνουν ban οι μοδερατόροι...!Είδες; Τσάμπα το πήρες το Sporty, γιατί αυτό έχει και μερικά αρνητικά, ενώ το ιταλικό ...
-
15 σελιδες και μονο μία 147?????????????
Λοιπον θα πω τα πραγματα με το ονομα τους
ΑΛΦΑ 147 (120) 64,000 χλμ
ΣΥΝ
-και γαμω τα design (δεν ειναι τυχαιο που πολλοι προσπαθουν να της μοιασουν-βλεπε ibiza, new leon, new colt κλπ)
-σε επαρχιακες διαδρομες με στρφιλικια πραγματικα χαιρεσαι να την οδηγεις
-φοβερο 'πατημα' και σταθεροτητα στην εθνικη
-πολυ καλη θεση οδηγησης
-φοβερα γρηγορο τιμονι (2,2 στροφες)
-ομορφο εσωτερικο (τις οβαλ οθονες στον κλιματισμο τις εχουν αντιγραψει πολλοι)
-αξιοπιστια (οσο κι αν φαινεται περιεργο το golf που επισης εχει η οικογενεια εχει βγαλει περισοτερα προβληματα)
-αποκριση ηλ/νικου γκαζιου (βλεπε WV)
ΠΛΗΝ
-καταναλωση (κολλητος με τον βενζινα)
-φρενα (πολυ ευαισθητο abs ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες)
-πανακριβη στην συντηρηση (ακομα τα κλαιω μετα το σερβις των 60,000)
-'κοπαναει' πολυ στους (κωλο)ελληνικους δρομους
-τιμονι, λιγο υπερβολικη υποβοηθηση, δεν 'κοβει' στις επιτοπου αναστροφες
-μακριες διαδρομες και ψιλοασαφεια του επιλογεα ταχυτητων
-ελλειψη δυναμης (1250κιλα ειναι αυτα)
αυτα!! 8+ 7-
-
Ήσουν πολύ αντικειμενικός, σωστός .
-
Celica TS 1.800 192hp 28.000km
μοτερ (ειδικά πανω απο 6000)
στησιμο (απο lotus motorsport σε ανταλαγη για το μοτερ που φορανε οι elise)
τιμονι (σαφεστατο, οσο σφιχτο χρειαζεται, γρηγορο και κοβει αρκετα)
πολυ μεγαλος χωρος αποσκευων για την κατηγορια του (πεφτουν 0-40 και τα πισω καθισματα)
εξοπλισμος υπερ πληρης
φρενα πολυ ανθεκτικα και ισχυρα αρκει να αλλαξεις το εργοστασιακο τακακι με εκεινο της TRD
αναρτηση οσο σκληρη-μαλακη πρεπει χωρις να παιρνει κλιση ακομα και στο οριο
για τα δικα μου κριτηρια απιστευτα ομορφο και συγχρονο οπτικα αν και χεκινησε η παραγωγη του το 1999
πολλοι αποθηκευτικοι χωροι παντου ακομα και στο πορτμπαγκαζ
χροια κινητηρα πορωτικη
χαμηλη θεση οδηγησης στο κεντρο του αμαξωματος (ως προς το μηκος)
Τουοτα Ελλας
Σχετικα φτηνα σερβις-ανταλλακτικα για τον τυπο αυτοκινητου
Πληρως απενεργοποιουμενο αντισπιν
VSC (πολυ εξυπνο και ελεγχομενο ως προς το ποτε θα αναλαβει δραση....αν δοκιμασεις το αυτοκινητο και καταλαβεις τον τροπο λειτουργειας του μπορεις να οδηγησεις λιγο πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη ασφαλεια)
Επιθετικο εσωτερικο-εξωτερικο σε οψη και αισθηση
Δεν καιει λαδια
Δεν εχει ιμαντα εκκεντροφορων αλλα αλυσιδα...
Ρεζερβα κανονικων ιαστασεων αλουμινιουδερματινα κα8ισματα τα οποια οπτικα εχουν αισθηση μπακετ (ειναι τυπου μπακετ) αλλα τα «φτερα» τους δεν εχουν μεταλικο σκελετο απο μεσα με αποτελεσμα στο οριο να μειωνεται η πλευρικη στηριξη
τριγμος ελαφρυς απο το ενα μπρατσο στηριξης της ηλιοροφης (οποτε θυμαται ακουγεται και οποτε θυμαται εξαφανιζεται)
τεντωτηρας ιμαντα δυναμο (γνωστο προβλημα στην τουοτα...εχω αλλαξει ηδη 3 στην εγγυηση..παραγει θορυβο το αμορτισερακι του)
6 κουμπια δεν φωτιζονται
ελεεινα τα ergostasiaka yokohama advan 680
μικρο μεγε8ος ζαντας (6.5 ή 7/16)
μεγιστο υψος οδηγου 190 (οριακα βρισκει το κεφαλι στην οροφη και τα ποδια στο τιμονι) τιμονι αναγκαστηκα οσο πιο πανω παει. Δεν ρυθμιζεται σε αποσταση
δεν μπορεις να φορεσεις κρανος....
αν οδηγεις με καθετη πλατη για πανω απο μια ωρα κουραζεται η μεση...αν ομως οδηγεις με 2 σκαλες πιο πισω την πλατη βγαζεις 4-5 ωρες χωρις ενοχλησειςγια το τελος αφησα την καταναλωση που δεν ξερω που να την καταταξω
εχω δει απο 7λ/100κμ μεχρι 17λ/100κμ στην εθνικη
ενω στην πολη απο 10λ/100κμ μεχρι 15λ/100λκμ
θα ηθελα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ (55λιτρα μονο) -
Το μοτέρ που χαμηλά έχει απλώς ικανοποιητική ροπή; Η τιμή των 35Κ;
-
Ωπ! ξάδελφος
Μου δίνεις πάσα να συμπληρώσω - σχολιάσω για το δικό μου:
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Celica TS 1.800 192hp 28.000kmμοτερ (ειδικά πανω απο 6000)
χε,χε
στησιμο (απο lotus motorsport σε ανταλαγη για το μοτερ που φορανε οι elise)
ναι, ε; Κάπως υστερούμε εμείς.
τιμονι (σαφεστατο, οσο σφιχτο χρειαζεται, γρηγορο και κοβει αρκετα)
Στο σφίξιμο χάνουμεεεεε...
πολυ μεγαλος χωρος αποσκευων για την κατηγορια του (πεφτουν 0-40 και τα πισω καθισματα)
το ανάποδο σε μας
εξοπλισμος υπερ πληρης
ισοπαλία εδώ
φρενα πολυ ανθεκτικα και ισχυρα αρκει να αλλαξεις το εργοστασιακο τακακι με εκεινο της TRD
σε ανθεκτικότητα είμαστε ΟΚ και σε αίσθηση. Στο ψάρεμα από ψηλά χάνουμε λιγάκι
αναρτηση οσο σκληρη-μαλακη πρεπει χωρις να παιρνει κλιση ακομα και στο οριο
στο μαλακό κομμάτι συμφωνούμε...
για τα δικα μου κριτηρια απιστευτα ομορφο και συγχρονο οπτικα αν και χεκινησε η παραγωγη του το 1999
το 'απίστευτα' που λες σε μένα δεν έχει εφαρμογή
πολλοι αποθηκευτικοι χωροι παντου ακομα και στο πορτμπαγκαζ
Παρομοίως
χροια κινητηρα πορωτικη
αμπσολουνταμέντε
χαμηλη θεση οδηγησης στο κεντρο του αμαξωματος (ως προς το μηκος)
Πώς το πες αυτό;
Τουοτα Ελλας
Αυτό ξαναπέστο
Σχετικα φτηνα σερβις-ανταλλακτικα για τον τυπο αυτοκινητου
Ναι, ναι
Πληρως απενεργοποιουμενο αντισπιν
Ναι, αλλά το άλλο μαραφέτι μας κάνει τη ζημιά
VSC (πολυ εξυπνο και ελεγχομενο ως προς το ποτε θα αναλαβει δραση....αν δοκιμασεις το αυτοκινητο και καταλαβεις τον τροπο λειτουργειας του μπορεις να οδηγησεις λιγο πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη ασφαλεια)
αφού βάλαμε coil-over, έτσι είναι και σε μας. Σημειώσατε Χ
Επιθετικο εσωτερικο-εξωτερικο σε οψη και αισθηση
Στο εξωτερικό ίσως να είναι και λίγο έτσι. Στο εσωτερικό κάτι τα πετάλια, κάτι το άσπρο καντράν, κάτι ο λεβγές, ε... μπαααα
Δεν καιει λαδια
Ε, ναι λοιπόν κι εμείς έτσι είμαστε
Δεν εχει ιμαντα εκκεντροφορων αλλα αλυσιδα...
Και σ' αυτό Χ είμαστε, μη νομίζεις
Ρεζερβα κανονικων ιαστασεων αλουμινιου
Για να καταλάβεις τη μούρλα τους. Αλουμινένια ζάντα στη ρεζέρβα για να μειώσουμε το κόστος
δερματινα κα8ισματα τα οποια οπτικα εχουν αισθηση μπακετ (ειναι τυπου μπακετ) αλλα τα «φτερα» τους δεν εχουν μεταλικο σκελετο απο μεσα με αποτελεσμα στο οριο να μειωνεται η πλευρικη στηριξη
γι αυτό και δεν τα έβαλα. Από συντήρηση;
τριγμος ελαφρυς απο το ενα μπρατσο στηριξης της ηλιοροφης (οποτε θυμαται ακουγεται και οποτε θυμαται εξαφανιζεται)
μπααα δεν έχουμε τέτοια εμείς. Τα καπάκια των ζαντών μόνο κοπανάνε Ίσως βέβαια να φταίει το γεγονός ότι έχω αλλάξιε λάστιχα 4-5 φορές
τεντωτηρας ιμαντα δυναμο (γνωστο προβλημα στην τουοτα...εχω αλλαξει ηδη 3 στην εγγυηση..παραγει θορυβο το αμορτισερακι του)
Γράψε μια και σε μένα από τος 20000 χλμ. Άγγλοι δεν είπαμε;
6 κουμπια δεν φωτιζονται
and scoreeeeeeeees! Εμένα φωτίζονται ΟΛΑ!
ελεεινα τα ergostasiaka yokohama advan 680
Και τα δικά μου γι αυτό και τα άλλαξα. Να φανταστείς δε θυμάμαι τι φόραγε
μικρο μεγε8ος ζαντας (6.5 ή 7/16)
Μωρέ τι μας λες; Εμείς έχουμε 6Χ16 . Η αλουμινένια ρεζέρβα μας μάρανε
μεγιστο υψος οδηγου 190 (οριακα βρισκει το κεφαλι στην οροφη και τα ποδια στο τιμονι) τιμονι αναγκαστηκα οσο πιο πανω παει. Δεν ρυθμιζεται σε αποσταση
Κι άλλο γκολ. Και χωράνε οι 190αρηδες και ρυθμίζουμε τηλεσκοπικά.
δεν μπορεις να φορεσεις κρανος....
Εχμ, ναι. Δυσκολεύομαι λίγο κι εγώ γιατί καμιά φορά βρίσκω. Το βρήκα. Η ηλιοροφή φταίει
αν οδηγεις με καθετη πλατη για πανω απο μια ωρα κουραζεται η μεση...αν ομως οδηγεις με 2 σκαλες πιο πισω την πλατη βγαζεις 4-5 ωρες χωρις ενοχλησεις
μια χαρά είμαστε σ' αυτό εμείς
για το τελος αφησα την καταναλωση που δεν ξερω που να την καταταξω
εχω δει απο 7λ/100κμ μεχρι 17λ/100κμ στην εθνικη
ενω στην πολη απο 10λ/100κμ μεχρι 15λ/100λκμ
θα ηθελα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ (55λιτρα μονο)Κάπως έτσι και σε μας.
Συνολικά, απορώ πως οδηγείς το χρέπι αυτό. Βάψτο μπλε και πέτα το
Ανταλάσσεις με το Corolla μου;
-
Toyota Corolla μοντέλο '92 1332cc Sedan (EE101), 148.000 km
- Αξιοπιστία: Έχει μείνει μόνο μια φορά, από μπαταρία που είχε να αλλαχτεί 6 χρόνια!
- Κινητήρας: 1332cc με 88 ονομαστικά άλογα το 1992; No comment! Δεν κρεμάει χαμηλά, δεν λαχανιάζει ψηλά, έχει πολλή ροπή απο τις 2500 και μετά. Και έχει γραμμική ροπή! Ωραία τα 'ηλεκτρικά' μοτέρ...
- Ήχος: Οκ, είναι θορυβώδης στα μεσαία που δεν έπρεπε να είναι, αλλά ψηλά έχει πολύ ωραίο και πορωτικό ήχο.
- Πληροφόρηση: Τιμόνι που πληροφορεί καλά για τη θέση των τροχών και την πρόφυσή τους (βλ. και τιμόνι στα -)
- Φρένα: Ακούραστα σε κάθε είδους διαδρομή στο δρόμο, κουράζονται με σκληρή χρήση στα Μέγαρα (λογικό!). Με λίγη οικονομία στο φρενάρισμα στα Μέγαρα δεν έχουν πρόβλημα
- Κιβώτιο: Δεν έχω κάνει ποτέ λάθος αλλαγή. Δεν είναι σαν να έχει 'χτένι' αλλά είναι πολύ καλό.
- Κατανάλωση στο ταξίδι: 5,94 lt / 100 km με 4 άτομα, A/C, αποσκευές και επαρχιακούς!
- Σχετικά μικρός κύκλος στροφής. Στρίβω σε στενά εκεί μου supermini κάνουν δεύτερη προσπάθεια. Ξέρω σημάδι πάντως, ίσως οι άλλοι δεν ξέρουν...
- Μεσαία προς φτηνή συντήρηση. Το after sales της toyota δεν ισχύει γενικά. Εξαρτάται πάρα πολύ από τον συγκεκριμένο έμπορο.
- Έχεις την αίσθηση ότι βγάζει άλλα 15 χρόνια με μικροσυντηρήσεις!
- Το πολύ μικρό πλήθος των -
- Τιμόνι: 4 στροφές απο άκρη σ'άκρη. Ναι, 4. Ούτε 3,9. Επίσης είναι λίγο ασαφές το κέντρο στα πολλά χιλιόμετρα. Όχι, δεν έχει τζόγο, αλλά είναι πολύ ελαφρύ γύρω από το κέντρο.
- Στήσιμο: Υποστροφικό και προβλέψιμο στο δρόμο, αλλά σε ρυθμούς πίστας πετάει απότομα την ουρά αν δεν προσέξεις. Μάλλον υπερβολικά δυνατό για την ανάρτησή του, έχει έντονη υποστροφή (κυρίως βάρους, αλλά αν το δοκιμάσεις και ισχύος) με Exalto 185/60/14. Επίσης είναι σκληρούτσικο για το κράτημα που προσφέρει.
- Διακύμανση κατανάλωσης: Με ίδιο στυλ οδήγησης, 8,5 λίτρα στην πόλη το χειμώνα, 7,5 λίτρα στην πόλη το καλοκαίρι και 6 λίτρα στο ταξίδι το καλοκαίρι.
Αυτά με μια πρώτη ματιά. Όταν μου έρθουν θα γράψω κι άλλα!
-
Παρακαλώ να μπει στα πρακτικά. Ο syele έκανε ποστ μεγαλύτερο από 3 λέξεις!
-
Στο καταλληλο σημείο ήρθα... Corolla Ts 1.8 '02 κοντα 99.990 χλμ(κιόλας...)
Τουοτα Ελλας
Oh yes...
Δεν καιει λαδια
Ε, ναι λοιπόν κι εμείς έτσι είμαστε
Mπάα...Κοιτάξτε για τα 0 ml που καιει το yaris θεώρω υπερβολή τα 100-200 ml /7500 χλμ που καει το ts.
τριγμος ελαφρυς απο το ενα μπρατσο στηριξης της ηλιοροφης (οποτε θυμαται ακουγεται και οποτε θυμαται εξαφανιζεται)
μπααα δεν έχουμε τέτοια εμείς. Τα καπάκια των ζαντών μόνο κοπανάνε Ίσως βέβαια να φταίει το γεγονός **ότι έχω αλλάξιε λάστιχα 4-5 φορές **
Ο Λαστιχοφάγος..Αρε άτιμη πίστα! τετοιο τριμό όχι.Τριγμούς γενικά...ε ναι(βεβαια σε f/l μπηκα και δεν άκουσα τσικ) αλλά με μια επεμβασούλα...Πανε όλοι,μερσεντε έγινε!
χροια κινητηρα πορωτικη
Αυτά ειναι όλα τα
-
Tα πήρα γμτ το μπελά μου!
Μόλις είχα γράψει αναφορά-σεντόνι για το Φιατάκι μου,και με πέταξε έξω το δίκτυο!
Κρίμα...
Είχα γράψει κάτι σαν 'αποχαιρετισμό στα όπλα' για το υπέροχο αμαξάκι που με υπηρέτησε 9 χρόνια,μαζί με τα αρνητικά του,και χάθηκε.....Δεν θα προσπαθήσω ξανά....δεν μου βγαίνει ποτέ όπως την πρώτη και 'φορτισμένη' φορά..
Σόρρυ για το off topic..
-
Κρίμα!!
Πάντως γενικά, όταν γράφουμε μεγάλα posts καλό είναι να παίρνουμε ένα copy όλο το κείμενο πριν το καταχωρήσουμε, just in case. Αλλά ακόμα κι αν δεν το πάρεις copy, αν για κάποιο λόγο σκάσει η σελίδα (λόγω σύνδεσης ή οτιδήποτε), αν πατήσεις 'back' στον browser, δε χάνεται το κείμενο
-
Κρίμα ρε Τσίλη. Κρίμα . Ήθελα να το διαβάσω αυτό...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Ωπ! ξάδελφοςΜου δίνεις πάσα να συμπληρώσω - σχολιάσω για το δικό μου:
Celica TS 1.800 192hp 28.000km
στησιμο (απο lotus motorsport σε ανταλαγη για το μοτερ που φορανε οι elise)
ναι, ε; Κάπως υστερούμε εμείς.
το συγκεκριμενο ειναι κατι που ισχυει για τα face lift μοντελα του 04 και μετα
τιμονι (σαφεστατο, οσο σφιχτο χρειαζεται, γρηγορο και κοβει αρκετα)
Στο σφίξιμο χάνουμεεεεε...
προσωπικα το τιμονι το βρισκω παρα πολυ καλο ακομα και στο σφιξιμο...
πολυ μεγαλος χωρος αποσκευων για την κατηγορια του (πεφτουν 0-40 και τα πισω καθισματα)
το ανάποδο σε μας
60/40 ηθελα να γραψω
για τα δικα μου κριτηρια απιστευτα ομορφο και συγχρονο οπτικα αν και χεκινησε η παραγωγη του το 1999
το 'απίστευτα' που λες σε μένα δεν έχει εφαρμογή
ειπα οτι αποτελει προσωπικη αισθηση και αντιληψη
χαμηλη θεση οδηγησης στο κεντρο του αμαξωματος (ως προς το μηκος)
Πώς το πες αυτό;
εννοουσα οτι αν το αμαξι ειναι 4.3 μετρα σε μηκος αυτος καθεται στα 2 μετρα τοσο απο το εμπρος οσο και απο το πισω ακρο
Τουοτα Ελλας
Αυτό ξαναπέστο
ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ
Ρεζερβα κανονικων ιαστασεων αλουμινιου
Για να καταλάβεις τη μούρλα τους. Αλουμινένια ζάντα στη ρεζέρβα για να μειώσουμε το κόστος
Ναι μην πω καμια κουβεντα...αλλα 6 led στα κουμπια εν βαλανε...γιατι? λογω κοστους?
δερματινα κα8ισματα τα οποια οπτικα εχουν αισθηση μπακετ (ειναι τυπου μπακετ) αλλα τα «φτερα» τους δεν εχουν μεταλικο σκελετο απο μεσα με αποτελεσμα στο οριο να μειωνεται η πλευρικη στηριξη
γι αυτό και δεν τα έβαλα. Από συντήρηση;
και να ηθελα να παρω το αυτοκινητο χωρις δερματινα δεν γινοτανε αφου τα μοντελα του 2005 ερχονταν υποχρεωτικα με δερμα...φαντασου τους ειπα να πληρωσω και παραπανω να το παρω με υφασμα και δεν γινοτανε
με την συντηρηση δεν εχω κανενα προβλημα...1 φορα μονο τα περασα με προιον συντηρησης της Auto Glym και ειναι καινουργια ακομα....βεβαια προσεχω πολυ την εισοδο εξοδο λογο των φτερων που δεν εχουν ενισχυση απο μεσα για να μην 'πεσουν'...με προβληματιζει ομως το πολυ μαλακο δερμα που εχουν χρησιμοποιησει στα εμπρος καθισματα για το ποσο αν8εκτικο 8α ειναι μετα απο 5-6 χρονια....το καλο ειναι οτι ειναι αεριζομενα....τεντωτηρας ιμαντα δυναμο (γνωστο προβλημα στην τουοτα...εχω αλλαξει ηδη 3 στην εγγυηση..παραγει θορυβο το αμορτισερακι του)
Γράψε μια και σε μένα από τος 20000 χλμ. Άγγλοι δεν είπαμε;
συγνωμη αλλα η κυρια μου ειναι ασιατησα γεννημα θρεμμα...τα face lift μοντελα σταματησαν να παραγονται στην αγγλια
[>αν οδηγεις με καθετη πλατη για πανω απο μια ωρα κουραζεται η μεση...αν ομως οδηγεις με 2 σκαλες πιο πισω την πλατη βγαζεις 4-5 ωρες χωρις ενοχλησεις
μια χαρά είμαστε σ' αυτό εμείς
εχεις δοκιμασει τελειως κα8ετη πλατη?
Συνολικά, απορώ πως οδηγείς το χρέπι αυτό. Βάψτο μπλε και πέτα το
Ανταλάσσεις με το Corolla μου;
οχι ευχαριστω μου αρεσει το κοκκινο
-
Είδα το θέμα του Elteo κι επειδή μ' άρεσε είπα να το επαναφέρω με ένα post
Renault Fluence Dynamic 1.6 16V 110 ps (δεν γνωρίζω βέβαια για πόσο ακόμα ) με 29000 και κάτι ακόμα χιλιόμετρα
Μ' αρέσει
-Η άνεση του
-Η οδηγική συμπεριφορά και το πόσο γρήγορα μπορεί να πάει παρα τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου
-Ο πλήρης εξοπλισμός στην έκδοση που έχω αλλα και γενικότερα
-Το φυσιολογικό κόστος συντήρησης
-Οι χώροι του
-Η σχέση τιμης αξίας που είχε όταν το πήρα κι έχει και σαν καινούριο
-Μέσα κι έξω σχεδιαστικά.Για μένα το πιο όμορφο της κατηγορίας τουΔεν μ' αρέσει
-Πλέον το μοτερ.Στην αρχή μου φαινόταν πιο σβέλτο απο τη Laguna αλλα τώρα μου φαίνεται αργό .Επίσης μετα τα 130 'φωνάζει' κάπως
-Θα μπορούσε το ταμπλό χωρίς να είναι κακό να είναι Megane σε ποιότητα και συναρμογή.Απο αρκετά καλό πολύ καλο δήλαδή
-Καποιες φορές η πίσω ανάρτηση καθώς σε κάποιες ανωμαλίες κοπανάει λίγο
-Μοιάζει με κατσίκι καθότι πολυ ψηλό μ' αποτελεσμα ακόμα και 17αριδες τροχοί που είδα να φαίνονται μινιόν μέσα στους θόλους -
Honda Civic 1.8 sport 2007
Υπερ και κατά:- κορυφαίοι χώροι επιβατών-αποσκευών,(485 λίτρα για αποσκευέςαπλά δεν υπάρχουν σε άλλο μικρομεσαίο)
- πολυμορφικότητα εσωτερικού(πίσω καθίσματα) πρακτικότητα.
- εξοπλισμός (πλήρης ακόμα και στην sport, υπερπλήρης στην ex)
- οικονομία (εκπλήσσει ευχάριστα ειδικά τους τουρμπάτους ανταγωνιστές)
- αξιοπιστία (χόντα γαρ, αν και το θεωρώ χειρότερο των υπολοίπων χόντα στον τομέα)
- οδική συμπεριφορά (σκληρή ανάρτηση βοηθούν και τα 225/45/17, αλλά και το καλό τιμόνι )
- κιβώτιο ταχυτήτων (χόντα γαρ αν και χειρότερο του οικογενειακού cr-v))
- επιδόσεις (8,9 τα 100, 205 τελική αν και χαμηλά είναι λίγο ψόφιο ενώ 'δίνει' καλά μετά τις 4500)
- εμφάνιση (για μένα το ομορφότερο χατσμπακ της εποχής του με το πλέον φουτουριστικό εσωτερικό)
-άνεση ανάρτησης (το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου, κοπανάει και θορυβεί. το έλυσα μερικώς με τα coilovers)
-1800cc στις μέρες μας είναι πρόβλημα (αυξημένα ασφάλιστρα, τέλη. κανείς δεν ξέρει αν μας περιμένει ότι τους δίλιτρους)
-χαμηλή μεταπώληση λόγω κυβισμού (όλα πλέον πάσχουν αλλά τα μεγαλύτερα κυβικά περισσότερο)
-περιορισμένη πίσω ορατότητα (καλό το εφέ με την ενσωματωμένη αεροτομή αλλά περιορίζει την ορατότητα. Εγώ το έχω συνηθίσει, βοηθάνε και τα parking sensors. Το βράδυ πάντως κόβει τα φώτα των πίσω! )
- πολλές νεκρές γωνίες λόγω design (μέχρι να το μάθεις το φοβάσαι...)
- ρεπρίζ στις χαμηλές στροφές (είχα μάθει από τουρμπο και αρχικά ξενέρωσα...σύντομα κατάλαβα ότι θέλει λίγο διαφορετική οδήγηση)
+- ο ήχος του μοτέρ: για κάποιους είναι μελωδία μετά τις 4500 για κάποιους είναι θορυβώδης ανάμεσα στις 3500-4500 στην εναλλαγή δηλαδή του v-tec από economy σε normal. Όπως και να έχει είναι περισσότερο θορυβώδες από το cr-v αλλά και από τον ευρωαπϊκό ανταγωνισμό
-
Για να γραψω δυο λογια και για το δικο μου τουτου μιας κι εχω κλεισει 8 μηνες πισω απο το τιμονι του.
Seat Ibiza 1.2 tsi (105 και καλα). Εκδοση customized...
---- Μ' αρεσει ----
-Πολυ καλο value for money οταν αγοραστηκε.
-Εξωτερικη εμφανιση + σχεδιο ζαντας απο την Seat.
-Χωροι μπροστα + αποθηκευτικοι.
-Σπορ καθισματα εμπρος. Πολυ μαλακα ανετα καθισματα πισω.
-Ποιοτικη δερματινη επενδυση και αρκετα εργονομιακος σχεδιασμος τιμονιου.
-Σπορτιφ πινακας οργανων, θυμιζει παλιες Alfa Romeo.
-Χειριστηρια στο τιμονι, ακρως βολικα!
-Φιμε τζαμια. Το βραδυ δε φαινεται τιποτα μεσα. (If you know what i mean )-Σωστα σκληρη αναρτηση, ανεκτη για τους Ελληνικους δρομους.
-Τιμονι με 2 αυτοματες διαβαθμισεις. Στο ανετο για μεσα στην πολη ειναι πολυ βολικο, κοβει γρηγορα και ειναι σαν τελειως ηλεκτρικο χωρις να χανει την πληροφοριση του υδραυλικου. Στο σπορ γινεται παρα πολυ πιο βαρυ, δινει εκπληκτικη πληροφοριση, διαβαζει σωστα το δρομο και σε πληροφορει ικανοποιητικα για τα επιπεδα προσφυσης σα να ειναι τελειως υδραυλικο.
-Πενταλ φρενου με επισης 2 ρυθμισεις. Στην ανετη ειναι μαλακο, προοδευτικο με μεγαλη διαδρομη κι ευκολο. Στην σπορ χανει ενα μικρο deadzone που εχει στην αρχη, γινεται πιο σκληρο και με μικροτερη διαδρομη.
-Στιβαρο πλαισιο, σου δινει πληροφοριες για την προσφυση και το δρομο. Σου δινει εμπιστοσυνη στις μεγαλες ταχυτητες, παταει γερα στην εθνικη.
-Οδικη συμπεριφορα, γενικως ουδετερο, αν το στριψεις αγαρμπα θα βγαλει μουρες, αλλα ο κωλος ελεγχεται πολυ ευκολα και πολυ γλυκα με το γκαζι. Αν το θελησεις, με τιμονια την ωρα που φρεναρεις ο κωλος σε βαζει στην στροφη πολυ ομαλα.
-Γενικως, πολυ σωστο οδηγικα, οδηγοκεντρικο, σε εμπνεει να το στριψεις και σε πορωνει καθε φορα που νομισες οτι πλησιασες τα ορια του αλλα εχει κι αλλο!
-To esp δεν επεμβαινει στη γρηγορη οδηγηση και σε αφηνει να παιξεις ακομα κι αν κανεις ηρεμο αναποδο δεν κλωτσαει.
-Το xds μεταμορφωνει την εξοδο του αυτοκινητου απο αργες στροφες.-Ηλεκτρικο γκαζι, ουτε που το καταλαβαινεις, δε σε ενοχλει καθολου.
-Σαφες κιβωτιο με ωραιο κουμπωμα και στιβαρη αισθηση. Σε εμπνεει για γρηγορες αλλαγες. Μακριες σχεσεις.
-Κινητηρας δυνατος. Πολλη ροπη. Κινει το αμαξωμα αρκετα σβελτα. Σε μερικες ρεπριζ κανει ιδιους χρονους με αυτοκινητα 1.8
-Μικρο φασμα στροφων αλλα σταθερη αποδοση απο τις 3.000-5.300. Απο τις 3.000 εχεις το 90% της δυναμης. Βολευει σε στροφοδιαδρομη!!!
-Μικρη καταναλωση εντος πολεως. ~6-7 lt/100 km-Πορωτικος ηχος τουρμπινας. Ωραιος μπασος ηχος εξατμισης οταν ζεσταινεται με μερικα σκασιματακια.
---- Δε μ' αρεσει ----
-Το λογοτυπο Ibiza στο πισω μερος.
-Το εσωτερικο του απ' ο,τι μου λενε δεν αρεσει σε κανεναν. Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι τιποτα, παρα μονο ενα ραδιο και τον κλιματισμο. Απλο λιτο ειναι, εμενα δε μου χαλαει την αισθητικη παντως.
-Σπανια διασταση ελαστικων 215/45/16 - Πανακριβα.
-Ελαστικα πρωτης τοποθετησης. Bridgestone ER300 (ικανοποιητικα σε σπορ οδηγηση, πολυ καλα στην βροχη, γενικως μετρια, δε θα σε σκοτωσουν αλλα θα προτιμουσα κατι πιο σπορ για το συκεκριμενο αμαξι.)
-Χωρος επιβατων στο πισω καθισμα. Εγω που ειμαι 1.92 δε μπορω να κατσω ανετα πισω απο την δικια μου θεση οδηγησης. Για νορμαλ ανθρωπους παλευεται ομως...-Πολυ απολυτος ημιακαμπτος στον πισω αξονα, σε συγκεκριμενες εγκαρσιες ανωμαλιες το πισω μερος χορευει. Ασχημα.
-Mη απενεργοποιουμενο πληρως esp. Θα μπορουσε να το εχει, το αμαξι ειναι ομορφα στημενο, δε θα σε σκοτωσει.
-Μεσα στην πολη το esp ειναι υπερβολικα ευαισθητο ειδικα σε σπιναρισματα. Λιγο κακη να ειναι η ασφαλτος και δε θα σταματησει να σε κοβει ακομα κι ευθεια να πηγαινεις.-Η σπορ ρυθμιση του τιμονιου ειναι ακρως κουραστικη για μεσα στην πολη. Δεν παλευεται.
-Θα ηθελα πιο δυνατα φρενα.-Ο κινητηρας εχει λιγο turbo lag καθοτι δεν ειναι twin scroll η τουρμπινα.
-Μεχρι τις 1500 στροφες που ξεκιναει να δινει πιεση ειναι νωχελικος, κανει μονο για cruising.
-Του χρειαζεται ενα 6ταχυτο κιβωτιο. Οταν ξεπερνας τα 130 χλμ/ωρα με 5η οι καταναλωσεις εκτοξευονται.
-Ο κινητηρας ζοριζεται εμφανως περισσοτερο με 4 ατομα μεσα ή 5... Φταινε τα 1.200 κυβικα του μοτερ.
-Ο κινητηρας ψοφαει αποτομα με τα τις 5.300, νιωθεις λες και αφησες γκαζι ενω συνεχιζει κι ανεβαζει στροφες μεχρι τι 6.200... ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.-Ηχοι απο τις στρεβλωσεις του πλαισιου ακουγονται στην καμπινα οταν παρκαρεις-ξεπαρκαρεις.
-Θα ηθελα λιγο πιο δυνατα φωτα πορειας.
-Θα ηθελα οι καθρεφτες να εκλειναν με τον συναγερμο αυτοματα.Αυτα.
+ KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!