Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 315
    • 316
    • 52 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    51926
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Εγώ πάντως θα πήγαινα για το καινούργιο αυτοκίνητο.... Μπορεί το άλλο να είναι GTi (ο παλιός είναι αλλιώς) αλλά ο νέος είναι ωραίος (και εγγυημένος). Για μένα δηλαδή η ζυγαριά επιδόσεων οικονομίας και εξασφάλισης γέρνει περισσότερο προς το καινούργιο. Αν όμως ήταν για το 1600 τότε θα έγερνε προς το GTi.... Γενικά τα φοβάμαι τα μεταχειρισμένα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koralli last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        :rtfm:

        για πολλά

        1. το GT δεν είναι GTI, όποιος μπορεί να συντηρήσει το δεύτερο, ας το πάρει

        2. Όσο κοστίζουν τα σέρβις των υπόλοιπων Golf κοστίζει και του TSI, καμία διαφορά. Για την αξιοπιστία υπάρχουν 2+2 χρόνια εγγύησης

        Στην Ευρώπη κυκλοφορούν από Οκτώβριο-Νοέμβριο, κάτι δεν θα 'χε ακουστεί αν έσπαγαν;

        Για το σερβις εισαι βεβαιος πλεον? Το λεω γιατι παλιοτερα ειχες πει 'γιατι να διαφερει'.
        Και δε μιλαω για το σερβις των 30Κ αλλα για οσο ανεβαινουν τα km...

        ναι γιατί έχει καδένα κι όχι ιμάντα τελικά. Άλλος ο ιμάντας που κινεί τον κομπρέσορα κι άλλος εκείνος του χρονισμού

        Το βιβλίο είναι κοινό, θα προσπαθήσω να βρω κανένα να το ξεψαχνίσω

        ΟΚ περιμενουμε συντονισμενοι

        Το λογικο δεν ειναι ομως και ο ιμαντας που δινει κινηση στον κομπρεσσορα (απο τον στροφαλοφορο) να θελει αντικατασταση μετα απο καποιον αριθμο km? Επισης, ο μαγνητικος συμπλεκτης και η βαλβιδα που στελνει την ροη του αερα ειτε μεσα απο τον κομπρεσσορα ειτε κατευθειαν στο τουρμπο?

        Αν βρεις τελικα το βιβλιο ριξε μια ματια και σε αυτα αν τυχον προβλεπεται καποια αντικατασταση και ποτε.

        Ευχαριστω εκ των προτερων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Μπορεί να μη σπάνε αμέσως. Ούτε οι μηχανές του καραβιού του Κούρκουλου έσπασαν με τη μία, αλλά το κάρβουνο βλέπεις...

          όχι άλλο κάρβουνο!!

          έλα τι έγινε, ποιος με ξύπνησε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pakos-m last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Γιατί είναι άλλη κατηγορία...κάποιος που θέλει και χώρους τι θα κάνει με το Cupra...;

            Είναι σαν να συγκρίνεις το Polo με το Leon.

            ok elteo....

            skoda octavia kombi για σένα με πολλούς χώρους. 1.8Τ

            Γιατι να πάω στην λύση του 1.4tsi ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης Pakos M έγραψε:

              Γιατί είναι άλλη κατηγορία...κάποιος που θέλει και χώρους τι θα κάνει με το Cupra...;

              Είναι σαν να συγκρίνεις το Polo με το Leon.

              ok elteo....

              skoda octavia kombi για σένα με πολλούς χώρους. 1.8Τ

              Γιατι να πάω στην λύση του 1.4tsi ?

              Γιατί, κακά τα ψέμματα το TSi είναι πολύ καλύτερα στημένο σε σχέση με το Octavia. Έχει καλύτερη ανάρτηση, όχι μόνο επειδή είναι πιο σκληρή, αλλά και επειδή ο σχεδιασμός της είναι κατά πολύ ανώτερος. Και μόνο η ύπαρξη ανεξάρτητης ανάρτησης πίσω, σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του octavia φτάνει.
              Από εκεί και μετά αν δεν σε ενδιαφέρουν όλα αυτά και το μόνο που θέλεις είναι ένα άνετο και με εξαιρετικούς χώρους (αποσκευών τουλάχιστον, στους χώρους επιβατών το octavia υστερεί σε σχέση με το golf V) αυτοκίνητο, στο οποίο να υπάρχει περίσεια δύναμης στην εθνική, για ένα ασφαλές προσπέρασμα, τότε ναι πάρε octavia.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                η δοκιμή που θα διαβάσουν όλοι πρώτοι στο περιοδικό που βγήκε σήμερα Πολύ καλά λόγια στο τεστ, το ξεφύλισσα καθοδόν για τη δουλειά! ένα δευτερόλεπτο πιο αργό από το gti στα μέγαρα, 7,8 νομίζω 0-100 και πολύ καλό 80-110 με 4! και κατανάλωση ελάχιστο 10 παρά κάτι, μέση 12+ αλλά όχι φοβιστική η με το πόδι στο πάτωμα. Διθύραμβοι άλλη μια φορά για το πάτωμα-στήσιμο...
                ΜΙΑ ΧΑΡΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pakos-m last edited by

                  meco

                  στην αρχη λέω για το cupra..με λεει ο ενας για χώρους,
                  αντιπροτεινω skoda..με λετε για στησιμο.
                  αποφασιστε.

                  το θεμα ειναι οτι οσο υπαρχει και ο δοκιμασμενος 1.8Τ δεν υπάρχει λογος
                  να δωσω €24000 για τον tsi

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ναι, άμα σε νοιάζουν μόνο οι επιδόσεις του κινητήρα (και κατ' επέκταση η ευθεία) τότε σαφώς συμφέρει ο 1.8Τ..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsardas last edited by

                      Αρχισαμεεεεε

                      http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/ ... -jetta-tsi

                      240 αλογατα και 6,5 0-100 ειναι καλα;

                      Εχει να γινει της.......καγκουριας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        καλα ειναι

                        ΤΟΣΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΤΑΠΕΡ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gfon last edited by

                          Αυτο το αμαξι θα γινει το απολυτο καγκουραμαξο.....θα υποστει ασυστολους βιασμους και αισθητικα και μηχανικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            ετσι ετσι
                            ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΗ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              ditz last edited by

                              LOL
                              Πραγματικά άμα δω τέτοιο πράγμα στο δρόμο θα τρακάρω απο τα γέλια....
                              Μιλάμε πολύ χάλια....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                §

                                Ο χρήστης GFON έγραψε:
                                Αυτο το αμαξι θα γινει το απολυτο καγκουραμαξο.....θα υποστει ασυστολους βιασμους και αισθητικα και μηχανικα.

                                Είναι υπερβολικό αυτό που λες.
                                Αν ο άλλος είναι κάγκουρας ό,τι και να έχει θα το κάνει να μοιάζει με το

                                Τόσα και τόσα έχουν δει τα μάτια μας (με άλλα λόγια, έχουμε γεμίσει Jedi σε αυτή την άμοιρη χώρα)...

                                §

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rallye40 last edited by

                                  Ελεος αντιπαθω καθε ειδους επεμβαση σε οποιοδηποτε αυτοκινητο.
                                  Το GT το μονο που ισως χρειαζεται ειναι η μασκα του GTI

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaglan last edited by

                                    O κάγκουρας θα παραμείνει κάγκουρας. Πόσα αυτοκίνητα έχουν βιαστεί, ακόμα και άτος έχω δει, δεν λέγεται. Περιμένω μια πιο αναλυτική παρουσίαση, αν και τα πρώτα δείγματα είναι ικανοποιητικά και φυσικά η κατανάλωση η αναμενόμενη, αλλά καλή την θεωρώ σύμφωνα με τις τιμές των 4τ. 170 άτια είναι αυτά, να μην ρουφήξουν;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rallye40 last edited by

                                      Να σας πω πως το Rallye οταν το πιεζω ανεβαζει μεχρι και 13,5 λιτρα στα 100. Μετρημενο απο γεμισμα σε γεμισμα σε διαδρομη με στροφες. Στην Αθηνα δε πεφτει κατω απ τα 11 λιτρα.
                                      Και δεν ειναι και κινητηρας με ιδιαιτερη τεχνολογια και δυναμη!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        ditz last edited by

                                        Ρε παιδιά, για τα 170 άλογα, και 11 να καίει πάλι καλά είναι!!!
                                        Δηλαδή, τίποτα δεν θέλετε να καίει;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Μα υποτίθεται πως ο λόγος που βγήκε ο TSI είναι για μειωμένη κατανάλωση-ρύπους και όχι για performance.
                                          Αν είναι να έχει παρόμοια κατανάλωση με το GTI γιατί να μην πάρεις αυτό?
                                          Δεν εξετάζω καθόλου κόστος, ασφάλειες και τέλη... Απλά νομίζω πως είναι περιττό για την VW να βγάλει αυτόν τον κινητήρα. Ίσως με τα 140 να είναι πιο οικονομικός θα δείξει.

                                          Πάντως ο μόνος λόγος που πιστεύω πως βγήκε είναι ο ντόρος που γίνεται τόσο καιρό, πράγμα φυσικά πολύ καλό για την εταιρία. Αν τελικά είναι και αξιόπιστος πιστεύω πως θα πουλήσει και θα την ωφελήσει... απλά εγώ θα έπερνα το GTI.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Συγνώμη ρε παιδιά που παρεμβαίνω αλλά από ένα τόσο πουσαρισμένο κινητήρα με το πιο σύνθετο σύστημα υπερπλήρωσης του πλανήτη μειωμένη κατανάλωση περιμένατε;
                                            Άμα είναι 11 λιτρα τα 100 μια χαρά είναι.Μικρή είναι η κατανάλωση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 52 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr