Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 315
    • 316
    • 24 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50690
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης dwbh έγραψε:
      το οτι δουλευω στην vw εχει σημασια ?

      Kαι άλλοι δουλεύουν αλλά το έχουν κρυφο!!!!
      Oχι εγώ πάντως!!!

      manosk
      Aυτό πρέπει να σε καλύπτει...

      1500 euro πιο φθηνο θα ειναι το 140αρι και θα μπαινει και στο golf plus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
        Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:

        1. Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
        2. Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dwbh last edited by

          εχει οτι εχει το gti + μια λειτουργια για να 'κοβει' τον κινητηρα σε γλιστερους δρομους και χιονι[/list]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:
            H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
            Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:

            1. Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
            2. Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.

            Φίλε Πέτρο αν δεν το πιέζεις πόσo νομίζεις θα κάψει? 1400 είναι!!!
            Αν το πηγαίνεις κομμάτια βέβαια τις 11άρες++ θα τις έχεις σίγουρες..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              §

              Στα Μέγαρα μάλλον είναι 1,5' πιο αργό από το GTi ενώ πρέπει να είναι και λίγο πιο μαλακό.

              Κατα τα άλλα, το μοτέρ είναι δυνατό και εύστροφο, χαρίζοντας διακριτικά σφυρίγματα (όσο το άκουσα)..

              Megara 01
              Megara 02
              Megara 03
              Megara 04
              Megara 05
              Megara 06
              Megara 07
              Megara 08
              Megara 09

              §

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Ο χρήστης meco έγραψε:

                H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
                Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:

                1. Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
                2. Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.

                Φίλε Πέτρο αν δεν το πιέζεις πόσo νομίζεις θα κάψει? 1400 είναι!!!
                Αν το πηγαίνεις κομμάτια βέβαια τις 11άρες++ θα τις έχεις σίγουρες..

                Το θεμα ειναι οτι αν ειναι τοσο γραμμικος οσο λενε ο κινητηρας και με τετοια ροπη που ανακοινωνει το εργοστασιο, σε καθημερινη χρηση δε θα υπαρχει λογος να το πιεζεις...

                @dwbh: Τα διαστηματα συντηρησης ειναι ιδια με του Gti?

                Η δυνατοτητα επεκτασης εγγυησης για αλλα 2 χρονια οπως γινεται με τα αλλα Golf μεχρι τωρα, θα υπαρχει κανονικα και στο GT?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos67 last edited by

                  ΜΗΠΩς ΞΕΡΕΙς ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
                  Ο 1200 CC ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 120 ??

                  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                  ΝΙΚΟΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    O μηχανικός συμπιεστής καταναλώνει έργο ακόμα και στο ρελαντί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καίει σαν το Golf 1.4 το ατμοσφαιρικό. Μην είμαστε και πλεονέκτες...

                    Φυσικά, όσο το πατάς θα καίει παραπάνω και αν δεν το πατάς θα καίει λιγότερο...αλλά ο kompressor είναι kompressor.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                      Megara 04

                      Βλέπω υπάρχει θερμομονωτικό υλικό πάνω στο ηχομονωτικό, στο σημείο που βρίσκεται ο κινητήρας. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Πρόσεξες αν είχε μπει εξτρά για την παρουσίαση στα Μέγαρα, ή είναι εκεί από το εργοστάσιο??

                      O μηχανικός συμπιεστής καταναλώνει έργο ακόμα και στο ρελαντί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καίει σαν το Golf 1.4 το ατμοσφαιρικό. Μην είμαστε και πλεονέκτες...

                      Φυσικά άλλωστε η κατανάλωση που δίνει η VW είναι υψηλότερη από τα υπόλοιπα 1400.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        §

                        @meco: Αν σου πω ότι από όλη την επίσκεψη μου έμεινε αυτό το σημείο!
                        Φαινόταν να είναι από το εργοστάσιο και προστάτευε από το μεταλλικό κομμάτι που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του κινητήρα.

                        Τι στο καλό, θα 'ψήνεται' το σημείο εκείνο;

                        Υπάρχει κανένας που να ξέρει γιατί βρίσκεται αυτό εκεί;

                        §

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          kubiak

                          μπηκες μεσα στο αυτοκινητο?
                          μιλησες με κανεναν που το οδηγησε? σου ειπε εντυπωσεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                            Φαινόταν να είναι από το εργοστάσιο και προστάτευε από το μεταλλικό σημέιο που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του κινητήρα.
                            Τι στο καλό, θα 'ψήνεται' το σημείο εκείνο;
                            §

                            Σε εκείνο το μεταλλικό σημείο που λες από κάτω βρίσκεται η τουρμπίνα. Λογικό είναι να αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες. Εγώ απλά απορώ γιατί δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα...

                            Α κρίμα που είναι πιο μαλακό από το GTi, αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vaglan last edited by

                              Το θέλω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης meco έγραψε:
                                Α κρίμα που είναι πιο μαλακό από το GTi, αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.

                                εκτος του οτι διορθωνεται, ειναι και λογικο να υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ τους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  ditz last edited by

                                  Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                                  Το θέλω

                                  Και εγώ, αλλά θα περιμένω κανα χρόνο για αξιοπιστία δοκιμές κτλ κτλ....
                                  Πάντως εμφανισιακά μου αρέσει το GTI λίγο περισσότερο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    §

                                    @spiros: Στο αυτοκίνητο δεν μπήκα. Οι εντυπώσεις άλλων λένε ότι είναι γενικά πολύ καλό από πλευράς κινητήρα και λίγο πιο μαλακό από το GTi.
                                    Πρέπει να είναι στα Μέγαρα 1,5' πίσω από το GTi, ενώ άκουσα ότι δεν έχει τα 'πετάγματα' του GTi.

                                    Η κατανάλωση πρέπει να κυμάνθηκε στα 13λτ μέσα στην πίστα χωρίς να μου φανούν εξοντωτικοί οι ρυθμοί.

                                    Τηρουμένων των αναλογιών όμως είναι μια χαρά...

                                    §

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      13λτ ειναι πολυ λιγο, μαλλον δεν το πιεζαν συνεχως....
                                      αν σκεφτεις οτι το δικο μου καιει ...21

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trickius last edited by

                                        Αύτό το μεταλλικό μπροστά πρέπει να είναι ο compressor και η συμπίεση στον αέρα πρέπει να το ζεσταίνει αρκετα το σημείο για να έχουν τέτοια μονωση στο καπώ.. Κατά τα άλλα το αμάξι μάλλον είναι η καλύτερη λύση για τον έλληνα. Συμφωνώ πως το gti είναι ομορφότερο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petros last edited by

                                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                          §

                                          @spiros: Στο αυτοκίνητο δεν μπήκα. Οι εντυπώσεις άλλων λένε ότι είναι γενικά πολύ καλό από πλευράς κινητήρα και λίγο πιο μαλακό από το GTi.
                                          Πρέπει να είναι στα Μέγαρα 1,5' πίσω από το GTi, ενώ άκουσα ότι δεν έχει τα 'πετάγματα' του GTi.

                                          §

                                          Τουτέστιν 1:17;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Eγώ το μόνο που θα περιμένω να δω είναι η αξιοπιστία του μοτέρ και η
                                            κατανάλωση [+λαδιού]. Κατα τα άλλα η τιμή είναι τηρουμένων των
                                            αναλογιών είναι καλή. Εχει να κόψει πωλήσεις από το Civic 1.8 ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 24 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr