Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 75
    • 76
    • 64 / 76
    Περί αυτοκίνησης
    209
    1505
    7841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Στην περίπτωση μας βέβαια, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ο συγκεκριμένος χρήστης αρνήθηκε να κάνει αλκοτέστ για δεύτερη φορά και (για κάποιον ανεξήγητο λόγο) το όργανο τον άφησε να φύγει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mango last edited by

        Μαλακια μου που εχω οδηγησει απειρες φορες ντιρλα...
        Υπηρχαν φορες που ξυπναγα και δεν θυμομουν πως γυρισα σπιτι και με ποιαν....

        Αλλα τις ωρες που γυρναω σπιτι, τα εχουν πιει ακομα και οι μπατσοι και εχουν παει για υπνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lokatzis last edited by

          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
          Στην περίπτωση μας βέβαια, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ο συγκεκριμένος χρήστης αρνήθηκε να κάνει αλκοτέστ για δεύτερη φορά και (για κάποιον ανεξήγητο λόγο) το όργανο τον άφησε να φύγει.

          Έχει δικαίωμα ο αστυνομικός να υποβάλλει τον οδηγό σε δεύτερη εξέταση επειδή την πρώτη φορά ήταν κοντά στο όριο; Μιλάω πάντα για την περίπτωση που η πρώτη εξέταση έγινε σωστά και δεν προσπάθησε να 'κλέψει' ο εξεταζόμενος. Αν δεν έχει δικαίωμα, κακώς του το ζήτησε. Αν, όμως, έχει, δεν έπρεπε να του πει 'αφού αρνείσαι, θα σε γράψω για την πινακίδα'. Έπρεπε να κάνει ότι προβλέπει ο νόμος για όσους αρνούνται να εξετασθούν ΚΑΙ να του κόψει κλήση για την πίνακίδα.
          Δεν κατάλαβα, μόνο όσοι αρνούνται να υποβληθούν σε αλκοτέστ είναι υποχρεωμένοι να έχουν και τις δύο πινακίδες;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Οσους βγαίνουν οριακά πάνω, τους γράφουν ή τους ξαναεξετάζουν ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              Εφ'οσον το μηχανημα εδειξε ΕΝΤΟΣ οριου, τοτε δεν ηταν παρανομος και πολυ καλα εκανε και πηγε βολτα. Τελεια και παυλα. Εφ'οσον ΔΕΝ προβλεπεται δευτερη εξεταση οταν ειναι στο οριο, τοτε ΚΑΛΩΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ να φυσηξει δευτερη φορα, επισης τελεια και παυλα. ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ δευτερη εξεταση (που δεν νομιζω, γιατι το 'μας εχει πει ο διοικητης οσους μετραει 0.22 να τους βαζουμε να φυσηξουν ξανα γιατι μπορει να βγαλει μετα πανω απο το 0.24' και γνωριζοντας ποσο νοιαζεται η τροχαια για την ασφαλεια μας και ποσο για την τσεπη μας, νομιζω την ξερω την απαντηση...) και αρνηθηκε, τοτε να του εριχναν την ποινη που προβλεπεται για την αρνηση της δευτερης εξετασης.

              Απο κει και περα, τα νουμερα δεν μου λενε και πολλα. Μπορει καποιος να γραψει 0.40 και να ειναι μια χαρα να οδηγησει και καποιος αλλος να γραψει 0.23 και να ζαλιζεται. Αυτα που συζητατε περι σωματικου βαρους, μεταβολισμου του αλκοολ κλπ κλπ εχουν σημασια στο ποσο θα γραψει το μηχανακι. Στο ποσο η συγκεκριμενη περιεκτικοτητα επηρεαζει τον καθενα μας, ειναι αλλο θεμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                kacey, αυτά τα νούμερα δεν τα έβγαλε η Τροχαία από το μυαλό της. Τα έβγαλαν γιατροί μετά από εργομετρικές εξετάσεις του στυλ 'τόσο αλκοόλ συνεπάγεται τόση μείωση ανακλαστικών' κτλ. κτλ.

                Συνεπώς, αν το όριο είναι 0.40 και έχεις 0.50 τότε είσαι ακατάλληλος για να οδηγήσεις.-

                Το σωματικό βάρος, η 'αντοχή στο αλκοόλ', ο μεταβολισμός, το τι έχεις φάει, επηρεάζει το πόσο εύκολα-γρήγορα θα φτάσεις το 0.40. Απαξ και το φτάσεις, τέλος, πάρε ταξί.

                Οσο για το αν ο nasos/156ti έπρεπε να ξαναφυσήξει, συμφωνώ: εφόσον βγήκε ΟΚ, αντίο σας. Γιαυτό ρωτάω: αν τον έβρισκε 0.25 θα του έδινε 2η ευκαιρία (πχ. μετά από μισή ωρίτσα, να έχει απορροφηθεί το αλκοόλ) ? Φυσικά και όχι, θα τον έγραφε κανονικότατα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lokatzis last edited by

                  Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:

                  δεν με αφησε να φυγω.επρεπε να περιμενω να κανουν τεστ σε ακομα τρεις κ μετα παλι σε μενα.
                  ΔΕΝ μπορουσα να περιμενω διοτι επρεπε να παρω την ανηψια μου απ το φροντιστηριο.τους ειπα ευγενικοτατα οτι εχω δουλεια κ δεν μπορω να περιμενω κ αποφασισαν να με γραψουν για ελλειψη μπροστα πινακιδας.
                  δεν πειραζει ομως,ηπια ενα μπαφο μετα κ πηρα τα ισια μου.

                  Το ότι εσύ δεν μπορούσες, δε νομίζω ότι αποτελεί δικαιολογία για τους αστυνομικούς. Εάν προβλέπεται δεύτερη εξέταση, τότε έπρεπε να σε κρατήσουν εκεί και όχι να χρησιμοποιήσουν την μπακαλίστικη μέθοδο του 'σε γράφω για κάτι άλλο'. Ο σκοπός δεν πρέπει να είναι να βγάλουν 30 ευρώ ασχέτως αδικήματος!!! Για την πινακίδα έπρεπε να σε γράψουν έτσι κι αλλιώς. Και αν έβλεπες ότι δε θα προλάβαινες να είσαι στην ώρα σου στο φροντιστήριο, έπρεπε με κάποιο τρόπο να ενημερώσεις το φροντιστήριο να προσέχουν την ανηψιά σου μέχρι να φθάσεις.
                  Δικαιολογίες για βιασύνη υπάρχουν πάντα. Και η δική σου δε νομίζω ότι ήταν κάποια που έχρηζε ιδιαίτερης αντιμετώπισης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    DOUBLE POST

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      @ Lokatzis

                      Ο σκοπος των τροχομπατσων ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ να βαλουν καποια ευρω στο ταμειο, και αφου δεν μπορουσαν να τον γραψουν για το αλκοτεστ, τον εγραψαν για αυτο που μπορουσαν...Αν δεν το εχεις καταλαβει ακομα αυτο, τοτε ή εισαι πολυ ρομαντικος ή ζεις σε αλλη χωρα...

                      @ nass

                      συμφωνουμε. Αλλο ηθελα να πω. Εννοουσα οτι ακριβως επειδη ο καθε οργανισμος και καθε σωμα ειναι τοσο διαφορετικο, θεωρω πολυ πιθανον καποιος με 0.24 να ειναι πιο ακαταλληλος για οδηγηση απο καποιον αλλον με 0.41 και για αυτο ειπα οτι τα νουμερα απο μονα τους δεν μου λενε και πολλα. Το ποιος ειναι παρανομος δεν επιδεχεται συζητησης οπως ειπες και εσυ, το ποιος ειναι ΠΙΟ ακαταλληλος απο τους δυο, κατ'εμε ειναι σχετικο με πολλα αλλα περαν του τι θα γραψει το μηχανακι.

                      Και ως επιχειρημα, εχω μια μικρη παρατηρηση σε αυτο που ειπες για τεστ κλπ και οτι τα νουμερα δεν ειναι τυχαια αλλα εχουν βγει απο ψυχομετρικα τεστ κλπ κλπ. Μερικα χρονια πριν, το 0.49 ηταν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ ενω τωρα ειναι καραπαρανομο. Ισχυει το α) αλλαξαν οι αντοχες του μεσου ανθρωπου στο αλκοολ, β) εγιναν πιο αυστηρα τα νουμερα επειδη παλια δεν θεωρουσαν αρκετα σημαντικο το drink driving, ή γ) χαμηλωσαν τα ορια για να πιανουν περισσοτερους για λογους που εγω φανταζομαι???

                      Αν τωρα εμενα με πιασουν και οδηγαω με 0.41 (ορια παλια 0.5, τωρα 0.25 εως 0-4, 041 εως 0.8 και 0.8 εως καηκες) και δεχτω να κανω εργομετρικα τεστ εκεινη την στιγμη (λεμε τωρα, για χαριν της συζητησης) και βγω με καλυτερα αντανακλαστικα και καταλληλοτερος για οδηγηση απο εναν αλλον που με 0.24 βγαλει χειροτερα αποτελεσματα απο εμενα, θα δεχτεις οτι θα ηταν καλυτερο να πετυχαινες εμενα στον δρομο σου και οχι τον αλλον, ανεξαρτητως του τι λεει το μηχανακι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lokatzis last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        @ Lokatzis
                        Ο σκοπος των τροχομπατσων ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ να βαλουν καποια ευρω στο ταμειο, και αφου δεν μπορουσαν να τον γραψουν για το αλκοτεστ, τον εγραψαν για αυτο που μπορουσαν...Αν δεν το εχεις καταλαβει ακομα αυτο, τοτε ή εισαι πολυ ρομαντικος ή ζεις σε αλλη χωρα...

                        Προφανώς και δεν είμαι ρομαντικός. Αναφέρθηκα στο τι θα έπρεπε να κάνουν εάν λειτουργούσαν τυπικά by

                        Αν τωρα εμενα με πιασουν και οδηγαω με 0.41 (ορια παλια 0.5, τωρα 0.25 εως 0-4, 041 εως 0.8 και 0.8 εως καηκες) και δεχτω να κανω εργομετρικα τεστ εκεινη την στιγμη (λεμε τωρα, για χαριν της συζητησης) και βγω με καλυτερα αντανακλαστικα και καταλληλοτερος για οδηγηση απο εναν αλλον που με 0.24 βγαλει χειροτερα αποτελεσματα απο εμενα, θα δεχτεις οτι θα ηταν καλυτερο να πετυχαινες εμενα στον δρομο σου και οχι τον αλλον, ανεξαρτητως του τι λεει το μηχανακι?

                        Επειδή, όμως, δεν μπορούν να κάνουν εργομετρικές μετρήσεις στον κάθε ένα που σταματούν, υπάρχει ένα γενικό όριο περιεκτικότητας σε αλκοόλ στον εκπνεόμενο αέρα που υποδηλώνει επικινδυνότητα πάνω από αυτό και που , υποθέτω, προκύπτει από κάποιους μέσους όρους. Έτσι, αν κατά μέσα όρο ένα άτομο 50 κιλών με 1+ ποτήρι ξεπερνάει το όριο και κατά Μ.Ο. είναι επικίνδυνο, είναι λογικό και ένα άτομο 100 κιλών να είναι επικίνδυνο (κατά Μ.Ο.) με 2+ ποτά (δε θα διαφωνήσουμε αν είναι 1,5+ ή 2,5+). Πάντα μιλάμε, όμως, με μέσους όρους.

                        Μπορεί εσύ να μπορείς να πάρεις όλη την Κατεχάκη με ανάποδο τιμόνι και να είσαι ακίνδυνος ενώ κάποιος άλλος που οδηγάει 'κανονικά' να είναι επικίνδυνος. Αυτό, όμως, δεν μπορεί να μετρηθεί πρακτικά. Αναγκαστικά, εσύ θα φας την κλήση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kacey last edited by

                          Ε ναι, αυτο λεω και εγω. Δεν απαιτησα να γινεται κατι τετοιο ουτε να μην μου κανουν τιποτα επειδη ΕΓΩ ΛΕΩ οτι ειμαι οκ (οχι οτι θα με δειτε να οδηγαω με 0.40, δεν παιζουν τετοια σεναρια ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michaliss last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Οσους βγαίνουν οριακά πάνω, τους γράφουν ή τους ξαναεξετάζουν ?

                            Απ' όσο ξέρω από φίλο μου, τους αφήνουν λίγη ώρα και αν είναι και κανένα περίπτερο κοντά, τους λένε να πάρουν να πιουν και νερό, μήπως πέσει. Αυτά αν είσαι στο όριο πάντα.
                            Λόγικα εξαρτάται και από τον αστυνομικό στον οποίο θα πέσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gpan last edited by

                              Σε μπλόκο στον παράδρομο των ολυμπιακών εγκαταστάσεων Φαλήρου ο αστυνομικός πέρα απο τον καθιερωμένο
                              έλεγχο στοιχείων έκανε σε όλους τους οδηγούς την αμίμιτη ερώτηση: Τι κάνεις εδώ?

                              Απο πότε πρέπει να δίνω αναφορά για το γιατί περνάω απο εναν δημόσιο δρόμο? Και εαν η απάντηση ήταν 'ήρθα για κόντρες' θα σε γράψει για 'πρόθεση οδήγησης για χάριν επίδειξης'?
                              Φυσικά όποιος τολμούσε να αντιδράσει στην ερώτηση δεχόταν το γνωστό 'πες μου γιατί αλλιώς θα σε γράψω'...

                              Που'ναι η δημοκρατία, οεο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                εγω θα του ελεγα οτι εχω ραντεβου με την αδερφη του εκει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ψιλοάσχετο. Σήμερα πρόσεξα ότι είχε πολλά μπλόκα (Βείκου, δικαστήρια ευελπίδων, Ιερά οδός, Σταθμός Λαρίσης Ο.Σ.Ε., κ.λ.π. )

                                  Λίγο προσοχή αυτές τις ημέρες μέχρι να ξαναμαζευτούν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lokatzis last edited by

                                    Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                    Ψιλοάσχετο. Σήμερα πρόσεξα ότι είχε πολλά μπλόκα (Βείκου, δικαστήρια ευελπίδων, Ιερά οδός, Σταθμός Λαρίσης Ο.Σ.Ε., κ.λ.π. )

                                    Λίγο προσοχή αυτές τις ημέρες μέχρι να ξαναμαζευτούν.

                                    Προσοχή σε ποια πράγματα που δε θα χρειάζονται προσοχή μόλις τα μπλόκα περιοριστούν και πάλι;
                                    Να αναφερόσουν σε μπλόκα σε μεγάλους δρόμους που θα σε γράψουν για 'υπερβολική' ταχύτητα μπορεί και να το καταλάβαινα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Σου ξαναλεω οτι με αυτα που λες, φαινεσαι ρομαντικος. Προσοχη γιατι αμα εχουν εντολη να μοιρασουν τοσες κλησεις (και για αυτο εχουμε γεμισει μπλοκα), θα βρουν τροπο να τις μοιρασουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lokatzis last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        Σου ξαναλεω οτι με αυτα που λες, φαινεσαι ρομαντικος. Προσοχη γιατι αμα εχουν εντολη να μοιρασουν τοσες κλησεις (και για αυτο εχουμε γεμισει μπλοκα), θα βρουν τροπο να τις μοιρασουν.

                                        Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω όσα λες. Κατά καιρούς έχουν βγει και στη δημοσιότητα έγγραφα που καλούν τους τροχαίους να κόψουν Χ κλήσεις και να μαζέψουν Υ ποσό. Παρόλα αυτά ΠΟΤΕ δεν έχω φάει κλήση (πλην δύο για παράνομο παρκάρισμα). Και με έχουν σταματήσει σε δεκάδες μπλόκα στα περίπου 5 χρόνια που οδηγώ. Κάποιες φορές ήταν λίγο πιο ειρωνικοί από όσο έπρεπε, κάποιες άλλες ήταν ψυχροί και κάποιες άλλες τυπικοί-ευγενικοί. Όμως, από τη στιγμή που εγώ ήμουν εντάξει, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα!

                                        Με αυτό θέλω να πω ότι σε περιόδους που πρέπει να κοπούν κλήσεις, κατά τη γνώμη μου, αυτό που γίνεται είναι ότι κάνουν πιο σχολαστικούς ελέγχους και άρα βρίσκουν και πιο πολλά 'θύματα'.
                                        Ενώ κανονικά σε οποιοδήποτε μπλόκο θα έπρεπε να ελέγχουν για τρίγωνο, φαρμακείο, άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ζώνες, κράνη, χρήση φώτων ομίχλης, κτλ, στην Ελλάδα (κακώς) ελέγχουν ή τα δύο πρώτα ή τα δύο τελευταία ή κάνουν αλκοτέστ. Σε περιόδους 'εισοδηματικής πολιτικής' οι τροχαίοι απλά ελέγχουν περισσότερα από τα παραπάνω (και πάλι όχι όλα) και μετά διαμαρτυρόμαστε. Αν, όμως, πάντα τα ήλεγχαν όλα, κανείς δε θα μπορούσε να πει τίποτα.

                                        Υ.Γ.: Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι που κόβουν παράτυπα κλήσεις, αλλά είναι οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Αν εμείς είμαστε νόμιμοι, χλωμό έως πολύ χλωμό να μας ενοχλήσει ένα μπλόκο.
                                        Υ.Γ.2: Αφήνω έξω τις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα, γιατί, όντως, εκεί η παρανομία δεν είναι πάντα επικίνδυνη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfa-156 last edited by

                                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                          Ε ναι, αυτο λεω και εγω. Δεν απαιτησα να γινεται κατι τετοιο ουτε να μην μου κανουν τιποτα επειδη ΕΓΩ ΛΕΩ οτι ειμαι οκ (οχι οτι θα με δειτε να οδηγαω με 0.40, δεν παιζουν τετοια σεναρια ).

                                          ase re τα σαπια..να σου θυμισω τι..ηπιες την κυριακη??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            3 Κολα. Αλλα το μισο αρνι εκαστος ηταν που εκανε την ζημια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 64 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr