Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 2 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    229
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:

      Πιστεύεις ότι είναι καλύτερο από το Σκόντα RS? Eγώ πάντως,όχι!

      Ιατρέ μου είσαι λάθος εδώ
      Ξέρω σε έχει επηρεάσει το συνάφι σου που όνειρο τους είναι ένα Astra από τα λεφτά του αγροτικού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cap-dim last edited by

        κ γ'αυτο Με το χέρι στην καρδιά προτιμάει το Λεον γιατί είναι ποιο σπορ με πλαίσιο κ αναρτήσεις για 'να πας αέρα'.

        Μπορεί να μου πει κάποιος τη σημαίνει σπορ αίσθηση «για να πας αέρα»?

        Η σπορ αίσθηση πίσω απο ένα τιμόνι αυτ/του είναι κάτι το υποκειμενικό που δεν προσδιορίζεται με μέγεθος οι μονάδες μετρήσεις γενικά κ απλά το αισθάνεσαι, η είναι κάτι που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια /μεγέθη / μετρήσεις (πχ χρονομέτρηση σε μια πίστα, καλύτερος χρόνος που σημαίνει καλύτερο στήσιμο, καλύτερο πλαίσιο, καλύτερα φρένα, καλύτερο μοτέρ, καλύτερος επιλογέας άρα καλύτεροι χρόνοι άρα ποιο σπορ άρα και σπορ αίσθηση ) η σε κάτι άλλο που δεν μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό κ δεν ξέρω ?

        Ας μου λύσει κάποιος την απορία κ το μπέρδεμα που έχω μέσα στο μυαλό μου !!!

        Επίσης ας μου πει κάποιος πως γίνεται το Golf gti να είναι τόσο κοντά με το Octavia 5 rs σε χρόνους, και το Leon tfsi τόσο μακριά κ από τα δυο στην πίστα των Μεγάρων

        Αλλά, το Golf gti να ειναι το απόλυτο σπορ κ το ποιο ολοκληρωμένο GTI απο τα της νέας γενιάς μοντέλα με πλαίσιο-φρενα-επιλογεα-τιμονη-μοτερ κορυφή το Octavia 5 rs που είναι κατά τα λεγόμενα του αρθρογράφου με αναρτήσεις βούτυρο, επιλογέα μέτριο κλπ κλπ που δεν θυμάμαι τώρα κ να κάνουν ίδιους χρόνους στα Μέγαρα !!!!

        Το Leon να έχει αυτή τη ριμαδα τη σπορ αίσθηση «για να πας αέρα» όπως γράφει κ ο αρθρογράφος που δεν την έχει το Octavia 5 rs αλλά να είναι τόσο πίσω σε χρόνους !!!!

        Και το Golf gti να είναι σπορ κ πας αέρα αλλά κάνει ίδιο χρόνο στα Μέγαρα με το Octavia 5 rs που δεν είναι σπορ κ δεν πάει αέρα σε σχέση με το Leon tfsi που ειναι ποιο σπορ με πλαισιο κ αναρτησεις για 'να πας αερα'.

        Σας μπερδεψα λιγο εεεεεε ?????

        Εγώ να δείτε πόσο μπερδεμένος είμαι με αυτά που διάβασα ????

        Για ref,

        απο 4τροχους τευχος 412 Ιαν.2005 πίστα Μεγάρων

        Golf GTi 1:15:65 δλ/155,6 χλμ

        απο 4τροχους τευχος 426 Μάρτιος 2006 πίστα Μεγάρων

        octavia5 rs 1,15,9 δλ / 159,8 χλμ

        Leon tfsi 1, 17,00 δλ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsilis last edited by

          Δεν πιστεύω ότι μπορεί να στρίψει Τίμο.... οι αγροτικοί λες να φταίνε?

          Είμαστε off topic,sorry

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            και tsili, αν τα φρενα ητανε χειροτερα σε διαρκεια δεν θα φαινοτανε αυτο στην πιστα?
            αφου συμφωνα με το περιοδικο εχει και καλυτερα ρεπριζ ( ) το leon.
            κι ομως το οκταβια ειναι πιο γρηγορο μεσα στα μεγαρα..

            για ψαξε λιγο να δεις τι αυτοκινητα εχουνε 120-0 τα ιδια με το skoda...

            φαντασματα εγω δεν βλεπω. καθηστε μετρηστε τις διαφημισεις στο ξυπνιο σας και οχι στον υπνο σας, και μετα τα ξαναλεμε.

            περιπτωση εμφυλιου δεν υπαρχει. με τους seatακηδες ειμαστε αδερφοποιημενοι. (ολοι κανουμε λαθη σε αυτη τη ζωη 😛 )

            το θεμα δεν ειναι η seat.
            ειναι το περιοδικο, και ο τροπος που προωθει συγκριτικα ενα υποδεεστερο προιον ως καλυτερο, βαφτιζοντας τη διαδικασια 'υποκειμενικη αποψη'

            και οπως ειπαμε στην αρχη-αρχη, δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανει αυτο.
            και το 'πολλακις εξαπατειν, ουκ εντυπου σοφου' ή καπως ετσι τελος παντων...

            Ας συνεχίσουμε σε φιλικό επίπεδο παίδες,
            δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι.
            Μοderator

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petran last edited by

              Ας συνεχίσουμε σε φιλικό επίπεδο παίδες,
              δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι.
              Μοderator

              εγω σε φιλικο επιπεδο μιλαω, και δεν αποκαλεσα κανεναν ΓΚΑΒΟ. ουτε απαντησα με ασχημο τροπο.

              ομως για του λογου το αληθες (σχετικα με το πορτ μπαγκαζ και τη χρηση του)
              ας βαλει ο moderator εκεινη τη φωτογραφια απο την 5θυρη alfa 147 του,
              οπως ητανε φορτωμενη με μπαγκαζια το καλοκαιρι και τα ξαναλεμε και για τη χρησιμοτητα ή την αχρηστια του πορτ μπαγκαζ και των χωρων....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pavlos23 last edited by

                Και εγώ με τη σειρα μου δε βρίσκω κάτι το μεμπτό στο συγκρτικό. Τα πλεονεκτήματα του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου φαίνονται πιστεύω και δε χρειάζεται να φτάσουμε στο συμπέρασμα για να βγάλουμε και εμείς το δικό μας. Άν ήθελα να αγοράσω την Octavia θα το έκανα χωρίς να με έχει επηρεάσει στο ελάχιστο το (υποκειμενικό) αποτέλεσμα του περιοδικού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  παιδες, το περιοδικο ειπε την αποψη του. Κανεις δεν ειπε οτι εχει το αλαθητο.

                  Τα αυτοκινητα στην πραξη ειναι κοντα σε δυνατοτητες, με το καθενα να εχει ενα δικο του χαρακτηρα, παρολο που μοιραζονται τα ιδια μηχανικα μερη. Αυτο νομιζω οτι ειναι θετικο.

                  Απο εκει και περα ο καθενας με βαση τις δικες του αναγκες και προτεραιοτητες επιλεγει αυτο που του ταιριαζει καλυτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panark last edited by

                    Αυτό που κατάλαβα εγώ προσωπικά διαβάζοντας το άρθρο είναι οτι το Octavia είναι καλύτερο του Leon.

                    Θεωρώ την τελευταία παράγραφο ατυχή, μιας και εκφράζει την προσωπική άποψη του συντάκτη. Αυτό που θέλουμε όμως είναι να έχουμε την αντικειμενική κρίση, και όχι την γνώμη του εκάστοτε που χρεώθηκε το άρθρο.

                    Πολλά άρθρα καταλήγουν στο 'ναι μεν, αλλά...', και τον τελευταίο λόγο έχει ο αδέκαστος και αμερόληπτος κριτής που λέγεται 'καρδιά'. Επειδή λοιπόν η καρδιά του καθενός λέει τα δικά της, ας μείνουμε στα γεγονότα και απο εκεί και πέρα ο καθένας τα προσαρμόζει στις δικές τους ανάγκες και δεδομένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                      ομως για του λογου το αληθες (σχετικα με το πορτ μπαγκαζ και τη χρηση του)
                      ας βαλει ο moderator εκεινη τη φωτογραφια απο την 5θυρη alfa 147 του,
                      οπως ητανε φορτωμενη με μπαγκαζια το καλοκαιρι και τα ξαναλεμε και για τη χρησιμοτητα ή την αχρηστια του πορτ μπαγκαζ και των χωρων....

                      χε, χε εγώ είμαι αυτός!

                      Πέτρο, επιλέγω πάντως (προς το παρόν) να έχω την 147 και να την φορτώνω έτσι 2 φορές τον χρόνο παρά το Οκτάβια. Αν γινόταν συχνότερα, το Οκτάβια θα ήταν σίγουρα στις επιλογές μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran last edited by

                        ε βαλε ομως τη φωτο, σε παρακαλω!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                          απο ποτε το πιο καλο και ευχαριστο οδηγικα ειναι αργοτερο σε πιστα και σε δρομο?

                          Δηλαδή, Πέτρο, το χρονόμετρο θα έπρεπε να είναι και ο βασικός κριτής της οδηγικής απόλαυσης....

                          Τι να πω, εγώ πάντως με φθαρμένα λάστιχα το είχα χαρεί πολύ περισσότερο το προηγούμενο αμάξι μου σε φιδίσιες διαδρομές, κι ας μην κρατούσε μία!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                            ε βαλε ομως τη φωτο, σε παρακαλω!!

                            Με λίγο κόπο το βρήκα....

                            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 844#374844

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              Ο χρήστης panark έγραψε:
                              Αυτό που κατάλαβα εγώ προσωπικά διαβάζοντας το άρθρο είναι οτι το Octavia είναι καλύτερο του Leon.

                              Θεωρώ την τελευταία παράγραφο ατυχή, μιας και εκφράζει την προσωπική άποψη του συντάκτη. Αυτό που θέλουμε όμως είναι να έχουμε την αντικειμενική κρίση, και όχι την γνώμη του εκάστοτε που χρεώθηκε το άρθρο.

                              Πολλά άρθρα καταλήγουν στο 'ναι μεν, αλλά...', και τον τελευταίο λόγο έχει ο αδέκαστος και αμερόληπτος κριτής που λέγεται 'καρδιά'. Επειδή λοιπόν η καρδιά του καθενός λέει τα δικά της, ας μείνουμε στα γεγονότα και απο εκεί και πέρα ο καθένας τα προσαρμόζει στις δικές τους ανάγκες και δεδομένα.

                              απλως το θεμα ειναι οτι τελευταια υπαρχει η μεριδα που θελει να διαβαζει αποψεις και πυρφορα κειμενα με χαντακωματα και τετοια και υπαρχει και η μεριδα που ξερει αν το ταδε αμαξι ηταν ταχυτερο στη πιστα κατα 3 δευτερα απο το δεινα....
                              οπως καταλαβαινετε θα πρεπει να αποφασισει ο καθενας για τον εαυτο του, για το τι θελει και τι ζηταει απο το αυτοκινητο...οι 2 αποψεις δε μπορουν να συμβαδισουν!
                              το περιοδικο δε το πηρα ακομη αν και ειναι ιδιαιτερα διασκεδαστικα τα τεστ απ'οτι καταλαβαινω αυτο το μηνα! απο αυτα που διαβαζω ειναι remake του οκταβια Ι με λεον Ι....το λεον με γενικα πιο σπορτιφ αισθηση και η οκταβια ελαφρως πιο family...
                              διαλεγετε και παιρνετε...ο δημοσιογραφος ειπε την αποψη του και αν εξαιρεσουμε τη γκαφα του στυλ 'οικογενεια δεν εχω' (αν και αυτο ειναι σαφες υπονοουμενο) δε βλεπω να εγινε και τιποτα το φοβερο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                δεν ηθελα να σε βαλω σε κοπο cmarin. thanx a lot
                                παντως ακομα και με τις λουι-βιτον στην καμπουρα, παντα κομψη παραμενει η 147

                                το θεμα ειναι οτι σε ενα οικογενιακο αυτοκινητο απλως ποτε δεν μπορει να εχεις αρκετο χωρο. και το octavia ειναι το καλυτερο της κατηγοριας.

                                το οτι καταφερνει και κινειται το νεο RS οπως το golf gti παραμενοντας και πιο ΑΝΕΤΟ στο δρομο,
                                αυτο μπορει το περιοδικο να το λεει αρνητικο, αλλα πιστευω οτι για τους περισσοτερους ειναι θετικο.
                                εκτος κι αν ολοι οδηγειτε αμαξια με 18αρες που εχουνε ανετη πλευση στους δρομους...

                                και κατι αλλο...
                                σε αυτες τις ιπποδυναμεις και ροπες, σε αυτες τις ταχυτητες δεν τιθεται θεμα 'φθαρμενο λαστιχο=fun'
                                no fun at all θα ελεγα. μπι τσερφουλ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Πετραν, για να σε πειραξω και λιγο...

                                  μην ανησυχεις για τις επιδοσεις του Λεον, ερχονται και τα FR & Cupra....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petran last edited by

                                    το cupra, μαλιστα!
                                    θα ειναι παλι μαλλον ενα προσθιοκινητο s3.
                                    και το fr οταν θα βγει μπορει να ειναι σε επιδοσεις εφαμιλο του rs.
                                    αλλα αυτο εδω του τεστ, δεν ειναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      όλοι σε friendly mode είμαστε πιστεύω εδώ μέσα, αλλά...
                                      θέτεις θέμα και εσύ και ο άλλος που ποσταρεις στην αρχή πως το περιοδικό γλύφει-τα παίρνει από τη σέατ (και από άλλες όπως εννοείς (; ) πιο πάνω). Και μάλιστα χωρίς μεν αλλά! Είσαι σίγουρος...
                                      Το θεωρώ τουλάχιστον αγένεια με μόνες αποδείξεις τις διαφημίσεις και όχι μόνο γιατί όλοι φιλοξενούμαστε από το περιοδικό.
                                      Όπως και να έχει ή εσύ είσαι με παρωπίδες και βλέπεις-μεταφράζεις τα πράγματα όπως θες γιατί σου αρέσουν τα σκόντα (και καλά κάνεις, το συγκεκριμένο αμάξι το θεωρώ πολύ καλό και εγώ,δεν τίθεται τέτοιο θέμα) ή εγώ είμαι γκαβός -βλάκας-και αδυνατώ να καταλάβω τι παίζεται πίσω από την πλάτη μου (που δεν θα είναι και η πρώτη φορά στην καριέρα μου ως άνθρωπος αλλά τέλος πάντων).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ενα περιοδικό ωφειλει να δίνει στον αναγνώστη όσο πιο αντικειμενικά γίνεται την πραγματικότητα.

                                        Στο συγκεκριμένο τεστ δεν βλέπω τίποτα το μεμπτό.

                                        Στο κάτω κάτω λέει πως το Οκτάβια είναι καλύτερο στους συγκεκριμένους τομείς και το Λεόν στους υπόλοιπους (ας είναι και η αίσθηση με υποκειμενικά κρητίρια).

                                        Αν κάποιος δεν διαβάσει το συμπέρασμα έχει ήδη διαμορφώσει μια πολύ καλή (θέλω να πιστευω) εικόνα για το πως είναι πραγματικά το κάθε αυτοκίνητο και μπορεί να επιλέξει όποιο του ταιριάζει.

                                        Στο συμπέρασμα δίνεται η **γνώμη **του περιοδικού7 και αναφέρεται ξεκάθαρα σαν υποκειμενική γνώμη, που είνια το πρόβλημα?

                                        ΥΓ. Εγω το Octavia θα αγόραζα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                          το cupra, μαλιστα!
                                          θα ειναι παλι μαλλον ενα προσθιοκινητο s3.
                                          και το fr οταν θα βγει μπορει να ειναι σε επιδοσεις εφαμιλο του rs.
                                          αλλα αυτο εδω του τεστ, δεν ειναι.

                                          αμα το 'απλο' Λεον των 26Κ ηταν αυτο που λες δε θα ειχαν λογο υπαρξης παααρα πολλα αλλα μοντελα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michelle last edited by

                                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                            το θεμα ειναι οτι σε ενα οικογενιακο αυτοκινητο απλως ποτε δεν μπορει να εχεις αρκετο χωρο. και το octavia ειναι το καλυτερο της κατηγοριας.

                                            E, βεβαια, αν εχεις το μισο πορτ-μπαγκαζ γεματο τουρμπινες, πολλαπλες, και δεν ξερω κι εγω τι αλλα κουβαλας μαζι σου.... λογικό να μην εχεις ποτε αρκετο χωρο!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 2 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr