-
Ο χρήστης paris2 έγραψε:
Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.
Εδω ειναι η διαφορα! ΜΟΥΡΕΣ ειχα παντα, τωρα ομως καπως πιο λιγες μετα την αυξηση της πιεσης μπροστα.
Την συμβουλη αυτην την βρηκα στο site του Vlasi highlander (FastbmwM3). Επλιζω να μην καταλαβα
λαθος!! Επισης με λαστιχα 'τουμπανο' ('η περιπου 'τουμπανο'), αντισταθμιζω την μαλακη
αναρτηση και την εντονη φθορα που ειχα στα πλαινα.'........θελω να γινω allroad στη θεση του allroad.....' ειχε πει καποτε ο Ιζνογκουντ
Φαινονται βλεπω οι 'αμαρτωλες' προθεσεις μου Ατιμη κενωνια......
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.Οταν αυξηθεί η πίεση σε ένα λάστιχο, γίνεται πιο άκαμπτος ο σκελετός και τα πλαϊνά του, με αποτέλεσμα καλύτερη πρόσφυση (λόγω μικρότερης παραμόρφωσης του πλαϊνού 'ξεκολάει' δυσκολότερα το πέλμα) και χειρότερη άνεση. Αυτός είναι και ο λόγος που σε αγώνες στην πίστα ακούμε πιέσεις 40-τόσο. Στο δρόμο βέβαια δεν βάζουμε τόση διότι γίνεται δυσάρεστο (από πλευράς άνεσης) και πολύ πιο απόλυτο (δηλ. 'ξεκολάει' απότομα, που στο δρόμο θα το θέλαμε πιο προοδευτικό) (και δεν ξέρω αν έχουμε και πρόωρη φθορά).
Φυσικά υπάρχει και όριο, που είναι αυτό στο οποίο δεν πατάει πια όλο το πέλμα του λάστιχου στο δρόμο (σαν να 'μπαλονάρει'), οπότε πλέον χάνεται πρόσφυση.
Συνεπώς, αν έχουμε πολλή υποστροφή, γενικά αυξάνουμε πιέσεις μπροστά. Το να μειώσουμε πίσω δεν είναι ακριβώς το ίδιο, διότι, χωρίς να αλλάξει κάτι στο μπροστά, δηλ. εξακολουθεί να έχει μειωμένη πρόσφυση, μειώνουμε την πρόσφυση πίσω, δηλ. βελτιώνεται η 'ισορροπία' μπροστά-πίσω, που το καταλαβαίνουμε ως μείωση της υποστροφής, αλλά η 'ολική' πρόσφυση είναι μικρότερη.
Αυτά κάπως 'μπακαλικά', εννοείται πως ο καθένας πρέπει να πειραματιστεί, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φυσικά υπάρχει και όριο, που είναι αυτό στο οποίο δεν πατάει πια όλο το πέλμα του λάστιχου στο δρόμο (σαν να 'μπαλονάρει'), οπότε πλέον χάνεται πρόσφυση.
Συνεπώς, αν έχουμε πολλή υποστροφή, γενικά αυξάνουμε πιέσεις μπροστά. Το να μειώσουμε πίσω δεν είναι ακριβώς το ίδιο, διότι, χωρίς να αλλάξει κάτι στο μπροστά, δηλ. εξακολουθεί να έχει μειωμένη πρόσφυση, μειώνουμε την πρόσφυση πίσω, δηλ. βελτιώνεται η 'ισορροπία' μπροστά-πίσω, που το καταλαβαίνουμε ως μείωση της υποστροφής, αλλά η 'ολική' πρόσφυση είναι μικρότερη.
Πολύ σωστός κ.Συνάδελφε...
Αυτή η μέθοδος είναι γνωστή και ως 'το setup του φτωχού' και αποδίδει πολύ καλά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.
Οταν αυξηθεί η πίεση σε ένα λάστιχο, γίνεται πιο άκαμπτος ο σκελετός και τα πλαϊνά του, με αποτέλεσμα καλύτερη πρόσφυση (λόγω μικρότερης παραμόρφωσης του πλαϊνού 'ξεκολάει' δυσκολότερα το πέλμα) και χειρότερη άνεση. Αυτός είναι και ο λόγος που σε αγώνες στην πίστα ακούμε πιέσεις 40-τόσο. Στο δρόμο βέβαια δεν βάζουμε τόση διότι γίνεται δυσάρεστο (από πλευράς άνεσης) και πολύ πιο απόλυτο (δηλ. 'ξεκολάει' απότομα, που στο δρόμο θα το θέλαμε πιο προοδευτικό) (και δεν ξέρω αν έχουμε και πρόωρη φθορά).
Φυσικά υπάρχει και όριο, που είναι αυτό στο οποίο δεν πατάει πια όλο το πέλμα του λάστιχου στο δρόμο (σαν να 'μπαλονάρει'), οπότε πλέον χάνεται πρόσφυση.
Συνεπώς, αν έχουμε πολλή υποστροφή, γενικά αυξάνουμε πιέσεις μπροστά. Το να μειώσουμε πίσω δεν είναι ακριβώς το ίδιο, διότι, χωρίς να αλλάξει κάτι στο μπροστά, δηλ. εξακολουθεί να έχει μειωμένη πρόσφυση, μειώνουμε την πρόσφυση πίσω, δηλ. βελτιώνεται η 'ισορροπία' μπροστά-πίσω, που το καταλαβαίνουμε ως μείωση της υποστροφής, αλλά η 'ολική' πρόσφυση είναι μικρότερη.
Αυτά κάπως 'μπακαλικά', εννοείται πως ο καθένας πρέπει να πειραματιστεί, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Λογικωτατη οντως η εξηγηση.Απλα τωρα σκεφτηκα οτι στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα (μπροστοκινητο,950 κιλα) και εκει βασικα εκανα οτι δοκιμες εκανα ως τωρα για 12 χρονια, παντα ειχα ψηλωτερα τις πιεσεις απο το νορμαλ(απο 28 γυρω-γυρω σε 33 και),οποτε επαιζα πιο κοντα στα ορια,ας το πουμε.Οταν εβαζα πιο πολυ μπροστα απ οτι πισω ειχα υποστροφη,το αναποδο συνεβαινε στην αντιθετη περιπτωση.
Παντως στο Οκταβια μετα απο δυο απανωτες αλλαγες στις πιεσεις,τα πραγματα δουλευουν οπως ανεφερα,οπου πιθανως το ξαναλεω να αλλαζουν οι παραμετροι λογω τετρακινησης.Ο λογος στους πιο ειδικους.
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Οταν εβαζα πιο πολυ μπροστα απ οτι πισω ειχα υποστροφη,το αναποδο συνεβαινε στην αντιθετη περιπτωση.Mα ο nass είπε ακριβώς το αντίθετο. Και εγώ επίσης θα συμφωνήσω μαζί του, γιατί το έχω δει να συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ συχνά.
Για παράδειγμα, συνήθως με πίεση πίσω 4 λίμπρες λιγότερη από ότι μπροστά, η υπερστροφή γίνεται σύνηθες φαινόμενο.Αλλά υπάρχει και ένα όριο. Όταν η πίεση είναι πολύ μεγάλη και ο δρόμος γλυστερός ή με χαλίκι πέτρες κλπ, τότε από μία πίεση και μετά χάνεις πρόσφυση αντί να κερδίζεις. Ίσως αυτό να συνέβη στην περίπτωση σου.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Mα ο nass είπε ακριβώς το αντίθετο. Και εγώ επίσης θα συμφωνήσω μαζί του, γιατί το έχω δει να συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ συχνά.
Για παράδειγμα, συνήθως με πίεση πίσω 4 λίμπρες λιγότερη από ότι μπροστά, η υπερστροφή γίνεται σύνηθες φαινόμενο.Αλλά υπάρχει και ένα όριο. Όταν η πίεση είναι πολύ μεγάλη και ο δρόμος γλυστερός ή με χαλίκι πέτρες κλπ, τότε από μία πίεση και μετά χάνεις πρόσφυση αντί να κερδίζεις. Ίσως αυτό να συνέβη στην περίπτωση σου.
Χωρίς να έχω εμβαθύνει στο θέμα, μου φαίνονται λογικά τα όσα ισχυρίζονται οι φίλοι BTS και nass, ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Γιατί ο κατασκευαστής σε εμάς συμβουλεύει μπροστά-πίσω 30-32 psi (2.0-2.2 bar) σε normal συνθήκες και 32-34 psi (2.2-2.4 bar) σε ταξίδι όπου εξυπακούεται ότι το αυτοκίνητο θα κινηθεί σε ψηλές ταχύτητες και όταν αυξάνεται το φορτίο?
Aυτά και ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Mα ο nass είπε ακριβώς το αντίθετο. Και εγώ επίσης θα συμφωνήσω μαζί του, γιατί το έχω δει να συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ συχνά.
Για παράδειγμα, συνήθως με πίεση πίσω 4 λίμπρες λιγότερη από ότι μπροστά, η υπερστροφή γίνεται σύνηθες φαινόμενο.Αλλά υπάρχει και ένα όριο. Όταν η πίεση είναι πολύ μεγάλη και ο δρόμος γλυστερός ή με χαλίκι πέτρες κλπ, τότε από μία πίεση και μετά χάνεις πρόσφυση αντί να κερδίζεις. Ίσως αυτό να συνέβη στην περίπτωση σου.
Χωρίς να έχω εμβαθύνει στο θέμα, μου φαίνονται λογικά τα όσα ισχυρίζονται οι φίλοι BTS και nass, ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Γιατί ο κατασκευαστής σε εμάς συμβουλεύει μπροστά-πίσω 30-32 psi (2.0-2.2 bar) σε normal συνθήκες και 32-34 psi (2.2-2.4 bar) σε ταξίδι όπου εξυπακούεται ότι το αυτοκίνητο θα κινηθεί σε ψηλές ταχύτητες και όταν αυξάνεται το φορτίο?
Aυτά και ευχαριστώ.
Re paidia eleos... koitaga to prwi sto Jetta h VW leei sto half load bazeis 28 mprosta 26 pisw (205/55/16). Ok to diko mou einai barytero mporsta alla...
gw bazw 30/30 twra kai trexa gyreye....
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Re paidia eleos... koitaga to prwi sto Jetta h VW leei sto half load bazeis 28 mprosta 26 pisw (205/55/16). Ok to diko mou einai barytero mporsta alla...gw bazw 30/30 twra kai trexa gyreye....
Φίλε Αγη έχεις δίκιο!!! Και εγώ κάθε φορά και με τον όποιον συζητάω αυτό το θέμα ακούω και μιά διαφορετική άποψη . Τι να πεί κανείς, μάλλον χρειάζονται εξαντλητικές δοκιμές με το κάθε set-up πιέσεων και σε διαφορετικά οδοστρώματα γιά να βγάλει κανείς συμπέρασμα .
P.S.: Τι γίνεται με σένα - πότε έρχεσαι Ελλάδα? Οταν έρθεις με το καλό πάρε τηλέφωνο να τα πούμε.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
P.S.: Τι γίνεται με σένα - πότε έρχεσαι Ελλάδα? Οταν έρθεις με το καλό πάρε τηλέφωνο να τα πούμε.
Έχω κολλήσει εδώ πέρα λόγω ανώτερης βίας. Έχω αναβάλλει τα σχέδια επιστροφής για την ώρα.
-
Εγώ βάζω πάντα αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, και αν δίνει ένα διάστημα από τιμές, πχ 30-32, βάζω πάντα το πάνω όριο.
Πάντως 1η βόλτα το 3ήμερο με το Octavia δεν έπαιξα με πιέσεις... ούτε καν κοίταξα πόσο έχει.
1080 χλμ βγήκε η εκδρομή προς Όλυμπο, οπότε τώρα έχω γύρω στα 1400. Μέση κατανάλωση είχα 9.1, οπότε όπως καταλαβαίνετε πρόσεχα το στρώσιμο. Για πόσα χιλιόμετρα προσέχατε εσείς? Το βιβλιαράκι λέει 'μην ξεπερνάτε τα 3/4 της τελικής για τα πρώτα 1000, και μην πατάτε τέρμα το γκάζι'. Από τα 1000 μέχρι τα 1500, ανοίγουμε σταδιακά'. Σκέφτομαι μήπως το προσέξω λίγο παραπάνω.
Αυτά που βλέπω σε σύγκριση με το R19 16V που είχα:
- Λιγότερη αίσθηση στο τιμόνι. Αυτό το περίμενα, το 19 ήταν πολύ καλό σε αυτό (σε επίπεδο 106 ραλύ). Όχι άσχημα όμως, αρκετά καλά.
- Πολύ περισσότερη δύναμη χαμηλά (τούρμπο χεχε)
- Τα φώτα: είχα συνηθήσει τα διπλά φώτα, να ανάβουν ταυτόχρονα μεσαία και προβολείς. Η εναλλαγή ανάμεσα στα δύο μου φαίνεται τώρα κουραστική (σβήνουν τα μεσαία για να ανάψουν οι προβολείς, και το αντίστροφο). Δεν έβαλα xenon λόγω κόστους...
Από απόδοση δεν μπορώ να κρίνω εύκολα... πάντως σίγουρα καμμιά τρομερή βελτίωση από το 19. Κρίμα πάντως πολλά αυτοκίνητα τώρα έχουν διπλούς προβολείς.
Και βέβαια,
- Το ABS είναι πολύ πιό γρήγορο στην λειτουργία (όπως όλα τα καινούργια αυτοκίνητα άλλωστε).
- Δεν χρειάστηκα αλυσίδες στο χιόνι
- Έχω περισσότερο χώρο πίσω
Οι καθαριστήρες κάνουν λίγο θόρυβο? (ο πίσω μάλιστα 'γρατζουνάει', ελπίζω να στρώσει).
Α, συνάντησα και τον steve στον Κιθαιρώνα. Ήταν μια 'μίνι' συνάντηση Octavia!
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Το βιβλιαράκι λέει 'μην ξεπερνάτε τα 3/4 της τελικής για τα πρώτα 1000, και μην πατάτε τέρμα το γκάζι'. Από τα 1000 μέχρι τα 1500, ανοίγουμε σταδιακά'. Σκέφτομαι μήπως το προσέξω λίγο παραπάνω.
Aυτά ισχύουν όπως τα γράφεις όντως. Τώρα δεν χρειάζεται να είναι κανείς και τόσο απόλυτος με τους άριθμούς αυτούς. Είναι μάλλον μέσες-άκρες ώστε να μην καταπονείται στην αρχή ο κινητήρας.
Αυτά που βλέπω σε σύγκριση με το R19 16V που είχα:
- Λιγότερη αίσθηση στο τιμόνι. Αυτό το περίμενα, το 19 ήταν πολύ καλό σε αυτό (σε επίπεδο 106 ραλύ). Όχι άσχημα όμως, αρκετά καλά.
Εντάξει, επειδή είχα και εγώ στην κατοχή μου γαλλικά, όντως το τιμόνι μπορεί να έχει καλύτερη αίσθηση ιδίως στις χαμηλές ταχύτητες. Ομως στο Octavia (και Passat 1.8T που έχω οδηγήσει) το τιμόνι γίνεται πιό απόλυτο και ακριβές όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί-δηλαδή εκεί που είναι απαραίτητο. Και δεν έχει βέβαια τη 'σπαστική' και άκρως εκνευριστική επαναφορά που έχει το τιμόνι των γαλλικών.
- Τα φώτα: είχα συνηθήσει τα διπλά φώτα, να ανάβουν ταυτόχρονα μεσαία και προβολείς. Η εναλλαγή ανάμεσα στα δύο μου φαίνεται τώρα κουραστική (σβήνουν τα μεσαία για να ανάψουν οι προβολείς, και το αντίστροφο). Δεν έβαλα xenon λόγω κόστους...
Από απόδοση δεν μπορώ να κρίνω εύκολα... πάντως σίγουρα καμμιά τρομερή βελτίωση από το 19. Κρίμα πάντως πολλά αυτοκίνητα τώρα έχουν διπλούς προβολείς.
Νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό και οι ορατότητα με πορείας και προβολείς πολύ καλή. Ισως δεν είναι τέλεια, αλλά προσωπικά δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο μέχρι στιγμής με καλύτερα φώτα. Τώρα τα Xenon νομίζω ότι είναι λίγο εκσεζητημένη λύση. Ετσι τουλάχιστον μου είπε φίλος-συνάδελφος στη δουλειά που αγόρασε πρόσφατα Octavia Combi 1.8T-ABT 4x4 και το παρήγγειλε με Xenon.
Aυτά προς το παρόν. Σου εύχομαι καλορίζικο, καλοτάξιδο και με χαρά να ακούμε τις εντυπώσεις σου!!!
-
ckosm: Kαι αλλος με Octavia?! Τι γινεται ρε παιδι μου κανενας δεν εχει ανακαλυψει το forum? Φερ'τον απο δω να μας τα λεει οταν με το καλο το παρει (αν εχει Ιντερνετ βεβαια ;))
**paris2: ** Μηπως θα επρεπε να αλλαξεις τον τιτλο του thread και να γινει απλως Octavia και οχι 4χ4, ωστε να μπαινουν και αλλοι (οπως π.χ. ενας φιλος που ρωταει για το RS?). Ξερω οτι ειχες ξεκινησει με αυτο το συγκεκριμενο, αλλα τωρα πλατιασαμε αρκετα! Αντε να το περιορισουμε και στα τουρμπατα μια και εκει μονο εχουμε την εμπειρια... -
Ο χρήστης steve έγραψε:
ckosm: Kαι αλλος με Octavia?! Τι γινεται ρε παιδι μου κανενας δεν εχει ανακαλυψει το forum? Φερ'τον απο δω να μας τα λεει οταν με το καλο το παρει (αν εχει Ιντερνετ βεβαια ;))
**paris2: ** Μηπως θα επρεπε να αλλαξεις τον τιτλο του thread και να γινει απλως Octavia και οχι 4χ4, ωστε να μπαινουν και αλλοι (οπως π.χ. ενας φιλος που ρωταει για το RS?). Ξερω οτι ειχες ξεκινησει με αυτο το συγκεκριμενο, αλλα τωρα πλατιασαμε αρκετα! Αντε να το περιορισουμε και στα τουρμπατα μια και εκει μονο εχουμε την εμπειρια...Φίλε Steve,
Μου φαίνεται ότι με το συγκεκριμένο θέμα του Octavia κάνουμε μπορούμε να ισχυριστούμε ότι κάνουμε διαφήμιση στη Skoda και έτσι προσελκύουμε αγοραστές, άρα δικαιούμαστε ποσοστά ή εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές από την εταιρεία !!!
Συμφωνώ μαζί σου ότι ο Paris2 μάλλον πρέπει να αλλάξει τον τίτλο του thread από 'Skoda Octavia 4X4' στο πιό γενικότερο 'Skoda Octavia', γιά να ενθαρρύνουμε και άλλους φίλους να μπαίνουν (π.χ. με RS). Επίσης ο φίλος που άνοιξε άλλο thread γιά Octavia RS θα μπορούσε να μπεί εδώ μέσα, όπως τον συμβούλευσαν άλλωστε .
-
** ckosm: ** Δεν απαντησα στον φιλο με το RS γιατι δεν εχω το αμαξι για να του δωσω συμβουλες. Και επειδη προσωπικα δεν μου αρεσει (οχι οτι εχει προβλημα), προτιμησα να μην μιλησω! Αλλωστε το ρητο λεει 'Μην μιλας αν δεν εχεις κατι καλο να πεις!!!'
** paris2 : ** Tι εγινες, σε εκδρομες το εριξες ή κολλησες πουθενα? Εγω επεσα σε κατι υπουλες λασπες στρωμενες με χορτο απο πανω και με εβγαλε κατι μεγαλο και μπλε (τρακτερ STAYER!) -
Ο χρήστης steve έγραψε:
** ckosm: ** Δεν απαντησα στον φιλο με το RS γιατι δεν εχω το αμαξι για να του δωσω συμβουλες. Και επειδη προσωπικα δεν μου αρεσει (οχι οτι εχει προβλημα), προτιμησα να μην μιλησω! Αλλωστε το ρητο λεει 'Μην μιλας αν δεν εχεις κατι καλο να πεις!!!'Συγνώμη Steve, εγώ τότε δεν κατάλαβα. Μάλλον θα εννούσες το φίλο μου-συνάδελφο που πρόσφατα απέκτησε σαν το δικό σας Octavia Combi 4X4. Πάντως και αυτός είναι ξετρελαμένος με το αυτοκίνητο, και βέβαια τον ευχαριστεί γιατί όπως λέει καλύπτει και τις εκτός δρόμου ανησυχίες του.
Πάντως ο συγκεκριμένος είναι άνθρωπος του Internet, και θα του πώ να μπαίνει στο Forum εάν το επιθυμεί.
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
** ckosm: ** Δεν απαντησα στον φιλο με το RS γιατι δεν εχω το αμαξι για να του δωσω συμβουλες. Και επειδη προσωπικα δεν μου αρεσει (οχι οτι εχει προβλημα), προτιμησα να μην μιλησω! Αλλωστε το ρητο λεει 'Μην μιλας αν δεν εχεις κατι καλο να πεις!!!'
** paris2 : ** Tι εγινες, σε εκδρομες το εριξες ή κολλησες πουθενα? Εγω επεσα σε κατι υπουλες λασπες στρωμενες με χορτο απο πανω και με εβγαλε κατι μεγαλο και μπλε (τρακτερ STAYER!)Π α ρ ω ν!!!! Απλα επεσε λιγο δουλεια(ευτυχως) με τις εκθεσεις εδω και χαθηκα.--Ω ρ α ι α!!Ξαναρχισε το μπαραζ των κολληματων?Ερχεται ξανα η σειρα μου δηλαδη? ΩΩΧΧΧΧΧ....(να εχω μαζι μου το μεγαλο και κιτρινο καλου-κακου...)
Οσο για τον τιτλο,μεσα κι εγω.Δεν ηξερα οτι μπορει να γινει.Θα το κοιταξω.
Υ.Γ. Παρεπιπτοντως,τελευταια μ εχει πιασει κατι και 'μελεταω' περισσοτερο το φαινομενο 'υπερστροφη-με-Οκταβια-4χ4-με πρωτη & δευτερη-σε χαμηλες-ταχυτητες'( μπαντες,κολλιες,παντιες η οπως αλλοιως μονολεκτικα και επιστημονικα).Το μοτερ βασικα τωρα εχει 'ανοιξει' καλα,23000 κμ,και βοηθαει.Και το πραμα ειναι και θεαματικο!!!(μακρυα απο κοσμο,μην προκαλουμε και το κοινο αισθημα)
ΣΥΜΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ. Επειδη δεν βγαζω ακρη για το πως μπορει να γινει η αλλαγη του τιτλου,στην ουσια το σβησιμο του κομματιου'4χ4', αν καποιος απο τους moderators η οποιος αλλος απο το φορουμ εχει την καλωσυνη,ας το κανει.
-
ckosm: Τον φιλο σου εννουσα που πηρε το 4χ4. Μετα αναφερθηκα και στον φιλο που ζηταγε πληροφοριες για το RS!
**paris2: ** Καλους πειραματισμους και προσεχε! Πολυ καλα κανεις και πειραματιζεσαι με χαμηλες ταχυτητες γιατι δεν ξερεις που θα στην 'κατσει'! Μου πεταξε χθες εναν 'κωλο' γιατι μετα απο προσπεραση μπηκα με κατι παραπανω σε φουρκετα και τα ειδα σχεδον ολα (ακολουθουσε χαντακι και ζημια αν μου εφευγε τελειως!) Ευτυχως το μαζεψε και το ESP που στην υπερστροφη λειτουργει εξαιρετικα! Αρκετα παρακατω που ημουν μονος εκανα δυο διαφορετικα μπασιματα σε αλλη φουρκετα με και χωρις ESP προσπαθωντας να βγαλω καποια συμπερασματα. Αυτο που εχω καταλαβει παντως ειναι οτι , ότι εμπειρια και να εχεις σε πιστα, ΔΕΝ συγκρινεται με αυτην των Ελληνικων δρομων ! -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Οταν εβαζα πιο πολυ μπροστα απ οτι πισω ειχα υποστροφη,το αναποδο συνεβαινε στην αντιθετη περιπτωση.
Mα ο nass είπε ακριβώς το αντίθετο. Και εγώ επίσης θα συμφωνήσω μαζί του, γιατί το έχω δει να συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ συχνά.
Για παράδειγμα, συνήθως με πίεση πίσω 4 λίμπρες λιγότερη από ότι μπροστά, η υπερστροφή γίνεται σύνηθες φαινόμενο.Αλλά υπάρχει και ένα όριο. Όταν η πίεση είναι πολύ μεγάλη και ο δρόμος γλυστερός ή με χαλίκι πέτρες κλπ, τότε από μία πίεση και μετά χάνεις πρόσφυση αντί να κερδίζεις. Ίσως αυτό να συνέβη στην περίπτωση σου.
Ξεχαστηκα να απαντησω για να κλεισει το θεμα αυτο.
Λοιπον,ειναι γεγονος οτι οποιες δοκιμες εκανα και προσφατα με το Οκταβια και πιο παληα με αλλα αυτοκινητα ηταν σε οχι και την καλυτερη ασφαλτο.Περισσοτερο θα ελεγα σε φλατ χωμα και γλυστερα οδοστρωματα επαρχιακων ερημων δρομων,εκει οπου θα μπορουσα να ειμαι μονος.Οποτε ο μεγας πειραματισμος μου ξεγελαστηκε απο τις ιδιαιτερες συνθηκες.Αυτα._
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
ckosm: Τον φιλο σου εννουσα που πηρε το 4χ4. Μετα αναφερθηκα και στον φιλο που ζηταγε πληροφοριες για το RS!
**paris2: ** Καλους πειραματισμους και προσεχε! Πολυ καλα κανεις και πειραματιζεσαι με χαμηλες ταχυτητες γιατι δεν ξερεις που θα στην 'κατσει'! Μου πεταξε χθες εναν 'κωλο' γιατι μετα απο προσπεραση μπηκα με κατι παραπανω σε φουρκετα και τα ειδα σχεδον ολα (ακολουθουσε χαντακι και ζημια αν μου εφευγε τελειως!) Ευτυχως το μαζεψε και το ESP που στην υπερστροφη λειτουργει εξαιρετικα! Αρκετα παρακατω που ημουν μονος εκανα δυο διαφορετικα μπασιματα σε αλλη φουρκετα με και χωρις ESP προσπαθωντας να βγαλω καποια συμπερασματα. Αυτο που εχω καταλαβει παντως ειναι οτι , ότι εμπειρια και να εχεις σε πιστα, ΔΕΝ συγκρινεται με αυτην των Ελληνικων δρομων !......Εμπρος προφυλακτηρας πεεεριπου 200 Ε+βαψιμο,φαναρι καπου στα 150 Ε,Μασκα καπου στα 100,βαλε και καμμια ζαντα 100 η120 συν το λαστιχο και μη μπλεξουμε με τενεκετζη και μπογιατζη.Εκει ειναι το ...ξεβρακωμα.Και δε νομιζω οτι σε ατυχη εξοδο θα σταματησει εκει το πραγμα.Οποτε οοοοολα τα παιχνιδακια πρεπει να τα κανουμε με μικρες ταχυτητες για να εχουμε το χαμογελο και μετα το 'αναποδο'!!! Σωστος ο νεος??? Για να δουμε ποιος θα κανει το 500 ?
-
Χαίρετε και από μένα μετά από ένα χιονισμένο σαββατοκύριακο στον Παρνασσό. Ανυσηχούσα μήπως δεν προλάβω χιονισμένο δρόμο φέτος, αλλά τελικά όλα καλά
Απ' ότι είδα καλό να έχεις το ESP εκτός όταν θές να ξεκινήσεις σε χιονισμένο ανηφορικό δρόμο, αλλίως το anti-spin σε κόβει πολύ, δεν ξέρω αν συμφωνείτε... και προσοχή γιατί μέχρι να πάρει κάποια ταχύτητα προς τα εμπρός, μπορεί να κινηθείς λίγο με το πλάι.
Το ωραίο είναι που (πάλι εκτός το ESP, σε χιονισμένο δρόμο) διώχνει εύκολα το πίσω μέρος, οπότε έχουμε ωραίες πλαγιολισθήσεις εύκολα ελεγχόμενες θα έλεγα, και πολύ διασκεδαστικές
Steve πέρασα και εγώ από το parking της φτερόλακας χθές το απόγευμα και ήταν εντελώς άδειο και χιονισμένο χεχε
Πέρασα και από λάσπες πηγαίνοντας σε μια ειδική του ράλι Στερεάς. Μα βρε steve από τι λάσπες πέρασες πια και κόλλησες δεν μπορώ να φανταστώ. Έβγαλες καμμιά φωτογραφία να δούμε?
Το βράδυ που είχε αρχίσει να γίνεται ο χαμός με αέρα έφυγα από Επτάλοφο περνώντας πάνω από τον Παρνασσό και όχι προς τα κάτω, όλα καλά κανένα πρόβλημα.
Να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο... έχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο ήσυχο στο ταξίδι, εκεί γύρω στα 160 θα περίμενα πολύ ησυχία ακόμα. Συγκρίνω με το (νέο) Mondeo 2.0 του πατέρα μου. Φαίνεται να το συνηθίζω μετά από κάποια ώρα σε αυτή την ταχύτητα, αλλά στην αρχή επιταχύνοντας από τα 120 και πάνω βλέπω μεγάλη αύξηση στον θόρυβο. Περιμένω τα σχόλια σας...
Αυτό το thread έιναι πιά πολύ μεγάλο... είναι πιά δύσκολο να βρείς κάτι που θές σε πιό παλιές σελίδες. Τις ενδείξεις του climatronic, τελικά έχει κανείς τις σωστές και με μετάφραση σε αγγλικά ή ελληνικά? Κοιτώντας τα πιό παλιά posts ήταν σε γερμανικά νομίζω?
Skoda Octavia 1.8 T