-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σε FR που εχει φιλος, το μονο που του εχουν πει ειναι οτι 3-5' πριν φθασει στον προορισμο του, θα πρεπει να κινηθει ηρεμα, και μετα απο αυτο μπορει να σβησει αμεσως το μοτερ του μολις σταματησει.Μπορεί έτσι να κρυώνει καλύτερα η τουρμπίνα παρά σταματημένος.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε FR που εχει φιλος, το μονο που του εχουν πει ειναι οτι 3-5' πριν φθασει στον προορισμο του, θα πρεπει να κινηθει ηρεμα, και μετα απο αυτο μπορει να σβησει αμεσως το μοτερ του μολις σταματησει.
Μπορεί έτσι να κρυώνει καλύτερα η τουρμπίνα παρά σταματημένος.
και νομιζω οτι ειναι ο πιο πρακτικος και συντομος τροπος
-
Και εγώ πιστεύω ότι έτσι λειτουργεί πιο εύκολα η ψύξη της τουρμπίνας, μια που γενικά εν κινήσει όλο το υπόλοιπο σύστημα ψύξης που λειτουργεί μέσω αντλίας νερού, κινείται με ταχύτερους ρυθμούς. Το ρελαντί δεν έχει πολλή δύναμη ψύξης.
Φυσικά είναι και πιο πρακτικό. Εγώ στα τελευταία 4-5 λεπτά που πλησιάζω στον προορισμό μου, δεν το βιάζω πολύ...
-
Μόλις τώρα πήγα στον Φιλοσίδη και είχε το GT απ έξω για τεστ drive....
Σε μαυρο....
Πολύ όμορφο!!!
Είχε απο πίσω και ένα μαυρο GTI και ήταν και τα δυο μαγεία!!!
Δεν ήξερα πιο να πρωτοκοιτάω!!!! -
Τελικά, γνωρίζει κάποιος αν το GT έχει Turbo ελαιόψυκτο ή υδρόψυκτο;
-
http://www.myworld.gr/browse/18542
Για την καταναλωση γραφουν:
*
'Το θέμα φυσικά είναι η ανάλογη κατανάλωση που κυμάνθηκε σε μια μέση τιμή των 13.7 λίτρων/ 100 χλμ/ώρα που συνδυάστηκε με γρήγορη μικτή χρήση αλλά και επίσκεψη στην πίστα των Μεγάρων όπου φυσιολογικά η τιμή εκτοξεύτηκε στα 17 λίτρα/100 χλμ.. Θεωρητικά η μέση κατανάλωση στον κύκλο πόλης είναι 9.6 λίτρα/100 χλμ αλλά περιμένετε μέχρι να το οδηγήσουμε για περισσότερο χρονικό διάστημα ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.'* -
Θα κάψει, δεν γίνεται να μην κάψει...
Δεν πάει να είναι 300 κυβικά με 6 υπερσυμπιεστές μηχανικούς και άλλους 3 καυσαερίων στη σειρά;
Για να επιτευχθεί δύναμη 170 ίππων, πρέπει να μπει αέρας και καύσιμο που να αναλογεί σε 170 ίππους. Δυστυχώς, δεν υπάρχει μεγάλη ελαστικότητα στον βαθμό απόδοσης ενός σύγχρονου βενζινοκινητήρα...
Και μόνο στο ρελαντί να κάναμε σύγκριση με τον 1.8Τ, όπου τα περισσότερα κυβικά ζητούν εκ των πραγμάτων περισσότερο καύσιμο, ο 1.4TSI έχει να γυρίσει και τον κομπρέσορα...
Αν μιλάμε για κατανάλωση 9,6 σε κύκλο πόλης, πολύ καλό μου ακούγεται...και εφικτό φαντάζομαι...
-
funkyreverend
Πολυ λογικά ακουγονται οσα λες αλλα καμια φορα η πραξη δειχνει αλλα.
Δεν ξερω αν ισχουν παντα οι κανονες:Πολλα κυβικα, τουρμπο----> τεραστια καταναλωση
Λιγα κυβικα----> μικρη καταναλωση
Το λεω αυτο γιατι στην πραξη εχω την εντυπωση οτι υπαρχουν εξαιρεσεις και στις 2 περιπτωσεις.
Για παραδειγμα η Alfa 147 1.6 TS συμφωνα με ΚΑΤΟΧΟΥΣ της εχει μια μεση καταναλωση γυρω στο 11 που ειναι αντικειμενικα ΠΟΛΥ υψηλη για αυτοκινητο 1600.
Αντιθετα ο Ikar με το GTi εχει αναφερει μικτη καταναλωση στο 10.9 αν δεν κανω λαθος (αλλιως ας με διορθωσει), δηλαδη ενα 2λιτρο τουρμπο εχει σχεδον την ιδια καταναλωση με ενα 1.6 (147)!
Προφανως αυτο ειναι ενα ακραιο παραδειγμα, μια εξαιρεση του γενικου κανονα που λες.Απλα το αναφερω για να σου δειξω πως πλεον η σχεδιαση των συγχρονων κινητηρων μπορει να προσφερει πολλες φορες δυνατοτητες για μειωση της καταναλωσης παροτι αυτο μπορει να μοιαζει αντιφατικο με βαση τις προδιαγραφες τους.
Κατι αντιστοιχο ισχυριζεται και η Honda με τον νεο 1.8 του Civic: Οτι θα αποδιδει σαν 2λιτρος και θα καταναλωσει σαν 1600. Η πραξη βεβαια θα δειξει αν ειναι ετσι:roll:Για να δουμε τι θα ισχυει και στην περιπτωση του GT.
-
Αν ρίξουμε μια ματιά στις σελίδες της vortex φαίνεται οτι οι γερμανοί έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην ψύξη του κινητήρα.
- Μεγάλο front mount intercooler (ladeluftkuhler)
- Ελαιόψυκτη τουρμπίνα με υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού.
- Ενα μικρό βεντιλατέρ προσαρμοσμένο πάνω στη τουρμπίνα που μάλλον
πρεσσάρει φρέσκο αέρα στα πτερύγια
(schubumluftventil=εξαναγκασμένη εισαγωγή αέρα μέσω βεντιλατέρ)
Όσο για το πώς σβήνουμε τους τούρμπο κινητήρες, 2-3 λεπτά με ελαφρύ πόδι αρκούν για να μηδενίσουν την περιστροφή της τουρμπίνας.
Γι'αυτό οι τούρμπο καίνε λίγο αν βάλουμε τη τουρμπίνα για ύπνο, ενώ καταπίνουν αν τους σκίσουμε.
Τα normal αυτοκίνητα δεν έχουν υδρόψυκτες ρουλεμανάτες τουρμπίνες και δεν παθαίνουν τίποτα, αν τηρήσουμε τα παραπάνω.
Εχω κάνει με τσιπωμένο vw 1.8t 110.000 km & με punto gt 90.000 Km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο τούρμπο.
Κατανάλωση 1.8t 9-15 lt - punto 9-16lt με μέσο όρο 11-12 και τα δύοhttp://www.vwvortex.com/gallery/gallery ... &start=24#
-
Ο χρήστης indy έγραψε:
Εχω κάνει με τσιπωμένο vw 1.8t 110.000 km & με punto gt 90.000 Km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο τούρμπο.να παίξεις joker
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
funkyreverendΠολυ λογικά ακουγονται οσα λες αλλα καμια φορα η πραξη δειχνει αλλα.
Δεν ξερω αν ισχουν παντα οι κανονες:Πολλα κυβικα, τουρμπο----> τεραστια καταναλωση
Λιγα κυβικα----> μικρη καταναλωση
Το λεω αυτο γιατι στην πραξη εχω την εντυπωση οτι υπαρχουν εξαιρεσεις και στις 2 περιπτωσεις.
Για παραδειγμα η Alfa 147 1.6 TS συμφωνα με ΚΑΤΟΧΟΥΣ της εχει μια μεση καταναλωση γυρω στο 11 που ειναι αντικειμενικα ΠΟΛΥ υψηλη για αυτοκινητο 1600.
Αντιθετα ο Ikar με το GTi εχει αναφερει μικτη καταναλωση στο 10.9 αν δεν κανω λαθος (αλλιως ας με διορθωσει), δηλαδη ενα 2λιτρο τουρμπο εχει σχεδον την ιδια καταναλωση με ενα 1.6 (147)!
Προφανως αυτο ειναι ενα ακραιο παραδειγμα, μια εξαιρεση του γενικου κανονα που λες.Η εξαίρεση φυσικά είναι η 147 (αρνητική) και όχι το Golf (θετική). Η 147 δεν δείχνει να διαχειρίζεται σύμφωνα με οικονομικούς γνώμονες το καύσιμο. Γιατί, όσον αφορά την κατανάλωση που παρουσιάζει o lkar, περίπου ίδια έχω και εγώ με 180 άλογα και χρήση...παντός καιρού.
Τα λίγα-πολλά κυβικά δεν παίζουν κατά την άποψή μου ρόλο σοβαρό, όσο παίζουν τα άλογα...
Στο ρελαντί π.χ. δεν υπάρχει περίπτωση ένα 3 κύλινδρο 1000ακι να έχει ίδια κατανάλωση με τον 1.8Τ. Για να κινούνται οι 4 κύλινδροι μεγέθους 1800 κυβικών ζητείται πολύ παραπάνω καύσιμο από ό,τι ζητείται στο 1000ακι στις ίδιες στροφές. Αν δε, βρούμε και μια Alfa GTA, οι 6 κύλινδροι και τα 3200 κυβικά, ξεφεύγουμε στη φάση 'λεπτό στο φανάρι, 5ευρώ στον βενζινά'. Φαντάσου και ένα 10κύλινδρο 5000 κυβικών...
Αν τώρα στο ρελαντί προσθέσεις και τον μηχανικό υπερσυμπιεστή στο μικρό 1000ακι, αυτομάτως ζητάς από τον κινητήρα έξτρα έργο. Πού θα το βρει; Αναμφισβήτητα στο καύσιμο του ρεζερβουάρ...
Όταν όμως, το φανάρι ανάψει, τα αυτοκίνητα θα κάψουν αυτό που περίπου υπαγορεύουν οι ιπποδυνάμεις τους...Και αυτό επηρεάζεται από υπερσυμπιεστές παντός τύπου (αρνητικά), από συστήματα 'έξυπνου χρονισμού' (θετικά, κατά προτίμηση), από γενικά από 1002 πράγματα που όμως φαίνονται στο δυναμόμετρο, εκτός του κιβωτίου που φαίνεται μόνο στην οδήγηση...
Δεν μιλάμε καθόλου για αεροδυναμική, εννοείται. Το πόσο θα κάψει (όπως διαπιστώνω πολύ από την έρευνα που κάνω) εξαρτάται πολύ από τη χρήση, και λιγότερο από τα λίγα ή τα πολλά κυβικά. Αλλά, αυτό είναι ένα πράγμα που θα συζητήσουμε όταν βγουν τα πρώτα αποτελέσματα και όχι εδώ...
In short: Ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων καίει όταν τον πατήσεις στο λαιμό, γι'αυτό και στα ταξίδια, αν συνδυαστεί με αρκούντως μακριά σχέση είναι σχετικά οικονομικός και όταν τον έχεις σε εξαιρετικά χαμηλές στροφές, όπου η χαμηλή συμπίεση τον κάνει λιγότερο αποδοτικό.
Τι σχέση συμπίεσης έχει το TSi; Υψηλό; Ε, τότε ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων θα είναι λιγότερο υπεύθυνος για την κατανάλωση του. Ο μηχανικός όμως; Δουλεύει παντού και πάντα...
Δες και τις καταναλώσεις στο τεστ των 4Τ με τα GTi. Όσο ανεβαίνει ο πήχυς στις πιέσεις των υπερσυμπιεστών και άρα τα άλογά τους, τόσο αναλογικά σχεδόν ανεβαίνουν οι καταναλώσεις...
Αν βάζαμε όμως και τον 1.8Τ στη σύγκριση, μάλλον θα ήταν πιο χαμηλά από τους άλλους...Λέω μάλλον, γιατί εικασία είναι, οι παράγοντες που θα επηρέαζαν είναι άπειροι, και φυσικά δεν είναι μόνο τα κυβικά...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τι σχέση συμπίεσης έχει το TSi; Υψηλό; Ε, τότε ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων θα είναι λιγότερο υπεύθυνος για την κατανάλωση του. Ο μηχανικός όμως; Δουλεύει παντού και πάντα...Νομιζω οτι μεσω 'βαλβιδας' ο μηχανικος συμπιεστης βγαινει εκτος απο τις 3500στρ και πανω..
Δεν ξερω αν με τον ιδιο τροπο αποσυμπλεκεται και στο ρελαντι για να μην καταναλωνει ασκοπα...
-
Το δείχνει πολύ ωραία στο link του indy. Μέχρι τις 2.500 σαλ η πίεση βγαίνει από το μηχανικό συμπιεστή, μέχρι τις 3.500 σαλ παίζουν και οι δύο ενώ μετά αναλαμβάνει ο συμπιεστής εξάτμισης. Υπάρχει και κλαπέ παράκαμψης του μηχανικού συμπιεστή ο οποίος έχει μαγνητικό συμπλέκτη (ελπίζω να μη τα είδα πολύ βιαστικά).
-
Ο χρήστης indy έγραψε:
Τα normal αυτοκίνητα δεν έχουν υδρόψυκτες ρουλεμανάτες τουρμπίνες και δεν παθαίνουν τίποτα, αν τηρήσουμε τα παραπάνω.Έχεις πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από μένα στα turbo αλλά εγώ νομίζω ακριβώς το αντίθετο. Σε νορμάλ αυτοκίνητο το ζητούμενο είναι η μακροζωία της τουρμπίνας η οποία σύμφωνα με τη Porsche αυξάνεται θεαματικά όταν είναι υδρόψυκτη. Άλλα πλεονεκτήματα δεν έχει αλλά άτσαλοι ιδιοκτήτες δεν θα καίνε τουρμπίνες συχνά.
-
θα με κάνετε να μεταφράσω όλον τον τρόπο λειτουργίας του TSI
-
και μερικες ωραιες φωτο...
http://photobucket.com/albums/v422/scuk ... 0GT%20TSI/
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
θα με κάνετε να μεταφράσω όλον τον τρόπο λειτουργίας του TSIασε ρε που θα μας απειλησεις!
ΜΕΤΕΦΡΑΖΕ ΤΩΡΑ!!!!!
-
Oι Roots κομπρέσσορες που έχει το Golf λένε ότι απαιτούν μόνο 2-3 άλογα off-boost, κάτι λιγότερο δηλαδή από ένα κλιματιστικό.
Ο σκοπός ύπαρξης του TSI είναι να καίει λιγότερο σε χαλαρούς ρυθμούς από άλλους κινητήρες αντίστοιχης ιπποδύναμης είτε τούρμπο, είτε ατμοσφαιρικούς. Λέτε να την πατήσει εκεί η VW?
-
Είδα σήμερα το απόγευμα στην Μαραθώνος στην Ραφήνα. Δεν είχε πινακίδες αλλά μεγάλα αυτοκόλλητα GOLF GT!
Διαφημιστικό ήταν και στο φανάρι μάλιστα ο τύπος το έσκισε...και βέβαια χάθηκε από μπροστά μου!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τι σχέση συμπίεσης έχει το TSi; Υψηλό; Ε, τότε ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων θα είναι λιγότερο υπεύθυνος για την κατανάλωση του. Ο μηχανικός όμως; Δουλεύει παντού και πάντα...
Νομιζω οτι μεσω 'βαλβιδας' ο μηχανικος συμπιεστης βγαινει εκτος απο τις 3500στρ και πανω..
Δεν ξερω αν με τον ιδιο τροπο αποσυμπλεκεται και στο ρελαντι για να μην καταναλωνει ασκοπα...
Σωστός...όταν έλεγα για το παντού και πάντα, εννοούσα για τις χαμηλές στροφές, την κίνηση στην πόλη κλπ. Έπρεπε να ήμουν πιο σαφής.
Στο ρελαντί δεν αποσυμπλέκεται πάντως.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)