-
coyote
δεν με κατάλαβες...μιλώ για την μέτρηση που κάνει από την αρχή που το πήρα.
-
αααααααααααααααα
-
Ειναι λιγο τεχνικη η ερωτηση αλλα αφορα και το Golf Gt.
Συζητωντας με ενα φιλο μου ειπε οτι στα αυτοκινητα με υπερσυμπιεστη εξατμισης προτου σβησεις την μηχανη πρεπει να περιμενεις 2-3 λεπτα πρωτα στο ρελαντι για λογους προστασιας της τουρμπινας. Ισχυει κατι τετοιο και για το Golf Gt ας πουμε;
Και αν ναι υπαρχουν αυτοματοποιημενες τεχνικες λυσεις για αυτο (πχ κανενας timer ή κατι τετοιο) και ποσο ευκολα προσαρμοζονται εκ των υστερων στο αυτοκινητο;
-
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ υποθέτω πως για το GT τουλάχιστον δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο...
Είναι αυτοκίνητο παραγωγής και δύσκολο να πρέπει να περιμένεις τόσο....
Ας απαντήσει όμως κάποιος που ξέρει σίγουρα.... -
Οταν 'σκίζεις' ένα κινητήρα με Turbo είναι καλό πριν το σβήσεις να το οδηγήσεις για λίγη ώρα ήσυχα-ήσυχα (ή 2-3 λεπτά στο ρελαντί), για να πέσει η θερμοκρασία. Διαφορετικά, αν το σβήσεις ενώ ζεματάει, θα πάψει να κυκλοφορεί το λιπαντικό και το ψυκτικό με αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία μέσα στο Turbo και να έχει πρόωρη φθορά (πχ. στον άξονα).
Σε ήσυχη οδήγηση με χαμηλό φορτίο δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά και πάλι είναι καλή ιδέα.
Υπάρχουν και ειδικές συσκευές (Turbo timers) που το κάνουν αυτό (φεύγεις και σβήνει μετά από λίγη ώρα μόνο του).
Δε βλέπω γιατί το GT να εξαιρείται από αυτό.
-
nass
Ευχαριστω, ησουν κατατοπιστικός!
Απο την απαντηση σου ομως καταλαβαινω πως το προβλημα εστιαζεται στις υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται.
Αυτο ομως δεν ειναι κατι που ισχυει για ολα τα αυτοκινητα και οχι μονο για τα υπερτροφοδοτουμενα; Για παραδειγμα εαν 'σκισεις' ενα πολυστροφο ατμοσφαιρικο και το σβησεις χωρις να περιμενεις, δεν θα υπαρχει το ιδιο προβλημα φθορας για ολα τα τμηματα του κινητηρα που παυουν αποτομα να ψυχονται/λιπαινονται;
Γιατι γινεται ειδικη αναφορα στα υπετροφοδοτουμενα αυτοκινητα;
Μηπως το τουρμπο παρουσιαζει μεγαλυτερη ευαισθησια απο τα υπολοιπα μερη του κινητηρα;Η εγκατασταση turbo timer ειναι απλη/αξιοπιστη υποθεση;
-
ισχυει αυτο που διαβασα οτι θελει 98βενζινη συμφωνα με κατασκευαστη του?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η εγκατασταση turbo timer ειναι απλη/αξιοπιστη υποθεση;Δυστυχώς απενεργοποιείς το εργοστασιακό immobilizer στο αυτοκίνητο για να δουλέψει (οποιοδήποτε) remote start ή turbo timer. Σε μερικά αυτοκίνητα μπορείς να απενεργοποιείς το immobilizer μόνο όταν χρησιμοποιείς το timer, άλλα όμως είναι πιο έξυπνα και δεν σε αφήνουν οπότε χρειάζεται υποχρεωτικά να απενεργοποιήσεις το εργοστασιακό immobilizer.
Όποιος βάλει timer καλό είναι να βάλει και ένα χειροκίνητο κουμπί να το απενεργοποιεί γιατί αν χαλάσει θα δουλεύει το αυτοκίνητο κανά δυό μέρες μέχρι να πάει στον ηλεκτρολόγο.
Τα turbo που είναι ελαιόψυκτα έχουν πρόβλημα και πρέπει να περιμένεις να κρυώσουν πριν τα σβήσεις. Τα υδρόψυκτα turbo αντέχουν πολύ περισσότερο και δεν είναι απαραίτητο. Όλα τα turbo είναι ελαιολίπαντα.
-
Κορυφαία η διαφήμιση του GT με τον βάτραχο και τη μύγα... Περνάει με άψογο τρόπο το σκεπτικό πίσω απο το μοντέλο...
-
§
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αφού είναι ΙΔΙΟ με του GTI, δεν ισχύει το 15/30. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ;;;;;Αφού είναι longlife δεν έχει ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ SERVICE. ΕΛΕΟΣ!!!!!
@kubiak: διάβασε παραπάνω για τα σέρβις. Για την εγγύηση φυσικά και θα ισχύει και στην ίδια τιμή, αφού 310 ευρώ είναι και στο GTI.
μήπως να ξαναποστάρω τα σκαναρισμένα από το GTI;
@petros τα 11 είναι πολλά για μέση, 10,9 έχει το δικό μου από την αρχή -δεν έχω μηδενίσει το δεύτερο υπολογιστή ταξιδίου-
Αυτό για τα διαστήματα service μου το είπε αντιπρόσωπος που έχει ήδη στην έκθεσή του το GT...
O ίδιος επιβεβαίωσε αυτό που είχες πει από την αρχή για το κόστος της επέκτασης της εγγύησης (ότι θα είναι το ίδιο με των άλλων εκδόσεων)..
§
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Κορυφαία η διαφήμιση του GT με τον βάτραχο και τη μύγα... Περνάει με άψογο τρόπο το σκεπτικό πίσω απο το μοντέλο...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.... που πανε και τα βρισκουνε οι φουστηδες...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
O ίδιος επιβεβαίωσε αυτό που είχες πει από την αρχή για το κόστος της επέκτασης της εγγύησης (ότι θα είναι το ίδιο με των άλλων εκδόσεων)..
πες του να...
-
Καλημέρα σε όλους
Χθες οδήγησα το GT για πρώτη φορά. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό στο σύνολο του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά εμέ είναι αυτό που δεν έχει γράψει κανείς . Υπάρχει ένα κενό από το γκάζι στο κινητήρα το οποίο γίνεται αρκετά εμφανές όταν δεν το ' σανιδώνεις'.
Κατά την εκκίνηση δεν είναι αντιληπτό αλλά όταν είσαι με δευτέρα ή τρίτη και πατάς το γκάζι νιώθεις ότι υπάρχει ένα κενό αέρα μεταξύ του πεντάλ και του κινητήρα. Εξαιτίας της ιδιομορφίας του κινητήρα αυτό μπορεί να θεωρείται νορμάλ αλλά εμένα δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Άλλο πρόβλημα είναι η κατανάλωση μέσο όρο 16,7 με αρκετό γκάζι.. άρα ξεχάστε τα 8 και 9 μέση. ένα 12 για μικτή οδήγηση
Τα καλά είναι η ανάρτηση μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις , το πάτημα και η αίσθηση του τιμονιού , τα φρένα μπορεί να έχουν καλούς χρόνους στα 100-0 αλλα η αίσθηση δεν εντυπωσιάζει . Υπάρχει δύναμη σε όλο το φάσμα και το ESP απενεργοποιείται αλλά όταν δει τα δύσκολα ξανά ενεργοποιείται αυτόβουλα.
Αυτά απο πρώτη αίσθηση, περιμένω να το κάνω και ένα ταξίδι να σας πω και για θέματα ευστάθειας και συμπεριφοράς στο ανοιχτό δρόμο. Ξέχασα να σας πώς και για την θερμοκρασία του κινητήρα όπου βράζει όταν το παρκάρεις το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το καλοκαίρι με 35+ εξωτερική και κίνηση θα ψήνεις αυγό ..ελπίζω να είναι στα αποδεκτά όρια και να μην βγάλει πρόβλημα.
Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.
-
ποσα χλμ εκανες και σου εδειξε αυτη την καταναλωση?
-
πόσα χλμ.... αμέσως να τον ρωτήσεις???
Πες του ανθρώπου με ΓΕΙΑ!!!!!! !!!!
Φίλες καλοτάξιδο
-
Δεν καταλαβα οτι το αγορασε!
-
αφου λεει και την τιμή?
-
ManosAlfistas
Το αγορασες ή εκανες τεστ drive;
Αυτο με το κενο αερος που λες δεν το καταλαβα ακριβως... Μηπως εννοεις υστερηση στην αποκριση/turbo lag;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αφου λεει και την τιμή?α, οκ τοτε...
-
Χάλασε ο κόσμος
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)