Τον Ιούλιο του 2006 παρέλαβα ένα καινούργιο αυτοκίνητο μάρκας Lexus RX 400H από την Lexus Kifisias. Από τη πρώτη στιγμή παρατήρησα ότι σε διάφορες μικροανωμαλίες του οδοστρώματος ακουγόταν ένας κτύπος από την μπροστινή ανάρτηση.
Από τον Σεπτέμβριο του 2006 έως τον Ιανουάριο του 2007 το αυτοκίνητο έμεινε περίπου 2 ½ μήνες στο συνεργείο της Lexus/Toyota σε τέσσερις διαφορετικές επισκέψεις και αλλάχθηκαν τα περισσότερα εξαρτήματα της μπροστινής ανάρτησης και κολώνας τιμονιού. Επειδή ο χτύπος συνέχισε να παράγεται η Toyota κάλεσε μηχανικό από την Lexus Ευρώπης. Το αυτοκίνητο μου επεστράφη στις 20 Ιανουαρίου με την Lexus να αναγνωρίζει την ύπαρξη του θορύβου και να εξηγεί ότι η προέλευσή του είναι από την εσωτερική βαλβίδα λαδιού του αμορτισέρ, χωρίς όμως να δίδεται λύση θεωρώντας τα παραπάνω φυσιολογικά. Ο διευθυντής του service και ο διευθυντής της Lexus με ενημέρωσαν προφορικά ότι δοκιμάστηκαν στις ίδιες συνθήκες διάφορα καινούργια αυτοκίνητα όπου κάποια έκαναν τον θόρυβο και κάποια άλλα όχι.
Τον Μάρτιο του 2007 οδήγησα ίδιο μοντέλο αγορασμένο από την εδώ αντιπροσωπία το οποίο δεν έκανε κανένα απολύτως θόρυβο. Εν συνεχεία ο ιδιοκτήτης αυτού του αυτοκινήτου οδήγησε το δικό μου όπου και εκείνος διαπίστωσε το θόρυβο και την διαφορετική οδική συμπεριφορά.
Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο μου επεστράφη με βαθιές γρατσουνιές στο μπροστινό δεξί φτερό, στον μπροστινό προφυλακτήρα, στην μπροστινή αριστερή πόρτα η οποία έχει επίσης στραβώσει στο κάτω άκρο της και με τρυπημένη την μοκέτα κοντά στα πεντάλ του οδηγού. Η Lexus αναγνωρίζει την ευθύνη της για την πρόκληση των παραπάνω ζημιών που μειώνουν την αξία του καινούργιου αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο συνεχίζει να χτυπάει σε χαμηλές ταχύτητες όταν κινείται σε οδόστρωμα με μικρές ανωμαλίες και επί πλέον η ανάρτηση ταλαντώνεται υπερβολικά στην δεξιά πλευρά δημιουργώντας αστάθεια. Σύμφωνα με την Lexus/Toyota το αυτοκίνητο δεν είναι επικίνδυνο και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο για τον θόρυβο.
Η υπόθεση έχει ήδη πάρει την δικαστική οδό και θα ενημερώσω για την εξέλιξή της.