Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 77
    • 78
    • 5 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2063
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      εχει στα εχτρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Γουσταρω πολυ....να παω να με κοιταξει κανας γιατρος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 0
          007 last edited by

          μακαρι να παιζει με τον διλιτρο του S2000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Θα παιζει λεει με τον υπαρχων κινητήρα του Type-R,προφανως θα υπαρξουν και καποιες βελτιωσεις.
            Παντως το 2007 ισως ειναι η χρονια που θα αλλαξω αυτοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              και έδινε και 7 χρόνια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Αμάν!
                αμάξι για POWER RANGERS

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  borbos last edited by

                  Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:

                  Θα παιζει λεει με τον υπαρχων κινητήρα του Type-R,προφανως θα υπαρξουν και καποιες βελτιωσεις.
                  Παντως το 2007 ισως ειναι η χρονια που θα αλλαξω αυτοκίνητο 😎

                  καπου ειχε παρει τ αυτι μου για το προηγουμενο ταιπ ρ οτι η αντιπροσωπεια με καποιο προγραμμα στο ανεβαζε στην ιπποδυναμη του S2000.

                  αυτο δεν ισχυει,δεν υπηρχε προγραμμα απο την αντιποροσωπεια!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    υπηρχε από όλους τους άλλους?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spartan last edited by

                      Εντάξει παιδιά, μη το κουράζουμε το θέμα....Καλούτσικο είναι το αυτοκίνητο, αλλα με μια μπούκα απο πίσω, προβολάκια ομίχλης, τους βελτιωτικούς οίκους στις πόρτες κι ενα αυτοκόλλητο στην τάπα της βενζίνης, θα γινει κουκλάρα....!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Superhatch with blistering performance

                        When Honda unveils a new sports concept there is always a sense of anticipation and the new Civic Type R is no exception. To please all its fans, Honda engineers have designed a 'superhatch' to deliver blistering performance from the same power output as the previous incarnation (200ps). The aggressive, lower and wider-looking body encases a new 2.0 litre engine and the model, built in Britain, will go on sale in early 2007 priced around £18K. Expect to see more 3 door versions at the London Motor Show in July.
                        Engineering

                        To meet the aims set by the philosophy, a different approach is taken during the design and development of a Type R. Therefore, each car possesses a special set of engineering qualities.
                        Normally aspirated

                        No bolting on of a turbocharger to give silly power figures. All Type R engines are normally-aspirated, which deliver smoother power delivery throughout the rev range, allowing power to be transferred through the chassis more easily, improving traction and acceleration.
                        Torsional rigidity

                        A stiffer chassis improves the handling of the car in terms of balance and adjustability. This makes for a more involving drive.
                        Simple technology

                        No traction control, stability control or four-wheel drive. Or indeed any other driver aids that can distance the driver from the experience. Instead, a Type R is based on clever, but simple engineering solutions rather than electronic gadgetry.
                        What is a Type R?
                        Background

                        The Type R name was introduced by Honda Motorcycles, where the letter R was added to conventional bike names to indicate a performance derivative. For example, the CB – a standard 4-cylinder across-the-frame bike – became the CB-R, a sporting model.
                        The first Type R

                        One of the earliest Type R cars was the Honda NSX-R, a stripped-down, lightweight version of the NSX supercar. This was developed in response to claims the NSX did not have enough power to compete with rival cars from Porsche and Ferrari. The key factor in this argument – and a point proved by the NSX-R – was the importance of the power to weight ratio.

                        The NSX-R epitomised Honda’s approach to creating high performance cars, and every subsequent Type R vehicle has been built to conform to certain principles. Each follows the Type R philosophy.
                        Philosophy

                        The Type R philosophy is not about building the most powerful, or fastest car in the world. It is about creating a car that provides a well-engineered, but exciting driving experience. To offer this, every Type R needs to have certain key characteristics:
                        Racing
                        An exhilarating driving experience similar to that felt when piloting a racing car.
                        Involvement
                        High levels of feedback and involvement in terms of sound, steering response and handling. The driver should feel part of the machine.
                        Not just speed
                        Going fast is part of the Type R experience, but not everything. The Type R should have above average levels of performance in gear change quality, braking, steering and handling.
                        Pure
                        The driving experience should not be diluted or interfered with by driving aids or sound proofing that could detract from the driver’s involvement.
                        Stripped-out
                        A Type R is not equipped with luxuries such as satellite navigation, hands-free telephones or leather upholstery. It should look and feel like a racing car.
                        Type R time-line

                        February 1992: NSX-R introduced. Weight is reduced by 120kg. Recaro seats and MOMO steering wheel fitted. Stiffer suspension adopted. Production limited to 1995 units.

                        September 1995: Honda announces the launch of the DC2 Integra Type-R. The Integra Type-R is powered by the B18C 1.8-litre DOHC VTEC engine, specifically developed for the Integra Type-R, with 200bhp at 8,000rpm. Standard equipment includes a helical LSD, sports suspension, a front lip spoiler, a rear spoiler, alloy wheels, a leather wrapped MOMO steering wheel, Recaro seats, and a titanium shift knob.

                        August 1997: The EK9 Civic Type-R is launched in Japan. It is powered by an exclusively-developed 1.6-litre DOHC VTEC B16B engine that makes 185bhp at 8,200rpm. The lightweight B16B engine features a new valve

                        system allowing higher engine speeds, reduced engine friction, improved breathing, and increased compression ratio. Main features of handling include increased body rigidity, reduced weight, sports suspension, torquesensitive helical LSD, sports-tuned ABS, and Bridgestone Potenza RE010 tyres.

                        Jan 1998: The Accord Type-R goes on sale in the UK, with a tweaked version of the H22A engine on board. In addition, the Accord Type-R boasts a limited-slip-diff, Recaro seats and a stiffer chassis.

                        July 2001: An updated version of the Integra Type-R (DC5) is launched for sale in Japan and USA. The special colour of Championship White celebrates Honda’s first victory in F1. The DC5 Integra Type-R is powered by the K20A 2.0-litre DOHC i-VTEC engine with 220bhp and a new 6-speed manual gearbox. The suspension adopts clever front suspension and reactive-link double wishbone rear suspension. The Integra Type-R is also equipped with Recaro front seats, a leather wrapped MOMO steering wheel, aluminium pedals, aluminium shift knob, exclusive aero parts and Brembo front brakes.

                        October 2001: A Type-R version of the 7th generation Civic is announced. It is built at Honda in the UK Manufacturing in Swindon, Wiltshire. The CTR – as it becomes known by enthusiasts – is powered by a 2.0-litre i-VTEC engine that produces 197bhp. The Civic Type-R goes on to sell over 35,000 units and pick up numerous Hot Hatch of the Year awards.

                        February 2006: An all-new Civic Type R, based on a three-door version of the 2006 Civic is unveiled at Geneva Motor Show.

                        http://www.worldcarfans.com/news.cfm/co ... vic-type-r

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          marwax last edited by

                          To καιούργιο Civic Type-R CONCEPT αρουσιάστηκε πριν απο λίγα λεπτά στην Γενέυη.

                          Όπως ήδη ειπώθεικε θα έχει 200hp από τον γνωστό Κ20 κινητήρα ο οποίος όμως θα έχει βελτιωμένο i-vtec και περισσότερη ροπή. Να θυμίσω οτι το τωρινό μοντέλο έχει διαθέσιμο το 80% της ροπής από τις μόλις 1800 στροφές!

                          Αν περιμένετε traction control έστω που να απενεργοποιήτε πλήρως... θα περιμένετε πολύ! Η Honda επιμένει και καλά κάνει στα καθαρόαιμα και προτιμάει να στήνει τα αυτοκίνητα παρά να τους βάζει δεκανίκια. Έτσι το καινούργιο Type-R δεν θα έχει traction control αλλά κατά 90% θα έχει LSD όπως είχε εξάλλου και το Ιαπωνέζικο Civic Type-R (και Integra) αλλά όχι το Ευρωπαικό.

                          Αποκλειστική photo απο δικό μας άνθρωπο που είναι εκεί. Ο τυπάκος με το χρώματα της F1 Honda είναι ο Jenson Button που το παρουσίασε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            marwax last edited by

                            Μερικές ακόμα απο την παρουσίαση...

                            http://www.redliners.info/data/forum/mainuploadsfolder/MarWax/200622812736_honda_civic_type_r_front.jpg
                            http://www.redliners.info/data/forum/mainuploadsfolder/MarWax/200622812818_honda_civic_type_r_back.jpg
                            http://www.redliners.info/data/forum/mainuploadsfolder/MarWax/2006228122617_honda_civic_type_r_wheels.jpg.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              roulis21 last edited by

                              Aυτη τη κατω αεροτομη τι τι θελουν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                                Aυτη τη κατω αεροτομη τι τι θελουν?

                                Έλα μου ντέ...να 'ταν μόνο αυτή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης MarWax έγραψε:

                                  Αν περιμένετε traction control έστω που να απενεργοποιήτε πλήρως... θα περιμένετε πολύ!

                                  Πολύ ενδιαφέρον για νέο-ΤypeR

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης MarWax έγραψε:
                                    To καιούργιο Civic Type-R CONCEPT αρουσιάστηκε πριν απο λίγα λεπτά στην Γενέυη.

                                    Όπως ήδη ειπώθεικε θα έχει 200hp από τον γνωστό Κ20 κινητήρα ο οποίος όμως θα έχει βελτιωμένο i-vtec και περισσότερη ροπή. Να θυμίσω οτι το τωρινό μοντέλο έχει διαθέσιμο το 80% της ροπής από τις μόλις 1800 στροφές!

                                    Αν περιμένετε traction control έστω που να απενεργοποιήτε πλήρως... θα περιμένετε πολύ! Η Honda επιμένει και καλά κάνει στα καθαρόαιμα και προτιμάει να στήνει τα αυτοκίνητα παρά να τους βάζει δεκανίκια. Έτσι το καινούργιο Type-R δεν θα έχει traction control αλλά κατά 90% θα έχει LSD όπως είχε εξάλλου και το Ιαπωνέζικο Civic Type-R (και Integra) αλλά όχι το Ευρωπαικό.

                                    Αποκλειστική photo απο δικό μας άνθρωπο που είναι εκεί. Ο τυπάκος με το χρώματα της F1 Honda είναι ο Jenson Button που το παρουσίασε.

                                    Μπράβο Χόντα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      λιγο υπερβολικη η εμφανιση του για Ευρωπη, αλλα στην Ιαπωνια σιγουρα θα αρεσει πολυ!

                                      το μονο που μενει ειναι ο εδω αντιπ/πος να αποφασισει να το προσφερει επιτελους σε λογικη τιμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosco last edited by

                                        πιο ομορφο ειναι σε γκρι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          marwax last edited by

                                          Το Type-R που παρουσιάστηκε στην Γενεύη είναι Concept. Ετσι αρκετά σημεία για λόγους παρουσίασης έχουν υπερ-τονιστεί.

                                          π.χ. Οι ζάντες του Concept ειναι 20'άρες. Η ανάρτηση είναι υπερβολικά χαμηλή για αυτοκίνητο παραγωτής, ενώ οι ζάντες φοράνε λάστιχα 245/35!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                            Επίσης οι ζάντες δε θα είναι τόσο μεγάλες (20άρες) και με τόσο φαρδύ ελαστικό (245). Είπαμε, άλλαξε και η Honda αλλά όχι και έτσι

                                            Το έχουμε ήδη τονίσει αυτό.
                                            Τα υπόλοιπα (αεροτομές, σπόϊλερ, μάσκα...) υπολογίζω πως θα μείνουν όμως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 5 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr