Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    29
    95
    237
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanasios last edited by

      Παράδειγμα(θα αναφερθώ σε μοντέλλο Toyota που διατηρεί υψηλή αξία μεταπώλησης)
      Αvensis 1.6 καινούργιο 2005 19800-22100 ευρώ
      μεταχειρισμένο 2004 14500 με 16100 ευρώ
      Είναι περίπου στο 25%
      μεταχειρισμένο 2003 13250-14700 ευρώ
      Είναι επιπλέον 10-15% για τον επιπλέον χρόνο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Υπολογίζεις μάλλον τον πρώτο χρόνο ολόκληρο. Εγώ λέω ότι 10-15% χάνεις αν πουλήσεις το αυτοκίνητο μετά από πχ 1 μήνα. Στο πρώτο έτος όντως η απώλεια είναι η σημαντικότερη και φτάνει στο 30%.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asimov last edited by

          Ο χρήστης athanasios έγραψε:
          Παράδειγμα(θα αναφερθώ σε μοντέλλο Toyota που διατηρεί υψηλή αξία μεταπώλησης)
          Αvensis 1.6 καινούργιο 2005 19800-22100 ευρώ
          μεταχειρισμένο 2004 14500 με 16100 ευρώ
          Είναι περίπου στο 25%
          μεταχειρισμένο 2003 13250-14700 ευρώ
          Είναι επιπλέον 10-15% για τον επιπλέον χρόνο.

          Σωστα. Μη νομιζεις ομως κι αυτοι εχουνε μια... χρονια εκπτωση 1500 ευρω για το μετρητοις, οποτε η τελική τιμή ειναι μικροτερη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pgp Banned last edited by

            Ο χρήστης athanasios έγραψε:
            Δεν νομίζωmanosk.
            Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%

            Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              athanasios last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Υπολογίζεις μάλλον τον πρώτο χρόνο ολόκληρο. Εγώ λέω ότι 10-15% χάνεις αν πουλήσεις το αυτοκίνητο μετά από πχ 1 μήνα. Στο πρώτο έτος όντως η απώλεια είναι η σημαντικότερη και φτάνει στο 30%.

              Ο.Κ η έκφραση ''με το που βγαίνεις απ' την αντιπροσωπεία'' είναι υπερβολική απλά για να τονιστεί ότι το αυτοκίνητο απαξιώνεται πολύ γρήγορα στην αρχή όσο κι αν δεν μας αρέσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                athanasios last edited by

                Ο χρήστης PGP έγραψε:

                Δεν νομίζωmanosk.
                Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%

                Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?

                Τα 'παμε PGP η δικιά σου περίπτωση είναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pgp Banned last edited by

                  Ο χρήστης athanasios έγραψε:

                  Δεν νομίζωmanosk.
                  Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%

                  Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?

                  Τα 'παμε PGP η δικιά σου περίπτωση είναι

                  OK, Thank you.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tt last edited by

                    Η μεγάλη αρχική πτώση της αξίας μεταπώλησης σε σχέση με την αξία αγοράς, φανερώνει πως χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην αγορά αυτοκινήτων που να καλύπτουν κατά το δυνατόν τις περισσότερες βασικές μας απαιτήσεις. Δε είναι εύκολο να αλλάζουμε τα αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα ... Όταν θα τα έχουμε αξιοποιήσει αρκετά (δε θα έχει πάει η αγορά στράφι), τότε θα μπορούμε να συμβιβαστούμε με μια μικρή αξία μεταπώλησης, που δε μας πολυνοιάζει, αφού θα τους έχουμε πιει το αίμα (δεν εννοώ καταστρέψει).

                    Αγαπητέ Χρηστάρα73 μέχρι να έρθει το S-MAX, να κυκλοφορήσει, να φανούν υπέρ-κατά, να φανεί αξιόπιστο, θα έχεις πολύ καιρό να χαρείς και να αξιοποιήσεις το Mondeo σου και να δικαιολογήσεις τη μικρή αξία μεταπώλησης που τότε θα έχει.

                    Πάντως από τις τιμές μεταχειρισμένων στο autotriti, φαίνεται πως αυτές (όχι σε σχέση με την τιμή αγοράς) μειώνονται με ρυθμό περίπου 9% το έτος (υπολογισμός για Ford, Toyota, VW).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christaras73 last edited by

                      Φίλε tt έχεις δίκιο όσον αφορά τις αλλαγές των αυτοκινήτων. Πουκάμισα δεν είναι. Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ένα corolla 97 το έδωσα μετά από 7 χρόνια 6500ε με 150000χλμ. Η τιμή που το έδωσα ήταν αξιοπρεπεστατη όπως και το αυτοκίνητο το ίδιο. Καλό επίσης είναι και το Mondeo αλλά με τσατίζει και
                      μόνο η σκέψη ότι μέσα σε 16 μήνες η αξία του είναι 2500000εκ. λιγότερο.
                      Και να με συμπαθάει ο φίλος ο athanasios αλλά δεν θα συμφωνήσω καθόλου μαζί του στα ποσοστά και για το κατά πόσο λογικότατα είναι να τα 7000μείον. Τα ποσά τα οποία επιβάλλουν οι έμποροι αυτοκινήτων στην αγορά μόνο λογικά δεν είναι. Μείωση της αξίας σε ποσοστό ετησίως 10-15% είναι λογικό να υπάρχει στην αξία του αυτοκινήητου και οι έμποροι θα προσθέσουν άλλα τόσα για το κέρδος τους. Η πώληση σε ιδιώτες νομίζω πως θα πρέπει να λαμβάνεται υπ'όψιν ως πιο λογική και κοντά στην πραγματικότητα. Και πληροφοριακά το S-MAX έρχεται αρχές Απριλίου στην Ελλάδα ενω σε Γερμανία και κάποιες άλλες χώρες έχουν αρχίσει οι πωλήσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        athanasios last edited by

                        christaras73
                        Πούλησα το Civic μου δύο χρόνων14.000 ευρώ σε ιδιώτη ενώ το είχα αγοράσει 19.000.Δηλαδή 5000 ευρώ απαξίωση σε δύο χρόνια(που είναι και Honda που είχε και άλλα 5 χρόνια εγγύηση).Η τιμή αυτή είναι η ανώτερη που θα μπορούσε να πιάσει.(οι έμποροι δεν έδιναν πάνω από 12500 με 13000)
                        Τα 7000 ευρώ απαξίωσης που τα θεώρησα λογικότατα για ένα αυτοκίνητο 23000 ευρώ τα θεώρησα βάσει της λογικής της αγοράς και όχι βάσει του τί θα θέλαμε.
                        Πάντως και μένα μου άρεσε το S-Max,αν τελικά τ΄αποφασίσεις θα περιμένουμε εντυπώσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kobourk last edited by

                          Ο χρήστης PGP έγραψε:
                          Θεωρώ απαράδεκτη και λανθασμένη την εκπτωτική πολιτική της Ford για μοντέλα που συνεχίζουν να είναι σε παραγωγή.

                          Θα μας τρελάνεις τώρα ρε φίλε;

                          ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...

                          εντάξει δεν προσφέρω τπτ καινούργιο στο τόπικ, αλλά δεν άντεξα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            anastasios last edited by

                            Παντως ειναι καθαρα ψυχολογικο το θεμα γιατι απο παλια η ford εκανε γενναιες εκπτωσεις στα μοντελα της για να πουλησει. Οποτε καποιος σωστα σκεπτομενος και σχετικα ανετος ως προς το ποσο γρηγορα χρειαζεται να αντικαταστησει η να παρει το πρωτο τουτου θα επρεπε να περιμενει και να προβει στην αγορα του την στιγμη εκεινη που θεωρει οτι η τιμη του ειναι σωστη κατα τα δικα του προτυπα.Δεν το παιζω εξυπνος το φυσαω και εγω και δεν κρυωνει διοτι μετα απο μια βδομαδα της αγορας του focus μου εγινα γενναιες εκπτωσεις της ταξης των 2000ε και καποια χρονια δωρεαν service, αρα ειμαι απο τους χαμενους.Ομως θελω να πιστευω πως το παθημα μου εγινε μαθημα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vrax last edited by

                              Ειναι το S-max το πιο φουτουριστικο αυτοκινητο παραγωγης η τα σκηπτρα τα εχουν οι citroen?

                              Για αυτοκινητα μεχρι Ε 60,000 λεμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=48104

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  asimov last edited by

                                  Δεν άλλαξε κατι. Στο Φοκους πχ εδιναν από περσι το καλοκαιρι εκπτωση 2000 ευρώ, μετα εδιναν επιστροφη τελους ταξινομησης (2000 Μ.Ο.), τωρα δινουν 1000 ευρω + προνομιακη χρηματοδοτηση (υπολογισμενη να κερδιζεις άλλο ενα χιλιαρικο). Μαρκετινγκ που δεν επηρεάζει την ουσία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    athanasios last edited by

                                    Aκριβώς,όπως τα λέει ο Asimov.Το Mondeo όταν το πήρα το καλοκαίρι είχε 2800 ευρώ έκπτωση στην αγορά τοις μετρητοις και ήταν και 450 ευρώ φθηνότερο.Το Titanium το αγόρασα 20.500 ενώ τώρα το αγοράζεις 21600 με την έκπτωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 5
                                    • 5 / 5
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    APRILIOS

                                    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr