-
Οχι φωτογραφίες παρακαλούμε!
Μόνο το url -
Οχι φωτογραφίες παρακαλούμε!
Μόνο το url -
Οχι φωτογραφίες παρακαλούμε!
Μόνο το url -
πολυ όμορφο κατά τη γνώμη μου!!! θα ναι και ακριβό βέβαια αλλά ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα για τους ψηλούς από το παρμπρίζ όπως έχω εγώ τουλάχιστον με το 206,ευτυχώς που δε μπορώ να το οδηγήσω!
θα βγει και κλιο 3 κάμπριο...ετοιμαστείτε!!! -
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ
Ακόμα και κλειστό,δείχνει όμορφα[ενώ το 206,δείχνει λίγο σαν..φορτηγάκι].Πότε βγαίνει;
Νομίζω πως οι Γάλλοι,αυτή την εποχή,σχεδιαστικά είναι άπαιχτοι .
Δείχνουν να έχουν ενστερνιστεί το δόγμα Λεκεμάν: Το μεγαλύτερο ρίσκο,είναι να μην ρισκάρεις.
Μάλιστα,έχω την εντύπωση πως παρασέρνουν σιγά σιγά και τους Γερμανούς στο να..τολμούν[να δούμε το νέο άστρα]. -
Αυτό είναι όμορφο! Δεν θα το αγόραζα βέβαια αλλά είναι ωραίο. Έτσι και έχει και λογική τιμή, θα γεμισει ο κόσμος από δαύτα...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αυτό είναι όμορφο! Δεν θα το αγόραζα βέβαια αλλά είναι ωραίο. Έτσι και έχει και λογική τιμή, θα γεμισει ο κόσμος από δαύτα...Ωραίο είναι meco, ωραίο. Θα πω της αδερφής μου να το πάρει!!
-
Η ιδιομορφία του απλού Megane, με το κάθετο πίσω τζάμι και τα πεταχτά οπίσθια με άφηναν λιγάκι αδιάφορο. Εδώ έχουμε μία τέλεια αρμονία και έιναι πραγματικά πολύ πλύ όμορφο. Μπράβο στην Renault!!!
-
Πολυ ομορφο. Οντως οι Γαλλοι εχουν (ξανα)αρχισει να δινουν μαθηματα σχεδιασμου (βλεπε και Nissan). Μηπως οι Ιταλοι θα επρεπε να ανησυχουν (δεδομενων και των προβληματων τους στην ποιοτητα). Γιατι νομιζω οτι η μουρη ειναι 'λιγη' σε σχεση με το υπολοιπο αμαξωμα, σε αντιθεση με την κλειστη εκδοση??
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Πολυ ομορφο. **Οντως οι Γαλλοι εχουν (ξανα)αρχισει να δινουν μαθηματα σχεδιασμου (βλεπε και Nissan). **Μηπως οι Ιταλοι θα επρεπε να ανησυχουν (δεδομενων και των προβληματων τους στην ποιοτητα). Γιατι νομιζω οτι η μουρη ειναι 'λιγη' σε σχεση με το υπολοιπο αμαξωμα, σε αντιθεση με την κλειστη εκδοση??Κανένα αυτοκίνητο της Nissan δεν έχει σχέση με κανένα σχεδιαστικό κέντρο της Renault και δε νομίζω γενικότερα να υπάρχει δάκτυλος της τελευταίας στο πως θα σχεδιάζονται τα μοντέλα της Nissan. Άλλωστε το Micra είναι σχεδιασμένο στην Ιαπωνία.
-
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ νισσάν να μην έχει σχέση με τους γάλλους.Δεν είναι απλά ότι οι Γιαπωνέζοι δεν τολμούσαν.Στην έκθεση τους,όπου τολμούν..πεφτει το γέλιο της αρκούδας από τα HI FI εκτρώματα που παρουσιάζουν.
Όντως,η μούρη,φαντάζει λίγο φτωχή.[πίσω θυμίζει λίγο,S2000?].
Όπως έγραψα και αλλού..Α ΡΕ ΦΙΑΤ. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Κανένα αυτοκίνητο της Nissan δεν έχει σχέση με κανένα σχεδιαστικό κέντρο της Renault και δε νομίζω γενικότερα να υπάρχει δάκτυλος της τελευταίας στο πως θα σχεδιάζονται τα μοντέλα της Nissan. Άλλωστε το Micra είναι σχεδιασμένο στην Ιαπωνία.Δεδομενου οτι δεν βρισκομαι μεσα στα κεντρα σχεδιασμου και αναπτυξης της Nissan, δεν μπορω να εκφερω βεβαιη γνωμη για τιποτα. Ας σκεφτουμε ομως τι αμαξια σχεδιαζε η Nissan μεχρι πριν 3-4 χρονια και τι αμαξια σχεδιαζει τωρα. Ας αναλογιστουμε επισης ποια εταιρεια (γαλλικη) αγορασε ενα μεγαλο μετοχων της Nissan. Εξαλου ο γαλλικος δαχτυλος στο σχεδιασμο των μοντελων της Nissan δεν ειναι μονο δικη μου υποθεση. Αν ανατρεξεις σε προσφατα τευχη των 4Τ (και αλλων περιοδικων) θα βρεις αναφορες. Τελος (χωρις παρεξηγηση) η αποψη 'οτι επειδη το Micra ειναι σχεδιασμενο στην Ιαπωνια αποκλειει την συμμετοχη Γαλλων σχεδιαστων' ειναι μαλλον απλοϊκος (χωρις παρεξηγηση ειπαμε ε?)
-
To oτι έγραψα οτι σχεδιάστηκε στην Ιαπωνία φυσικά και δεν αποκλείει τη συμμετοχή Γάλλων σχεδιαστών. Με αυτό ήθελα να αναφέρω οτι το σχεδιαστικό κέντρο της Nissan εκεί ήταν υπεύθυνο για την εξωτερική του εμφάνιση,ενώ το Ευρωπαικό για το εσωτερικό του (μέχρι πρότινος στο Μόναχο), κάτι που αποκλείει την επίσημη Renault σε αυτή τη χώρα. Άλλωστε ο chief designer του Micra είναι Γερμανός.Και πάλι όμως ο σχεδιασμός του Πριμέρα p12 είχε ξεκινήσει πρίν τη συμμαχία των Nissan-Renault και αν θυμάσαι καλά είχαν ρητά αναφέρει πως η συνεργασία αυτή έχει σκοπό την εξοικονόμιση και μόνο χρημάτων για τις δύο εταιρίες που θα προέλθει από τη χρησιμοποίηση κοινών εξαρτημάτων και εξέλιξης μηχανικών μερών από κοινού. Ως προς τη σχεδίαση ο διαχωρισμός των δύο εταιριών ήταν σαφής.
Φυσικά και ο σχεδιασμός της Nissan τα τελευταία 2 χρόνια έχει γίνει λιγάκι πιο 'επιθετικός' αλλά άλλο είναι να λέμε οτι μια εταιρία αποφασίζει να τολμήσει και με αυτοκίνητα που προορίζονται για την Ευρώπη και άλλο οτι της σχεδιάζει άλλη εταιρία τα αυτοκίνητα.Έλεος! -
Ωραίο φαίνεται, αλλά θέλω να το δω κι από κοντά. Ελπίζω να μην τρως το οριζόντιο δοκάρι του παρμπρίζ στο κεφάλι όπως στα 206cc και Astra cabrio.
-
Το ωραίο που το είδατε δεν μπορώ να καταλάβω... Το σχήμα του έχει αλλοιωθεί για χάρη του χώρου αποθήκευσης της οροφής. Πολύ μακρύ πορτ-μπαγκάζ δεν έχει...? Ειδικά στη μεσαία φωτό είναι...μάπα...
-
Noμιζω εισαι λιγο υπερβολικος , μπορει να χαλαει λιγο αλλα ειναι λογικο μιας και ο ουρανος της οροφης ειναι μονοκοματο τμημα και πρεπει καπου να χωρεσει
-
Ωραίο και με την γυάλινη οροφή θα σκίζει (αν έχει και ανταγωνιστική τιμή )
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το ωραίο που το είδατε δεν μπορώ να καταλάβω... Το σχήμα του έχει αλλοιωθεί για χάρη του χώρου αποθήκευσης της οροφής. Πολύ μακρύ πορτ-μπαγκάζ δεν έχει...? Ειδικά στη μεσαία φωτό είναι...μάπα...Σίγουρα πρέπει να υπάρξουν και κάποιες παραχωρήσεις,δε γίνεται και μικρό πορτ-μπαγκάζ και 4 κανονικές θέσεις. Και πάλι όμως το μακρύ αυτό πορτ-μπαγκάζ (ειδικά έτσι υπερυψωμένο που είναι) πιστεύω πως κάνει το CC περισσότερο δυναμικό. Γούστα είναι αυτά βέβαια...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το ωραίο που το είδατε δεν μπορώ να καταλάβω... Το σχήμα του έχει αλλοιωθεί για χάρη του χώρου αποθήκευσης της οροφής. Πολύ μακρύ πορτ-μπαγκάζ δεν έχει...? Ειδικά στη μεσαία φωτό είναι...μάπα...Το μέλλον ανήκει στα CC και όπως ο πρώτος διδάξας MERCEDES διακαιώθηκε από την εξαιρετική επιτυχία που είχε SLK στην αγορά κάτι ανάλογο θα γίνει και στις μικρότερες κατηγορίες. Η ALFA ROMEO δυστυχώς δεν έχει τα χρήματα για να εξελίξει και να κατασκευάσει κατι ανάλογο στην μικρομεσαία κατηγορία και ακολουθεί την πεπατημένη με ένα κλασικό COUPE την 147 (αν παρουσιαστεί τελικά!). Επίσης υπάρχουν πολλά COUPE με χώρο αποθήκευσης τα 500 λίτρα? (με κλειστή την οροφή φυσικά) , και είναι ένας ακόμα λογος πόσο καλά έπραξαν RENAULT & PEUGEOT όπου είναι οι μοναδικές αυτή τη στιγμή που θα έχουν τέτοια αυτοκίνητα στην αγορά που συνδιάζουν και πρακτικότητα!!! εντάξει δεν είναι και MPV
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Το ωραίο που το είδατε δεν μπορώ να καταλάβω... Το σχήμα του έχει αλλοιωθεί για χάρη του χώρου αποθήκευσης της οροφής. Πολύ μακρύ πορτ-μπαγκάζ δεν έχει...? Ειδικά στη μεσαία φωτό είναι...μάπα...
Το μέλλον ανήκει στα CC και όπως ο πρώτος διδάξας MERCEDES διακαιώθηκε από την εξαιρετική επιτυχία που είχε SLK στην αγορά κάτι ανάλογο θα γίνει και στις μικρότερες κατηγορίες. Η ALFA ROMEO δυστυχώς δεν έχει τα χρήματα για να εξελίξει και να κατασκευάσει κατι ανάλογο στην μικρομεσαία κατηγορία και ακολουθεί την πεπατημένη με ένα κλασικό COUPE την 147 (αν παρουσιαστεί τελικά!). Επίσης υπάρχουν πολλά COUPE με χώρο αποθήκευσης τα 500 λίτρα? (με κλειστή την οροφή φυσικά) , και είναι ένας ακόμα λογος πόσο καλά έπραξαν RENAULT & PEUGEOT όπου είναι οι μοναδικές αυτή τη στιγμή που θα έχουν τέτοια αυτοκίνητα στην αγορά που συνδιάζουν και πρακτικότητα!!! εντάξει δεν είναι και MPV
Πρέπει να παραδεχθείς ότι οι γραμμές του δεν είναι αρμονικές. Αν κάτι χαλάει τη γενική εικόνα μην το βάζεις βρε αδερφέ!!!
Μegane CC