Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 315
    • 316
    • 38 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      coyote

      δεν με κατάλαβες...μιλώ για την μέτρηση που κάνει από την αρχή που το πήρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        αααααααααααααααα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koralli last edited by

          Ειναι λιγο τεχνικη η ερωτηση αλλα αφορα και το Golf Gt.

          Συζητωντας με ενα φιλο μου ειπε οτι στα αυτοκινητα με υπερσυμπιεστη εξατμισης προτου σβησεις την μηχανη πρεπει να περιμενεις 2-3 λεπτα πρωτα στο ρελαντι για λογους προστασιας της τουρμπινας. Ισχυει κατι τετοιο και για το Golf Gt ας πουμε;

          Και αν ναι υπαρχουν αυτοματοποιημενες τεχνικες λυσεις για αυτο (πχ κανενας timer ή κατι τετοιο) και ποσο ευκολα προσαρμοζονται εκ των υστερων στο αυτοκινητο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            ditz last edited by

            ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ υποθέτω πως για το GT τουλάχιστον δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο...
            Είναι αυτοκίνητο παραγωγής και δύσκολο να πρέπει να περιμένεις τόσο....
            Ας απαντήσει όμως κάποιος που ξέρει σίγουρα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Οταν 'σκίζεις' ένα κινητήρα με Turbo είναι καλό πριν το σβήσεις να το οδηγήσεις για λίγη ώρα ήσυχα-ήσυχα (ή 2-3 λεπτά στο ρελαντί), για να πέσει η θερμοκρασία. Διαφορετικά, αν το σβήσεις ενώ ζεματάει, θα πάψει να κυκλοφορεί το λιπαντικό και το ψυκτικό με αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία μέσα στο Turbo και να έχει πρόωρη φθορά (πχ. στον άξονα).

              Σε ήσυχη οδήγηση με χαμηλό φορτίο δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά και πάλι είναι καλή ιδέα.

              Υπάρχουν και ειδικές συσκευές (Turbo timers) που το κάνουν αυτό (φεύγεις και σβήνει μετά από λίγη ώρα μόνο του).

              Δε βλέπω γιατί το GT να εξαιρείται από αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                nass

                Ευχαριστω, ησουν κατατοπιστικός!

                Απο την απαντηση σου ομως καταλαβαινω πως το προβλημα εστιαζεται στις υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται.
                Αυτο ομως δεν ειναι κατι που ισχυει για ολα τα αυτοκινητα και οχι μονο για τα υπερτροφοδοτουμενα; Για παραδειγμα εαν 'σκισεις' ενα πολυστροφο ατμοσφαιρικο και το σβησεις χωρις να περιμενεις, δεν θα υπαρχει το ιδιο προβλημα φθορας για ολα τα τμηματα του κινητηρα που παυουν αποτομα να ψυχονται/λιπαινονται;
                Γιατι γινεται ειδικη αναφορα στα υπετροφοδοτουμενα αυτοκινητα;
                Μηπως το τουρμπο παρουσιαζει μεγαλυτερη ευαισθησια απο τα υπολοιπα μερη του κινητηρα;

                Η εγκατασταση turbo timer ειναι απλη/αξιοπιστη υποθεση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  ισχυει αυτο που διαβασα οτι θελει 98βενζινη συμφωνα με κατασκευαστη του?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης koralli έγραψε:
                    Η εγκατασταση turbo timer ειναι απλη/αξιοπιστη υποθεση;

                    Δυστυχώς απενεργοποιείς το εργοστασιακό immobilizer στο αυτοκίνητο για να δουλέψει (οποιοδήποτε) remote start ή turbo timer. Σε μερικά αυτοκίνητα μπορείς να απενεργοποιείς το immobilizer μόνο όταν χρησιμοποιείς το timer, άλλα όμως είναι πιο έξυπνα και δεν σε αφήνουν οπότε χρειάζεται υποχρεωτικά να απενεργοποιήσεις το εργοστασιακό immobilizer.

                    Όποιος βάλει timer καλό είναι να βάλει και ένα χειροκίνητο κουμπί να το απενεργοποιεί γιατί αν χαλάσει θα δουλεύει το αυτοκίνητο κανά δυό μέρες μέχρι να πάει στον ηλεκτρολόγο.

                    Τα turbo που είναι ελαιόψυκτα έχουν πρόβλημα και πρέπει να περιμένεις να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Τα υδρόψυκτα turbo αντέχουν πολύ περισσότερο και δεν είναι απαραίτητο. Όλα τα turbo είναι ελαιολίπαντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Κορυφαία η διαφήμιση του GT με τον βάτραχο και τη μύγα... Περνάει με άψογο τρόπο το σκεπτικό πίσω απο το μοντέλο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        §

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Αφού είναι ΙΔΙΟ με του GTI, δεν ισχύει το 15/30. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ;;;;;

                        Αφού είναι longlife δεν έχει ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ SERVICE. ΕΛΕΟΣ!!!!!

                        @kubiak: διάβασε παραπάνω για τα σέρβις. Για την εγγύηση φυσικά και θα ισχύει και στην ίδια τιμή, αφού 310 ευρώ είναι και στο GTI.

                        μήπως να ξαναποστάρω τα σκαναρισμένα από το GTI;

                        @petros τα 11 είναι πολλά για μέση, 10,9 έχει το δικό μου από την αρχή -δεν έχω μηδενίσει το δεύτερο υπολογιστή ταξιδίου-

                        Αυτό για τα διαστήματα service μου το είπε αντιπρόσωπος που έχει ήδη στην έκθεσή του το GT...

                        O ίδιος επιβεβαίωσε αυτό που είχες πει από την αρχή για το κόστος της επέκτασης της εγγύησης (ότι θα είναι το ίδιο με των άλλων εκδόσεων)..

                        §

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                          Κορυφαία η διαφήμιση του GT με τον βάτραχο και τη μύγα... Περνάει με άψογο τρόπο το σκεπτικό πίσω απο το μοντέλο...

                          ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.... που πανε και τα βρισκουνε οι φουστηδες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                            O ίδιος επιβεβαίωσε αυτό που είχες πει από την αρχή για το κόστος της επέκτασης της εγγύησης (ότι θα είναι το ίδιο με των άλλων εκδόσεων)..

                            πες του να...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosalfistas last edited by

                              Καλημέρα σε όλους

                              Χθες οδήγησα το GT για πρώτη φορά. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό στο σύνολο του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά εμέ είναι αυτό που δεν έχει γράψει κανείς . Υπάρχει ένα κενό από το γκάζι στο κινητήρα το οποίο γίνεται αρκετά εμφανές όταν δεν το ' σανιδώνεις'.

                              Κατά την εκκίνηση δεν είναι αντιληπτό αλλά όταν είσαι με δευτέρα ή τρίτη και πατάς το γκάζι νιώθεις ότι υπάρχει ένα κενό αέρα μεταξύ του πεντάλ και του κινητήρα. Εξαιτίας της ιδιομορφίας του κινητήρα αυτό μπορεί να θεωρείται νορμάλ αλλά εμένα δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Άλλο πρόβλημα είναι η κατανάλωση μέσο όρο 16,7 με αρκετό γκάζι.. άρα ξεχάστε τα 8 και 9 μέση. ένα 12 για μικτή οδήγηση

                              Τα καλά είναι η ανάρτηση μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις , το πάτημα και η αίσθηση του τιμονιού , τα φρένα μπορεί να έχουν καλούς χρόνους στα 100-0 αλλα η αίσθηση δεν εντυπωσιάζει . Υπάρχει δύναμη σε όλο το φάσμα και το ESP απενεργοποιείται αλλά όταν δει τα δύσκολα ξανά ενεργοποιείται αυτόβουλα.

                              Αυτά απο πρώτη αίσθηση, περιμένω να το κάνω και ένα ταξίδι να σας πω και για θέματα ευστάθειας και συμπεριφοράς στο ανοιχτό δρόμο. Ξέχασα να σας πώς και για την θερμοκρασία του κινητήρα όπου βράζει όταν το παρκάρεις το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το καλοκαίρι με 35+ εξωτερική και κίνηση θα ψήνεις αυγό ..ελπίζω να είναι στα αποδεκτά όρια και να μην βγάλει πρόβλημα.

                              Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                ποσα χλμ εκανες και σου εδειξε αυτη την καταναλωση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  πόσα χλμ.... αμέσως να τον ρωτήσεις???

                                  Πες του ανθρώπου με ΓΕΙΑ!!!!!! !!!!

                                  Φίλες καλοτάξιδο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Δεν καταλαβα οτι το αγορασε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      αφου λεει και την τιμή?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koralli last edited by

                                        ManosAlfistas

                                        Το αγορασες ή εκανες τεστ drive;

                                        Αυτο με το κενο αερος που λες δεν το καταλαβα ακριβως... Μηπως εννοεις υστερηση στην αποκριση/turbo lag;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                          αφου λεει και την τιμή?

                                          α, οκ τοτε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Χάλασε ο κόσμος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 38 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr