-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
@manosk και η Toyota τις κάνει τις εκπτωσούλες της(Avensis -1500 ευρώ,η τελευταία).Μόνο η VW κρατάει χαρακτήρα σ' αυτόν τον τομέα.(Στους mainstream εισαγωγείς)Δεν είναι μεγάλη έκπτωση αυτή, αναμενόμενη θα τη χαρακτήριζα.
Λοιπόν, από αυτά που θυμάμαι:- η Mazda έκανε 3.000 ευρώ σε 3άρι και 6άρι και 4000 ευρώ στο RX-8.
- η Citroen 2000 ευρώ σε ετοιμοπαράδοτα C4 6 μήνες μετά την κυκλοφορία του μοντέλου.
- η Hyundai κάπου 4000 ευρώ στο Tucson ή άλλες κατά καιρούς προσφορές (ισόβιο δωρεάν service).
- η Ford τώρα 4000 για το Maverick. Επίσης 3.000 ευρώ για το Mondeo, αλλά αυτό είναι πια αρκετά παλιό.
- η Opel 1,5 χρόνο μετά την κυκλοφορία του Astra 1500 ευρώ (νομίζω).
- η ΚΙΑ δωρεάν service.
- η Daewoo-Chevrolet από 2000 ως 3000 ευρώ σε 150 ετοιμοπαράδοτα Lacetti και 1700 στα Aveo.
- η Seat έδωσε μεγαλύτερους κινητήρες στα ίδια λεφτά για τα Ibiza.
Άλλες προσφορές είναι λογικές, άλλες όχι. Εξαρτάται από το χρονικό διάστημα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και από άλλους παράγοντες.
-
Εδώ βέβαια πρέπει να πούμε ότι πολλές από αυτές τις προσφορές ισχύουν για αγορά τοις μετρητοίς(τουλάχιστον όταν πήρα το Mondeo με -2750 ευρώ η έκπτωση ίσχυε μόνο με τα λεφτά ντούκου.)
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Νομίζω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι εκπτώσεις στα ρούχα γίνονται μόνο σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο που την ξέρουν όλοι.
...Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.....
Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?
Οι προσφορές φίλε PGP δεν αφορούν το σύνολο των πωλήσεων ενός μοντέλου,επομένως δεν επηρεάζουν και την αξία μεταπώλησης.
Ειδικά οι βαρύγδουπες προσφορές(όπως αυτή που αναφέρεις,7000Ε κάτω)αφορούν είτε συγκεκριμένο αριθμό κομματιών(100-200 το πολύ)είτε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα(1 μήνας).Επομένως όταν μετά από 5 χρόνια πωλήσεις το μοντέλο κανείς δεν είναι δυνατόν να θυμάται ότι πριν απο 5 χρόνια υπήρχε έκπτωση(για έναν-2 μήνες) κλπ,οπότε η τιμή θα είναι ενιαία φιξαρισμένη για όλα τα ίδια με το δικό σου μοντέλα
Το παράδειγμα του μαζντα ΡΧ8 του trelovet είναι διαφορετικό και αυτό όντως πρέπει να έτσουξε τους ιδιοκτήτες της έκδοσης cosmo.Η κίνηση όμως της μάζντα κρίθηκε αναγκαία γιατί κατάλαβε ότι στην τιμή που αρχικά το έδινε δεν μπορούσε να προωθήσει ικανοποιητικά το μοντέλο στην αγορά.Και η μάζντα δεν είναι φεράρι για να ενδιαφέρεται για τους λίγους και καλούς Άλλωστε και οι ιδιοκτήτες που είχαν σκάσει 40000Ε περισσότερο τσαντίστηκαν με το γεγονός ότι θα πωλούνται περισσότερα ΡΧ8(οπότε θα πουλάνε λιγότερη μούρη από ότι πριν )παρά με την γενναία εκπτωτική πολιτική της μάζντας
Και μην ξεχνάμε ότι η περίπτωση του ΡΧ8 έχει να κάνει και με διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου(κόσμο και τσάλλεντζ),δεν έχουμε να κάνουμε με προσφορά στο ίδιο το μοντέλο.Άσχετα αν κανείς δεν αγοράζει πλέον την έκδοση κόσμο -
Άντε και έφυγε ο αγοραστής του Χ μοντέλου Ford που η εταιρία του μείωσε την τιμή και εκείνος το αγόρασε πριν την έκπτωση και αισθάνεται γελασμένος που το αγόρασε πριν την έκπτωση. Σε ποια εταιρία θα βρει αυτοκίνητο που δεν γίνονται εκπτώσεις κατά καιρούς; Όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κάνουν εκπτώσεις. Μπορει όμως αν θέλει να μη δει κάποιος την τιμή του αυτοκινήτου του να πέφτει από τις εκπτώσεις της αντιπροσωπείας να πάει και να αγοράσει μία Ferrari, μια Porche, μία Jaguar!!! Εκεί δύσκολα να πέσουν οι τιμές. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος στο χώρο του αυτοκινήτου και οι εκπτώσεις γίνονται από τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Και από τη Ford να φύγεις το ίδιο φαινόμενο θα το συναντύσεις αλλού. Εκτός αν πάς κατά μεριά εταιριών που ανέφερα πιο πάνω.
-
Όχι GTI_, δεν είναι θέμα μούρης αλλά πορτοφολιού. Την έχουν πατήσει κι εδώ μέσα τουλάχιστον 2 άτομα (δεν αναφέρω ποια για να μην ξύσω πληγές). Το θέμα είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να είναι πιο ήπιες στις εκπτώσεις, εφαρμόζοντας σταδιακά την τιμολογιακή τους πολιτική.
Πχ η Ford θα μπορούσε να μειώνει κάθε χρόνο κατά 1000-1500 ευρώ την τιμή του Maverick, ώστε τουλάχιστον όσοι το αγοράζουν Γενάρη να μη χάνουν 7 χιλιάρικα σε μερικές μέρες. Γι' αυτό χαρακτήρισα στο πρώτο μου μήνυμα 'βλακώδη' τη συγκεκριμένη τακτική από επιχειρηματικής άποψης. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι GTI_, δεν είναι θέμα μούρης αλλά πορτοφολιού. Την έχουν πατήσει κι εδώ μέσα τουλάχιστον 2 άτομα (δεν αναφέρω ποια για να μην ξύσω πληγές). Το θέμα είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να είναι πιο ήπιες στις εκπτώσεις, εφαρμόζοντας σταδιακά την τιμολογιακή τους πολιτική.
Πχ η Ford θα μπορούσε να μειώνει κάθε χρόνο κατά 1000-1500 ευρώ την τιμή του Maverick, ώστε τουλάχιστον όσοι το αγοράζουν Γενάρη να μη χάνουν 7 χιλιάρικα σε μερικές μέρες. Γι' αυτό χαρακτήρισα στο πρώτο μου μήνυμα 'βλακώδη' τη συγκεκριμένη τακτική από επιχειρηματικής άποψης.Επειδή έχουμε κολλήσει στα 7000Ε,που αν μπορούσαμε να δούμε ποιοι τελικά αξιοποίησαν αυτή την προσφορά(από ελαχιστοι έως κανένας λέω εγώ)δεν θα μιλάγαμε.Τα 7000Ε αφορούν υποθέτω την κορυφαία έκδοση(τρίλιτρη),στη δίλιτρη θα είναι μικρότερη η προσφορά,αλλά το σημαντικότερο είναι ότι αφορά τοις μετροιτοίς αγορά
Βλακώδη γιατί;Αν ο αγοραστής που ζημιώθηκε τώρα από την πολιτική της φορντ(αγοράζοντας το μαβερικ προ προσφοράς)αν σε 5 χρονια που είναι να το αλλάξει πετύχει προσφορά της φορντ για το μαβερικ2 -6000Ε ή γενικά το βρει σε ικανοποιητική τιμή και του αρέσει θα το αφήσει νιώθοντας προσβεβλημένος από την συμπεριφορά της φορντ στο πρόσωπό του πριν από 5 χρόνια;
Ή οι υποψήφιοι αγοραστές βλέποντας τα τερτίπια της φορντ(απότομες μεταβολές τιμών)δεν θα πάρουν κάποιο μοντέλο της που τους καλύπτει,γιατί σε 2 χρόνια υπάρχει πιθανότητα να την πάθουν με κάποια προσφορά;
Δεν νομίζω. -
Μα τα 7000 Ευρώ είναι το θέμα. Κάποιος που το αγοράσε προ έκπτωσης πέταξε 7000 στον αέρα, τα οποία είναι ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ! Άλλο 1000 και άλλο 7000, για βάλτα σε δραχμούλες να δεις διαφορά.
Απλώς η Ford προσπαθέι να ξεφορτωθέι το 3.0 γιατί προφανώς όλοι πέσανε με τα μούτρα στο 2.3 και της έχει μείνει στοκ. Ο άλλος όμως που χαράμισε ουσιαστικά 7000 (γιατί άμα πάει να πουλήσει το αμάξι αύριο ποια τιμή λες να του πουν ως του καινούργιου για να γίνει η προσαρμογή, προ ή μετά έκπτωσης?), λογικό δεν είναι να αισθάνεται κορόιδο και να σκέφτεται ότι τον κλέψανε? Είπαμε άλλο αμάξι και άλλο διαμέρισμα αλλά και το αμάξι περιουσία είναι, αξία έχει, τιμή αγοράς δηλώθηκε στην εφορία.
Είπαμε 1000, 2000 ευρώ λες να το πάρει το ποτάμι, για λίγο το κάνουν να χτυπήσουν τους ανταγωνιστές, αλλά 7000 πάει πολύ.
Για να μην σχολιάσω την διαφήμιση της Ford με τις 'ΤΙΜΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ'. Σαν να λένε, σας κλέβαμε τόσο καιρό, ελάτε τώρα με την έκπτωση να πάρετε το αμάξι όσο το παίρνει όλος ο κόσμος εκτός από τα κορόιδα. Και για μην παρεξηγούμαι, το λέω και πιο γενικά αυτό, όχι μόνο για την Ford.
-
Μερικοί δεν το πήρατε χαμπάρι αλλά ακόμαι και η Toyota τα τελευταία RAV4 edge τα πούλησε 29,5Κ (με το κλειδί στο χέρι) τη στιγμή που μόλις πριν από ένα χρόνο η υποδυέστερα εξοπλισμένη έκδοση executice στοίχιζε 35Κ (με το κελιδί στο χέρι πάλι).
Αυτά συμβαίνουν τι να κάνουμε. Λογικό είναι επίσης αν ένα μοντέλο έχει πάει πολύ καλά εμπορικά και το η εταιρεία έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξής του, να τιμολογεί φθηνότερα τα τελευταία μοντέλα.
Εμπόριο είναι και αυτό, πώς να το κάνουμε?
Για αυτό λένε μερικοί και έχουν εν μέρη δίκιο, ότι είναι πολύ καλό να αγοράζεις ένα μοντέλο λίγο πριν το σταμάτημα της παραγωγής του. Επωφελείσαι ένα σωρό εκπτώσεις και προσφορές και επιπλεόν κερδίζεις από τα φθηνότερα ανταλλακτικά. -
αν το δουμε πρακτικα πιστευω οτι ειναι τοσο λιγοι οι αγοραστες του συγκεκριμενου μοντελου που το βλεπουν ξαφνικα να πωλειται με τοσο γενναια εκπτωση που δεν νομιζω οτι εχει και τοσο σημασια το γεγονος αυτο.......αλλωστε δεν ξερω ποιο ηταν το μεγαλυτερο λαθος τους.........το εκουσιο που ηταν αυτη τους η επιλογη οταν η αγορα εχει πληθος καλυτερων προτασεων ή το ακουσιο δηλ η λαθος [εκ των πραγματων] χρονικη στιγμη που επελεξαν για την αγορα τους.
ασε που σε λιγο καιρο ισως καθε επιλογη σε αυτες τις κατηγοριες κυβισμου να αποδειχθει εξαιρετικα δυσκολη για οποιον ξεγελαστει λογω ανυπαρκτων τεκμηριων αφου πλεον το προβλημα δεν θα ειναι το κοστος αγορας ενος υψηλου κυβισμου αυτοκινητου αλλα το κοστος χρησης το οποιο προβλεπεται να ειναι προσιτο σε σχετικα γερα ''πορτοφολια'' .......[opos kai europe!!]
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μερικοί δεν το πήρατε χαμπάρι αλλά ακόμαι και η Toyota τα τελευταία RAV4 edge τα πούλησε 29,5Κ (με το κλειδί στο χέρι) τη στιγμή που μόλις πριν από ένα χρόνο η υποδυέστερα εξοπλισμένη έκδοση executice στοίχιζε 35Κ (με το κελιδί στο χέρι πάλι).
Αυτά συμβαίνουν τι να κάνουμε. Λογικό είναι επίσης αν ένα μοντέλο έχει πάει πολύ καλά εμπορικά και το η εταιρεία έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξής του, να τιμολογεί φθηνότερα τα τελευταία μοντέλα.
Εμπόριο είναι και αυτό, πώς να το κάνουμε?
Για αυτό λένε μερικοί και έχουν εν μέρη δίκιο, ότι είναι πολύ καλό να αγοράζεις ένα μοντέλο λίγο πριν το σταμάτημα της παραγωγής του. Επωφελείσαι ένα σωρό εκπτώσεις και προσφορές και επιπλεόν κερδίζεις από τα φθηνότερα ανταλλακτικά.Ναι, αλλά αυτό ήταν λόγω αντικατάστασης του μοντέλου, κάτι που φυσικά δικαιολογεί έκπτωση για τα τελευταία κομάτια και είναι κίνητρο για κάποιον που συνηδητά, θα πάρη το παλιό μοντελο. Το Maverick αντικαθίσταται?
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Ναι, αλλά αυτό ήταν λόγω αντικατάστασης του μοντέλου, κάτι που φυσικά δικαιολογεί έκπτωση για τα τελευταία κομάτια και είναι κίνητρο για κάποιον που συνηδητά, θα πάρη το παλιό μοντελο. Το Maverick αντικαθίσταται?
Για δες εδώ:
Το Νέο Ford Escape (Maverick) Όπως παρουσιαστηκε στην Έκθεση της Μελβούρνης. Έρχεται κατα το 2007. Δεν βλέπω ιδιαίτερες αλλαγές στο αμάξωμα. .... υπάρχει περίπτωση να είναι μόνο για τις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας. Περισσότερα δείτε εδώ: http://www.car.co.nz/newsevents.asp?articleid=10073
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επωφελείσαι ένα σωρό εκπτώσεις και προσφορές και επιπλεόν κερδίζεις από τα φθηνότερα ανταλλακτικά.Και έχεις γλύτώσει και στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό από τα προβλήματά που ήταν να του παρουσιαστούν
-
Νόμος Α: Εκτός από το κόστος παραγωγής, οι εξωτερικοί παράγοντες καθορίζουν
σε μεγάλο ποσοστό την τελική τιμή. Και αλλού πωλείται το ίδιο maverick αλλά δεν
έχει την ίδια τιμή παντού. Δεν αναρρωτηθήκατε γιατί? Γιατί η τιμή 'κυμαίνεται'
ανάλογα με την οικονομική ευρωστία της χώρας, τον ανταγωνισμό, την περίοδο, την
στοκαδούρα, το συνολικό τζίρο της χώρας/αντιπροσωπείας κλπ.Νόμος Β: Αυτοί ξέρουν περισσότερα
Οι εταιρίες καθορίζουν την τιμολογιακή πολιτική τους έξυπνα, συνεχώς και μετά από
μελέτες. Τα λεφτά είναι πολλά, και τα χειρίζονται έξυπνα.Είτε 1000 είτε 7000Ε να ήταν, αν οι αναλύσεις δείχνουν ότι η τιμή ήταν υπερτιμημένη
για την Ελλάδα θα την μικρύνουν. Αν αγόρασες για να μεταπουλήσεις έχασες, έτσι είναι
η ζωή Συνεχίζεις και την επόμενη φορά δεν ξαναπαίρνεις ford.Εταιρίες που δεν 'απαξιώνουν' τα μοντέλα τους είναι λίγες και γνωστές (οι μεγάλες)
Η ford τα απαξιώνει με τις συνεχείς εκπτώσεις , η citroen αλλάζοντας εντελώς
μοντέλο/οψη/τεχνολογία κάθε 4/6 χρόνια.Η toyota δεν τα απαξιώνει γιατί δεν αλλάζει πολύ τις τιμές, ούτε καν ονόματα στα
μοντέλα (προσωπικά πιστεύτω ότι θα της γυρίσει όμως μπούμερανγκ)Μια σκέψη
Αν αγοράζεις δίχως να έχεις σκοπό να μεταπουλήσεις, περιμένεις την 'δύση' ενός
καλοπουλημένου μοντέλου, όταν θα αρχίσουν οι τρελές προσφορές. Και το κρατάς όσο πάει.Αν αγοράζεις με σκοπό την μεταπώληση, αγοράζεις και πουλάς ΠΡΙΝ την 'δύση' του
μοντέλου. Αλλιώς έχασες και μάλιστα πολύ -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Εδώ βέβαια πρέπει να πούμε ότι πολλές από αυτές τις προσφορές ισχύουν για αγορά τοις μετρητοίς(τουλάχιστον όταν πήρα το Mondeo με -2750 ευρώ η έκπτωση ίσχυε μόνο με τα λεφτά ντούκου.)το ίδιο ίσχυσε και για το C4...έκπτωση μεν αλλά για μετρητά δε.
Για να μην σχολιάσω την διαφήμιση της Ford με τις 'ΤΙΜΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ'. Σαν να λένε, σας κλέβαμε τόσο καιρό, ελάτε τώρα με την έκπτωση να πάρετε το αμάξι όσο το παίρνει όλος ο κόσμος εκτός από τα κορόιδα. Και για μην παρεξηγούμαι, το λέω και πιο γενικά αυτό, όχι μόνο για την Ford.
Εμείς άραγε που ανήκουμε...στην Μπανανία...;
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
[...]
Η ford τα απαξιώνει με τις συνεχείς εκπτώσεις , η citroen αλλάζοντας εντελώς μοντέλο/οψη/τεχνολογία κάθε 4/6 χρόνια.Tα 4 χρόνια που αναφέρεις δεν ισχύουν. Ενδεικτικά:
Το ΖΧ από το 1991 εώς το 1997.
Το Saxo βγήκε το τέλος του 1996 και σταμάτησε το 2003.
Το C5 βγήκε το 2000 και συνεχίζει...
Το Picasso από το 1999 και συνεχίζει...
Το Xsara ξεκίνησε το 1997 και σταμάτησε στο τέλος του 2004.Αλλά και να ίσχυε το 4/6 χρόνια ποιά άλλη εταιρεία δεν το αλλάζει σε αυτό
το χρονικό διάστημα;Και μην μου πεις για f/l γιατί όλοι κάνουν από δαύτα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[...]
Η ford τα απαξιώνει με τις συνεχείς εκπτώσεις, **η citroen αλλάζοντας εντελώςμοντέλο/οψη/τεχνολογία κάθε 4/6 χρόνια.**
Tα 4 χρόνια που αναφέρεις δεν ισχύουν.
Elteo, συμφωνώ για την citroen. Να πούμε 6 χρόνια (το πολύ 7 σπάνια)?
**Αλλά μιλάμε οι γάλλοι κάνουν πολύ 'τράβηγμα' και από τα μαλλιά,
το οποίο οι άλλοι κάνουν με τάκτ. Και εξηγούμαι... **Η ford έβγαλε το focus I και το focus II. Θα έχει λοιπόν 'focus' (ότι και αν
σημαίνει αυτό) για 8-9 χρόνια περίπου.
H mazda έβγαλε το 6 και το 6/2005 και πάλι θα έχει '6άρια' για 8 χρόνια.
Το ίδιο θα συμβεί και με το Mazda 3.Αντίθετα το ZX το είχαν τρελάνει στα f/l, τί dakar, τί furio, τί ονόματα,
αλλαγές στη μέση του 1994 (έβαλαν ABS, αερόσακκους κλπ).
Το Saxo που πούλησε εδώ τρελλά το βάφτισαν hot, cold, fold mold.Στη citroen πιστέυω ότι η καθαρή γραμμή παραγωγής διαρκεί 5 με 6 χρόνια,
και στο διάστημα αυτό συνυπάρχουν η πρώτη και οι επόμενες εκδόσεις που
είναι πρακτικά η ίδια.Θα μου άρεσε να βγάλουν το C4 II, το C3 II κλπ, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα
το κάνουν. Χοντρά χοντρά υπακούουν στους νόμους της Ευρώπης όπου το αυτοκίνητο
είναι αναλλωσιμο (άσε που η μικρότερη ιπποδύναμη που κυκλοφορεί είναι 1.6) -
Ρε παιδια τι συζηταμε τωρα; Το Μαβερικ (πριν το τελος ταξινομησης) ειχε απλη εκπτωση, ειχε ατοκες δοσεις, ειχε δωρεαν βενζινη κλπ. Δλδ. παντα ειχε μια μορφη εκπτωσης που αναλογα με την εποχη αλλαζε ονομα. Στην ουσια η διαφορα στην τιμη από περσι ειναι καπου 1000 ευρω που διακαιολογουνται από την παλαιωση του μοντελου. Μονο τα πρωτα 1-2 χρονια ειχε πιο ψηλη τιμη (λογικο). Το ιδιο γινεται με ΟΛΕΣ τις εταιρειες. Πχ η VW εριξε 1000 ευρω την τιμη του Golf με τη συμπληρωση ενος ετους, η Citroen το C4 2000 ευρω, το Φοκους τετοια εκπτωση εχει πανω κατω με το 'τελος ταξινομησης' και την ειχε και ΠΡΙΝ αλλα τη λεγανε αλλιως , το Corolla Πριβιλετζ με φουλ εξοπλισμο εχει λιγοτερα απ' οσα ειχε το βασικο μοντελο το... 2002 κ.ο.κ. Οσο παλιωνει το μοντελο θα πεφτει η τιμη του. Νομος. Τωρα το πως ονομαζεται η 'εκπτωση' εχει να κανει με το μαρκετινγκ κι αυτους που θα 'τσιμπησουν' (και οι βαρυγδουπες εκτωσεις αφορουν τελικα πολυ λιγους - συνηθως τα καλοπουλημενα μοντελα/εξοπλισμοι/κυβικα εχουν μια πολυυυυυυ πιο μετριασμενη εκπτωση ). Τωρα, αν θες να παρεις ενα μοντελο που μολις βγηκε στην πιατσα θα το πληρωσεις κατι παραπάνω κι αμα πιασεις μετα την γκρινια δε θα σου φταιει κανεις.... παρα το ξερο σου το κεφαλι ή η προθεση να πουλήσεις μουρη εχοντας το 'καινουριο'
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Elteo, συμφωνώ για την citroen. Να πούμε 6 χρόνια (το πολύ 7 σπάνια)?
**Αλλά μιλάμε οι γάλλοι κάνουν πολύ 'τράβηγμα' και από τα μαλλιά,
το οποίο οι άλλοι κάνουν με τάκτ. Και εξηγούμαι... **Η ford έβγαλε το focus I και το focus II. Θα έχει λοιπόν 'focus' (ότι και αν
σημαίνει αυτό) για 8-9 χρόνια περίπου.
H mazda έβγαλε το 6 και το 6/2005 και πάλι θα έχει '6άρια' για 8 χρόνια.
Το ίδιο θα συμβεί και με το Mazda 3.Αντίθετα το ZX το είχαν τρελάνει στα f/l, τί dakar, τί furio, τί ονόματα,
αλλαγές στη μέση του 1994 (έβαλαν ABS, αερόσακκους κλπ).
Το Saxo που πούλησε εδώ τρελλά το βάφτισαν hot, cold, fold mold.Στη citroen πιστέυω ότι η καθαρή γραμμή παραγωγής διαρκεί 5 με 6 χρόνια,
και στο διάστημα αυτό συνυπάρχουν η πρώτη και οι επόμενες εκδόσεις που
είναι πρακτικά η ίδια.Θα μου άρεσε να βγάλουν το C4 II, το C3 II κλπ, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα
το κάνουν. Χοντρά χοντρά υπακούουν στους νόμους της Ευρώπης όπου το αυτοκίνητο
είναι αναλλωσιμο (άσε που η μικρότερη ιπποδύναμη που κυκλοφορεί είναι 1.6)Tι ρόλο παίζουν οι εκδόσεις και οι εξοπλισμοί με τα μοντέλα?
Eπίσης γιατί είναι μειονέκτημα μετά το ΖΧ να ονομάσεις το διάδοχο Xsara?Πριν το Focus υπήρχε το Escort. Πριν το 3 υπήρχε τo 323...! Mας λέει κάτι
αυτό και δεν το καταλαβαίνω?Aπλά καμία σχέση!
-
Μονο η Φορντ ειναι νομιζετε??Για δες η Χιουνται τι κανει με δοσεις 100 μηνων και εκπτωσεις της ταξης των 5000 Ευρω??Μη γελιομαστε απλως φτιαχνουν πολλα αμαξια και αν δεν τα πουλησουν θα τα βαλουν στον πατο τους..
Ειναι οπως με τις τραπεζες προτιμουν να εχουν 100 πελατες και ας μην πληρωνουν οι 60..παρα να εχει 10 πελατες και να πληρωνουν και οι 10..
Ολοι απατεωνες ειναι κ η Χιουνται κ η Φορντ κοκ..
Α ξεχασα την απατη που εκανε η Μαζντα με το ρου χου που εχει γινει πιο δημοφιλες και απο τσινκουετσεντο
-
Βρε παιδιά τι λέμε;
Μία φορά που λειτουργούν οι πολυδιαφημισμένοι νόμοι της ελεύθερης αγοράς και θα πέσουμε να τους φάμε;- Το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ (εδώ και πάνω από 15 χρόνια).
- Οι τιμές διαμορφώνονται με βάση τη ζήτηση, κι αν αυτή είναι χαμηλή μπορεί και να πέσουν ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ γιατί πρέπει να πουληθεί το στοκ.
- Το σημαντικότερο: 40.000- για Ford Maverick είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ λεφτά (πέρα από τις όποιες προσωπικές απόψεις για το εν λόγω μοντέλο, και αποδεδειγμένα, αφού όπως όλα .δείχνουν μάλλον δεν πούλησε μία).
Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική