Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είστε ευχαριστημένοι με τους οδηγούς των ΚΤΕΛ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Είστε ευχαριστημένοι με τους οδηγούς των ΚΤΕΛ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    26
    56
    713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      boogie last edited by

      ΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ . ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΤΕΛ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΤΣΟΥΞΕΙ ΤΟ ΠΡΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΙ ,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΤΛ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΟ ΚΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΙΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ Μ....... ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο alfista , 'ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΑΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexastrag last edited by

        οι τελευταιες πληροφοριες απο το στομα υψηλοβαθμου της τροχαιας λενε για ευθυνη του οδηγου του λεωφορειου στην προσπαθεια του να προσπερασει προπορευομενη νταλικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          pinatsis-kyriakos last edited by

          ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΜ ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΕΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΟΔΗΓΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟΜ ΑΕΡΑ ΤΟΥ 'ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ',ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ.
          ΣΚΗΝΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΟΥΣ 'ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΔΡΟΜΟΥΣ' ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΠΟΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥΣ (ΤΕΜΠΗ,ΛΑΜΙΑ-ΤΡΑΓΑΝΑ κ.α.).ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΡΗΝΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ;ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ;ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            saxogus2 last edited by

            ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ!

            ΑΠΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ(ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΗ),ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ 'Η ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ.
            ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ ΚΤΕΛ ΑΠΟ ΣΟΥΦΛΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

            ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ,ΠΡΙΝ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kamil last edited by

              χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την απερισκεψία του συγκεκριμένου οδηγού που πήγε πάνω στη γέφυρα να προσπεράσει την νταλίκα και έχασε τον έλενχο με αποτέλεσμα αυτή την τραγωδία, απλά θα ήθελα να τονίσω οτι δουλειά του οδηγού γενικότερα είτε ΚΤΕΛ, είτε Τουριστικού Λεωφορείου είτε Αστικού, είτε Νταλικας κλπ. είναι πολύ δύσκολη και επικύνδυνη, καθώς οι περισσότεροι δουλεύουν σε αντίξοες συνθήκες με λίγες ώρες ύπνο, πίεση απο διάφορους παράγοντες να φτάσουν γρήγορα είτε και γρηγορότερα στον προορισμό τους...
              οπότε για άλλη μια φορά θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα απο τη ρίζα του...το πρωί στη τηλεόραση άκουσα οτι υπάρχει λέει κόντρα μεταξύ των ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης για τη συγκεκριμένη διαδρομή και προσπαθούν να κάνουν όσο το δυνατό πιο σύντομα ώστε να 'διαφημιστουν' και να κερδίσουν περισσότερους πελατες...αν είναι ποτέ δυνατόν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexastrag last edited by

                εγω θα ηθελα να απευθηνω καποιες ερωτησεις προς τους αξιοτιμους κυριους της τροχαιας.......................ρητορικες προφανως γιατι δεν περιμενω να υπαρχει ουτε ενας [μηπως ειμαι λιγο αφοριστικος;;] που να συνδυαζει αγαπη για το αυτοκινητο και την κουλτουρα του γενικοτερα-καποιες γνωσεις χρησης υπολογιστη και να ειναι ταυτοχρονα και τροχονομος.......γιατι αραγε να μην ειναι δυνατος αυτος ο συνδιασμος;;;

                τελος παντων επανερχομαι....κυριοι λοιπον τροχονομοι πειτε μου σας παρακαλω........

                ποτε σταματησατε για ελεγχο ταχογραφου λεωφορειο των ΚΤΕΛ;;;;;;

                ποτε δωσατε κληση για οποιαδηποτε αιτια σε λεωφορειο του ΚΤΕΛ;;;;

                ποτε κανατε αλκοτεστ σε οδηγο οποιουδηποτε δημοσιου μεσου μαζικης μεταφορας ;;;;;;;;

                και κατ'επεκταση ποτε σταματησατε για ελεγχο ή δωσατε κληση για τροχαια παραβαση που ειναι και το αγαπημενο σπορ ολων των οδηγων των δημοσιων μεσων μεταφορας αλλα και πολλων ακομα οδηγων αλλου ειδους οχηματων με πινακιδες κρατικων κλπ κλπ υπηρεσιων [ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ κλπ κλπ] που φαινεται οτι εχουν ενα αορατο πεπλο προστασιας και μια ασυλια πρωτοφανη και απαραδεκτη;;;;;;;;;

                ειστε υποκριτες και θα πρεπει να ντρεπεστε οταν βγαινετε στα καναλια και λετε οτι προσπαθειτε για το καλο των συμπολιτων σας γιατι για το μονο καλο που πασχιζετε ειναι το καλο των ομοιων σας δημοσιων υπαλληλων τους οποιους και φοβαστε και λιγο μηπως εχουν και τιποτα ακρες και βρειτε και κανα μπελα καθως και για την γενικοτερη κρατικη εισπρακτικη πολιτικη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kouk last edited by

                  Ολοι αυτοί που αναφέρεις alex είναι μέλη της κοινωνίας μας,ο γείτονας, ο ξάδελφος,εσυ κι εγω!
                  Δεν έπεσαν απο τον ουρανό!!
                  Γιατι εχεις δει ποτέ τροχαίο να δίνει κλήση σε φορτηγό που κινείται στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα?Η σε κυριούλη / λα που πάει με 60 στην αριστερή?
                  ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ξέρετε τι σημαίνει ΚΤΕΛ; Κοινό Ταμείο Ελληνων Λεωφορειούχων!
                    Ναι, έτσι είναι. Δεν ειναι καμιά ανώνυμη εταιρία για να είναι οργανωμένη.
                    Τα λεωφορεία τα αγοράζει ένας ή περισσότεροι και τα δουλεύουν στις προκαθορισμένες διαδρομές που έχει κάθε νομός. Δεν υπάρχει κεντρική διοίκηση για όλη την Ελλάδα. Κάθε περιοχή έχει και τα δικά του ΚΤΕΛ.

                    Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Οτι τα περισσότερα λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα έπρεπε να αποσυρθούν εδώ και χρόνια. Ομως δεν το κάνουν με τη φθηνή δικαιολογια ότι κοστίζουν πολύ και δεν μπορούν να τα αγοράσουν! Αυτό που κάνανε παλιότερα και ίσως να το κάνουν ακόμα είναι να παίρνουν παλιά λεωφορεία και να τα μετασκευάζουν ώστε να δείχνουν τουλάχιστο εμφανισιακά καινούργια. Ομως το σασί και η μηχανή είναι απαράδεκτα.

                    Κατά τη γνώμη μου το ΚΤΕΛ πρέπει να αναδιοργανωθεί ριζικά και να γίνει μία μεγάλη εταιρεία για όλη την ελλάδα. Μάλιστα όχι μόνο μία αλλά περισσότερες αλλά για όλη την Ελλάδα πάλι ή τουλάχιστο για κάθε διαμέρισμα της Ελλάδας για να υπάρχει ανταγωνισμός και να μπορεί ο πελάτης-επιβάτης να έχει τη δυνατότητα επιλογής και να υπάρχουν χαμηλότερες τιμές και ασφαλέστερα και πιο σύγχρονα λεωφορεία. Αν δεν σπάσει το μονωπόλιο του ΚΤΕΛ τέτοια ατυχήματα θα γίνονται συνεχώς και το ΚΤΕΛ δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να παραδεχτεί ότι τα λεωφορεία του είναι για απόσυρση αντί να περνάνε από τεχνικό έλεγχο.

                    Αυτό που έχει καταφέρει σίγουρα το ΚΤΕΛ είναι να αυξήσει τη ζήτηση στην αγορά ΙΧ αυτοκινήτων! Πόσοι αγανακτησμένοι επιβάτες έχουν υποφέρει από τις απαράδεκτες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ, τους θρασύτατους υπαλλήλους του και οδηγούς των λεωφορείων που δεν σέβονται τους επιβάτες, έχουν απελπιστικά παλιά λεωφορεία, καθυστερούν σκόπιμα για να κάνουν στάσεις στα διάφορα travel stop για να πάρουν τη μίζα τους από το κατάστημα και οδηγούν επικίνδυνα στο δρόμο;

                    Όπως είπε κι ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσ/νίκης (αν θυμάμαι καλά) ότι το λεωφορείο ήταν παλιό άλλα όχι πολύ παλιό, που σημαίνει ότι έχει ΚΑΙ παλιότερα

                    Πόσα ατυχήματα πρέπει να γίνουν αγαπητοί αρμόδιοι των διαφόρων ΚΤΕΛ για να καταλάβετε ότι πρέπει να αλλάξει ριζικά η πολιτική των ΚΤΕΛ; Πότε θα καταλάβετε ότι μπήκαμε στον 21ο αιώνα; Πόσες ανθρώπινες ζωές πρέπει να χαθούν επειδή έχετε σκουριασμένα μυαλά και τη δύναμη του μονωπολίου για να κάνετε ό,τι θέλετε εσείς;

                    ΚΤΕΛ=Κέντρο ΤΕλειωμένων Λεωφορείων
                    ΚΤΕΛ=Κέντρο Τραμπούκων Ελλάδος
                    ΚΤΕΛ=Κέντρο Τρελών Ελλήνων Λεωφορειούχων

                    Θέλετε κι άλλες μεταφράσεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      logikos last edited by

                      Για να μην μακρηγορώ, αναφέρω συνοπτικά τα εξής: Δεν πραγματοποιώ πολλές διαδρομές με λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα λεωφορεία για να διανύσω μεγάλες αποστάσεις και δύσκολες -λίγο ως πολύ- διαδρομές. Σε καμιά περίπτωση δεν ένιωσα ανασφαλής και αν χρειαστεί θα ξαναταξιδέψω με λεωφορεία του ΚΤΕΛ (τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσω δικό μου αμάξι ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                        Ολοι αυτοί που αναφέρεις alex είναι μέλη της κοινωνίας μας,ο γείτονας, ο ξάδελφος,εσυ κι εγω!
                        Δεν έπεσαν απο τον ουρανό!!
                        Γιατι εχεις δει ποτέ τροχαίο να δίνει κλήση σε φορτηγό που κινείται στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα?Η σε κυριούλη / λα που πάει με 60 στην αριστερή?
                        ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!!!

                        ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ''ΜΑΣ'' ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bmw last edited by

                          Σύνφωνα με την νοοτροπία της αστυνομίας -κοινωνίας - όταν στην εθνική το όριο είναι 120 και εσυ πηγαίνεις στην αριστερη με 60 είσαι λογικός οδηγός και όχι ΦΟΝΙΑΣ. Αντίθετα άν πηγαίνεις με 140 είσαι ΑΛΗΤΗΣ και ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ για τους συνανθρώπους σου.
                          Αντί να προσέχουν την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στο δρόμο με τη συνεχή κυκλοφορία των περιπολικών στην εθνική και να σταματούν όλους τους πραγματικά επικίνδυνους παίζουν κρυφτό μέσα στους θάμνους με τα rantar για να σε γράψουν για τα 10km-15Km παραπάνω χιλιόμετρα που πηγαίνεις!!!! Κάποτε με έγραψαν για 12km παραπάνω στην Αθηνών -Πατρών( ήμουν και φαντάρος). Βέβαια πρώτα με ρώτησαν απο που είμαι. Όταν τους είπα ότι είμαι Αθηναίος, συνέχισαν κανονικά τη δουλειά τους. Αυτό βέβαια είναι ένα άλλο θέμα για συζητηση.
                          Μερικοί θα πούν ότι κυκλοφορούν περιπολικά στην εθνική. Σύνφωνοι, αλλά όχι για τη δουλεια που πρέπει.Πιάνουν τη δεξιά με σαράντα χιλιόμετρα και ο πρώτος που θα ψαρώσει δημιουργεί πίσω απο αυτούς ουρά. Τόσο δύσκολο είναι να του κάνουν σήμα να προσπεράσει? Για να μη σας πω ότι είναι και επικίνδυνο. Απλώς το γλεντάνε ότι ψαρώνουν το κόσμο.
                          Τόσο καλή παιδεία έχουν. Είχα μια ελπίδα ότι η νέα φουρνιά αστυνομικών θα ήταν κάπως καλίτερα. Αλλα δυστυχώς.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            speedaddict last edited by

                            Sirgus δεν κοιμηθηκα ποτε σε ΚΤΕΛ γιατι τα παντα μπορει να συμβουν σε ενα ταξιδι οποτε καλυτερα να εισαι ξυπνιος παρα να σε βρει κοιμισμενο.Βεβαια στο τρενο θα κοιμομουν πιο ανετα αλλα ποτε δεν θα ξεχασω οταν μια φορα ο καρβουνιαρης εμεινε πανω στη γεφυρα του Μπραλου επι 2 ωρες ακινητοποιημενος λογω βλαβης!Και απο κατω το χαος.
                            Αρα ολα τα μεσα μεταφορας εχουν εναν βαθμο επικινδυνοτητας.Συνεπως η επιλογη ειναι προσωπικη.Και τα αεροπλανα πεφτουν αλλα συνεχιζουμε να τα χρησιμοποιουμε.Αρα ολα ειναι σχετικα.
                            Επισης δεν ψηφισα διοτι οι θεσεις σου δεν με καλυπτουν.Γενικα ειμαι ικανοποιημενος αλλα θα προτιμουσα να γινονται αυστηροτεροι ελεγχοι σε οδηγους κ λεωφορεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
                              Sirgus δεν κοιμηθηκα ποτε σε ΚΤΕΛ γιατι τα παντα μπορει να συμβουν σε ενα ταξιδι οποτε καλυτερα να εισαι ξυπνιος παρα να σε βρει κοιμισμενο.Βεβαια στο τρενο θα κοιμομουν πιο ανετα αλλα ποτε δεν θα ξεχασω οταν μια φορα ο καρβουνιαρης εμεινε πανω στη γεφυρα του Μπραλου επι 2 ωρες ακινητοποιημενος λογω βλαβης!Και απο κατω το χαος.
                              Αρα ολα τα μεσα μεταφορας εχουν εναν βαθμο επικινδυνοτητας.Συνεπως η επιλογη ειναι προσωπικη.Και τα αεροπλανα πεφτουν αλλα συνεχιζουμε να τα χρησιμοποιουμε.Αρα ολα ειναι σχετικα.
                              Επισης δεν ψηφισα διοτι οι θεσεις σου δεν με καλυπτουν.Γενικα ειμαι ικανοποιημενος αλλα θα προτιμουσα να γινονται αυστηροτεροι ελεγχοι σε οδηγους κ λεωφορεια.

                              Εντάξει δεν νομίζω ότι γίνεται συχνά κάτι στον ΟΣΕ για να ανησυχούμε πάντως...
                              Όπως είπα οι 2 θέσεις που έβαλα ΚΑΚΩΣ είναι 2 και μπορούμε να τις αλλάξουμε (αν και τώρα θα είναι λάθος γιατί έχουμε ψηφίσει πολλοί!)

                              Όμως γιαυτό γράφουμε και σχόλια εκτός της ψήφου για να πούμε με ακρίβεια τι εννοούμε...

                              Αλλά και για τα άλλα μεταφορικά μέσα κάποιος μπορεί να απαντήσει εγώ νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια στο Αθήνα-Λάρισα με το ΚΤΕΛ παρά με το αεροπλάνο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                                Αλλά και για τα άλλα μεταφορικά μέσα κάποιος μπορεί να απαντήσει εγώ νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια στο Αθήνα-Λάρισα με το ΚΤΕΛ παρά με το αεροπλάνο...

                                Υπάρχει αεροπορική συγκοινωνία Αθήνα-Λάρισα; Πότε έγινε αυτό και δεν το ξέρω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος που να είναι ικανοποιημένος με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν τα ΚΤΕΛ. Εάν υπάρχει τότε ή θα έτυχε (πράγμα απίθανο) ή δεν θα ταξιδεύει συχνά με το ΚΤΕΛ (πράγμα πολύ δύσκολο αν όχι απίθανο να μην έχει δει εστω και κάτι που να τον δυσαρέστησε).

                                  Οταν ήμουν φοιτητής ταξίδευα συχνά από Τρίκαλα Θεσ/νίκη και Τρίκαλα Αθήνα και από τότε μέχρι σήμερα (από το 1986) παρόλο που έχουν αλλάξει αρκετά λεωφορεία και αρκετά πράγματα προς το καλύτερο ακόμα δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με τα ΚΤΕΛ.

                                  Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς: Παραθετω ορισμένες από τις εντυπώσεις μου από τα ΚΤΕΛ.

                                  Παλιότερα και ακόμα και σήμερα σε ορισμένες γραμμές πολυσύχναστες (και καθόλου άγονες), οι οδηγοί κάνανε τα λεωφορεία τσίρκο με τις εικόνες και τις φούντες πάνω από το παρμπριζ. Με τη φλοκάτη πάνω στο κάθισμα του οδηγού, με την παραδοσιακή ελληνική μουσική (από τις χειρότερες που υπάρχουν) να παίζει στο τέρμα, με τα πλαστικά καθίσματα που το καλοκαίρι κολλάς πάνω τους (μέχρι που τους υποχρέωσαν να βάλουν κλιματισμό στα λεωφορεία τους!). Με τις υπερβολικές και σκόπιμες καθυστερήσεις από τις υποχρεωτικές 20λεπτες στάσεις σε καθορισμένα αισχρά travel stop για να πάρουν τη μίζα τους οι οδηγοί από τον μαγαζάτορα. Με την επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά τους, τα επικίνδυνα προσπεράσματα, την υπερβολική ταχύτητα τη νύχτα και σε σημεία που δεν τους παίρνει. Την απαράδεκτη αντιμετώπιση των επιβατών από τους οδηγούς και τους εκδότες εισητηρίων (σα να σου κάνουν χάρη που σε αφήνουν και ταξιδεύεις μαζί τους ). Την επιβίβαση του ελεγκτή εισητηρίων στα μέσα της διαδρομής κι όχι κατά την είσοδο των επιβατών στο λεωφορείο. Οι βλάβες σε διαδρομές πολυσύχναστες (Αθήνα, Θεσ/νίκη) που αναγκάζονταν οι οδηγοί και οι επιβάτες να περιμένουν το επόμενο δρομολόγιο για να τους πάρει να πάνε στον προορισμό τους (για ποιον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ μιλάμε; )

                                  Και η λίστα είναι ατελείωτη. Βιβλίο θα μπορούσα να γράψω με όλα όσα έχω ζήσει στα ταξίδια μου με τα ΚΤΕΛ και με όλα αυτά που έχω ακούσει από άλλους επιβάτες. Είναι πραγματικά θαύμα που δεν μου έτυχε κανένα ατύχημα όλα αυτά τα χρόνια (Τη μητέρα μου της έτυχε ένα μικρό ατύχημα)

                                  Δυστυχώς δεν υπάρχει σωτηρία από τη μάστιγα του ΚΤΕΛ. Μόνο με ριζική αλλαγή μπορει να γίνει κάτι. Ο συναιτερικός τρόπος λειτουργίας τους ανήκει σε εποχές που έχουν αλλάξει ανεπιστρεπτεί! Αλλά τα σκουριασμένα μυαλά που διοικούν τα διάφορα ΚΤΕΛ δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους ριζικές αντιμετωπίσεις.

                                  Και το κυριώτερο. Σε 1,5 χρόνο έχουμε και Ολυμπιάδα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:

                                    Αλλά και για τα άλλα μεταφορικά μέσα κάποιος μπορεί να απαντήσει εγώ νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια στο Αθήνα-Λάρισα με το ΚΤΕΛ παρά με το αεροπλάνο...

                                    Υπάρχει αεροπορική συγκοινωνία Αθήνα-Λάρισα; Πότε έγινε αυτό και δεν το ξέρω;

                                    Ένα παράδειγμα βρήκα να πω και εγώ και κοίτα τι βρήκα!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Προσωπικά δεν έχω 'σοβαρή' άποψη για τα ΚΤΕΛ, επειδή έχω ταξιδέψει το πολύ 10 φορές με αυτά (με μέτριες εντυπώσεις, ποτέ δεν αισθάνθηκα να κινδυνεύω, αλλά πάντα αισθάνθηκα στα όρια της μιζέριας).

                                      Ωστόσο είναι ενδεικτικό του ρόλου που παίζουν τα ΚΤΕΛ και του τρόπου λειτουργίας και 'σκέψης' τους το γεγονός που είχε συμβεί πριν καμιά 10αριά χρόνια με το Λουτράκι: όπου ο ΟΣΕ ανακοίνωσε πως θα βγάλει προαστιακό τρένο που θα πήγαινε Αθήνα-Λουτράκι σε 50 λεπτά με εισιτήριο το μισό των ΚΤΕΛ και ξεσηκώθηκαν τα ΚΤΕΛ και μετά από διαμαρτυρίες, απεργίες, πορείες, καταλήψεις (αν θυμάμαι είχαν κλείσει και τον ισθμό ) και, εννοείται, πολιτικά μέσα , κατάφεραν να κάνει ο ΟΣΕ το εισιτήριο ίσο με του ΚΤΕΛ (ή και μεγαλύτερο, δεν θυμάμαι).

                                      Ετσι φαίνεται αντιλαμβάνονται οι ΚΤΕΛ-άδες τον ανταγωνισμό (τι μου θυμίζει αυτό, να δεις, α, ναι, τα ταξί! )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Άμα καθήσουμε και περιγράψουμε ο κάθε ένας από εμάς που έχει ταξιδέψει με το ΚΤΕΛ λίγες ή περισσότερες φορές στη ζωή του κάνουμε Portal!

                                        Πάντως το γεγονός ότι κανείς ΚΤΕΛατζής μέχρι στιγμής ΔΕΝ έχει απαντήσει σε αυτό το forum για αυτά που τους σέρνουμε δείχνει το επίπεδό τους.

                                        Υπενθυμίζω μόνο τις απαντήσεις που έδινε ένας ταρίφας σε ένα άλλο thread στο forum που ήταν πολύ πολιτισμένες.

                                        Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
                                          Άμα καθήσουμε και περιγράψουμε ο κάθε ένας από εμάς που έχει ταξιδέψει με το ΚΤΕΛ λίγες ή περισσότερες φορές στη ζωή του κάνουμε Portal!

                                          Πάντως το γεγονός ότι κανείς ΚΤΕΛατζής μέχρι στιγμής ΔΕΝ έχει απαντήσει σε αυτό το forum για αυτά που τους σέρνουμε δείχνει το επίπεδό τους.

                                          Υπενθυμίζω μόνο τις απαντήσεις που έδινε ένας ταρίφας σε ένα άλλο thread στο forum που ήταν πολύ πολιτισμένες.

                                          Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

                                          ελα τωρα ας μην εχουμε και την απαιτηση ντε και καλα να εχουμε και μελη στο φορουμ απο καθε επαγγελματικη ταξη ............αυτο μονο κατα τυχη μπορει να συμβει και το οτι δεν απαντησαν δεν δειχνει το επιπεδο τους απλα την πιο πιθανη μη συμμετοχη τους στο φορουμ αυτο.

                                          δεν ειναι αλλωστε και υποχρεωτικο οποιος ''εμπλεκεται'' με την αυτοκινηση να ειναι απαραιτητα μελος στο φορουμ αυτο ή και οποιοδηποτε αλλο ωστε να εκφραζει τις αποψεις του ή να απολογειται οποτε του ζητηθει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Να θυμίσω μερικά ονόματα οδηγών ΚΤΕΛ που για τους
                                            χρήστες του ΚΤΕΛ Τρικάλων θα έφερναν ανατριχίλες..

                                            1. ΒΑΡΝΑΒΑΣ (Αυτό το εργαλείο κάνει 4 ωρς από το παλαιό
                                              Δομοκό με απίστευτες καταστάσεις)

                                            2. ΜΑΧΑΜΟΥΧΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2 και 45 όταν οι
                                              υπόλοιποι έκαναν 3 και 10 με 15λεπτη στάση για καθέ έναντι
                                              10λεπτης)

                                            Ο πρώτος τη γλύτωσε ο δεύτερος μετά απο ατύχημα στο
                                            Δρόμο της Καστανιας δεν ξαναοδήγησε.

                                            Τέλως πάντων...

                                            α. Αν τα ΚΤΕΛ κινούνται με 100 εγώ είμαι ο Δεινοσαύρος. Πως
                                            είναι δυνατόν αν μην έχουν πάρει είδηση οι υπεύθυνοι ότι μία
                                            διαδρομή 500 km δεν την διανύεις σε 5 ώρες με 100km/h με
                                            2 στάσεις. Δηλαδή δεν κόβεις πουθενά?? ούτε εκεί που τα ΙΧ
                                            πάνε με 70 ή 80 αλλιώς βγαίνουν από το δρόμο???

                                            β. Γιατι δεν υπάρχουν ζώνες ασφαλείας στα οχήματα αυτά...???
                                            Γιατί αν εγώ δε φορώ ζώνη μου κόβει πρόστιμο το όργανο αλλά
                                            τους επιβάτες των ΚΤΕΛ τους αφήνουμε να τριγυρίζουν μέσα στο
                                            Λεωφορείο...

                                            γ. Γιατί ενώ η Κοινοτική Οδηγία (εδώ και 5 χρόνια δηλάδη έδώ και
                                            3 τουλάχιστον νόμος του Ελληνικού Κράτους) δεν επιτρέπει να
                                            κινούνται Λεωφορεία άνω των 15 ετών αλλά στην Ελλάδα ο μέσος
                                            όρος είναι 20....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr