-
Όχι οι απαγορεύσεις, αλλά η μη επιβολή των απαγορεύσεων προκαλούν την οπισθοδρόμηση. Ποιος φταίει για το χάλι στο εσωτερικό των ΑΕΙ; Εγώ; Εσύ;
Τα ΑΕΙ είναι αυτοδιοικούμενα νομικά πρόσωπα. Οι καθηγητές τα έχουν μετατρέψει σε μαγαζάκια εξυπηρέτησης συμφερόντων.
Τα ΑΕΙ προστατεύονται από το άσυλο. Κάποιοι φοιτητές λειτουργώντας ως αγέλη επιβάλλουν τις απόψεις τους στους υπόλοιπους που δεν γουστάρουν να δράσουν οργανωμένα και ενδιαφέρονται για τις σπουδές τους. Εγώ είχα χάσει 2 εξεταστικές, η γυναίκα μου 4 εξαιτίας καταλήψεων και απεργιών. Γιατί; Δεν το κατάλαβα! Ερχόμουν με τον καρβουνιάρη από τον Έβρο για να δώσω 2-3 μαθήματα που κουτσοδιάβαζα μεταξύ σκοπιάς και αγγαρείας κι έβρισκα τα αμφιθέατρα κλειστά και 20 καραγκιόζηδες να εμποδίζουν την είσοδο στο κτίριο. Τέλειωνε η κατάληψη και μάθαινα ότι θα πρέπει να ξαναδώσω το Χ μάθημα επειδή έσπασαν το γραφείο του καθηγητή κι έκλεψαν τα γραπτά. Ορισμένοι αριστεριστές συμπεριφέρονται όπως οι νεαροί γκρίζοι λύκοι στα τουρκικά ΑΕΙ, αυτή είναι η πραγματικότητα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι οι απαγορεύσεις, αλλά η μη επιβολή των απαγορεύσεων προκαλούν την οπισθοδρόμηση. Ποιος φταίει για το χάλι στο εσωτερικό των ΑΕΙ; Εγώ; Εσύ;
Τα ΑΕΙ είναι αυτοδιοικούμενα νομικά πρόσωπα. Οι καθηγητές τα έχουν μετατρέψει σε μαγαζάκια εξυπηρέτησης συμφερόντων.
Τα ΑΕΙ προστατεύονται από το άσυλο. Κάποιοι φοιτητές λειτουργώντας ως αγέλη επιβάλλουν τις απόψεις τους στους υπόλοιπους που δεν γουστάρουν να δράσουν οργανωμένα και ενδιαφέρονται για τις σπουδές τους. Εγώ είχα χάσει 2 εξεταστικές, η γυναίκα μου 4 εξαιτίας καταλήψεων και απεργιών. Γιατί; Δεν το κατάλαβα! Ερχόμουν με τον καρβουνιάρη από τον Έβρο για να δώσω 2-3 μαθήματα που κουτσοδιάβαζα μεταξύ σκοπιάς και αγγαρείας κι έβρισκα τα αμφιθέατρα κλειστά και 20 καραγκιόζηδες να εμποδίζουν την είσοδο στο κτίριο. Τέλειωνε η κατάληψη και μάθαινα ότι θα πρέπει να ξαναδώσω το Χ μάθημα επειδή έσπασαν το γραφείο του καθηγητή κι έκλεψαν τα γραπτά. Ορισμένοι αριστεριστές συμπεριφέρονται όπως οι νεαροί γκρίζοι λύκοι στα τουρκικά ΑΕΙ, αυτή είναι η πραγματικότητα.Άρα βρε Μάνο μου τι μου λες; Εφόσον όπως -σωστά- αναφέρεις ΔΕΝ επιβάλλονται οι ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ νόμοι, ποιος ο λόγος να ανακαλύψουμε νέους και να ορίσουμε επιπλέον περιορισμούς; Το πρόβλημα λοιπόν είναι στη σήψη των εξουσιών (και νομοθετική και εκτελεστική και δικαστική) και όχι στο νόμο.
-
Αναρωτιέμαι αν επενέβει ως όφειλε ο εισαγγελέας στην συγκεκριμένη περίπτωση, μιλάμε για απόπειρα ( μέχρι στιγμής ) δολοφονιάς εκ προθέσεως...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Άρα βρε Μάνο μου τι μου λες; Εφόσον όπως -σωστά- αναφέρεις ΔΕΝ επιβάλλονται οι ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ νόμοι, ποιος ο λόγος να ανακαλύψουμε νέους και να ορίσουμε επιπλέον περιορισμούς; Το πρόβλημα λοιπόν είναι στη σήψη των εξουσιών (και νομοθετική και εκτελεστική και δικαστική) και όχι στο νόμο.H σήψη υποβοηθάται από την ισχύουσα νομοθεσία που αυτοαναιρείται.
300 άρθρα για την προστασία των φοιτητών και της ομαλής λειτουργίας των ΑΕΙ να υπήρχαν, από τη στιγμή που για την εφαρμογή τους απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των καθηγητών/πρυτάνεων, η οποία χωρίς συνέπειες για τους ίδους δεν δίνεται ποτέ, καθίστανται κενό γράμμα προς όφελος των αλητηρίων.
Εφόσον το άσυλο λειτουργεί ως καταφύγιο ανομίας, πρέπει να καταργηθεί. Ή έστω να να μην ισχύει αυτομάτως όποτε τελούνται κακουργηματικές πράξεις από άτομα εντός αυτού, χωρίς να χρειάζεται άδεια από οποιονδήποτε για την επιβολή του νόμου. Ποτιστήκαμε με την ψευδή ιδέα ότι οι εντός του ασύλου είναι επαναστάτες της δημοκρατίας και οι απέξω παρακρατικοί και αρματιστές, καιρός να δούμε τα πράγματα όπως πραγματικά είναι. -
Δεν έχω διαβάσει το thread αλλά τι λέτε; Είναι καλό που υπάρχει άσυλο στα πανεπιστήμια ή κακό;
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Δεν έχω διαβάσει το thread αλλά τι λέτε; Είναι καλό που υπάρχει άσυλο στα πανεπιστήμια ή κακό;Διάβασέ το τότε...
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εχω μερικες αποριες και παρακαλω οποιος εχει τη καλοσυνη (ιδιαιτερα οι φανατικοι και ανευ ορων υποστηρικτες του Ασυλου) να προσπαθησει να να με διαφωτισει οσο το δυνατον....Απο αυτα που διαβαζω και εδω και σε αλλα φορα καταλαβαινω οτι και οι αναφανδον υπερασπιστες και οι υπο ορους υπερασπιστες του ασυλου ριχνουν την ευθυνη σε μια μικρη φανταζομαι μεριδα φοιτητων (εαακ) καθως και σε διαφορους εξωπανεπιστημιακους παραγοντες (απλα βαπορακια,μικροκλεφτες,αστυνομια,νομαρχια,μητροπολη,κυβερνηση κλπ κλπ.).
Με δεδομενο λοιπον το οτι η συντριπτικη πλειοψηφια της Πανεπιστημιακης κοινοτητας τασσεται υπερ της νομιμοτητας και της τηρησης μιας στοιχειωδους ευπρεπειας στα ΑΕΙ-ΤΕΙ γιατι ποτε δεν ακουσα οτι εγινε καταληψη σε καποια σχολη με κυριο αιτημα τον τερματισμο των καταληψεων και την εξαλειψη των καθε ειδους παρανομων και παραβατικων συμπεριφορων??Τοσο φοβεροι και τρομεροι ειναι αυτοι οι ΕΑΑΚ (ωστε αν και ελαχιστοι) να κανουν τα Πανεπιστημια Μπαχαλο χωρις ποτε να προσπαθησει να τους σταματησει η συντριπτικη πλειοψηφια των μελων της Πανεπιστημιακης Κοινοτητας??....
Θα δω αραγε αυριο το πρωι να παραλυει η Θεσσαλονικη εξαιτιας συλλαλητηριου διαμαρτυριας για το βαρυτατο τραυματισμο του φοιτητη??
Αραγε οι Τσιαπας οι Τουπαμαρος και οι Κουρδοι εχουν μεγαλυτερη αναγκη υποστηριξης απο το παιδι αυτο που τωρα χαροπαλευει??Καλά, αυτά για τα ΕΑΑΚ, που το διάβασες; (δεν διάβασα όλο το τοπικ για να ξέρω) Πάντως τα ΡΑΣ-ΕΑΑΚ στην σχολή μου είναι μάλλον η καλύτερη αριστερή παράταξη...
-
Καλά για τα περί ΕΑΑΚ no comments δεν ξέρω που κολλάνε με το όλο θέμα αλλά κολλημένοι υπάρχουν από όλες τις παρατάξεις και από αυτή που αρχίζει από Δ και από αυτήν από Π και από την άλλη από Κ και από ολους τους ανεξάρτητους....
-
Petros
Αν πραγματικα νομιζεις οτι το ασυλο δεν ειναι το θεμα μας, οτι το ασυλο δεν ευθυνεται για το οτι μπορει ο καθενας να κανει οτι του κατεβει στο κεφαλι εκει μεσα, οτι η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ που ισχυουν για ολους μας ειναι καταπιεση και απαγορευση τυπου Σαουδ. Αραβιας και οχι το κατι αυτονοητο, τοτε κρατηστε το ασυλο σας (υποθετω οτι εισαι φοιτητης), επεκτεινετε το κιολας αμα θελετε, και σπατε τα κεφαλια σας χωρις να μπορει να σας προστατευσει κανεις απο αυτο, σας αξιζει. Αν καμμια μερα βρεθει το παιδι σου στην εντατικη επειδη το εκαναν σακο εξασκησης γιατι ηξεραν οτι κανεις δεν μπορει να τους ακουμπησει, θα σου πω για ποτε θα ξεχασεις και ασυλα και 'ελευθεριες'...
-
Και κατι αλλο. Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε ποσο ακυρο, κουφο και ηλιθιο ειναι να υποστηριζει καποιος οτι μια ομαδα ατομων μπορει και πρεπει να εχει το δικαιωμα να αποφασισει για τον αν θα επιτραπει η εφαρμογη των κανονων που ισχυουν για ολους τους αλλους σε εκεινους, τοτε τι να πω. Παλι καλα που στην δημοκρατια ειμαστε ολοι ισοι ...
-
Kacey, σταμάτα αυτές τις δημοσιεύσεις πριν μας πουν όλους εμάς που συμφωνούμε μαζί σου, φασίστες!!! Άντε, γιατί σήμερα κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς έτσι μόνο και μόνο επειδή σκέφτεσαι λογικά!!!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Και κατι αλλο. Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε ποσο ακυρο, κουφο και ηλιθιο ειναι να υποστηριζει καποιος οτι μια ομαδα ατομων μπορει και πρεπει να εχει το δικαιωμα να αποφασισει για τον αν θα επιτραπει η εφαρμογη των κανονων που ισχυουν για ολους τους αλλους σε εκεινους, τοτε τι να πω. Παλι καλα που στην δημοκρατια ειμαστε ολοι ισοι ...Επειδή πολλά λέμε, αλλά λίγα καταλαβαίνουμε και ακόμη λιγότερα γνωρίζουμε, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα:
- Το Πανεπιστημιακό άσυλο ΔΕΝ καλύπτει αυτόφωρες εγκληματικές πράξεις! Σε τέτοιες περιπτώσεις το άσυλο καταλύεται αυτόματα!
- Εκτός του πανεπιστημιακού ασύλου, άσυλο υφίσταται και στις εκκλησίες, τα μοναστήρια, τα δικαστήρια, τη βουλή! Βέβαια μόνο για ένα κόπτονται ορισμένοι τα τελευταία χρόνια...
Υ.Γ. Φοιτητής ήμουν πριν 10 χρόνια, δεν κομματικοποιήθηκα όσο φοιτούσα στο ΕΜΠ και αν σκότωναν το παιδί μου, είτε στο πανεπιστήμιο, είτε στο δρόμο, είτε στην καφετέρια, είτε ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, δε γνωρίζω πώς θα αντιδρούσα (μπορεί και να αυτοδικούσα), όμως δε θα κατηγορούσα το -οποιοδήποτε- άσυλο αλλά το ΘΥΤΗ!
Υ.Γ.2. Νάσο κανείς δεν χαρακτήρισε κανένα φασίστα, αλλά πες-πες θα το πιστέψετε στο τέλος.
-
Ορθόν. Το άσυλο δεν ισχύει όταν διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα. Γιατί όμως δεν μπαίνει η αστυνομία μέσα όταν γίνονται αυτά; Μήπως γιατί θα την κατηγορήσουν οι καραγκιόζηδες δημοσιογράφοι, πολιτικοί, φοιτητές, βαρεμένοι για κατάλυση της δημοκρατίας;
Ποιος από αυτούς που κόπτονται για τη δημοκρατία έχει φωνάξει την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της; Πόσες φορές από το 1982 ως σήμερα εισέβαλε η αστυνομία για να συλλάβει εγκληματίες; Γιατί οι πρυτάνεις σχολών που καταστρέφονται ή φλέγονται δεν έχουν ζητήσει τη βοήθεια της αστυνομίας; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ορθόν. Το άσυλο δεν ισχύει όταν διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα. Γιατί όμως δεν μπαίνει η αστυνομία μέσα όταν γίνονται αυτά; Μήπως γιατί θα την κατηγορήσουν οι καραγκιόζηδες δημοσιογράφοι, πολιτικοί, φοιτητές, βαρεμένοι για κατάλυση της δημοκρατίας;
Ποιος από αυτούς που κόπτονται για τη δημοκρατία έχει φωνάξει την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της; Πόσες φορές από το 1982 ως σήμερα εισέβαλε η αστυνομία για να συλλάβει εγκληματίες; Γιατί οι πρυτάνεις σχολών που καταστρέφονται ή φλέγονται δεν έχουν ζητήσει τη βοήθεια της αστυνομίας;Γι αυτό αναρωτιέμαι τι κάνει ο εισαγγελέας...
Όσο για την αστυνομία και να την καλόυσαν και να μπορούσε να πάει αμφιβάλλω αν θα έφτανε στην ώρα της...που να μπλέκουμε τώρα σε καβγάδες... -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Επειδή πολλά λέμε, αλλά λίγα καταλαβαίνουμε και ακόμη λιγότερα γνωρίζουμε, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα:
- Το Πανεπιστημιακό άσυλο ΔΕΝ καλύπτει αυτόφωρες εγκληματικές πράξεις! Σε τέτοιες περιπτώσεις το άσυλο καταλύεται αυτόματα!
Αυτό το νήμα μήπως θυμάσαι πως ξεκίνησε, Πέτρο; Αν όχι, επέτρεψε μου να αναμοχλεύσω λίγο την μνήμη σου:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14771&start=0
Σε αυτή την περίπτωση δεν είχαμε εγκληματικότητα; Ή μήπως δράττουμε την ευκαιρία να κάνουμε ότι κάνουμε γιατί η παράβαση δεν ήταν αυτόφωρη;
- Εκτός του πανεπιστημιακού ασύλου, άσυλο υφίσταται και στις εκκλησίες, τα μοναστήρια, τα δικαστήρια, τη βουλή! Βέβαια μόνο για ένα κόπτονται ορισμένοι τα τελευταία χρόνια...
Είναι απλό. Εκεί δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα. Και η περιφρούρηση του ασύλου δεν γίνεται με νύχια και με δόντια εις βάρος των πιθανοτήτων σύλληψης των ενόχων για εγκληματικές πράξεις. Πάντως αν ένας ληστής κατέφευγε σε μια εκκλησία το κόβω λίγο χλωμό οι παπάδες να έβαφαν το περιπολικό επειδή παραβίασε το άσυλο…
-
Γενικότερα δυσκολεύομαι να κατανοήσω γιατί χρειαζόμαστε πανεπιστημιακό άσυλο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα σήμερα, την στιγμή που η δημοκρατία έχει εδραιωθεί πάνω σε πολύ σταθερές βάσεις.
Υπάρχει περίπτωση να διωχθεί φοιτητής για τις ιδέες του, ή για τα πολιτικά του φρονήματα; Αυτό δεν συμβαίνει ούτε έξω από το άσυλο.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καταπίεση στην έρευνα και στην ελεύθερη σκέψη; Έξω από το άσυλο πάντως, δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα. Αντίθετα μάλιστα, αυτοί που προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους καθίστανται τα μόνιμα θύματα όσων εκμεταλλεύονται το «άσυλο» για να προωθήσουν τις περιθωριακές τους ατζέντες (ή ακόμα και για να τελέσουν παραβάσεις του κοινού ποινικού δικαίου), οι οποίες φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση, την έρευνα και τον πολιτισμό, εν τέλει με τις επιστήμες.
Θα μπορούσε κάποιος φίλος από το forum να εξηγήσει με απλά λόγια τι ακριβώς προστατεύει το πανεπιστημιακό άσυλο ΣΗΜΕΡΑ, το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει έξω από αυτό;
Θα παρακαλέσω να αποφύγουμε αναδρομές στο παρελθόν που ουδεμία σχέση έχουν με το σήμερα («για αυτό το άσυλο χύσανε το αίμα τους στο πολυτεχνείο»), απλοϊκούς αφορισμούς («αν καταργηθεί το άσυλο, οι «μπάτσοι» θα εισβάλουν στην κρεβατοκάμαρα μας»), σενάρια επιστημονικής φαντασίας («αν γίνει πάλι δικτατορία, μόνο το άσυλο θα υπάρχει για να προστατεύσει την ελευθερία του λόγου») και αποφθέγματα που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα μας («αυτός που θα θυσίαζε την ελευθερία του χάριν της προσωρινής ασφάλειας δεν αξίζει ούτε ασφαλής ούτε ελεύθερος να είναι»).
Αν κάποιος από τους υπέρμαχους του ασύλου κάνει τον κόπο να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, τότε πιστεύω ότι μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά το αν το άσυλο σήμερα μπορεί να αποτελέσει ασπίδα ενάντια στην εξουσία όταν αυτή υπερβαίνει τα εσκαμμένα, ή αν απλώς είναι η χαρά του εγκληματία και του τεμπέλη. Με πραγματική θλίψη, πιστεύω ότι συμβαίνει το δεύτερο, θα χαρώ πολύ όμως να ακούσω απόψεις που να τεκμηριώνουν το πρώτο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θα μπορούσε κάποιος φίλος από το forum να εξηγήσει με απλά λόγια τι ακριβώς προστατεύει το πανεπιστημιακό άσυλο ΣΗΜΕΡΑ, το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει έξω από αυτό;Xρήστο εύλογοι οι προβληματισμοί, που θέτεις.
Κατά τη γνώμη μου, το άσυλο είναι κυρίως μία συμβολική κατοχύρωση της ελευθερίας του πνεύματος. Ένας συμβολισμός, που θα αναιρείτο αν υπήρχε αστυνόμευση και περιπολίες. Όσοι υποστηρίζουν την ορθότητα της κατάργησης του ασύλου είναι σαν να λένε 'πρέπει να καταργηθεί και το άσυλο ιδιωτικού χώρου, μπορεί κάποιο μέλος της οικογένειας να παραφερθεί και να σκοτώσει τα υπόλοιπα. Επομένως οφείλουμε να καταργήσουμε το άσυλο και να εγκαταστήσουμε ενόπλους μέσα στο σπίτι σας, προκειμένου να σας προστατεύσουν από ενδεχόμενη εγκληματική ενέργεια'.Είναι γνωστό ότι το άσυλο αυτομάτως αίρεται σε περίπτωση εγκληματικών πράξεων ή εν γένει σοβαρών συμβάντων. Και αίρεται παρουσία εισαγγελέως.
Επομένως αν απλώς τηρείται το γράμμα του νόμου, βάσει του οποίου το άσυλο οφείλει να αρθεί σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπάρχει κανένα αδιέξοδο.
Αυτό όμως απέχει, από το να καταργηθεί το ίδιο το άσυλο, το οποίο τονίζω δεν υπάρχει για να παράσχει προστασία σε δυνητικούς εγκληματίες και κακοποιά στοιχεία [οι οποίοι μπορούν να δράσουν σε οποιοδήποτε πλαίσιο, η τιμωρία τους εξαρτάται πάντα από την εφαρμογή του νόμου, και ο νόμος υπάρχει], υπάρχει για να μην υπάρξει ούτε μία πιθανότητα διακύβευσης της ελευθερίας της σκέψης και της επιστημονικής έρευνας.Και παρουσία ένστολων οπλοφόρων τμημάτων, που θα διενεργούσαν καθημερινώς περιπολίες ανάμεσα στα κτήρια και πιθανώς μέσα σε αυτά, με την δυνατότητα ανακρίσεων και ελέγχου δεν διασφαλίζεται η ελευθερία της διακίνησης των ιδεών.
Το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος έρευνας και εκπαίδευσης. Τι δουλειά έχει η αστυνομία μέσα σε αυτόν τον χώρο;
Ξαναλέω προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το άσυλο μπορεί να αρθεί σε ιδιαίτερες περιπτώσεις.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ο έλεγχος στην είσοδο των εισερχομένων, ώστε να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο μόνο μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Όσοι εκτός παν.κοινότητας θέλουν να μπουν, να μην τους απαγορεύεται η είσοδος αλλά να δίνουν τα στοιχεία της ταυτότητάς τους. -
Δεν είναι σωστός ο συλλογισμός σου PaiMei. Το οικιακό άσυλο προστατεύει τον ιδιωτικό χώρο και την προσωπική ζωή. Το πανεπιστημιακό δεν προστατεύει σήμερα τίποτα, πλην των τραμπούκων. Πιο προστατευμένο από κάθε άποψη είναι ένα ιδιωτικό ΙΕΚ παρά ένα ΑΕΙ.
-
Ναι Μάνο, αλλά δεν είναι αυτός ο ρόλος του ασύλου, η προστασία των τραμπούκων δηλαδή.
Είναι λογικό να κατηγορούμε τον ίδιο τον θεσμό, επειδή μία κοινωνική ομάδα, εκμεταλλεύται την ασυλία για να επιτελέσει αξιόποινες πράξεις;Και, επαναλαμβάνω, αν ο νόμος τηρηθεί κατά γράμμα, και υπάρξει άρση του ασύλου ανάλογα με την περίπτωση, που ακριβώς έγκειται το πρόβλημα;
Και θα υπάρχει δεδικασμένο, βάσει του οποίου κάποιοι που υπέπεσαν σε εγκληματικές πράξεις τιμωρήθηκαν, ώστε να λειτουργήσει αποθαρρυντικά για τους επόμενους, και το άσυλο θα εξακολουθήσει να υφίσταται.Η κατάργηση του ασύλου περισσότερο θα μας πάει πίσω, παρά θα βοηθήσει να επιλυθεί ένα πρόβλημα, του οποίου η επίλυση έχει ήδη προβλεφθεί από το νόμο, χωρίς την κατάργηση του θεσμού.
-
Eγω θα πεισθω οτι το ασυλο πρεπει να λειτουργει οπως λειτουργει σημερα αν:
-Δω επιτελους μια εκδηλωση συμπαραστασης για τον ατυχο νεο παρομοια με τις εκατονταδες εκδηλωσεις συμπαραστασης (συλαλλητηρια, καταληψεις κλπ)που εχουν γινει στα Πανεπιστημια μας για διαφορα απιθανα εκτος Ελληνικης πραγματικοτητας (Κουρδοι,Τσιαπας,Τουπαμαρος Αγγλοι Γαλλοι Πορτογαλοι κλπ κλπ).
-Δω επιτελους εστω και ΕΝΑΝ παρανομουντα να συλλαμβανεται απο τους ιδιους τους φοιτητες και να παραδιδεται εκει που πρεπει:Στη Δικαιοσυνη.
-Δω τη συντριπτικη πλειοψηφια (οπως λετε) των φοιτητων να σπαει καταληψεις των 5-10 ατομων.
Οσο δεν βλεπω ιχνος αντιδρασης απο τους κατ'εξοχην θεματοφυλακες των Πανεπιστημιακων θεσμων δικαιουμαι να πιστευω οτι το ασυλο υπαρχει μονο και μονο για να προστατευει παρανομους και παρανομουντες μιας και η ελευθερια της σκεψης και των εργων παει περιπατο λογω των καταστροφων στα εργαστηρια και της τρομοκρατιας των λιγων που κανουν καταληψεις εναντι των πολλων.
Ολα τα αλλα που λεμε ολοι μας ειναι απλα αμπελοφιλοσοφιες για να γεμιζουν δυκτιακες σελιδες.
Σημ.:Για τα ΕΑΑΚ εδω τα διαβασα, δεν εχω ιδια αποψη μιας και ειχα την ατυχια (ή μηπως τυχη??) να μην εχω σπουδασει σε Πανεπιστημιο...
Ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ!