-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
καλησπερα σας,να δωσω λοιπον τις τιμες τουgolf gt 1.4 3d 23850
golf gt 1.4 5d 24670 (+χρωμα (425)+εξοδα)πιστευω οτι ειναι λογικες οι τιμες του
Αυτές οι τιμές είναι για τους 170 ή τους 140 ίππους;
-
Την τιμή και τον εξοπλισμό του νέου Golf GT ανακοίνωσε στον ειδικό τύπο η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen, στη διάρκεια της επίσημης πρώτης πανελλαδικής παρουσίασης του μοντέλου. Η αρχική τιμή του νέου εκρηκτικού Golf ορίστηκε στα 23.750 ευρώ.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και οροφής), ABS και ΕSP, ηλεκτρονικό κλιματισμό, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, ράδιο-CD, κεντρικό κλείδωμα, sport καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, χρωμιομένα όργανα πληροφόρησης του οδηγού και διπλή απόληξη εξάτμισης. Το νέο δυναμικό μοντέλο που προστίθεται στη γκάμα του Golf εφοδιάζεται με κινητήρα ΤSI χωρητικότητας 1,4 λίτρων που αποδίδει 170 ίππους και φροντίζει ώστε το αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Οι υψηλές επιδόσεις προέρχονται από τον συνδυασμό ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) και ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή (compressor). Οι πρώτες δικές μας εντυπώσεις από το Golf GΤ είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλές. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφιχτή χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες σε κανένα σημείο. Εντύπωση μας προκάλεσε η γραμμικότητα του κινητήρα που διαθέτει αμείωτα αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=47222
-
Δειτε και εδω για πιο αναλυτικα.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... tegory_id=
-
Πολύ καλά νέα και πολύ καλή και η τιμή του!!!
Αντε να το δούμε και στους δρόμους!!! -
Πολύ καλή τιμή, δεν βλέπω λογική για κάποιον να πληρώσει αρκετά περισσότερα για λίγους ίππους παραπάνω (που με μια βελτίωση ο TSI θα τους χτυπάει). Κρίμα για το gti (και για μένα που μάζευα λεφτά για να το πάρω.. )
-
εχει και λειτουργια winter profile για οδηγηση στο χιονι κατι που δεν εχει το gti
-
και το ακομη καλυτερο νεο ειναι οτι το 140αρι που μαλλον αποτελει την ιδανικη λυση για αυτη την κατηγορια, χωρις μαλιστα να ειναι καθολου αργο, θα εχει φανταζομαι γυρω στα 22000ε!
θα φθασει η λιστα αμαμονης το 8μηνο παλι...
-
1500 euro πιο φθηνο θα ειναι το 140αρι και θα μπαινει και στο golf plus
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
1500 euro πιο φθηνο θα ειναι το 140αρι και θα μπαινει και στο golf plusμαλλον εισαι καλα πληροφορημενος ε?
-
να σου πω.......
-
το οτι δουλευω στην vw εχει σημασια ?
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
το οτι δουλευω στην vw εχει σημασια ?εχει, γιατι θα μας δινεις καλες πληροφοριες!
-
Καλά, όχι ότι είναι φθηνό, έτσι; Είναι σχετικά φθηνό. Δεν παύει να είναι ένα μικρομεσαίο με 1400άρη κινητήρα.
Με +3.000 παίρνεις Astra GTC 2.0 200 ίππων, με 2.000 λιγότερα το ερχόμενο Astra 1.8 140 ίππων (αντί 125 που έχει το τωρινό), με +5000 το Astra OPC ή με +6000 (;) το Opel GT.
Επίσης με περίπου τα ίδια λεφτά το C4 2.0 με 177 ίππους και το Mazda 3 2.0 150 ίππων χωρίς turbo (πλεονέκτημα αυτό κατά τη γνώμη μου).
Τέλος, το πολύ καλό Corolla TSport (όσο υπάρχει διαθέσιμο τουλάχιστον) 1.8 με 192 ατμοσφαιρικά άλογα παρακαλώ.Θέλω να δω τι θα καίει και πόσο θα κοστίζει η συντήρηση του αρκετά πολύπλοκου κινητήρα.
-
για συντηρηση ειναι νωρις να σου πω,οσο για την καταναλωση 7,2-7,4 μικτη δινει η εταιρια και το στησιμο αν θα ειναι,που θα ειναι, σαν του gti θα ειναι απο τα κορυφαια
-
Τι χρονους παραδοσης θα εχει αραγε?
Το 140αρι ποτε αναμενεται να το φερουν? Εκτος απο το μοτερ θα εχει αλλες μηχανικες αλλαγες? (πχ ρυθμιση αναρτησης)
-
gt υπαρχουν καποια κομματια αμεσα αλλιως αν γινει παραγγελια 3,5-4 μηνες.ο 140αρης θα ερθει γυρω στον ιουλιο
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, όχι ότι είναι φθηνό, έτσι; Είναι σχετικά φθηνό. Δεν παύει να είναι ένα μικρομεσαίο με 1400άρη κινητήρα.Με +3.000 παίρνεις Astra GTC 2.0 200 ίππων, με 2.000 λιγότερα το ερχόμενο Astra 1.8 140 ίππων (αντί 125 που έχει το τωρινό), με +5000 το Astra OPC ή με +6000 (;) το Opel GT.
Επίσης με περίπου τα ίδια λεφτά το C4 2.0 με 177 ίππους και το Mazda 3 2.0 150 ίππων χωρίς turbo (πλεονέκτημα αυτό κατά τη γνώμη μου).
Τέλος, το πολύ καλό Corolla TSport (όσο υπάρχει διαθέσιμο τουλάχιστον) 1.8 με 192 ατμοσφαιρικά άλογα παρακαλώ.Θέλω να δω τι θα καίει και πόσο θα κοστίζει η συντήρηση του αρκετά πολύπλοκου κινητήρα.
Το Astra turbo είναι δίλιτρο. Mε την επερχόμενη αύξηση των τελών κυκλοφορίας τα 3000
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
gt υπαρχουν καποια κομματια αμεσα αλλιως αν γινει παραγγελια 3,5-4 μηνες.ο 140αρης θα ερθει γυρω στον ιουλιο@dwbh σε ευχαριστουμε για τις πληροφοριες.
Παντως ΑΝ αποδειχθει το μοτερ αξιοπιστο, τοτε εχουμε τον killer της κατηγοριας για τα ελληνικα 'κυβικα' δεδομενα.
ΑΝ ομως!
-
α!και κατι αλλο σημαντικο.την ερχομενη εβδομαδα βγαινουν τα test drive.
-
meco
Δεν έχεις άδικο. Το TSI των 140 ίππων πόσο θα πηγαίνει; Αν είναι 2000+ φθηνότερο, τότε θα πρόκειται για επίσης ελκυστική περίπτωση. Ο εξοπλισμός των TSI είναι αντίστοιχος με αυτόν του GTI;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)