-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
το οτι δουλευω στην vw εχει σημασια ?Kαι άλλοι δουλεύουν αλλά το έχουν κρυφο!!!!
Oχι εγώ πάντως!!!manosk
Aυτό πρέπει να σε καλύπτει...1500 euro πιο φθηνο θα ειναι το 140αρι και θα μπαινει και στο golf plus
-
H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:- Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
- Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.
-
εχει οτι εχει το gti + μια λειτουργια για να 'κοβει' τον κινητηρα σε γλιστερους δρομους και χιονι[/list]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:- Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
- Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.
Φίλε Πέτρο αν δεν το πιέζεις πόσo νομίζεις θα κάψει? 1400 είναι!!!
Αν το πηγαίνεις κομμάτια βέβαια τις 11άρες++ θα τις έχεις σίγουρες.. -
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
H τιμή χωρίς να είναι τσιμπημένη, δεν αποτελεί κελεπούρι.
Για το αυτοκίνητο, αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω ότι θα είναι εξαιρετικό, επιτρέψτε μου να έχω μόνο δύο επιφυλάξεις για:- Κατανάλωση (βασικές αρχές φυσικής. Τα 7,κάτι λίτρα είναι τουλάχιστον ανέκδοτο).
- Συντήρηση/αξιοπιστία κινητήρα.
Φίλε Πέτρο αν δεν το πιέζεις πόσo νομίζεις θα κάψει? 1400 είναι!!!
Αν το πηγαίνεις κομμάτια βέβαια τις 11άρες++ θα τις έχεις σίγουρες..Το θεμα ειναι οτι αν ειναι τοσο γραμμικος οσο λενε ο κινητηρας και με τετοια ροπη που ανακοινωνει το εργοστασιο, σε καθημερινη χρηση δε θα υπαρχει λογος να το πιεζεις...
@dwbh: Τα διαστηματα συντηρησης ειναι ιδια με του Gti?
Η δυνατοτητα επεκτασης εγγυησης για αλλα 2 χρονια οπως γινεται με τα αλλα Golf μεχρι τωρα, θα υπαρχει κανονικα και στο GT?
-
ΜΗΠΩς ΞΕΡΕΙς ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο 1200 CC ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 120 ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
O μηχανικός συμπιεστής καταναλώνει έργο ακόμα και στο ρελαντί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καίει σαν το Golf 1.4 το ατμοσφαιρικό. Μην είμαστε και πλεονέκτες...
Φυσικά, όσο το πατάς θα καίει παραπάνω και αν δεν το πατάς θα καίει λιγότερο...αλλά ο kompressor είναι kompressor.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Βλέπω υπάρχει θερμομονωτικό υλικό πάνω στο ηχομονωτικό, στο σημείο που βρίσκεται ο κινητήρας. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Πρόσεξες αν είχε μπει εξτρά για την παρουσίαση στα Μέγαρα, ή είναι εκεί από το εργοστάσιο??
O μηχανικός συμπιεστής καταναλώνει έργο ακόμα και στο ρελαντί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καίει σαν το Golf 1.4 το ατμοσφαιρικό. Μην είμαστε και πλεονέκτες...
Φυσικά άλλωστε η κατανάλωση που δίνει η VW είναι υψηλότερη από τα υπόλοιπα 1400.
-
§
@meco: Αν σου πω ότι από όλη την επίσκεψη μου έμεινε αυτό το σημείο!
Φαινόταν να είναι από το εργοστάσιο και προστάτευε από το μεταλλικό κομμάτι που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του κινητήρα.Τι στο καλό, θα 'ψήνεται' το σημείο εκείνο;
Υπάρχει κανένας που να ξέρει γιατί βρίσκεται αυτό εκεί;
§
-
kubiak
μπηκες μεσα στο αυτοκινητο?
μιλησες με κανεναν που το οδηγησε? σου ειπε εντυπωσεις? -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Φαινόταν να είναι από το εργοστάσιο και προστάτευε από το μεταλλικό σημέιο που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του κινητήρα.
Τι στο καλό, θα 'ψήνεται' το σημείο εκείνο;
§Σε εκείνο το μεταλλικό σημείο που λες από κάτω βρίσκεται η τουρμπίνα. Λογικό είναι να αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες. Εγώ απλά απορώ γιατί δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα...
Α κρίμα που είναι πιο μαλακό από το GTi, αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.
-
Το θέλω
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Α κρίμα που είναι πιο μαλακό από το GTi, αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.εκτος του οτι διορθωνεται, ειναι και λογικο να υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ τους
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Το θέλωΚαι εγώ, αλλά θα περιμένω κανα χρόνο για αξιοπιστία δοκιμές κτλ κτλ....
Πάντως εμφανισιακά μου αρέσει το GTI λίγο περισσότερο... -
§
@spiros: Στο αυτοκίνητο δεν μπήκα. Οι εντυπώσεις άλλων λένε ότι είναι γενικά πολύ καλό από πλευράς κινητήρα και λίγο πιο μαλακό από το GTi.
Πρέπει να είναι στα Μέγαρα 1,5' πίσω από το GTi, ενώ άκουσα ότι δεν έχει τα 'πετάγματα' του GTi.Η κατανάλωση πρέπει να κυμάνθηκε στα 13λτ μέσα στην πίστα χωρίς να μου φανούν εξοντωτικοί οι ρυθμοί.
Τηρουμένων των αναλογιών όμως είναι μια χαρά...
§
-
13λτ ειναι πολυ λιγο, μαλλον δεν το πιεζαν συνεχως....
αν σκεφτεις οτι το δικο μου καιει ...21 -
Αύτό το μεταλλικό μπροστά πρέπει να είναι ο compressor και η συμπίεση στον αέρα πρέπει να το ζεσταίνει αρκετα το σημείο για να έχουν τέτοια μονωση στο καπώ.. Κατά τα άλλα το αμάξι μάλλον είναι η καλύτερη λύση για τον έλληνα. Συμφωνώ πως το gti είναι ομορφότερο..
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§@spiros: Στο αυτοκίνητο δεν μπήκα. Οι εντυπώσεις άλλων λένε ότι είναι γενικά πολύ καλό από πλευράς κινητήρα και λίγο πιο μαλακό από το GTi.
Πρέπει να είναι στα Μέγαρα 1,5' πίσω από το GTi, ενώ άκουσα ότι δεν έχει τα 'πετάγματα' του GTi.§
Τουτέστιν 1:17;
-
Eγώ το μόνο που θα περιμένω να δω είναι η αξιοπιστία του μοτέρ και η
κατανάλωση [+λαδιού]. Κατα τα άλλα η τιμή είναι τηρουμένων των
αναλογιών είναι καλή. Εχει να κόψει πωλήσεις από το Civic 1.8 ...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)