-
Παράδειγμα(θα αναφερθώ σε μοντέλλο Toyota που διατηρεί υψηλή αξία μεταπώλησης)
Αvensis 1.6 καινούργιο 2005 19800-22100 ευρώ
μεταχειρισμένο 2004 14500 με 16100 ευρώ
Είναι περίπου στο 25%
μεταχειρισμένο 2003 13250-14700 ευρώ
Είναι επιπλέον 10-15% για τον επιπλέον χρόνο. -
Υπολογίζεις μάλλον τον πρώτο χρόνο ολόκληρο. Εγώ λέω ότι 10-15% χάνεις αν πουλήσεις το αυτοκίνητο μετά από πχ 1 μήνα. Στο πρώτο έτος όντως η απώλεια είναι η σημαντικότερη και φτάνει στο 30%.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Παράδειγμα(θα αναφερθώ σε μοντέλλο Toyota που διατηρεί υψηλή αξία μεταπώλησης)
Αvensis 1.6 καινούργιο 2005 19800-22100 ευρώ
μεταχειρισμένο 2004 14500 με 16100 ευρώ
Είναι περίπου στο 25%
μεταχειρισμένο 2003 13250-14700 ευρώ
Είναι επιπλέον 10-15% για τον επιπλέον χρόνο.Σωστα. Μη νομιζεις ομως κι αυτοι εχουνε μια... χρονια εκπτωση 1500 ευρω για το μετρητοις, οποτε η τελική τιμή ειναι μικροτερη...
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Δεν νομίζωmanosk.
Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υπολογίζεις μάλλον τον πρώτο χρόνο ολόκληρο. Εγώ λέω ότι 10-15% χάνεις αν πουλήσεις το αυτοκίνητο μετά από πχ 1 μήνα. Στο πρώτο έτος όντως η απώλεια είναι η σημαντικότερη και φτάνει στο 30%.Ο.Κ η έκφραση ''με το που βγαίνεις απ' την αντιπροσωπεία'' είναι υπερβολική απλά για να τονιστεί ότι το αυτοκίνητο απαξιώνεται πολύ γρήγορα στην αρχή όσο κι αν δεν μας αρέσει.
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Δεν νομίζωmanosk.
Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?
Τα 'παμε PGP η δικιά σου περίπτωση είναι
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Δεν νομίζωmanosk.
Το μεγάλο ποσοστό απαξίωσης είναι στην αρχή 25-30% και μετά υπολογίζεις κάθε χρόνο 10-15%Αν όμως στο μεταξύ η αντιπροσωπεία μειώσει την τιμή κατά 20% τότε χάνεις 45% στον ένα χρόνο. Είναι φυσιολογικό?
Τα 'παμε PGP η δικιά σου περίπτωση είναι
OK, Thank you.
-
Η μεγάλη αρχική πτώση της αξίας μεταπώλησης σε σχέση με την αξία αγοράς, φανερώνει πως χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην αγορά αυτοκινήτων που να καλύπτουν κατά το δυνατόν τις περισσότερες βασικές μας απαιτήσεις. Δε είναι εύκολο να αλλάζουμε τα αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα ... Όταν θα τα έχουμε αξιοποιήσει αρκετά (δε θα έχει πάει η αγορά στράφι), τότε θα μπορούμε να συμβιβαστούμε με μια μικρή αξία μεταπώλησης, που δε μας πολυνοιάζει, αφού θα τους έχουμε πιει το αίμα (δεν εννοώ καταστρέψει).
Αγαπητέ Χρηστάρα73 μέχρι να έρθει το S-MAX, να κυκλοφορήσει, να φανούν υπέρ-κατά, να φανεί αξιόπιστο, θα έχεις πολύ καιρό να χαρείς και να αξιοποιήσεις το Mondeo σου και να δικαιολογήσεις τη μικρή αξία μεταπώλησης που τότε θα έχει.
Πάντως από τις τιμές μεταχειρισμένων στο autotriti, φαίνεται πως αυτές (όχι σε σχέση με την τιμή αγοράς) μειώνονται με ρυθμό περίπου 9% το έτος (υπολογισμός για Ford, Toyota, VW).
-
Φίλε tt έχεις δίκιο όσον αφορά τις αλλαγές των αυτοκινήτων. Πουκάμισα δεν είναι. Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ένα corolla 97 το έδωσα μετά από 7 χρόνια 6500ε με 150000χλμ. Η τιμή που το έδωσα ήταν αξιοπρεπεστατη όπως και το αυτοκίνητο το ίδιο. Καλό επίσης είναι και το Mondeo αλλά με τσατίζει και
μόνο η σκέψη ότι μέσα σε 16 μήνες η αξία του είναι 2500000εκ. λιγότερο.
Και να με συμπαθάει ο φίλος ο athanasios αλλά δεν θα συμφωνήσω καθόλου μαζί του στα ποσοστά και για το κατά πόσο λογικότατα είναι να τα 7000μείον. Τα ποσά τα οποία επιβάλλουν οι έμποροι αυτοκινήτων στην αγορά μόνο λογικά δεν είναι. Μείωση της αξίας σε ποσοστό ετησίως 10-15% είναι λογικό να υπάρχει στην αξία του αυτοκινήητου και οι έμποροι θα προσθέσουν άλλα τόσα για το κέρδος τους. Η πώληση σε ιδιώτες νομίζω πως θα πρέπει να λαμβάνεται υπ'όψιν ως πιο λογική και κοντά στην πραγματικότητα. Και πληροφοριακά το S-MAX έρχεται αρχές Απριλίου στην Ελλάδα ενω σε Γερμανία και κάποιες άλλες χώρες έχουν αρχίσει οι πωλήσεις -
christaras73
Πούλησα το Civic μου δύο χρόνων14.000 ευρώ σε ιδιώτη ενώ το είχα αγοράσει 19.000.Δηλαδή 5000 ευρώ απαξίωση σε δύο χρόνια(που είναι και Honda που είχε και άλλα 5 χρόνια εγγύηση).Η τιμή αυτή είναι η ανώτερη που θα μπορούσε να πιάσει.(οι έμποροι δεν έδιναν πάνω από 12500 με 13000)
Τα 7000 ευρώ απαξίωσης που τα θεώρησα λογικότατα για ένα αυτοκίνητο 23000 ευρώ τα θεώρησα βάσει της λογικής της αγοράς και όχι βάσει του τί θα θέλαμε.
Πάντως και μένα μου άρεσε το S-Max,αν τελικά τ΄αποφασίσεις θα περιμένουμε εντυπώσεις -
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Θεωρώ απαράδεκτη και λανθασμένη την εκπτωτική πολιτική της Ford για μοντέλα που συνεχίζουν να είναι σε παραγωγή.Θα μας τρελάνεις τώρα ρε φίλε;
ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...
εντάξει δεν προσφέρω τπτ καινούργιο στο τόπικ, αλλά δεν άντεξα...
-
Παντως ειναι καθαρα ψυχολογικο το θεμα γιατι απο παλια η ford εκανε γενναιες εκπτωσεις στα μοντελα της για να πουλησει. Οποτε καποιος σωστα σκεπτομενος και σχετικα ανετος ως προς το ποσο γρηγορα χρειαζεται να αντικαταστησει η να παρει το πρωτο τουτου θα επρεπε να περιμενει και να προβει στην αγορα του την στιγμη εκεινη που θεωρει οτι η τιμη του ειναι σωστη κατα τα δικα του προτυπα.Δεν το παιζω εξυπνος το φυσαω και εγω και δεν κρυωνει διοτι μετα απο μια βδομαδα της αγορας του focus μου εγινα γενναιες εκπτωσεις της ταξης των 2000ε και καποια χρονια δωρεαν service, αρα ειμαι απο τους χαμενους.Ομως θελω να πιστευω πως το παθημα μου εγινε μαθημα
-
Ειναι το S-max το πιο φουτουριστικο αυτοκινητο παραγωγης η τα σκηπτρα τα εχουν οι citroen?
Για αυτοκινητα μεχρι Ε 60,000 λεμε
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=48104
-
Δεν άλλαξε κατι. Στο Φοκους πχ εδιναν από περσι το καλοκαιρι εκπτωση 2000 ευρώ, μετα εδιναν επιστροφη τελους ταξινομησης (2000 Μ.Ο.), τωρα δινουν 1000 ευρω + προνομιακη χρηματοδοτηση (υπολογισμενη να κερδιζεις άλλο ενα χιλιαρικο). Μαρκετινγκ που δεν επηρεάζει την ουσία
-
Aκριβώς,όπως τα λέει ο Asimov.Το Mondeo όταν το πήρα το καλοκαίρι είχε 2800 ευρώ έκπτωση στην αγορά τοις μετρητοις και ήταν και 450 ευρώ φθηνότερο.Το Titanium το αγόρασα 20.500 ενώ τώρα το αγοράζεις 21600 με την έκπτωση.
Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική