-
η πρωτη ενημερωση λεει για διαστημα σερβις οπως τα αλλα 15000-30000 και δεν εχω ενημερωση οτι δεν θα ισχυει η επεκταση εγγυησης για 2 ακομα χρονια με 310ευρω.
-
Μαγική ημέρα η σημερινή...
Μα καλά τόσο βλάκες είμαστε που πληρώνουμε τις άσκοπες βόλτες των ελικοπτέρων;
Γμτ δεν είχαν σταματημό πάνω από την πίστα των Μεγάρων σήμερα..
Ακραία κατάσταση ... να βλέπεις το GT να μπαίνει... έχοντας σαν ηχητική συνοδεία τον ήχο του ελικοπτέρου...
Εμένα μια φάση μου έμεινε...
Από όσους μπαινόβγαιναν στην πίστα... **ένας και μόνο ένας ** κατά την έξοδό του από αυτήν για να πάει στο χώρο στάθμευσης,
φόρτωσε την πρώτη...
Αποτέλεσμα;
Αφήνοντας το γκάζι... ο κινητήρας...
Με τον kubiak κοιταχτήκαμε και οι δυο ταυτόχρονα και τα σαγόνια μας έφτασαν στο έδαφος....
Τρελαθήκαμε... σφύριξε ο κινητήρας....
Μακάρι να μην βγει ζημιάρικο... να είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας...
Πολύ ωραίες οι ζάντες και τα καθίσματα - στους δίσκους ψήνεται πίτσα γίγας για 10 άτομα.. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τουτέστιν 1:17;Γύρω στο 1' 16,5' μου είπαν...
(και όπως είπα) Not bad, not bad at all...
-
Λίγο πριν φύγουμε τραβήχτηκε η δεύτερη κατά σειρά φωτογραφία όπως τις έχει βάλει ο kubiak.
Ρίξτε μια ματιά στη θέση του χειρόφρενου... ετοιμάζονταν μάλλον για μετρήσεις στην πίστα.. και επομένως σύντομα θα έχουμε και τα πρώτα δεδομένα από αυτές τις μετρήσεις.
Αχ!
Αυτό το μπλε... με σκλάβωσε!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
O μηχανικός συμπιεστής καταναλώνει έργο ακόμα και στο ρελαντί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καίει σαν το Golf 1.4 το ατμοσφαιρικό. Μην είμαστε και πλεονέκτες...
Φυσικά άλλωστε η κατανάλωση που δίνει η VW είναι υψηλότερη από τα υπόλοιπα 1400.
H θεωρητική απόδοση ενός κινητήρα με υπερσυμπιεστή εξάτμισης είναι κακή. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές χωρίς υπερπίεση η συμπίεση του κινητήρα είναι πολύ χαμηλή και όχι αποδοτική. Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής συμπληρώνει τον υπερσυμπιεστή εξάτμισης και θεωρητικά αυτός ο κινητήρας δεν υστερεί πουθενά. Ακόμα, οι τουρπίνες που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες turbo είναι αναγκαστικά πολύ μικρές (λόγω lag) και πνίγουν την εξάτμιση του κινητήρα στις ψηλές στροφές. Με τη παράλληλη χρήση του μηχανικού υπερσυμπιεστή δεν είναι αναγκαία η χρήση της πολύ μικρής τουρμπίνας και θεωρητικά έχεις και εκεί πλεονέκτημα. Να δούμε τι έχει πετύχει η VW.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Να δούμε τι έχει πετύχει η VW.Aπό όσο ξέρω δεν είναι δικό της αλλά το έχει αγοράσει ως πατέντα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να δούμε τι έχει πετύχει η VW.
Aπό όσο ξέρω δεν είναι δικό της αλλά το έχει αγοράσει ως πατέντα.
Από την Eaton (or sth like that) αν δεν κάνω λάθος..
-
Σίγουρα είναι ακόμα πατέντα γιατί νομίζω ότι η Volvo έχει κινητήρες με μηχανικό υπερσυμπιεστή και υπερσυμπιεστή εξάτμισης πάνω από 20 χρόνια, άλλες υλοποιήσεις αρκετά παλαιότερες. Ίσως αγόρασε τη τεχνογνωσία από την Eaton.
-
Και η Lancia είχε εφαρμόσει το Volumex!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και η Lancia είχε εφαρμόσει το Volumex!ρε Νικο, εδω μιλαμε για φρεσκα αγγουρια!
-
Ναι, θα ήθελα να δω τι κατανάλωση έχει το GT σε οικονομική οδήγηση και τι κατανάλωση όταν το πιέζεις σε συγκριτικό τεστ.
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
η πρωτη ενημερωση λεει για διαστημα σερβις οπως τα αλλα 15000-30000 και δεν εχω ενημερωση οτι δεν θα ισχυει η επεκταση εγγυησης για 2 ακομα χρονια με 310ευρω.Πολυ βασικο για την εμπορικη του πορεια η υπαρξη δυνατοτητας επεκτασης εγγυησης κατα τη γνωμη μου.
-
-
Εγγύηση: 310 ευρώ είναι η χρέωση KAI για το GTI, αλλά ΚΑΙ για το 1.4/75 οπότε δεν τίθεται θέμα να ισχύει κάτι διαφορετικό για το GT
-
Κατανάλωση: Ξέρετε καμία τυποποιημένη μέτρηση που ΔΕΝ είναι για γέλια; λίγη υπομονή και όλα τα τεύχη Απριλίου θα έχουν πλήρεις δοκιμές φαντάζομαι (κανένα 1απριλιάτικο μην κάνουν μόνο)
-
Κόστος συντήρησης: γιατί να διαφέρει από εκείνο του GTI ή του 1.6; Λάδια, φίλτρα κλπ είναι τα ίδια (σχεδόν) Long Life θα είναι, άρα -για μία ακόμα φορά- κάθε 30 ή 2 χρόνια ή ΛΥΧΝΙΑ. Το 15/30 που γράφτηκε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
-
Αξιοπιστία: αν ξέρεις κανείς κάτι ας το γράψει Φυσικά και παραμένει άγνωστη ποσότητα, αλλά τουλάχιστον για τα 4 πρώτα χρόνια (ή 2 για όποιον θέλει να βάλει κανένα αξεσουάρ αντί 2 χρόνια εγγύηση)
-
Τιμή: αν και γράφτηκαν ορισμένα παραπάνω, πόσα άλλα μικρομεσαία 150-185 ίππων υπάρχουν σε αυτά τα ευρώ;; Για το Leon TFSI γράφτηκε ήδη ότι έχει πολύ καλή τιμη -κάτι που φυσικά ισχύει- και δεν είναι πολύ καλή η τιμή για 170 άλογα στα 23.750;
Φυσικά για να διαμορφωθεί η τιμή σε αυτό το επίπεδο συνετελεσαν και η χαμηλή φορολογία του 1.4, αλλά σε αυτό σίγουρα δεν φταίει η VW ή η Seat για τα 2000 κλπ.
Δηλαδή το RX-8 αν είχε δίλιτρο παλινδρομικό κινητήρα νομίζετε ότι θα κόστιζε 29.000 ευρώ;;;; Δείτε πόσο κοστίζει το πιο αδύναμο δίλιτρο ΜΧ-5
Στη συγκεκριμένη περίπτωση η Mazda εκμεταλλεύτηκε το ΗΛΙΘΙΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ σύστημα φορολογησης, μήπως δεν θα πρέπε επειδή δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό;
Υ.Γ: την τιμή του 5θ την πέτυχα ακριβώς
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Και η Lancia είχε εφαρμόσει το Volumex!
ρε Νικο, εδω μιλαμε για φρεσκα αγγουρια!
Πφφφφ...εμείς ειμεθα παραδοσιακοί κύριε!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και η Lancia είχε εφαρμόσει το Volumex!
ρε Νικο, εδω μιλαμε για φρεσκα αγγουρια!
Πφφφφ...εμείς ειμεθα παραδοσιακοί κύριε!
ευτυχώς... άνοιξη
-
αξιοπιστια-καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες!
αυτο ειναι το διπτυχο που με ενδιαφερει, η τιμη θεωρειται καλη και ελπιζω οι μηχανικοι να τον μαθουν γρηγορα τον κινητηρα........ -
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φρέσκα από το πρώτο GT που είδα:το μελλοντικό σου αυτοκίνητο;
-
Πότε ξεκινούν οι παραγγελίες ;;;
-
Είπαμε!
Ήδη υπάρχουν κάποια έτοιμα, παραγγελίες θα κάνουν κάτι παραπάνω από 3 μήνες!Η τιμή λοιπόν δεν είναι παράλογη όπως εδώ στην Ελβετία που κάνει τα ίδια με το GTI, αλλά από την άλλη δεν είναι και ευκαιρία από τις λίγες.
Σίγουρα θα έχει πολλές πωλήσεις, πιστεύω κυρίως σε νεαρούς (πιο πιθανό να πάρουν οι γονείς τουρμπάτο 1400άρι γκολφ, παρά τουρμπάτο δίλιτρο Λεόν πχ!) καθώς και σε όσους δεν μπορούν (η δεν θέλουν) να πληρώνουν δίλιτρα τέλη να δικαιολογούν τεκμήρια (ναι, ναι, ξέρω, και καλά δεν υπάρχουν!! ).
Να δούμε κατανάλωση και συντήρηση!
Για την ώρα πάντως καλά πάμε!!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)