Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Πάντως οι προϋποθέσεις για την έναρξη του συναγερμού πρέπει να επανεξεταστούν. Αν ένας τρομοκράτης πάρει ένα αεροπλάνο κρατά σιγή ασυρμάτου αλλά δεν παρεκκλίνει από την πορεία του που τον φέρνει πάνω από μια πόλη δεν κάνουμε τίποτα; Ουσιαστικά πέρα από την όποια ολιγωρία συναγερμός θα ηχούσε μόνο μετά τη Μύκονο όπου το αεροπλάνο έπρεπε να κάνει κάθοδο και αυτό δεν έκανε. Τότε και μόνο τότε παραβαίνοντας και δεύτερο κανόνα αυτόν την αλλαγής πορείας χαρακτηρίζεται ως ύποπτο!!! Θα μου πεις όμως να σηκώνω πολεμικά σε κάθε βλάβη ασυρμάτου; Όσοι έχουν τα γένια έχουν και τα χτένια. Κάποια λύση πρέπει να βρεθεί, ίσως σε συνδυασμό με το IFF;
Υπάρχει μία συσκευή της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι. Επίσης, δεν θυμάμαι τον αριθμό των ψηφίων του κωδικού, αλλά λέγεται SQUAK CODE. Αυτό το παραμύθι λοιπόν, έχει συγκεκριμένους κωδικούς για κάθε κατάσταση. Ας πούμε, για κανονική πτήση, για βλάβη ασυρμάτου, για αεροπειρατεία... Οπότε, ένας κυβερνήτης μπορεί να δηλώσει αεροπειρατεία αν είναι μάγκας (και ΔΕΝ είναι ανάλογα μάγκας ο αεροπειρατής) χωρίς να πει τίποτα στο ATC, απλά βάζοντας έναν συγκεκριμένο συνδυασμό στο SQUAK. Άρα, ένα αεροπλάνο μπορεί να δηλώσει την κατάστασή του, αν όλα είναι υπό έλεγχο. Άρα, σιγή ασυρμάτου, χωρίς αλλαγή στο SQUAK είναι μάλλον... κακό!!!
Η συσκευη λεγεται TRANSPODER και ο Ελεγκτης Εν Κυκλ δου δινει ενα 4ψηφιο νουμερο και σου λεει squak 3740.To βαζεις λοιπον εσυ και αυτος στο ρανταρ του βλεπει την πτηση σου το υψος την ταχυτητα και που εισαι. Σε περιπτωση αεροπορειρατειας οπως και loss of comunication , emergency υπαρχουν αντιστοιχοι κωδικες που τουσ βαζει ο χειριστης και χτυπαει ο αντιστοιχος συναγερμος στο εδαφος............Μετα απογειωνονται τα πολεμικα αν εισαι ας πουμε στην Αμερικη ερχονται διπλα σου σε χαιρετουν τους χαιρετας και good bye.