Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel / Vauxhall GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel / Vauxhall GT
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 30
    • 31
    • 7 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    619
    898
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Σύμφωνα με το τεστ του CAR (το είχα ανεβάσει σε παλιότερο ποστ) είναι υποδεέστερο του ΜΧ5

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Και μιλάμε πάντα για το νέο ΜΧ5, δηλαδή θα είναι ... (ναι Lotusnick, περιμένω να το οδηγήσω λέμε )

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lotusnick last edited by

          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
          Και μιλάμε πάντα για το νέο ΜΧ5, δηλαδή θα είναι ... (ναι Lotusnick, περιμένω να το οδηγήσω λέμε )

          Blepo emathes, meta to Elan incident.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lotusnick last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Σύμφωνα με το τεστ του CAR (το είχα ανεβάσει σε παλιότερο ποστ) είναι υποδεέστερο του ΜΧ5

            Mipos ginete na mas dwseis ksana to link?
            Meta apo ena quick search pou ekana den to brika.

            Mipos eitan Solstice VS Mx5 kai oxi to Opel GT?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Πάντως, με 260 τουρμπάτα άλογα, που με μια εξάτμιση και ένα πρόγραμμα θα φτάνουν τα 300, και καμιά 35αριά κιλά ροπής, θα είναι συμπαθητικό, τουλάχιστον στις ευθείες .
              Αρκεί όμως να μπορείς να στείλεις **όλα **τα ηλεκτρονικά για ύπνο.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Σύμφωνα με το τεστ του CAR (το είχα ανεβάσει σε παλιότερο ποστ) είναι υποδεέστερο του ΜΧ5

                Καλά ρε παιδιά,ακόμα με τίς κουκούλες δέν ήταν αυτό το αυτοκίνητο μέχρι πρίν λίγες μέρες;Πότε έγινε γνωριμία από το κάρ;

                (εγώ έχω ακούσει ότι ακόμα δέν δώθηκαν φωτογραφίες του εσωτερικού του)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Mε το solstice ήταν το συγκριτικό, υπάρχει στο τόπικ για το pontiac

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Άλλο το Solstice και άλλο το Sky-Opel GT. Κοινό πάτωμα έχουν, αλλά το στήσιμο είναι διαφορετικό. Αναμένουμε λοιπόν άλλο τεστ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      εγώ έχω ακούσει ότι ακόμα δέν δώθηκαν φωτογραφίες του εσωτερικού του

                      Καπου εχω δει μια φωτο. Μπεζ με μαυρη κα8ετη κονσολα, καμια σχεση με του Solstice.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megas last edited by

                        Σε μερικες φωτο που εχω δει ,το νεο opel gt εχει διπλα ψαλιδια μπρος πισω,οτι εχουν δλδ και τα NA NB.
                        Το πατωμα ονομαζεται kappa pltaform και ναι ειναι κοινο με το sky και solstice.
                        Σιγουρα με 260 αλογα θα υπαρχουν αλλαγες στην αναρτηση σε σχεση με ενα απλο sky.

                        Το μοτερ ειναι 'ψαγμενο¨'.
                        Εχει dual scroll τουρμπινα(νομιζω πως τετοια εχουν μονο τα jap spec subaru),για καλυτερη και αμεσοτερη αποκριση στις χαμηλες στροφες,καθοτι με εναν σωληνα μικρο σε διατομη δινει ταχυτητα στα καυσαερια και spollarei την τουρμπινα στις χαμηλες,ετσι ωστε να μην εχει lag.
                        Οι μπιελες και τα πιστονια ειναι forged(σφυρηλατα),εχει direct injection δλδ τα μπεκ ειναι μεσα στον θαλαμο και κατω απο τις βαλβιδες εισαγωγης.
                        Αυτο θα δινει ομοιομορφη καυση του μιγματος.
                        Η γραμμη τροφοδοσιας εχει μεταβλητη πιεση(σε direct injection ειναι απαραιτητο).
                        Η αντλια βενζινης ειναι στο ντεποζιτο.
                        H πιεση του turbo θα ειναι 20psi=1.25 bar.
                        Εχει intercooler αερος/αερος.
                        Επισης τα πιστονια απο μεσα εχουν oil jets για να ψυχονται.
                        Oι βαλβιδες εξαγωγης ειναι sodium filled.
                        Υπαρχει επισης μεταβλητος χρονισμος full στις βαλβιδες εξ/εισ.
                        Θα εχει ηλεκτρονικο γκαζι
                        και το μοτερ ειναι τετραγωνο 86mmx 86mm με συμπιεση 9,2/1
                        Μεταξονιο 2415mm,βαρος 1320 κιλα.

                        Looks promising....!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης MEGAS έγραψε:
                          Σε μερικες φωτο που εχω δει ,το νεο opel gt εχει διπλα ψαλιδια μπρος πισω,οτι εχουν δλδ και τα NA NB.

                          είσαι σίγουρος γι' αυτό; (Το Solstice έχει πάντως)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megas last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megas last edited by

                              εχω μαζεψει αρκετες φωτο ψαχνοντας στο net εδω και μερες...!
                              μπορειτε να τις δειτε ...

                              http://www.dropshots.com/day.php?userid ... e=20060314

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                007 last edited by


                                Πολυ γουσταρω τη διχρωμια σε εσωτερικα αυτοκινητων. Και ξαναλεω μπραβο στην Οπελ, πραγματικα πολυ ομορφο αμαξι. Θελω ενα μαυρο, με διχρωμια εσωτερικου μαυρο-κιτρινο παρακαλω. Ευχαριστω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megas last edited by

                                  Assembly site: Spring Hill, Tenn.
                                  Application: 2007 Pontiac Solstice GXP
                                  Type: 2.0-liter DOHC turbocharged I4
                                  Displacement
                                  (cu in/ cc): 122 / 1998
                                  Bore x stroke
                                  (in x mm): 3.38 x 3.38 / 86 x 86
                                  Block material: 319 aluminum
                                  Cylinder head material: 356 T6 aluminum
                                  Intake manifold: cast aluminum
                                  Exhaust manifolds: cast stainless steel
                                  Compression ratio: 9.2:1
                                  Valve configuration: overhead cam; four valves per cylinder
                                  Valve lifters: hydraulic lash adjuster, roller finger follower
                                  Firing order: 1-3-4-2
                                  Fuel system: Gasoline high-pressure, variable-rail pressure, spark ignition direct injection (SIDI)
                                  Horsepower
                                  (hp / kW): 260 / 194 @ 5300 rpm (SAE certification pending.)*
                                  Torque (lb.-ft. / Nm): 260 / 353 @ 2000 – 5300 rpm (SAE certification pending.)*
                                  Fuel shut off: 6300 rpm
                                  Crankshaft: forged steel
                                  Connecting rods: forged steel
                                  Additional features: air-to-air intercooled dual scroll turbocharger system, variable valve timing, electronic throttle control, pressure-actuated piston cooling jets, extended-life spark plugs, extended-life coolant, GM oil level sensor, extended-life accessory drive belt, Nimonic sodium-filled exhaust valves

                                  και τα βασικα engine specs.
                                  Το ιδιο μοτερ οπως βλεπετε θα φορα και το opel gt kai to sostice GXP

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Μεγακλή, λες να απειλείται το S2000; Λογικά δε θα είναι τόσο σπορ και κοφτερό το Opel, ίσως όμως είναι πολύ καλύτερο για drift, με τόση ροπή που θα έχει από τόσο χαμηλά .

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      megas last edited by

                                      και γω πιστευω οτι σε απολυτη οδηγικη συμπεριφορα s2k δεν θα ειναι,αλλα πλαισιο καλο εχει ,με διπλα ψαλιδια,διαβασα οτι θα εχει και μπλοκε.Ολα αυτα ειναι καλο compination για ευχαριστο driving.
                                      Ειλικρινα δεν ξερω πως θα στριβει,αν και πιστευω θα ειναι διαφορετικο απο sky/solstice λογω opel και λογω αυξημενης ιπποδυναμης.

                                      Παντως αν ερθει με 35κ (ακομα και με 40κ ευρω) στην Ελλαδα,πιστευω οτι miata,s2k κλπ θαχασουν μεριδιο απο την αγορα διοτι το opel gt θα προσφερει τα 'φτηνοτερα' 260 αλογα!!!

                                      Δια στοματος προεδρου GM ,ειπωθηκε οτι η τιμη θα κρατηθει χαμηλα γιατι στοχευουν σε μεσο αγοραστικο κοινο.
                                      Δεν ειναι τυχαιο που και στο site της Opel(http://www.opel.de) η τιμη που αναγραφεται ειναι 30κ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Αν κρατηθεί σε τόσο χαμηλά επίπεδα η τιμή, τότε σίγουρα θα πάρει πελάτες από S2K, και γιατί όχι και από τα ακριβά MX-5.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ένα μειονέκτημα έχει... είναι OPEL

                                          Σοβαρά τώρα, αν τα SPECS αποδειχθούν εξίσου εντυπωσιακά και στο δρόμο, με αυτή την εκτιμώμενη τιμή θα κλείσουν πολλά σπίτια

                                          Αν τώρα μείνουν ορισμένοι στο ότι είναι OPEL...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Να δω μετά ποιος θα αγοράσει το μεγάλο RX8..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 7 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr