-
Ο χρήστης patro έγραψε:
ειναι απλο shit happensκαποιοι φιλοι ειχαν αγορασει σενικ πριν μερικα χρονια 1600 κε 90 αλογα.την επομενη βδομαδα βγηκε το 1600κε 110 αλογα
τωρα αγορασαν σπορτκα το καλοκαιρι 14.500ε . το φθινοπορο πηγε 12500ε
shit happens δε θα κατσει τωρα η εταιρια να σκεφτει την αξια μεταπωλησης
Είναι πραγματικά απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει και θα έλεγα ότι εμπίπτει σε πρακτικές εσωτερικού dumping που κάνουν οι εταιρείες.
Είναι με άλλα λόγια, σαν να λέει η οποιαδήποτε Ford ότι, '..Βρε κορόϊδα, το πουλούσα 10Χ κι άμα πιάσει! Ενώ τώρα που δεν πιάνει, θα σας το πουλήσω 5Χ και πάλι κέρδος θα έχω!' Θα έπρεπε να υπάρχουν mins και max στις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων, τουλάχιστον ανά περιοχές! Δεν μπορείς να έχεις διαφοροποιήσεις της τάξεως π.χ. του 25% από την μια ημέρα στην άλλη! Είναι φαύλο ακόμα και για τις καπιταλιστικές αγορές! Το χρήμα ή αλλιώς η επένδυση πρέπει να αποσβαίνεται με συγκεκριμένους ρυθμούς για να διατηρούνται οι αγορές. Εκτός και αν οι αγορές είναι τόσο χαωτικές γεωγραφικά (βλ. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής) που δίνονται δυνατότητες για διαφοροποιήσεις! Αλλά και πάλι.....!
-
Τώρα θίγεις γενικότερα το θέμα εκπτώσεις σε όλα τα είδη αλλά και στην παροχή υπηρεσιών.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απόλυτα.
Δηλαδή,όντως μπορεί να υπάρχει υπερκέρδος στην κανονική τιμή άλλά και κέρδος στην τιμή μετά την έκπτωση.
Υπάρχει όμως και η άλλη λογική ιδιαίτερα σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.
'Εχω ένα προιόν στοκαρισμένο που μου δεσμεύει χρήματα και δεν πουλιέται.Προτιμώ να το δώσω ακόμη και στο κόστος προκειμένου να αποδεσμεύσω κεφάλαιο που μου χρειάζεται είτε για να ανταποκριθώ σε λειτουργικά έξοδα είτε για να τα επενδύσω σε νέο εμπόρευμα που πιθανόν να μου είναι πιό κερδοφόρο.
Ή θα προσπαθήσω να αυξήσω το τζίρο μου με πολύ μικρό κέρδος προκειμένου να ωφεληθώ από κεί.
Τώρα περι φαυλότητας στον καπιταλισμό και ιδιαίτερα ελληνικού τύπου,θεωρείς ότι μπορούν να διαχωριστούν; -
Βλακώδης τακτική. Ό,τι κερδίσει τώρα η Ford θα το χάσει όταν φέρει νέο μοντέλο. Ποιος θα το πλησιάσει γνωρίζοντας πως είναι πολύ πιθανό αυτό να κοστίζει 20% λιγότερο σε 1-2 χρόνια;
Τέτοια έχει κάνει και η Mazda με τα RX-8 και 3 καθώς και η Citroen με το C4. -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Τώρα θίγεις γενικότερα το θέμα εκπτώσεις σε όλα τα είδη αλλά και στην παροχή υπηρεσιών.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απόλυτα.
Δηλαδή,όντως μπορεί να υπάρχει υπερκέρδος στην κανονική τιμή άλλά και κέρδος στην τιμή μετά την έκπτωση.
Υπάρχει όμως και η άλλη λογική ιδιαίτερα σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.
'Εχω ένα προιόν στοκαρισμένο που μου δεσμεύει χρήματα και δεν πουλιέται.Προτιμώ να το δώσω ακόμη και στο κόστος προκειμένου να αποδεσμεύσω κεφάλαιο που μου χρειάζεται είτε για να ανταποκριθώ σε λειτουργικά έξοδα είτε για να τα επενδύσω σε νέο εμπόρευμα που πιθανόν να μου είναι πιό κερδοφόρο.
Ή θα προσπαθήσω να αυξήσω το τζίρο μου με πολύ μικρό κέρδος προκειμένου να ωφεληθώ από κεί.
Τώρα περι φαυλότητας στον καπιταλισμό και ιδιαίτερα ελληνικού τύπου,θεωρείς ότι μπορούν να διαχωριστούν;Πρέπει όμως να λάβουμε υπ'όψιν ότι δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και ότι το Maverick θεωρείται επιτυχημένο με καλές κριτικές και πουλάει. Αν η Ford από λάθος προγραμματισμό στοκάρισε αυτοκίνητα δεν φταίνε οι πελάτες της.
-
Μα τι συζητατε μερικοι εδω;Να υποχρεωσουμε τις εταιρείες να πουλάνε με μεγαλο περιθώριο κέρδους για να μην χασετε εσεις 3-5 χιλιάρικα; Ούτε ο Παπαδόπουλος δεν θα τολμούσε να σκεφτει τετοιους νομους
Αν τρεχετε να παρετε το 'καινούριο' που η μονη του διαφορα απο το παλιο μοντελο ειναι οι 2 παραπανω αεροσακοι,δεν σας φταίει ΚΑΝΕΙΣ. -
Δεν πάει έτσι. Μεταξύ επιχείρησης-πελάτη πρέπει να υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη. Πχ η Toyota πουλάει το ίδιο προϊόν με ελάχιστες αποκλίσεις ακόμα και στο τέλος της ζωής των μοντέλων της. Γι' αυτό διατηρούν τα μεταχειρισμένα της υψηλή αξία μεταπώλησης.
Όχι, δεν θα υποχρεωθεί κανείς να πράξει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.
Η εταιρεία Χ θα πουλάει το νέο μοντέλο 20.000 και μετά από 10 μήνες 17.000.
Ο αγοραστής από τη μεριά του θα αγοράσει το νέο μοντέλο άλλης εταιρείας ή θ' αφήσει το μοντέλο που τον ενδιαφέρει στα αζήτητα για 1 χρόνο, κοιτώντας το δικό του συμφέρον. Απλό είναι. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μα τι συζητατε μερικοι εδω;Να υποχρεωσουμε τις εταιρείες να πουλάνε με μεγαλο περιθώριο κέρδους για να μην χασετε εσεις 3-5 χιλιάρικα; Ούτε ο Παπαδόπουλος δεν θα τολμούσε να σκεφτει τετοιους νομους
Αν τρεχετε να παρετε το 'καινούριο' που η μονη του διαφορα απο το παλιο μοντελο ειναι οι 2 παραπανω αεροσακοι,δεν σας φταίει ΚΑΝΕΙΣ.Δηλαδή η Ford πούλαγε τα Maverick υπερτιμημένα και τώρα με τις μείον 7.000 ευρώ έχουν τη σωστή τιμή?
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Πρέπει όμως να λάβουμε υπ'όψιν ότι δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και ότι το Maverick θεωρείται επιτυχημένο με καλές κριτικές και πουλάει. Αν η Ford από λάθος προγραμματισμό στοκάρισε αυτοκίνητα δεν φταίνε οι πελάτες της.
Δεν μιλούσα για την Ford και το Maverick αλλά γενικότερα για τις εκπτώσεις
Δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης ;:o -
Το ίδιο δεν έγινε και με το RX8 ? 4000 ευρώ κάτω από την αρχική τιμή μέσα σε λίγους μήνες . Γενικά πρέπει να έισαι τυχερός και να πάρεις μοντέλο που δεν θα απαξιωθεί !!!!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Το ίδιο δεν έγινε και με το RX8 ? 4000 ευρώ κάτω από την αρχική τιμή μέσα σε λίγους μήνες . Γενικά πρέπει να έισαι τυχερός και να πάρεις μοντέλο που δεν θα απαξιωθεί !!!!To RX-8 αφορούσε συγκεκριμένες εκδόσεις και ΧΡΩΜΑΤΑ, δεν ήταν για όλες τις εκδόσεις η ίδια έκπτωση.
Κάτι επίσης που δεν έχετε λάβει υπόψη είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής -ίσως όχι στην περίπτωση του Maverick- αλλά στη μαζική παραγωγή ΓΕΝΙΚΑ ισχύει, οπότε η μητρική εταιρεία μπορεί να τιμολογήσει πιο χαμηλά και ανάλογα να κάνει την πολιτική της η εισαγωγική
Καλό είναι να γίνονται εκπτώσεις, αλλά όχι με τέτοια διαφήμιση και τόσο έντονα, του στυλ 'ΟΤΙ ΠΑΡΕΙΣ 100', αλλά κάθε εταιρεία κρίνει διαφορετικά
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Πρέπει όμως να λάβουμε υπ'όψιν ότι δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και ότι το Maverick θεωρείται επιτυχημένο με καλές κριτικές και πουλάει. Αν η Ford από λάθος προγραμματισμό στοκάρισε αυτοκίνητα δεν φταίνε οι πελάτες της.
Δεν μιλούσα για την Ford και το Maverick αλλά γενικότερα για τις εκπτώσεις
Δεν είμαστε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης ;:o
Οχι, η Ελληνική οικονομία αναπτύσεται με θετικό ρυθμό (σύμφωνα με το ποσοστό της eurostat).
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To RX-8 αφορούσε συγκεκριμένες εκδόσεις και ΧΡΩΜΑΤΑ, δεν ήταν για όλες τις εκδόσεις η ίδια έκπτωση.
Κάτι επίσης που δεν έχετε λάβει υπόψη είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής -ίσως όχι στην περίπτωση του Maverick- αλλά στη μαζική παραγωγή ΓΕΝΙΚΑ ισχύει, οπότε η μητρική εταιρεία μπορεί να τιμολογήσει πιο χαμηλά και ανάλογα να κάνει την πολιτική της η εισαγωγική
Και επισης δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η μεταπωληση εξαρταται και απο την αξιοπιστια του μοντελου,το RX-8 διαφημιστηκε ως αξιοπιστο αλλα η εμπειρια αλλα εδειξε...
-
Ποια απαξίωση ρε παιδιά;Αυτοκίνητο είναι,δεν είναι μεζονέτα στη μύκονο.
Όπως συμβαίνει με τα ρούχα,τις τηλεοράσεις κλπ ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα,μην τρελαινόμαστε.
Επειδή ο κάθε συμπαθής Μήτσος έχει δεθεί με το κάρο του,του έχει δώσει όνομα και το θεωρεί το έταιρον του ήμισυ(αν λείπει και το πραγματικό,τότε τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα...)δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα κάτσουν να σκεφτούν όπως ο Μήτσος μας.
Όταν υπάρχει στοκ,όταν η εταιρεία βλέπει ότι το προιον δεν πουλάει έναντι του ανταγωνισμού(για Χ λόγους)ΛΟΓΙΚΟ είναι να ''προωθήσει'' κομμάτια με ευνοικούς όρους αγοράς για τον αγοραστή.Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.
Το ίδιο δεν ισχύει και με τον ρουχισμό;Το ίδιο κομμάτι μπορείς να το βρεις σε περίοδο εκπτώσεων ή οικονομικής ύφεσης πολύ φθηνότερα.Επίσης όταν υπάρχει στοκ(απούλητες σωβρακοφανέλες και πρέπει κάποιος να τις πάρει)δεν τις πουλάνε όσο όσο;Γιατί το αυτοκίνητο να αποτελεί εξαίρεση;
Στην Αμερική πας στο σούπερ μάρκετ για να πάρεις κέτσαπ για το μπέργκερ σου και βρίσκεσαι να αγοράζεις αυτοκίνητο,αφού εκεί τα αυτοκίνητα πωλούνται και στα πολυκαταστήματα.
Το ότι ο Ελληνας περιμένει μια ζωή για να πάρει αυτοκίνητο,όταν το παραγγέλνει κάνει γιορτή σπίτι του τραπεζώνοντας συγγενείς και φίλους,δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα του πωλήσουν αυτοκίνητο με την προοπτική ο Μήτσουλας να είναι ευτυχισμένος με την επιλογή του εφ'όρου ζωής. Κάποιο νεώτερο μοντέλο θα βγει,κάποια προσφορά που θα ευνοεί τον επόμενο,έτσι είναι αυτά.Η αγορά μεταβάλλεται,δεν μένει σταθερή.Σημασία έχει να μας σέβονται μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία μας(περί απαξίωσης)δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το ίδιο το αυτοκίνητο,όσο με εμάς τους ίδιους Με απαξίωσαν έναντι του γείτονα,ο οποίος το πήρε φθηνότερα και τώρα μου το παίζει μάγκας κι εγώ είμαι μ@λ@κ@ς. Ή κάνω λάθος;
-
Ποια απαξίωση ρε παιδιά;Αυτοκίνητο είναι,δεν είναι μεζονέτα στη μύκονο.
Όπως συμβαίνει με τα ρούχα,τις τηλεοράσεις κλπ ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα,μην τρελαινόμαστε.
Επειδή ο κάθε συμπαθής Μήτσος έχει δεθεί με το κάρο του,του έχει δώσει όνομα και το θεωρεί το έταιρον του ήμισυ(αν λείπει και το πραγματικό,τότε τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα...)δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα κάτσουν να σκεφτούν όπως ο Μήτσος μας.
Όταν υπάρχει στοκ,όταν η εταιρεία βλέπει ότι το προιον δεν πουλάει έναντι του ανταγωνισμού(για Χ λόγους)ΛΟΓΙΚΟ είναι να ''προωθήσει'' κομμάτια με ευνοικούς όρους αγοράς για τον αγοραστή.Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.
Το ίδιο δεν ισχύει και με τον ρουχισμό;Το ίδιο κομμάτι μπορείς να το βρεις σε περίοδο εκπτώσεων ή οικονομικής ύφεσης πολύ φθηνότερα.Επίσης όταν υπάρχει στοκ(απούλητες σωβρακοφανέλες και πρέπει κάποιος να τις πάρει)δεν τις πουλάνε όσο όσο;Γιατί το αυτοκίνητο να αποτελεί εξαίρεση;
Στην Αμερική πας στο σούπερ μάρκετ για να πάρεις κέτσαπ για το μπέργκερ σου και βρίσκεσαι να αγοράζεις αυτοκίνητο,αφού εκεί τα αυτοκίνητα πωλούνται και στα πολυκαταστήματα.
Το ότι ο Ελληνας περιμένει μια ζωή για να πάρει αυτοκίνητο,όταν το παραγγέλνει κάνει γιορτή σπίτι του τραπεζώνοντας συγγενείς και φίλους,δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα του πωλήσουν αυτοκίνητο με την προοπτική ο Μήτσουλας να είναι ευτυχισμένος με την επιλογή του εφ'όρου ζωής. Κάποιο νεώτερο μοντέλο θα βγει,κάποια προσφορά που θα ευνοεί τον επόμενο,έτσι είναι αυτά.Η αγορά μεταβάλλεται,δεν μένει σταθερή.Σημασία έχει να μας σέβονται μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία μας(περί απαξίωσης)δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το ίδιο το αυτοκίνητο,όσο με εμάς τους ίδιους Με απαξίωσαν έναντι του γείτονα,ο οποίος το πήρε φθηνότερα και τώρα μου το παίζει μάγκας κι εγώ είμαι μ@λ@κ@ς. Ή κάνω λάθος;
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Οχι, η Ελληνική οικονομία αναπτύσεται με θετικό ρυθμό (σύμφωνα με το ποσοστό της eurostat).Το ότι υπάρχουν μακροοικονομικοί δείκτες που κινούνται θετικά δεν σημαίνει ότι και η κοινωνία συμμετέχει σ΄αυτούς.Π.χ. σημαντικό μερίδιο σ΄αυτήν την ανάπτυξη έχουν τα κέρδη των Τραπεζών τα οποία προέρχονται κυρίως απ' την μεγάλη ψαλίδα(σε επίπεδα αισχροκέρδιας) μεταξύ επιτοκίων καταθέσεων και δανεισμού δηλαδή στην ουσία με την μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Ποια απαξίωση ρε παιδιά;Αυτοκίνητο είναι,δεν είναι μεζονέτα στη μύκονο.Όπως συμβαίνει με τα ρούχα,τις τηλεοράσεις κλπ ακριβώς το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα,μην τρελαινόμαστε.
Επειδή ο κάθε συμπαθής Μήτσος έχει δεθεί με το κάρο του,του έχει δώσει όνομα και το θεωρεί το έταιρον του ήμισυ(αν λείπει και το πραγματικό,τότε τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα...)δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα κάτσουν να σκεφτούν όπως ο Μήτσος μας.
Όταν υπάρχει στοκ,όταν η εταιρεία βλέπει ότι το προιον δεν πουλάει έναντι του ανταγωνισμού(για Χ λόγους)ΛΟΓΙΚΟ είναι να ''προωθήσει'' κομμάτια με ευνοικούς όρους αγοράς για τον αγοραστή.Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.
Το ίδιο δεν ισχύει και με τον ρουχισμό;Το ίδιο κομμάτι μπορείς να το βρεις σε περίοδο εκπτώσεων ή οικονομικής ύφεσης πολύ φθηνότερα.Επίσης όταν υπάρχει στοκ(απούλητες σωβρακοφανέλες και πρέπει κάποιος να τις πάρει)δεν τις πουλάνε όσο όσο;Γιατί το αυτοκίνητο να αποτελεί εξαίρεση;
Στην Αμερική πας στο σούπερ μάρκετ για να πάρεις κέτσαπ για το μπέργκερ σου και βρίσκεσαι να αγοράζεις αυτοκίνητο,αφού εκεί τα αυτοκίνητα πωλούνται και στα πολυκαταστήματα.
Το ότι ο Ελληνας περιμένει μια ζωή για να πάρει αυτοκίνητο,όταν το παραγγέλνει κάνει γιορτή σπίτι του τραπεζώνοντας συγγενείς και φίλους,δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες θα του πωλήσουν αυτοκίνητο με την προοπτική ο Μήτσουλας να είναι ευτυχισμένος με την επιλογή του εφ'όρου ζωής. Κάποιο νεώτερο μοντέλο θα βγει,κάποια προσφορά που θα ευνοεί τον επόμενο,έτσι είναι αυτά.Η αγορά μεταβάλλεται,δεν μένει σταθερή.Σημασία έχει να μας σέβονται μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία μας(περί απαξίωσης)δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με το ίδιο το αυτοκίνητο,όσο με εμάς τους ίδιους Με απαξίωσαν έναντι του γείτονα,ο οποίος το πήρε φθηνότερα και τώρα μου το παίζει μάγκας κι εγώ είμαι μ@λ@κ@ς. Ή κάνω λάθος;
Νομίζω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι εκπτώσεις στα ρούχα γίνονται μόνο σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο που την ξέρουν όλοι.
...Το ότι ο Μήτσος αγόρασε το ίδιο μοντέλο πριν από 1 χρόνο 2000Ε+ δεν σημαίνει τίποτα.....
Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?
Τότε όντως αισθάνεται ...
@manosk και η Toyota τις κάνει τις εκπτωσούλες της(Avensis -1500 ευρώ,η τελευταία).Μόνο η VW κρατάει χαρακτήρα σ' αυτόν τον τομέα.(Στους mainstream εισαγωγείς) -
Ο χρήστης PGP έγραψε:
Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?Αυτο σημαινει οτι διάλεξε λαθος μήνα
Οι εταιρειες δεν εργαζονται με γνωμονα το συμφερον του πελατη.
Νομιζω οτι ο GTI το εθεσε παραστατικα και ωραια. -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Οχι, η Ελληνική οικονομία αναπτύσεται με θετικό ρυθμό (σύμφωνα με το ποσοστό της eurostat).
Το ότι υπάρχουν μακροοικονομικοί δείκτες που κινούνται θετικά δεν σημαίνει ότι και η κοινωνία συμμετέχει σ΄αυτούς.Π.χ. σημαντικό μερίδιο σ΄αυτήν την ανάπτυξη έχουν τα κέρδη των Τραπεζών τα οποία προέρχονται κυρίως απ' την μεγάλη ψαλίδα(σε επίπεδα αισχροκέρδιας) μεταξύ επιτοκίων καταθέσεων και δανεισμού δηλαδή στην ουσία με την μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών.
Συμφωνώ μαζί σου, παρότι η Ελληνική κοινωνία βρίσκει τρόπους ευημερίας ανεξάρτητα από τους δείκτες.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οντως, αλλά αν το αγόρασε 7000Ε+ πριν από ένα μήνα?
Αυτο σημαινει οτι διάλεξε λαθος μήνα
Μήπως μπούνε οι τιμές και στο 'πάμε στοίχημα'?!
Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική