Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    pgp

    Banned

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pgp Unfollow Follow

    Latest posts made by pgp

    • LEXUS RX 400H - ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

      Τον Ιούλιο του 2006 παρέλαβα ένα καινούργιο αυτοκίνητο μάρκας Lexus RX 400H από την Lexus Kifisias. Από τη πρώτη στιγμή παρατήρησα ότι σε διάφορες μικροανωμαλίες του οδοστρώματος ακουγόταν ένας κτύπος από την μπροστινή ανάρτηση.

      Από τον Σεπτέμβριο του 2006 έως τον Ιανουάριο του 2007 το αυτοκίνητο έμεινε περίπου 2 ½ μήνες στο συνεργείο της Lexus/Toyota σε τέσσερις διαφορετικές επισκέψεις και αλλάχθηκαν τα περισσότερα εξαρτήματα της μπροστινής ανάρτησης και κολώνας τιμονιού. Επειδή ο χτύπος συνέχισε να παράγεται η Toyota κάλεσε μηχανικό από την Lexus Ευρώπης. Το αυτοκίνητο μου επεστράφη στις 20 Ιανουαρίου με την Lexus να αναγνωρίζει την ύπαρξη του θορύβου και να εξηγεί ότι η προέλευσή του είναι από την εσωτερική βαλβίδα λαδιού του αμορτισέρ, χωρίς όμως να δίδεται λύση θεωρώντας τα παραπάνω φυσιολογικά. Ο διευθυντής του service και ο διευθυντής της Lexus με ενημέρωσαν προφορικά ότι δοκιμάστηκαν στις ίδιες συνθήκες διάφορα καινούργια αυτοκίνητα όπου κάποια έκαναν τον θόρυβο και κάποια άλλα όχι.

      Τον Μάρτιο του 2007 οδήγησα ίδιο μοντέλο αγορασμένο από την εδώ αντιπροσωπία το οποίο δεν έκανε κανένα απολύτως θόρυβο. Εν συνεχεία ο ιδιοκτήτης αυτού του αυτοκινήτου οδήγησε το δικό μου όπου και εκείνος διαπίστωσε το θόρυβο και την διαφορετική οδική συμπεριφορά.

      Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο μου επεστράφη με βαθιές γρατσουνιές στο μπροστινό δεξί φτερό, στον μπροστινό προφυλακτήρα, στην μπροστινή αριστερή πόρτα η οποία έχει επίσης στραβώσει στο κάτω άκρο της και με τρυπημένη την μοκέτα κοντά στα πεντάλ του οδηγού. Η Lexus αναγνωρίζει την ευθύνη της για την πρόκληση των παραπάνω ζημιών που μειώνουν την αξία του καινούργιου αυτοκινήτου.

      Το αυτοκίνητο συνεχίζει να χτυπάει σε χαμηλές ταχύτητες όταν κινείται σε οδόστρωμα με μικρές ανωμαλίες και επί πλέον η ανάρτηση ταλαντώνεται υπερβολικά στην δεξιά πλευρά δημιουργώντας αστάθεια. Σύμφωνα με την Lexus/Toyota το αυτοκίνητο δεν είναι επικίνδυνο και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο για τον θόρυβο.

      Η υπόθεση έχει ήδη πάρει την δικαστική οδό και θα ενημερώσω για την εξέλιξή της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης athanasios έγραψε:

      Δεν νομίζωmanosk.
      Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%

      Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?

      Τα 'παμε PGP η δικιά σου περίπτωση είναι

      OK, Thank you.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης athanasios έγραψε:
      Δεν νομίζωmanosk.
      Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%

      Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης meco έγραψε:
      Μερικοί δεν το πήρατε χαμπάρι αλλά ακόμαι και η Toyota τα τελευταία RAV4 edge τα πούλησε 29,5Κ (με το κλειδί στο χέρι) τη στιγμή που μόλις πριν από ένα χρόνο η υποδυέστερα εξοπλισμένη έκδοση executice στοίχιζε 35Κ (με το κελιδί στο χέρι πάλι).
      Αυτά συμβαίνουν τι να κάνουμε. Λογικό είναι επίσης αν ένα μοντέλο έχει πάει πολύ καλά εμπορικά και το η εταιρεία έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξής του, να τιμολογεί φθηνότερα τα τελευταία μοντέλα.
      Εμπόριο είναι και αυτό, πώς να το κάνουμε?
      Για αυτό λένε μερικοί και έχουν εν μέρη δίκιο, ότι είναι πολύ καλό να αγοράζεις ένα μοντέλο λίγο πριν το σταμάτημα της παραγωγής του. Επωφελείσαι ένα σωρό εκπτώσεις και προσφορές και επιπλεόν κερδίζεις από τα φθηνότερα ανταλλακτικά.

      Ναι, αλλά αυτό ήταν λόγω αντικατάστασης του μοντέλου, κάτι που φυσικά δικαιολογεί έκπτωση για τα τελευταία κομάτια και είναι κίνητρο για κάποιον που συνηδητά, θα πάρη το παλιό μοντελο. Το Maverick αντικαθίσταται?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

      Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?

      Αυτο σημαινει οτι διάλεξε λαθος μήνα

      Μήπως μπούνε οι τιμές και στο 'πάμε στοίχημα'?!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης athanasios έγραψε:

      Οχι, η Ελληνική οικονομία αναπτύσεται με θετικό ρυθμό (σύμφωνα με το ποσοστό της eurostat).

      Το ότι υπάρχουν μακροοικονομικοί δείκτες που κινούνται θετικά δεν σημαίνει ότι και η κοινωνία συμμετέχει σ΄αυτούς.Π.χ. σημαντικό μερίδιο σ΄αυτήν την ανάπτυξη έχουν τα κέρδη των Τραπεζών τα οποία προέρχονται κυρίως απ' την μεγάλη ψαλίδα(σε επίπεδα αισχροκέρδιας) μεταξύ επιτοκίων καταθέσεων και δανεισμού δηλαδή στην ουσία με την μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών.

      Συμφωνώ μαζί σου, παρότι η Ελληνική κοινωνία βρίσκει τρόπους ευημερίας ανεξάρτητα από τους δείκτες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
      Ποια απαξίωση ρε παιδιά;Αυτοκίνητο είναι,δεν είναι μεζονέτα στη μύκονο.

      Όπως συμβαίνει με τα ρούχα,τις τηλεοράσεις κλπ ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα,μην τρελαινόμαστε.

      Επειδή ο κάθε συμπαθής Μήτσος έχει δεθεί με το κάρο του,του έχει δώσει όνομα και το θεωρεί το έταιρον του ήμισυ(αν λείπει και το πραγματικό,τότε τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα...)δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα κάτσουν να σκεφτούν όπως ο Μήτσος μας.

      Όταν υπάρχει στοκ,όταν η εταιρεία βλέπει ότι το προιον δεν πουλάει έναντι του ανταγωνισμού(για Χ λόγους)ΛΟΓΙΚΟ είναι να ''προωθήσει'' κομμάτια με ευνοικούς όρους αγοράς για τον αγοραστή.Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.

      Το ίδιο δεν ισχύει και με τον ρουχισμό;Το ίδιο κομμάτι μπορείς να το βρεις σε περίοδο εκπτώσεων ή οικονομικής ύφεσης πολύ φθηνότερα.Επίσης όταν υπάρχει στοκ(απούλητες σωβρακοφανέλες και πρέπει κάποιος να τις πάρει)δεν τις πουλάνε όσο όσο;Γιατί το αυτοκίνητο να αποτελεί εξαίρεση;

      Στην Αμερική πας στο σούπερ μάρκετ για να πάρεις κέτσαπ για το μπέργκερ σου και βρίσκεσαι να αγοράζεις αυτοκίνητο,αφού εκεί τα αυτοκίνητα πωλούνται και στα πολυκαταστήματα.
      Το ότι ο Ελληνας περιμένει μια ζωή για να πάρει αυτοκίνητο,όταν το παραγγέλνει κάνει γιορτή σπίτι του τραπεζώνοντας συγγενείς και φίλους,δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα του πωλήσουν αυτοκίνητο με την προοπτική ο Μήτσουλας να είναι ευτυχισμένος με την επιλογή του εφ'όρου ζωής. Κάποιο νεώτερο μοντέλο θα βγει,κάποια προσφορά που θα ευνοεί τον επόμενο,έτσι είναι αυτά.Η αγορά μεταβάλλεται,δεν μένει σταθερή.

      Σημασία έχει να μας σέβονται μετά την αγορά του αυτοκινήτου.

      Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία μας(περί απαξίωσης)δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το ίδιο το αυτοκίνητο,όσο με εμάς τους ίδιους Με απαξίωσαν έναντι του γείτονα,ο οποίος το πήρε φθηνότερα και τώρα μου το παίζει μάγκας κι εγώ είμαι μ@λ@κ@ς. Ή κάνω λάθος;

      Νομίζω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι εκπτώσεις στα ρούχα γίνονται μόνο σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο που την ξέρουν όλοι.

      ...Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.....

      Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης athanasios έγραψε:

      Πρέπει όμως να λάβουμε υπ'όψιν ότι δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και ότι το Maverick θεωρείται επιτυχημένο με καλές κριτικές και πουλάει. Αν η Ford από λάθος προγραμματισμό στοκάρισε αυτοκίνητα δεν φταίνε οι πελάτες της.

      Δεν μιλούσα για την Ford και το Maverick αλλά γενικότερα για τις εκπτώσεις

      Δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης ;:o

      Οχι, η Ελληνική οικονομία αναπτύσεται με θετικό ρυθμό (σύμφωνα με το ποσοστό της eurostat).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
      Μα τι συζητατε μερικοι εδω;Να υποχρεωσουμε τις εταιρείες να πουλάνε με μεγαλο περιθώριο κέρδους για να μην χασετε εσεις 3-5 χιλιάρικα; Ούτε ο Παπαδόπουλος δεν θα τολμούσε να σκεφτει τετοιους νομους
      Αν τρεχετε να παρετε το 'καινούριο' που η μονη του διαφορα απο το παλιο μοντελο ειναι οι 2 παραπανω αεροσακοι,δεν σας φταίει ΚΑΝΕΙΣ.

      Δηλαδή η Ford πούλαγε τα Maverick υπερτιμημένα και τώρα με τις μείον 7.000 ευρώ έχουν τη σωστή τιμή?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • RE: Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική

      Ο χρήστης athanasios έγραψε:
      Τώρα θίγεις γενικότερα το θέμα εκπτώσεις σε όλα τα είδη αλλά και στην παροχή υπηρεσιών.
      Τα πράγματα δεν είναι τόσο απόλυτα.
      Δηλαδή,όντως μπορεί να υπάρχει υπερκέρδος στην κανονική τιμή άλλά και κέρδος στην τιμή μετά την έκπτωση.
      Υπάρχει όμως και η άλλη λογική ιδιαίτερα σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.
      'Εχω ένα προιόν στοκαρισμένο που μου δεσμεύει χρήματα και δεν πουλιέται.Προτιμώ να το δώσω ακόμη και στο κόστος προκειμένου να αποδεσμεύσω κεφάλαιο που μου χρειάζεται είτε για να ανταποκριθώ σε λειτουργικά έξοδα είτε για να τα επενδύσω σε νέο εμπόρευμα που πιθανόν να μου είναι πιό κερδοφόρο.
      Ή θα προσπαθήσω να αυξήσω το τζίρο μου με πολύ μικρό κέρδος προκειμένου να ωφεληθώ από κεί.
      Τώρα περι φαυλότητας στον καπιταλισμό και ιδιαίτερα ελληνικού τύπου,θεωρείς ότι μπορούν να διαχωριστούν;

      Πρέπει όμως να λάβουμε υπ'όψιν ότι δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και ότι το Maverick θεωρείται επιτυχημένο με καλές κριτικές και πουλάει. Αν η Ford από λάθος προγραμματισμό στοκάρισε αυτοκίνητα δεν φταίνε οι πελάτες της.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pgp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr