-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Το torrent είναι έτοιμο και τρέχει. Στέλνω πληροφορίες μόνο με pm σε όσους ενδιαφέρονται για το αρχείο.
Ενας ακόμη για τη λίστα που ενδιαφέρεται. παρακαλώ στείλτε μου με pm τα περαιτέρω.
-
Σου έχω στείλει pm από χθες το μεσημέρι. Βρίσκεται στα εξερχόμενά μου περιμένοντας να το ανοίξεις.
-
Γνωρίζετε ότι στην Τανάγρα βρίσκονται τα red arrows για την χειμερινή τους εκπαίδευση ??? Με τρείς εξόδους την ημέρα 08.30 - 10.30 -13.30 έχουν βαλθεί να μας τρελλάνουν και να διακόψουν οποιαδήποτε δραστηριότητα στην περιοχή τις ώρες της επίδειξης.
Ακόμα και στην Εθνική σταματάνε τα αυτοκίνητα.... -
Magik ξέρεις μέχρι πότε θα είναι? Οι ώρες είναι στανταρ?
-
Οι ώρες ναι είναι στάνταρ με μισή ώρα το πολύ απόκλιση.Σήμερα ο καιρός εδώ έχει πολύ και ελαφριά ομίχλη. Ισως αργότερα να ανοίξει.
http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=124
Θα είναι εδώ μέχρι την άλλη Παρασκευή....
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
F-15 της Ισραηλινής αεροπορίας προσγειώνετε χωρίς δεξί φτερό.
Εντυπωσιακό αν και έχω μια μικρή παρατήρηση πάνω σε αυτό.
Στην κάτω αριστερή φωτογραφία το F-15 φέρει 2 εξωτερικές δεξαμενές (η υποπτερυγική φαίνεται και στην ακριβώς από πάνω φωτογραφία). Άρα λογικά, για λόγους εξισορρόπησης φορτίου και αεροδυναμικούς, το αεροπλάνο θα έπρεπε να φέρει στην αρχική του διαμόρφωση...3 εξωτερικές δεξαμενές! Dogfight training με 3 εξωτερικές δεξαμενές; Ακόμα κι αν ήταν άδειες τι θα εξυπηρετούσε αυτό; Επίσης στην φωτογραφία που το F-15 πετά με 'ένα φτερό' (sic) δεν φαίνεται κάποια εξωτερική δεξαμενή ή κάνω λάθος;
Προσοχή, δεν λέω οτι το περιστατικό είναι ανύπαρκτο (είναι αρκετά γνωστό μάλιστα) απλά μήπως μερικές φωτογραφίες είναι λίγο...άσχετες με το θέμα;
Σε μια φωτο επισης, στο εδαφος, δεν φαινεται η πτερυγικη δεξαμενη στο φτερο.Σημαδι οτι εχει τραβηχτει μετα απο καιρο, οπου εχουν αφαιρεθει τα εξωτερικα φορτια.
Στον αερα, δεν ειναι και πολυ καθαρη η φωτο.
Το οτι πετουσε με εξωτερικες δεξαμενες, μπορει να οφειλεται στο οτι το μαθημα ειχε να κανει με αερομαχια που εξελισεται κατα την διαρκεια επιθετικης αποστολης του F-15D το οποιο εκτος απο εκπαιδευτικο χρησιμοποιουνταν-ειται? απο την IAF σε αποστολες κρουσης, πριν την ελευση του F-15E. -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Χμμμ...δεν ξέρω σε ποια κατηγορία θα πρεπε να το γράψω, για αυτό το γραψα εδώ. Εξ άλλου οι Τεχνικές Εκδόσεις έχουν και περιοδικό γι αεροπλάνα (ΠΤΗΣΗ ), άρα δεν είναι τελείως άσχετο στο χώρο, γι αυτό λέω να δούμε ποιοι έχουμε τρέλλα και με τα πετούμενα.
Σε ποιους άλλους αρέσουν τα αεροπλάνα? όχι τα αυτοκίνητα-αεροπλάνα αλλά αυτά με τα φτερά.
Ασχολείτε κανείς με αεραθλήματα? αλεξίπτωτο, παραπέντε, πιλοτάρισμα, αερομοντελισμό...
Για περάστε...Μόλις είδα το θέμα, δεν άργησα πολύ ε?
Με αφορμή το σχόλιο που ξεκίνησε το θέμα αυτό, να προτείνω σε όσους τους αρέσουν τα αεροπλάνα, να πετάξουν οι ίδιοι!
Ασχοληθείτε με το αλεξίπτωτο πλαγιάς, που είναι ο φτηνότερος, απλούστερος και τελικά ο πιό μαγικός τρόπος πτήσης. Παρακολουθώντας 2 μήνες σε μια σχολή (μόνο σαββατοκύριακα), έχετε μάθει να πετάτε (οκ, τα βασικά). 1η πτήση γίνεται ήδη από το 3ο-4ο μάθημα.
Ρίξτε μια ματιά στο http://www.sky.gr να γνωρίσετε τον χώρο. Δείτε online βιβλίο για το αλεξίπτωτο πλαγιάς εδώ: http://www.paragliding.org/book
Δικές μου φωτογραφίες εδώ: http://admin.techlink.gr/slides και εδώ:
2004/10/31
2005/04/23
2005/07/24
2005/07/25
2005/11/06Φοβερές φωτογραφίες...εγώ ελπίζω φέτος να κάνω εκπαίδευση για παραπέντε και ίσως για ultra-lights.
-
Οταν ειμασταν μικροι φτιαχναμε πολλα συρναμολογουμενα, σε ενα παρτυ μου ειχα ζητησει απο ολα τα παιδακια να μου φερουν για δωρο συρναμολογουμενα , μετα τα καιγαμε/σπαγαμε/διαλυαμε και φτιαχναμε δικες μασ κατασκευες. Τι ωραια που ητανε
-
Ο χρήστης vrax έγραψε:
Οταν ειμασταν μικροι φτιαχναμε πολλα συρναμολογουμενα, σε ενα παρτυ μου ειχα ζητησει απο ολα τα παιδακια να μου φερουν για δωρο συρναμολογουμενα , μετα τα καιγαμε/σπαγαμε/διαλυαμε και φτιαχναμε δικες μασ κατασκευες. Τι ωραια που ητανεΕμενα φιλε στα 16 μου με πηγε επισκεψη ο πατερας μου στα υποστεγα της ΟΑ και με εβαλε σε ενα ΥS11.Δεν κοιμηθηκα για 1 μηνα.Τωρα πεταω Α340.
Το ιδιο που ενιωσα τοτε το νιωθω ακομη και ας ειμαι 22 χρονια στην ΟΑ. -
lagopoulos takis
καλώς όρισες στο 4ΤΦ! Γίνατε 2 τώρα οι προερχόμενοι από την ΟΑ! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
lagopoulos takis
καλώς όρισες στο 4ΤΦ! Γίνατε 2 τώρα οι προερχόμενοι από την ΟΑ!Mαλλον οι υπολοιποι χειριστες δεν θα γνωριζουν αυτο το site.Aλλα ασε οπου μπλεκουν πολλοι ειδικοι χαλαει η μαγεια του αεραθλητισμου.
-
Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
lagopoulos takis
καλώς όρισες στο 4ΤΦ! Γίνατε 2 τώρα οι προερχόμενοι από την ΟΑ!Mαλλον οι υπολοιποι χειριστες δεν θα γνωριζουν αυτο το site.Aλλα ασε οπου μπλεκουν πολλοι ειδικοι χαλαει η μαγεια του αεραθλητισμου.
Ο άλλος δεν είναι χειριστής. Είναι μηχανικός!
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Σε μια φωτο επισης, στο εδαφος, δεν φαινεται η πτερυγικη δεξαμενη στο φτερο.Σημαδι οτι εχει τραβηχτει μετα απο καιρο, οπου εχουν αφαιρεθει τα εξωτερικα φορτια.Βασικά σε καμία από τις φωτογραφίες της δεξιάς στήλης δεν φαίνεται η πτερυγική δεξαμενή των δύο φωτογραφιών της αριστερής. Προσωπικά πάντως δεν έχω πετύχει κάποια φωτογραφία αυτού του F-15 με εξωτερικές δεξαμενές και ειδικά οι τρεις πρώτες της δεξιάς στήλης πρέπει να έχουν τραβηχτεί λίγο μετά την προσγείωση.
Το οτι πετουσε με εξωτερικες δεξαμενες, μπορει να οφειλεται στο οτι το μαθημα ειχε να κανει με αερομαχια που εξελισεται κατα την διαρκεια επιθετικης αποστολης του F-15D το οποιο εκτος απο εκπαιδευτικο χρησιμοποιουνταν-ειται? απο την IAF σε αποστολες κρουσης, πριν την ελευση του F-15E.
Πιθανό, αν και δεν ρίχνεις εύκολα ένα F-15D 'σε διαμόρφωση κρούσης' σε dissimilar dogfight training 2 vs. 1 με δύο Α-4! Αν το F-15 χάσει το πλεονέκτημα μιας βολής BVR ή μιας αιφνιδιαστικής βολής Fox2 θα βρεθεί σε αρκετά δύσκολη θέση και θα πρέπει να απορρίψει τα εξωτερικά φορτία του για να εμπλακεί. Γι' αυτό πιστεύω οτι τα F-15 θα πρέπει να πετούσαν σε 'καθαρή' διαμόρφωση. Όλα αυτά βέβαια είναι υποθέσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι οι φωτογραφίες της αριστερής στήλης έχουν μπει μόνο για λογους εντυπωσιασμού.
-
Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
Εμενα φιλε στα 16 μου με πηγε επισκεψη ο πατερας μου στα υποστεγα της ΟΑ και με εβαλε σε ενα ΥS11.Δεν κοιμηθηκα για 1 μηνα.Τωρα πεταω Α340. Το ιδιο που ενιωσα τοτε το νιωθω ακομη και ας ειμαι 22 χρονια στην ΟΑ.Αχ φίλε μου τι μου θυμίζεις τώρα...
Έχω κάνει αμέτρητες βάρδιες στον Πύργο Ελέγχου, το Apron σε όποιο άλλο πόστο έχει κάνει ο πατέρας μου (αερολιμενικός) στον ΚΑΑ.
Έμαθα να οδηγώ σε Follow Me (εκείνα τα Fiat Tipo F/L της ΥΠΑ) στον περιφερειακό του διαδρόμου και εκεί που πάρκαραν οι 'Τρίαινες' και τα 747.
Μέχρι την εφηβεία μου ήμουν μεγάλος βραχνάς για τον πατέρα μου, του ζητούσα συνέχεια να με πάρει μαζί του στη δουλειά!
Δυστυχώς δεν είχα την ίδια κατάληξη μιας και η μυωπία και ο πατέρας μου με απέτρεψαν να γίνω χειριστής. Δεν πρόκειται να το ξεπεράσω ποτέ... Πρίν μερικά χρόνια έκανα κάποιες πτήσεις με ένα Cessna της αερολέσχης Πατρών και πάλι έκανα μήνες να συνέλθω.
Ζώ για την ώρα που θα μαζέψω χρήματα για να πάω να πάρω το PPL...
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Εμενα φιλε στα 16 μου με πηγε επισκεψη ο πατερας μου στα υποστεγα της ΟΑ και με εβαλε σε ενα ΥS11.Δεν κοιμηθηκα για 1 μηνα.Τωρα πεταω Α340. Το ιδιο που ενιωσα τοτε το νιωθω ακομη και ας ειμαι 22 χρονια στην ΟΑ.
Αχ φίλε μου τι μου θυμίζεις τώρα...
Έχω κάνει αμέτρητες βάρδιες στον Πύργο Ελέγχου, το Apron σε όποιο άλλο πόστο έχει κάνει ο πατέρας μου (αερολιμενικός) στον ΚΑΑ.
Έμαθα να οδηγώ σε Follow Me (εκείνα τα Fiat Tipo F/L της ΥΠΑ) στον περιφερειακό του διαδρόμου και εκεί που πάρκαραν οι 'Τρίαινες' και τα 747.
Την Τριαινα (Β-727) ηταν το πρωτο αεροπλανο που πεταξα.Τρομερο αεροπλ.Το F104 της πολιτικης αεροποριας.Ευελικτο με μικρες σχετικα πτερυγες.Οσοι το πεταξαν θα μεινει για παντα σαν ενα ξεχωριστο αεροπλ.
Για το PPL φιλε μου ειναι Μεγαλη ταλαιπωρια εδω στην Ελλαδα και κοστιζει ακριβα και δεν μαθαινεις αυτα που πρεπει να μαθεις και μετα ειναι ακριβο να νοικιασεις ενα αεροπλανακι να πας βολτα... και που να πας που ο ελληνικος εναεριος χωρος ειναι γεματο με τερματικες περιοχες πολεμικων αερο/μιων και οι μετεωρολ. συνθηκες μπορει να σε αποτρεψουν απο πολλες βολτες η ταξιδακια.Δεν ειναι σαν την Αμερικη που εκει πραγματικα χαιρεσε την πτηση.Στην θεση σου θα κοιταζα για ανεμοπτερα που πραγματικα αξιζει πολυ περισσοτερο απο τα μηχανοκινητα αεροπλ. -
Συγνώμη αν υπάρχει ήδη αλλά δε διάβασα τις προηγούμενες σελίδες.
Είναι ένα βιντεάκι με εντυπωσιακές τεστ-προσγειώσεις Boeing με πλευρικούς ανέμους.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 27&pl=true -
Ο χρήστης DimitrisDS έγραψε:
Συγνώμη αν υπάρχει ήδη αλλά δε διάβασα τις προηγούμενες σελίδες.
Είναι ένα βιντεάκι με εντυπωσιακές τεστ-προσγειώσεις Boeing με πλευρικούς ανέμους.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 27&pl=trueΚΑΛΟ!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Συγνώμη αν υπάρχει ήδη αλλά δε διάβασα τις προηγούμενες σελίδες.
Είναι ένα βιντεάκι με εντυπωσιακές τεστ-προσγειώσεις Boeing με πλευρικούς ανέμους.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 27&pl=trueΚΑΛΟ!
Παιδιά, εγώ λίγα πράγματα ξέρω σχετικά με πτήσεις, αλλά αυτό θέλει ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ @@ για να γίνει, έτσι;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Παιδιά, εγώ λίγα πράγματα ξέρω σχετικά με πτήσεις, αλλά αυτό θέλει ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ @@ για να γίνει, έτσι;
Έτσι.
Υπάρχει και κάποιο άλλο με ένα Τζάμπο ακόμη πιο τρομακτικό και όχι σε τεστ, αλλά δεν το βρίσκω. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έτσι.
Υπάρχει και κάποιο άλλο με ένα Τζάμπο ακόμη πιο τρομακτικό και όχι σε τεστ, αλλά δεν το βρίσκω.Λες για ένα video που δείχνει ένα 747 που πάει να προσγειωθεί στο διεθνές αεροδρόμιο του Hong Kong?
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ