-
Ναι, είναι παράνομο. Αλλά και νόμιμο να ήταν, είναι παράνομη η αλλαγή κατεύθυνσης ενώ έρχεται άλλος. Συμφωνούμε ότι ο τύπος ήταν ηλίθιος και παράνομος. Ο συνονόματός σου άγιος τι έχει να πει επ' αυτού;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ναι, είναι παράνομο. Αλλά και νόμιμο να ήταν, είναι παράνομη η αλλαγή κατεύθυνσης ενώ έρχεται άλλος. Συμφωνούμε ότι ο τύπος ήταν ηλίθιος και παράνομος. Ο συνονόματός σου άγιος τι έχει να πει επ' αυτού;Επί του θέματος νομίζω αρμόδιος είναι ο Αγ. Χριστόφορος, αν γίνει ο Αγ. Πέτρος τότε κλάφτα Χαράλαμπε...
-
Ο Γαβριήλ βοήθειά μας (ο αρχάγγελος - προστάτης της πνευματικής δημιουργίας και ισορροπίας, όχι ο πλανητάρχης ).
-
Την είσοδο 13 της Α.Ο. προς Ελευσίνα, την έχουν κλείσει προσωρινά λόγω έργων. Το φανάρι που είναι για όσους θέλουν να στρίψουν δε λειτουργεί. Έχουν βάλει απαγορευτικά. Έχουν βάλει πλαστικά εμπόδια στη λωρίδα που είναι για όσους θέλουν να μπούν στην είσοδο. Έχουν βάλει πλαστικά εμπόδια στην ίδια την είσοδο.
Ε τελικά πόσο στόκος πρέπει να είναι ο τύπος με το sunnu που είχε σταματήσει και περίμενε να στρίψει για να μπεί στην Α.Ο. και πίσω του γινόταν ο χαμός μια και είχε σταθεί στη λωρίδα που είναι για όσους θέλουν να πάνε ευθεία.
Γμτ, έρχονται και εκλογές και αυτός ο τύπος έχει δικαίωμα ψήφου.
Τα Audi A4 έχουν σοβαρό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τους και ειδικότερα με τα φλάς τους. Ακολουθούσα ένα τέτοιο σήμερα και ούτε όταν έστριψε για να μπει σε κεντρικό δρόμο, ούτε όταν βγήκε από αυτόν, ούτε όταν έκανε προσπέραση (και μου έστειλε τη καρδιά στα γόνατα μια και ήμουν πίσω και αριστερά του σε μικρή απόσταση) .
Παλιάμαξα σας λέω. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ή εκεί που το όριο είναι 80 να μην πηγαίνουμε με 130-200 'επειδή το οδόστρωμα είναι καλό, οι λωρίδες 4 και ο δρόμος ευθύς'. Τουλάχιστον όχι μέχρι να αποκτήσουν οι οδηγοί την κυκλοφοριακή αγωγή των Γερμανών ('πάω με τόση ταχύτητα, θα μείνω στην αντίστοιχη λωρίδα').Ρε συ Μάνο, ειλικρινά θα ήθελα να σε πετύχω καμιά μέρα στο δρόμο και να σε ακολουθήσω από μακριά, να δω πως οδηγάς!
-
Αν δεν έχω άλλους κοντά, μπορεί να δεις αρκετές ανωριμότητες (για τις οποίες δεν είμαι περήφανος ). Με άλλους δίπλα έχει φοβηθεί το μάτι μου και προσέχω αρκετά. Κάτι που δεν θα δεις όμως σχεδόν ποτέ είναι σφήνες - εξαιρούνται κάφροι που πηγαίνουν αργά αριστερά αν και τους έχω κάνει αρκετές φορές σήμα με τα φώτα.
-
Ζώα σχεδόν όλη οι οδηγοί που στην Αθηνών-Κορίνθου υπό βροχή δεν είχαν ανοίξει τα φώτα. Το αποτέλεσμα ήταν από μία απόσταση 100 μέτρων να μην μπορώ να καταλάβω πόσα αυτοκίνητα υπήρχαν μπροστά μου και σε ποιες λωρίδες
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τα Audi A4 έχουν σοβαρό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τους και ειδικότερα με τα φλάς τους. Ακολουθούσα ένα τέτοιο σήμερα και ούτε όταν έστριψε για να μπει σε κεντρικό δρόμο, ούτε όταν βγήκε από αυτόν, ούτε όταν έκανε προσπέραση (και μου έστειλε τη καρδιά στα γόνατα μια και ήμουν πίσω και αριστερά του σε μικρή απόσταση) .
Παλιάμαξα σας λέω.Το προβλημα το εχουν μονο οσα εχουν αριθμο πλαισιου που αρχίζει απο Ζ και παραχθησαν Μάρτιο του 2001 στην Γουαδελούπη
-
Ζώα οι οδηγοί αυτοκινήτων που πάνε να σε πατήσουν όντας πεζός εσύ και οι οποίοι σε βρίζουν και από πάνω ενώ εσύ διασχίζεις το δρόμο με πράσινο και εκείνοι έχουν πορτοκαλί που αναβοσβήνει. Εμ, δε θα κατέβει καμια φορά κάποιος να ξεσπάσω λίγο πάνω του; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε μου αρέσει να προκαλώ, θέλω να κάνει ο άλλος το πρώτο βήμα για καυγά.
-
Αυτό ξαναπές το. Κανονικά ο πεζός έχει προτεραιότητα σε όλες τις διαβάσεις και ακόμα και σε σημεία που δεν υπάρχει βαμμένος ο δρόμος (πχ. στις άκρες των οικοδομικών τετραγώνων σε στενά δρομάκια), αλλά ΟΚ, εκεί ως πεζός θα δώσω προτεραιότητα στο αυτοκίνητο επειδή η κίνηση στα στενά είναι κάπως δύσκολη και ο πεζός σίγουρα είναι πιο ευέλικτος.
Αλλά στα φανάρια και στις μεγάλες διαβάσεις, ο πεζός έχει όλο το δικαίωμα!! Η πλάκα είναι ότι ακόμα και όταν σταματάω με το αυτοκίνητο για να αφήσω πεζούς να περάσουν, αρχίζουν οι κόρνες από πίσω επειδή σταμάτησα.
ΖΩΑ!!
-
Πριν απο λίγο, ερχόμενος σπίτι απο την άλλη άκρη της Πάτρας, είδα κάτι και με έλουσε κρύος ιδρώτας.
Ήμουνα επι της Κανακάρη μερικά στενά πριν το φανάρι της Γούναρη. Ο δρόμος άδειος μπροστά μου, και ξαφνικά βλέπω τα φανάρια να ανάβουν πράσινα. 'Ωραία' σκέφτομαι, 'τα προλαβαίνω'.
Τα φανάρια ηταν στάνταρ τουλάχιστον 5-6 δευτερόλεπτα αναμένα και έντρομος βλέπω να τα παραβιάζουν (επι της Γούναρη κινούμενα) όχι ένα, αλλα 2 αυτοκίνητα!
Δηλαδή αν τύχαινε και ήμουν σε απόσταση ενός στενού και πέρναγα κάθετα τη διασταύρωση θα με είχανε εμβολίσει στάνταρ... Τι να πω...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τα φανάρια ηταν στάνταρ τουλάχιστον 5-6 δευτερόλεπτα αναμένα και έντρομος βλέπω να τα παραβιάζουν (επι της Γούναρη κινούμενα) όχι ένα, αλλα 2 αυτοκίνητα!
Δηλαδή αν τύχαινε και ήμουν σε απόσταση ενός στενού και πέρναγα κάθετα τη διασταύρωση θα με είχανε εμβολίσει στάνταρ... Τι να πω...
Εγώ έκανα μαθήματα οδήγησης εκεί! Φαντάσου φρίκη που είχα φάει!
-
Ζώο ο πεζός που πέρασε πριν από λίγο διάβαση της Κηφισίας στο ύψος της Κηφισιάς με κατακόκκινο γι' αυτόν και καταπράσινο για τα αυτοκίνητα. Επίσης βάρεσε τον ουρανό ενός αυτοκινήτου που πέρναγε κανονικά από εκεί, έβρισε τον ταξιτζή που σχολίασε την πράξη του και ανάγκασε εμένα να πέσω στα φρένα. Ευτυχώς είχε κίνηση πριν και κανείς μας δεν είχε αναπτύξει ταχύτητα.
-
Ζώον με τζιπ ήρθε πίσω μου με αναμμένα φώτα και ΤΕΣΣΕΡΑ (4) προβολάκια ομίχλης τοποθετημένα σε 2 επίπεδα + 1 επίπεδο τα πορείας = 3 !!! Με πέρασε από δεξιά στο φανάρι της Ευαγγελίστριας στον Πειραιά με κατεύθυνση προς Πασαλιμάνι περνώντας με κατακόκκινο, έκανε 2 σφήνες παρακάτω και πέρασε με κόκκινο τη διασταύρωση Γρ. Λαμπράκη - Βασ. Κων/νου στον Πειραιά στρίβοντας αριστερά για Bowling. Καράφλιασα, νομίζω πως δεν έχω ξαναδεί τέτοια καφρίλα ποτέ μου.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Αυτό ξαναπές το. Κανονικά ο πεζός έχει προτεραιότητα σε όλες τις διαβάσεις και ακόμα και σε σημεία που δεν υπάρχει βαμμένος ο δρόμος (πχ. στις άκρες των οικοδομικών τετραγώνων σε στενά δρομάκια), αλλά ΟΚ, εκεί ως πεζός θα δώσω προτεραιότητα στο αυτοκίνητο επειδή η κίνηση στα στενά είναι κάπως δύσκολη και ο πεζός σίγουρα είναι πιο ευέλικτος.Αλλά στα φανάρια και στις μεγάλες διαβάσεις, ο πεζός έχει όλο το δικαίωμα!! Η πλάκα είναι ότι ακόμα και όταν σταματάω με το αυτοκίνητο για να αφήσω πεζούς να περάσουν, αρχίζουν οι κόρνες από πίσω επειδή σταμάτησα.
ΖΩΑ!!
Χίλια δίκια έχετε αλλά παραδόξως (νομίζω) ότι ο δικός μας ΚΟΚ δε δίνει προτεραιότητα πουθενά στους πεζούς, ούτε καν στις διαγραμμισμένες διαβάσεις.
Όπως και να΄χει, όποτε έχω φυλάξει πεζό, σε διαγραμμισμένη διαβαση ή μη, έχω ακούσει ουκ ολίγα μπινελίκια από οδηγούς πίσω μου
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Χίλια δίκια έχετε αλλά παραδόξως (νομίζω) ότι ο δικός μας ΚΟΚ δε δίνει προτεραιότητα πουθενά στους πεζούς, ούτε καν στις διαγραμμισμένες διαβάσεις.
Όπως και να΄χει, όποτε έχω φυλάξει πεζό, σε διαγραμμισμένη διαβαση ή μη, έχω ακούσει ουκ ολίγα μπινελίκια από οδηγούς πίσω μου
Ο ΚΟΚ μας δίνει απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς στις διαβάσεις (εφ' όσον αυτή δεν έχει φανάρια που να την καθορίζουν). Το ότι ένας πεζός δεν μπορεί να διεκδικήσει την προτεραιότητά του (ώστε να μη γίνει 'οριζόντια σήμανση του οδοστρώματος' ) δεν σημαίνει ότι δεν τη δικαιούται!
Και τα μπινελίκια από τους πίσω εγώ τα γειώνω κανονικότατα. Μιλάνε με Κάιρο όλοι τους. Σιγά μην τρομάξω τον πεζό για να κερδίσουν 20sec. -
Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Χίλια δίκια έχετε αλλά παραδόξως (νομίζω) ότι ο δικός μας ΚΟΚ δε δίνει προτεραιότητα πουθενά στους πεζούς, ούτε καν στις διαγραμμισμένες διαβάσεις.
Όπως και να΄χει, όποτε έχω φυλάξει πεζό, σε διαγραμμισμένη διαβαση ή μη, έχω ακούσει ουκ ολίγα μπινελίκια από οδηγούς πίσω μου
Ο ΚΟΚ μας δίνει απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς στις διαβάσεις (εφ' όσον αυτή δεν έχει φανάρια που να την καθορίζουν). Το ότι ένας πεζός δεν μπορεί να διεκδικήσει την προτεραιότητά του (ώστε να μη γίνει 'οριζόντια σήμανση του οδοστρώματος' ) δεν σημαίνει ότι δεν τη δικαιούται!
Και τα μπινελίκια από τους πίσω εγώ τα γειώνω κανονικότατα. Μιλάνε με Κάιρο όλοι τους. Σιγά μην τρομάξω τον πεζό για να κερδίσουν 20sec.Οκ, δεν ήξερα ακριβως τι προβλέπει για αυτό το θέμα. Ευχαριστώ.
-
Εγώ που τα άκουσα από τους πεζούς που άφησα μια φορά;;;
-
Ζώο 50άρα με SUV χθες βράδυ στον Κηφισό. Δρόμος με τέσσερις λωρίδες και εκείνη κινείται στην 3η 50 μέτρα πιο μπροστά μου (εγώ είμαι στην αριστερή). Ξαφνικά χωρίς λόγω ανάβουν τα αλάρμ για 2-3 δευτερόλεπτα και σβήνουν. Αναρωτιέμαι γιατί τα άνοιξε. Μετά από λίγο την πλησιάζω και τι βλέπω. Έχει μισογυρίσει πίσω και ταΐζει το σκύλο που κάθεται στο πίσω κάθισμα Αμφιβάλλω κατά πόσο κοιτούσε το δρόμο.
Υ.Γ.: Υποθέτω ότι προσπαθώντας να ταΐσει το σκύλο και γυρνώντας μπρος-πίσω θα ενεργοποίησε κατά λάθος τα αλάρμ και τα έσβησε στη συνέχεια. -
Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Χίλια δίκια έχετε αλλά παραδόξως (νομίζω) ότι ο δικός μας ΚΟΚ δε δίνει προτεραιότητα πουθενά στους πεζούς, ούτε καν στις διαγραμμισμένες διαβάσεις.
Όπως και να΄χει, όποτε έχω φυλάξει πεζό, σε διαγραμμισμένη διαβαση ή μη, έχω ακούσει ουκ ολίγα μπινελίκια από οδηγούς πίσω μου
Ο ΚΟΚ μας δίνει απόλυτη προτεραιότητα στους πεζούς στις διαβάσεις (εφ' όσον αυτή δεν έχει φανάρια που να την καθορίζουν). Το ότι ένας πεζός δεν μπορεί να διεκδικήσει την προτεραιότητά του (ώστε να μη γίνει 'οριζόντια σήμανση του οδοστρώματος' ) δεν σημαίνει ότι δεν τη δικαιούται!
Και τα μπινελίκια από τους πίσω εγώ τα γειώνω κανονικότατα. Μιλάνε με Κάιρο όλοι τους. Σιγά μην τρομάξω τον πεζό για να κερδίσουν 20sec.Εχχμμμ...
Ο ΚΟΚ λεει 'τα αυτοκινητα πρεπει να ρυθμιζουν την ταχυτητα τους οταν πλησιαζουν σε διαβαση πεζων ωστε να μην βαζουν σε κινδυνο οσους την χρησιμοποιουν, ή ακομα και να διακοπτουν την κινηση τους εντελως σε περιπτωση εκτακτης αναγκης...
και λιγο πιο κατω λεει οτι 'ο πεζος μπορει να περασει την διαβαση που δεν εχει σηματοδοτη αλλα ειναι υποχρεωμενος να λαβει υπ'οψιν του την ταχυτητα και αποσταση των οχηματων που πλησιαζουν πριν αποφασισει να διασχισει τον δρομο'.
Πες μου τωρα εσυ ποιος (αν) εχει προτεραιοτητα...
Ζώα ζώα ζώα