-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εχουμε νεότερα απο το autotriti.grTo νέο Santa Fe παρουσίασε η Hyundai, με αρχικό προορισμό την αγορά της Κορέας. Aναβαθμισμένο ποιοτικά και αισθητικά, το νέο SUV της Hyundai ξεχωρίζει για τους τονισμένους θόλους στα φτερά και για τον εντυπωσιακό μπροστινό προφυλακτήρα που συνοδεύεται από μεγάλη μάσκα και εισαγωγή αέρα.
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του κόστισε περίπου 155 εκατ. δολάρια και ολοκληρώθηκε σε 26 μήνες.
Το νέο Santa Fe διαθέτει μεταξόνιο 2,7 μέτρων, δηλαδή 8 εκατοστά περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Συνολικά, είναι κατά 15 εκατοστά μακρύτερο και 5 εκατοστά ψηλότερο από το υπάρχον μοντέλο.
Στην γκάμα των κινητήρων του θα προστεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου 2,2 λίτρων που αποδίδει 153 ίππους.
Ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο ή χειροκίνητο. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένας κινητήρας βενζίνης 2,7 λίτρων V6 με 189 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα στους τροχούς που διατηρούν πρόσφυση ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση μεταδίδεται 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Τέλος, στον στάνταρτ εξοπλισμό ασφαλείας του νέου κορεάτικου SUV περιλαμβάνεται ABS με ESP.
Ντεμπούτο στη χώρα μας θα κάνει τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου.Ενδιαφέρον είναι, δε νομίζετε;
γιατι ειναι ενδιαφερον τωρα?
Το ηδη τωρινο μοντελο αξιζει παρα παρα πολυ απλως ο ελληνας αρεσκεται μονο στο κλισε επιλογης της μαζας και της επιδειξιομανιας...Αγαπητε φιλε αν θελεις ελα να σε παω μια βολτα να δεις πως ροπιαζει το ΣανταΦε με 2α 3η και το πως φτανει στην τελικη των 220 με 4η σε χρονο dt και θα καταλαβεις τι παει να πει δυναμη και SUV..και σε τιμη 30κ...Δεν υποστηριζω ενα αμαξι το οποιο εχω..αυτο το εχω ξαναπει..αλλα στην τιμη του και στις δυνατοτητες που εχει ειναι τελειο..Οσον αφορα τους ανταγωνιστες πιστευω οτι δε μπορει να το συγκρινεις με τα 2λιτρα τα οποια ειναι σε μια κατηγορια μεγεθους-κινητηρα ενα σκαλι πιο κατω..
Για να σου αποδειξω τι γινεται δες τι εχει γινει με το Σορεντο..Η ΚΙΑ μια μαρκα με καθολου κυρος στην αγορα υστερα απο την εξαγορα της απο την Χιουνται και την επιθετικη της πολιτικη εχει καταφερει να θεωρειται το Σορεντο σαν ενα SUV κυρους...Ποιο? Το σορεντο..το οποιο ειναι αριστο αμαξι αλλα ειναι Χιουνται..Και ο 2.4 και ο 3.5 ειναι της χιουνται..Ολα δε τα ανταλλακτικα και σχεδον ολα τα αναγραφημενα εξαρτηματα του εχουν τη χαραξη της HMC..
Απλως ο Δαβαρης στη Χιουνται δεν εχει δωσει την ωθηση που απαιτειται πχ να ανεβασει το Σαντα Φε στα 40κ και να εισαγει και το 3.5 με το σιγμα μοτερ να δεις ο χαζοελληνας πως θα τσιμπησει και θα εκτιμησει τη φοβερη αξιοπιστια και αποδοση της Χιουνται..
Επισης για ενημερωση σας παραθετω τα εξης στοιχεια...
ΒΗΜΑ 20-11-2005
Το δεκαμηνο του 2005 η Χιουνται πουλησε στην Ελλαδα 22757 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχεση με το 2004 +7.1%..κατεχοντας την 1η θεση στις πωλησεις..το δεκαμηνο του 2005 η Τογιοτα πουλησε στην Ελλαδα 19626 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχση με το 2004 -16.2% κατεχοντας τη 2η θεση στις πωλησεις μετα τη Χιουνται..
Ακολουθουν Οπελ,φορντ και VW...Πως το εξηγειτε αυτο??Μηπως ο κοσμος καταλαβε οτι η Χιουνται εχει πραγματικα κ αλα κ αξιοπιστα αυτοκινητα??
Φιλικα Ραντομ...)))
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εχουμε νεότερα απο το autotriti.grTo νέο Santa Fe παρουσίασε η Hyundai, με αρχικό προορισμό την αγορά της Κορέας. Aναβαθμισμένο ποιοτικά και αισθητικά, το νέο SUV της Hyundai ξεχωρίζει για τους τονισμένους θόλους στα φτερά και για τον εντυπωσιακό μπροστινό προφυλακτήρα που συνοδεύεται από μεγάλη μάσκα και εισαγωγή αέρα.
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του κόστισε περίπου 155 εκατ. δολάρια και ολοκληρώθηκε σε 26 μήνες.
Το νέο Santa Fe διαθέτει μεταξόνιο 2,7 μέτρων, δηλαδή 8 εκατοστά περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Συνολικά, είναι κατά 15 εκατοστά μακρύτερο και 5 εκατοστά ψηλότερο από το υπάρχον μοντέλο.
Στην γκάμα των κινητήρων του θα προστεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου 2,2 λίτρων που αποδίδει 153 ίππους.
Ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο ή χειροκίνητο. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένας κινητήρας βενζίνης 2,7 λίτρων V6 με 189 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα στους τροχούς που διατηρούν πρόσφυση ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση μεταδίδεται 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Τέλος, στον στάνταρτ εξοπλισμό ασφαλείας του νέου κορεάτικου SUV περιλαμβάνεται ABS με ESP.
Ντεμπούτο στη χώρα μας θα κάνει τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου.Ενδιαφέρον είναι, δε νομίζετε;
γιατι ειναι ενδιαφερον τωρα?
Το ηδη τωρινο μοντελο αξιζει παρα παρα πολυ απλως ο ελληνας αρεσκεται μονο στο κλισε επιλογης της μαζας και της επιδειξιομανιας...Αγαπητε φιλε αν θελεις ελα να σε παω μια βολτα να δεις πως ροπιαζει το ΣανταΦε με 2α 3η και το πως φτανει στην τελικη των 220 με 4η σε χρονο dt και θα καταλαβεις τι παει να πει δυναμη και SUV..και σε τιμη 30κ...Δεν υποστηριζω ενα αμαξι το οποιο εχω..αυτο το εχω ξαναπει..αλλα στην τιμη του και στις δυνατοτητες που εχει ειναι τελειο..Οσον αφορα τους ανταγωνιστες πιστευω οτι δε μπορει να το συγκρινεις με τα 2λιτρα τα οποια ειναι σε μια κατηγορια μεγεθους-κινητηρα ενα σκαλι πιο κατω..
Για να σου αποδειξω τι γινεται δες τι εχει γινει με το Σορεντο..Η ΚΙΑ μια μαρκα με καθολου κυρος στην αγορα υστερα απο την εξαγορα της απο την Χιουνται και την επιθετικη της πολιτικη εχει καταφερει να θεωρειται το Σορεντο σαν ενα SUV κυρους...Ποιο? Το σορεντο..το οποιο ειναι αριστο αμαξι αλλα ειναι Χιουνται..Και ο 2.4 και ο 3.5 ειναι της χιουνται..Ολα δε τα ανταλλακτικα και σχεδον ολα τα αναγραφημενα εξαρτηματα του εχουν τη χαραξη της HMC..
Απλως ο Δαβαρης στη Χιουνται δεν εχει δωσει την ωθηση που απαιτειται πχ να ανεβασει το Σαντα Φε στα 40κ και να εισαγει και το 3.5 με το σιγμα μοτερ να δεις ο χαζοελληνας πως θα τσιμπησει και θα εκτιμησει τη φοβερη αξιοπιστια και αποδοση της Χιουνται..
Επισης για ενημερωση σας παραθετω τα εξης στοιχεια...
ΒΗΜΑ 20-11-2005
Το δεκαμηνο του 2005 η Χιουνται πουλησε στην Ελλαδα 22757 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχεση με το 2004 +7.1%..κατεχοντας την 1η θεση στις πωλησεις..το δεκαμηνο του 2005 η Τογιοτα πουλησε στην Ελλαδα 19626 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχση με το 2004 -16.2% κατεχοντας τη 2η θεση στις πωλησεις μετα τη Χιουνται..
Ακολουθουν Οπελ,φορντ και VW...Πως το εξηγειτε αυτο??Μηπως ο κοσμος καταλαβε οτι η Χιουνται εχει πραγματικα κ αλα κ αξιοπιστα αυτοκινητα??
Φιλικα Ραντομ...)))
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εχουμε νεότερα απο το autotriti.grTo νέο Santa Fe παρουσίασε η Hyundai, με αρχικό προορισμό την αγορά της Κορέας. Aναβαθμισμένο ποιοτικά και αισθητικά, το νέο SUV της Hyundai ξεχωρίζει για τους τονισμένους θόλους στα φτερά και για τον εντυπωσιακό μπροστινό προφυλακτήρα που συνοδεύεται από μεγάλη μάσκα και εισαγωγή αέρα.
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του κόστισε περίπου 155 εκατ. δολάρια και ολοκληρώθηκε σε 26 μήνες.
Το νέο Santa Fe διαθέτει μεταξόνιο 2,7 μέτρων, δηλαδή 8 εκατοστά περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Συνολικά, είναι κατά 15 εκατοστά μακρύτερο και 5 εκατοστά ψηλότερο από το υπάρχον μοντέλο.
Στην γκάμα των κινητήρων του θα προστεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου 2,2 λίτρων που αποδίδει 153 ίππους.
Ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο ή χειροκίνητο. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένας κινητήρας βενζίνης 2,7 λίτρων V6 με 189 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα στους τροχούς που διατηρούν πρόσφυση ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση μεταδίδεται 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Τέλος, στον στάνταρτ εξοπλισμό ασφαλείας του νέου κορεάτικου SUV περιλαμβάνεται ABS με ESP.
Ντεμπούτο στη χώρα μας θα κάνει τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου.Ενδιαφέρον είναι, δε νομίζετε;
γιατι ειναι ενδιαφερον τωρα?
Το ηδη τωρινο μοντελο αξιζει παρα παρα πολυ απλως ο ελληνας αρεσκεται μονο στο κλισε επιλογης της μαζας και της επιδειξιομανιας...Αγαπητε φιλε αν θελεις ελα να σε παω μια βολτα να δεις πως ροπιαζει το ΣανταΦε με 2α 3η και το πως φτανει στην τελικη των 220 με 4η σε χρονο dt και θα καταλαβεις τι παει να πει δυναμη και SUV..και σε τιμη 30κ...Δεν υποστηριζω ενα αμαξι το οποιο εχω..αυτο το εχω ξαναπει..αλλα στην τιμη του και στις δυνατοτητες που εχει ειναι τελειο..Οσον αφορα τους ανταγωνιστες πιστευω οτι δε μπορει να το συγκρινεις με τα 2λιτρα τα οποια ειναι σε μια κατηγορια μεγεθους-κινητηρα ενα σκαλι πιο κατω..
Για να σου αποδειξω τι γινεται δες τι εχει γινει με το Σορεντο..Η ΚΙΑ μια μαρκα με καθολου κυρος στην αγορα υστερα απο την εξαγορα της απο την Χιουνται και την επιθετικη της πολιτικη εχει καταφερει να θεωρειται το Σορεντο σαν ενα SUV κυρους...Ποιο? Το σορεντο..το οποιο ειναι αριστο αμαξι αλλα ειναι Χιουνται..Και ο 2.4 και ο 3.5 ειναι της χιουνται..Ολα δε τα ανταλλακτικα και σχεδον ολα τα αναγραφημενα εξαρτηματα του εχουν τη χαραξη της HMC..
Απλως ο Δαβαρης στη Χιουνται δεν εχει δωσει την ωθηση που απαιτειται πχ να ανεβασει το Σαντα Φε στα 40κ και να εισαγει και το 3.5 με το σιγμα μοτερ να δεις ο χαζοελληνας πως θα τσιμπησει και θα εκτιμησει τη φοβερη αξιοπιστια και αποδοση της Χιουνται..
Επισης για ενημερωση σας παραθετω τα εξης στοιχεια...
ΒΗΜΑ 20-11-2005
Το δεκαμηνο του 2005 η Χιουνται πουλησε στην Ελλαδα 22757 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχεση με το 2004 +7.1%..κατεχοντας την 1η θεση στις πωλησεις..το δεκαμηνο του 2005 η Τογιοτα πουλησε στην Ελλαδα 19626 αμαξια σημειωνοντας μεταβολη σε σχση με το 2004 -16.2% κατεχοντας τη 2η θεση στις πωλησεις μετα τη Χιουνται..
Ακολουθουν Οπελ,φορντ και VW...Πως το εξηγειτε αυτο??Μηπως ο κοσμος καταλαβε οτι η Χιουνται εχει πραγματικα κ αλα κ αξιοπιστα αυτοκινητα??
Φιλικα Ραντομ...)))
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Οσον αφορα τους ανταγωνιστες πιστευω οτι δε μπορει να το συγκρινεις με τα 2λιτρα τα οποια ειναι σε μια κατηγορια μεγεθους-κινητηρα ενα σκαλι πιο κατω..
Mόνο σε κινητήρα είναι μια κατηρία κάτω.
Σε αμάξωμα έχουν περίπου ίδιες διαστάσεις: X-Trail, RAV4 (νέο), Χ3 2.0, Μitsubishi Outlander, Subaru Forester, Ford Maverick, Mazda tribute κλπ...Απλώς το Santa δείχνει μεταλύτερο λόγω σχεδιασμού, χωρίς να είναι!
Συμφωνώ πάντως ότι είναι κορυφαίο και με αρκετές δυνατότητες και εκτός δρόμου.
Η απαξίωση από τη ίδια την ΗYUNDAI να έλειπε. -
Δεν έχω εκφραστεί ποτέ άσχημα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Όπως έγραψα και παλαιότερα, το έχει ο κουμπάρος μου και όντως είναι άνετο (μαγικό χαλί),
ΑΛΛΑ: Ο κινητήρας μπορεί να είναι καλός, αλλά η συνεργασία με το 4-τάχυτο αυτόματο
Απο μπροστά είναι σαν βάτραχος
Καίει τα μισά πετρέλαια της Αραβίας.Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η απαξίωση από τη ίδια την ΗYUNDAI να έλειπε.
Ο κουμπάρος μου για λιγότερο απο μήνα έχασε κάποιες χιλιάδες
-
Πέρυσι στην έκθεση αυτοκινήτου το santa φε ήταν το μόνο που είχε μείνει σε ένα πέρασμα που το crv πέρναγε χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
Φέτος στην διεθνή έκθεση το τουσόν ήταν το μόνο που δεν πέρναγε απο μερικές διαδρομές χωρίς κάν να υπάρχει λάσπη. Μετά απο όλα αυτά αναμένω με μεγάλη προσμονή το εργαλείο των 2 τόνων και των 30000 ευρώ για να το αγοράσω!!!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Πέρυσι στην έκθεση αυτοκινήτου το santa φε ήταν το μόνο που είχε μείνει σε ένα πέρασμα που το crv πέρναγε χωρίς ιδιαίτερο κόπο.Φέτος στην διεθνή έκθεση το τουσόν ήταν το μόνο που δεν πέρναγε απο μερικές διαδρομές χωρίς κάν να υπάρχει λάσπη. Μετά απο όλα αυτά αναμένω με μεγάλη προσμονή το εργαλείο των 2 τόνων και των 30000 ευρώ για να το αγοράσω!!!!
Kαι εγω εχω δει να κολλαει Touareg εκει που περνουσε το HRV..Τι παει να πει αυτο??Στο offroad park της εκθεσης οι εταιριες δεν επιτρεπουν στους οδηγους να μπουν σε καποια κομματια..Συν τοις αλλοις στην προηγουμενη διεθνη εκθεση εγω μπηκα στο Σαντα Φε και περασαμε απο ολες τις διαδρομες..Το σαντα φε ηταν ενα ασημι και για το λογους του αληθες αυτο το επιβεβαιωνει και γνωστος μου ο οποιος δουλευει στο περιοδικο DRIVE και ειχε προσληφθει τοτε σαν οδηγος του Σορεντο στο offroad park..
Απλα αγαπητε φιλε πρεπει να καταλαβεις οτι το καθε εκτος δρομου οχημα εχει το δικο του χαρακτηρα με αποτελεσμα αλλου να υπερεχει καποιο και αλλου να υστερει..
Πχ.. Το Honda CRV δεν ειναι καλο SUV επειδη εχει καθαρα ασφαλτινο χαρακτηρα?(υστερηση στην εμπλοκη 4κινησης κατα 0.5sec??)
Οσον αφορα το αν θα αγορασεις ΣανταΦε δε με απασχολει..απλα πρεπει να σε απασχολει γιατι η χιουνται ειναι 1η στις πωλησεις...ειπα επειδη εχω SantaFe δεν υποστηριζω οτι ειναι το καλυτερο απλα υπερτερει σημαντικα εναντι του ανταγωνισμου σε αυτα που προσφερει.. -
διαβασε και αυτο interland και δες τι λενε οι Αμερικανοι... οι οποιοι σνομπαρουν πολυ περισσοτερο απο εμας τους Κορεατες...
-
Τεράστια αισθητική βελτίωση.... κάποια φίλησε τον βάτραχο κι αυτός έγινε πρίγκηπας. Αρκετά αμερικάνικη αισθητική όμως, ας μην ξεχνάμε ότι η εκεί αγορά είναι ο στόχος τους, με στοιχεία που φέρνουν σε Forester, νεο RAV.
Γενικά η Hyundai σαν εταιρεία έχει σημαντική άνοδο σε εποχές με μεγάλο ανταγωνισμό. Απέχει βέβαια αλλά βελτιώνεται συνεχώς... Δείχνει να αντιλαμβάνεται την αξία που δίνουν οι καταναλωτές στα θέματα αξιοπιστίας και στα λεφταδάκια τους! Η πορεία της είναι σαφώς ανοδική σε όλους τους τομείς. Παρόλα αυτά δεν ξέρω αν είναι ακόμα έτοιμη να αντιμετωπίσει τους άλλους κατασκευαστές σε θέματα κύρους και τα αυτοκίνητά της σαν σύνολο έχουν ακαθόριστο χαρακτήρα (καλά και κακά σημεία). Σε πολύ λίγα χρόνια όμως αν συνεχίσει την ίδια πορεία τη βλέπω να ξεφεύγει από το στίγμα του κορεάτικου και να αντιμετωπίζει τουλάχιστον τους ιάπωνες στα ίσια.
Σχετικά με το τί περνούσε πού τα σχόλια αυτά λίγη σημασία έχουν καθώς οι οδηγοί είναι διαφορετικοί και ευκαιριακοί και το θέμα οδηγού παίζει μεγάλο ρόλο. Το βάρος σε κάποια σημεία επίσης είναι καθοριστικό. Μεγάλη σημασία έχουν και τα λάστιχα που φορούσαν οπότε μερικά μπορεί να είχαν λίγο πιο λασπερό λάστιχο κλπ. Όπως και να έχει πάντως και τυχόν συγκρίσεις μεταξύ Santa Fe και Sorrento είναι άτοπες. Το δεύτερο διαθέτει κοντές σχέσεις και σηκώνει σκληρότερη μεταχείριση ενώ θα έχει καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Κάποιες απόψεις για το Sorrento σαν αυτοκίνητο κύρους-μούρης τις θεωρώ λίγο άστοχες. Σίγουρα δεν ισχύουν αν κοιτάζεις από πάνω (Cayenne, X5, M-class, Jeep) προς τα κάτω.... Μπορεί όμως και να ισχύουν αν το βλέπεις από Νiva προς τα πάνω.... Όλα είναι θέμα γωνίας...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τεράστια αισθητική βελτίωση.... κάποια φίλησε τον βάτραχο κι αυτός έγινε πρίγκηπας. Αρκετά αμερικάνικη αισθητική όμως, ας μην ξεχνάμε ότι η εκεί αγορά είναι ο στόχος τους, με στοιχεία που φέρνουν σε Forester, νεο RAV.Γενικά η Hyundai σαν εταιρεία έχει σημαντική άνοδο σε εποχές με μεγάλο ανταγωνισμό. Απέχει βέβαια αλλά βελτιώνεται συνεχώς... Δείχνει να αντιλαμβάνεται την αξία που δίνουν οι καταναλωτές στα θέματα αξιοπιστίας και στα λεφταδάκια τους! Η πορεία της είναι σαφώς ανοδική σε όλους τους τομείς. Παρόλα αυτά δεν ξέρω αν είναι ακόμα έτοιμη να αντιμετωπίσει τους άλλους κατασκευαστές σε θέματα κύρους και τα αυτοκίνητά της σαν σύνολο έχουν ακαθόριστο χαρακτήρα (καλά και κακά σημεία). Σε πολύ λίγα χρόνια όμως αν συνεχίσει την ίδια πορεία τη βλέπω να ξεφεύγει από το στίγμα του κορεάτικου και να αντιμετωπίζει τουλάχιστον τους ιάπωνες στα ίσια.
Σχετικά με το τί περνούσε πού τα σχόλια αυτά λίγη σημασία έχουν καθώς οι οδηγοί είναι διαφορετικοί και ευκαιριακοί και το θέμα οδηγού παίζει μεγάλο ρόλο. Το βάρος σε κάποια σημεία επίσης είναι καθοριστικό. Μεγάλη σημασία έχουν και τα λάστιχα που φορούσαν οπότε μερικά μπορεί να είχαν λίγο πιο λασπερό λάστιχο κλπ. Όπως και να έχει πάντως και τυχόν συγκρίσεις μεταξύ Santa Fe και Sorrento είναι άτοπες. Το δεύτερο διαθέτει κοντές σχέσεις και σηκώνει σκληρότερη μεταχείριση ενώ θα έχει καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Κάποιες απόψεις για το Sorrento σαν αυτοκίνητο κύρους-μούρης τις θεωρώ λίγο άστοχες. Σίγουρα δεν ισχύουν αν κοιτάζεις από πάνω (Cayenne, X5, M-class, Jeep) προς τα κάτω.... Μπορεί όμως και να ισχύουν αν το βλέπεις από Νiva προς τα πάνω.... Όλα είναι θέμα γωνίας...
Aυτο εννοω και εγω..καθε αμαξι υπερτερει η οχι σε ορισμενους τομεις..σιγουρα αυτο που λεω και ειπα ειναι οτι η ψυχολογια της μαζας ελκεται απο προκαταληψεις μεμονωμενες και αναντικαταστατες...δεν ειναι δυνατο ενα Σεατ Λεον να ειναι το ιδιο με το σεατακι 127 που ειχε ο παππους μου..
Οπως και το Hyundai Pony δεν συγκρινεται με το hyundai XG350...H πορεια και η εξελιξη καθε εταιρειας εξαρταται ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ απο την εξαγορα τεχνογνωσιας σε διαφορους τομεις πχ φρενα Brembo,injection BOSCH κλπ...Για αυτο και ανεβαινει το κοστος τρομερα σε πολλες εταιριες..Καμμια μα καμμια εταιρεια δεν χρησιμοποιει μια πηγη για τα αμαξια της..Αρα η Χιουνται με τις τεραστιες επενδυσεις σε ολους τους τομεις απειλει ηδη την Αμερικανικη αγορα και κατ επεκταση την Ευρωπαικη.. -
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
διαβασε και αυτο interland και δες τι λενε οι Αμερικανοι... οι οποιοι σνομπαρουν πολυ περισσοτερο απο εμας τους Κορεατες...Εγώ φίλε μου ξέρω τι έχω δεί εγώ και όχι τι λένε οι αμερικάνοι. Και αυτό που έχω δει αυτό ανέφερα, και αυτό που έχω δεί αυτό διαμορφώνει την γνώμη μου και όχι η γνώμη των άλλων. Και επιπλέον δεν σνομπάρω τους κορεάτες απλώς αναφέρω γεγονότα.
-
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Έχει πίσω διπλά ψαλίδια το παλιό Santa Fe? Νομιζα οτι είχε πολλαπλούς συνδέσμους. Θα σηκώσω αύριο το δικό μου και θα δώ!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Έχει πίσω διπλά ψαλίδια το παλιό Santa Fe? Νομιζα οτι είχε πολλαπλούς συνδέσμους. Θα σηκώσω αύριο το δικό μου και θα δώ!
Και εμενα νομιζω πολλαπλους συνδεσμους εχει...2πλα ψαλιδια νομιζω ειχαν τα πρωτα ΣανταΦε...
-
Ήρθε τελικά
μένει να έρθει και το πετρέλαιο που κατα τη γνώμη μου είναι πιο ενδιαφέρονΔιαθέσιμο στη χώρα μας το νέο SUV της Hyundai
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: 8/3/2006Τις τιμές και τις εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Santa Fe ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai. Το νέο SUV της κορεάτικης εταιρείας ξεκινάει στη βασική του έκδοση GLS με χειροκίνητο κιβώτιο και κινητήρα 2,7 λίτρων από 33.000 ευρώ.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=46672
-
τσαμπα πράγμα....
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
-
Με 190ατια και χειροκινητο αντε γεια Ραβ4..Η αυτοκρατορια της Χιουνται δειχνει τα δοντια της..Τρεμετε..
Ενα ξωτικο μου ειπε για 0-100 σε 9.8δλ μετρημενα και εταιρειας 10.3δλ..Αντε θαψτε να δουμε ποτε θα υποκλιθειτε...
-
You Die Santa Barbara
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
You Die Santa BarbaraΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..Ο ΚΩΛΟΣ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΥ ΙΝΦΙΝΙΤΥ....
-
To είδα σήμερα live.
Όμορφο είναι σχετικά.
Για απωανατολίτικο μια χαρά, δεν το συζητώ. Φαίνεται [και είναι] αρκετά πιο μεγάλο από το ραντομικό Σάντα. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
You Die Santa BarbaraYouDie Santa Claus?
Hyundai Santa Fe 2006