Ποια απαξίωση ρε παιδιά;Αυτοκίνητο είναι,δεν είναι μεζονέτα στη μύκονο.
Όπως συμβαίνει με τα ρούχα,τις τηλεοράσεις κλπ ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα,μην τρελαινόμαστε.
Επειδή ο κάθε συμπαθής Μήτσος έχει δεθεί με το κάρο του,του έχει δώσει όνομα και το θεωρεί το έταιρον του ήμισυ(αν λείπει και το πραγματικό,τότε τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα...)δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα κάτσουν να σκεφτούν όπως ο Μήτσος μας.
Όταν υπάρχει στοκ,όταν η εταιρεία βλέπει ότι το προιον δεν πουλάει έναντι του ανταγωνισμού(για Χ λόγους)ΛΟΓΙΚΟ είναι να ''προωθήσει'' κομμάτια με ευνοικούς όρους αγοράς για τον αγοραστή.Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.
Το ίδιο δεν ισχύει και με τον ρουχισμό;Το ίδιο κομμάτι μπορείς να το βρεις σε περίοδο εκπτώσεων ή οικονομικής ύφεσης πολύ φθηνότερα.Επίσης όταν υπάρχει στοκ(απούλητες σωβρακοφανέλες και πρέπει κάποιος να τις πάρει)δεν τις πουλάνε όσο όσο;Γιατί το αυτοκίνητο να αποτελεί εξαίρεση;
Στην Αμερική πας στο σούπερ μάρκετ για να πάρεις κέτσαπ για το μπέργκερ σου και βρίσκεσαι να αγοράζεις αυτοκίνητο,αφού εκεί τα αυτοκίνητα πωλούνται και στα πολυκαταστήματα.
Το ότι ο Ελληνας περιμένει μια ζωή για να πάρει αυτοκίνητο,όταν το παραγγέλνει κάνει γιορτή σπίτι του τραπεζώνοντας συγγενείς και φίλους,δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα του πωλήσουν αυτοκίνητο με την προοπτική ο Μήτσουλας να είναι ευτυχισμένος με την επιλογή του εφ'όρου ζωής. Κάποιο νεώτερο μοντέλο θα βγει,κάποια προσφορά που θα ευνοεί τον επόμενο,έτσι είναι αυτά.Η αγορά μεταβάλλεται,δεν μένει σταθερή.
Σημασία έχει να μας σέβονται μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία μας(περί απαξίωσης)δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το ίδιο το αυτοκίνητο,όσο με εμάς τους ίδιους Με απαξίωσαν έναντι του γείτονα,ο οποίος το πήρε φθηνότερα και τώρα μου το παίζει μάγκας κι εγώ είμαι μ@λ@κ@ς. Ή κάνω λάθος;