Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
    1. Home
    2. WRC
    3. Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    WRC
    65
    133
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      csainz20 last edited by

      ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΨΗΦΙΣΑ 205Τ16 ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ 84-86, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ S4 ΗΤΑΝ ΑΝ ΟΧΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ, ΕΞΙΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΟ PEUGEOT. ΩΣΤΟΣΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΖΕ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ) ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΔΗΓΟΥΣ (ΒΛ. ΚΑΝΚΚUNEN) ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΕΡΑ. AΛΛΩΣΤΕ Ο ΚΚΚ ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ. ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΙ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ KAI TA BAPH ΗΤΑΝ TA ΕΞΗΣ:
      PEUGEOT 205T16 EVOII: 500HP (530HP) 910KG
      AUDI QUATTO S1 EVOII: 550HP (600HP) 1090KG
      LANCIA DELTA S4: 450HP (550HP) 890KG
      FORD ESCORT RS200: 480HP
      METRO MINI 6R4: 420HP
      RENAULT 5 MAXI TURBO: 360HP (1.6LT)

      ΑΠΟ ΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΑ ΧΕΡΑΔΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΑ LANCIA KAI S1 ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΩ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (0-100km/h: 2,3sec) KAI ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΤΑΡΖΑΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑ (BΛ. ROHRL SAN REMO 85'). TO 205T16 HTAN ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΡΕΛΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ 'ΟΔΗΓΗΣΗΣ'. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ Ο ΚΚΚ ΕΝΑ 205Τ16 ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 86' ΜΕ ΠΙΟ ΑΚΟΜΗ ΔΥΝΑΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 550ΗΡ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΙΝΑΡΕ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ (ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ) ΜΕ 4Η KAI ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.

      AΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ TOIVONEN KAI VATANEN, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΝKKUNEN ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ 'ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΪ' ΟΙ ALEN KAI ROHRL ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΞΑΡΣΗΣ ΤΟΥ GROUP B 84-86.

      Y.Γ. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ TO 'RALLY CARS' TOY RΕΙΝΗΑRD KLEIN. H IΣXYΣ ΤΗΣ S4 EINAI ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. (TURBO +MHXANIKO YΠEΡΣYMΠIEΣTH, EIXE ΔΕ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 205Τ16;)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        arioloman last edited by

        ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
        ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!

        ΟΠΟΤΕ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΨΗΦΙΖΩ S-4

        Υ.Γ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΛΙΝΚ ΦΙΛΕ ΤΟΙΒΟΝΕΝ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vatanen last edited by

          Πιστευω οτι ο Vatanen εχει μια θεση στους χεραδες οπως και ο Allen αλλα ο Ρελ ηταν o καλυτερος. Ο ιδιος ο Ρελ ειχε πει πως ο μονος που τον περασε σε απολυτη ταχυτητα σε ολη του την καριερα ηταν ο Toivonen στο Σαν Ρεμο του 1982 οταν οδηγουσαν για την Οπελ.Ο Ρελ τοτε εχασε μια ασφαλτινη ειδικη απο τον Toivonen και στην επαναληψη ειπε πως θα του την παρει.Πηγε λοιπον flat out αλλα την εχασε για 7,5 δευτερα παλι απο τον Toivonen!!! Ηταν η μονη φορα που εχασε σε απολυτη ταχυτητα.

          Δεν διαφωνω φιλε Χενρι,αλλα καθως θα θυμασαι στην ιδια συνεντευξη ο μεγας Βαλτερ λεει οτι ο καλυτερος της εποχης του κατα αυτον ηταν ο Μαρκου Αλεν,τον οποιο ο ΣΧ κατεταξε σε αυτους που περιστασιακα οδηγησαν πραγματικα τα Γκρουπ Β!Επισης ο χερ Βαλτερ αναφερεται σε πριν Γκρουπ Β εποχη σε σχεση με Τοιβονεν,ασε που οταν αναφερεται στον εαυτο του πιστευω δεν ειναι και οτι πιο αντικειμενικο,ε?...Οποτε τι?Για αυτο ρωτησα,κυριως απευθυνομενος σε οσους εζησαν εκεινη την εποχη,για το ποια ηταν η διαφορα μεταξυ τουςοπως και απαντησαν πολλοι απ αυτους!Χιλια κριμα που ο ΣΧ τελευταια εχει γινει ... πολυ 'διακριτικος' μεσα στο φορουμ και δεν εχει απαντησει!(και μας λειπει... )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            portomarko last edited by

            Lancia Delta S4
            Επειδη εβγαζε 400+ ιππους απο 1800κ.εκ.
            Ηταν τεχνολογικα ανωτερο απο τα αλλα [κομπρεσσορας στις χαμηλες στροφες + τουρμπο για τις υψηλες (kkk+turbo)]
            Επισης το S4 evo II εβγαζε περιπου 680 ιππους αλλα δεν ετρεξε αφου το προλαβε το ατυχημα στην κορσικη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vatanen last edited by

              Επισης το S4 evo II εβγαζε περιπου 680 ιππους αλλα δεν ετρεξε αφου το προλαβε το ατυχημα στην κορσικη

              Πρωτη φορα το ακουω αυτο...Σοβαρα???Παντως δεν ειμαι σιγουρος οτι λυπαμαι που δν το ειδαμε να μαχεται,γιατι θα χε σκοτωσει περισσοτερους αυτο!Απο δοκιμαστες και επισημους οδηγους μεχρι θεατες!Ειπαμε οτι καπου χαθηκε το μετρο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bmw last edited by

                Peugeot 205 T16.!!!!!
                Ακόμα θυμάμαι το άρθρο του Στρ. που έλεγε ότι κάθε φορά που γύρναγε στη πίστα τα σημεία μετά από τα άλματα ήταν πάντοτε πιο σκαμένα!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  swift last edited by

                  680 ειναι υπερβολη Εδω τα οριακα ρυθμισμενα 405 και S3 του pikes peak ηταν ρυθμισμενα στα 660 αλογα Οι πραγματικες ιπποδυναμεις ηταν γυρω στα 500 αλογα για τα πιο εξελιγμενα Οσο για το καλυτερο μακραν το 205 Τ16 EvoΙΙ για πολλους λογους Για το S4 τωρα σιγουρα ηταν ενα εργο τεχνης που κατασκευαστηκε εκμεταλευομενο πληρως τους κανονισμους για τα Gr.B αυτοκινητα ενω τα Peugeot και Audi ηταν ηδη παλαιοτερης σχεδιασης αυτοκινητα(Τους επιασε στον υπνο) αλλα λιγοι αγωνες δεν μπορουν να ριξουν τον αυτοκρατορα απο τον θρονο του
                  Προσωπικα παντως πιστευω οτι η πιο αδικημενη ειναι η Audi μια και ειναι αυτη που ανοιξε την νεα εποχη ειναι αυτη μαζι με την Peugeot που στην ουσια 'δημιουργησαν' αυτη την κατηγορια και προωθησαν νεες ιδεες οταν ολοι οι υπολοιποι μαζι και η Lancia με τις 037 προσπαθουσαν να αποδειξουν οτι η τετρακινηση ηταν λαθος και ο σωστος δρομος ηταν η κινηση σε 2 τροχους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    portomarko last edited by

                    Ενταξει οι 680 ιπποι ισως να ειναι υπερβολη αλλα οι 643 ειναι αληθεια (με την βουλα που λενε)
                    http://www.supercars.net/garages/PeP/76v2.html
                    Διαβαστε εκει που λεει Engine & transmission στο Power
                    Aν διαβασετε και λιγο πιο κατω θα δειτε οτι εβγαζε 366 ιππους στο λιτρο ε, κατι ηταν και αυτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mini-5-8 last edited by

                      Καλυτερο Group B το 205 Τ16 αλλα αγαπημενο η θρυλικη 037

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        205 t16

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miou last edited by

                          Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                          Αν έτρεχε ένα σημερινό GRA με ένα GRB ποιό θα κέρδιζε;
                          Έχουν περάσει βέβαιά πολλά χρόνια αλλά τα GRΒ ήταν τέρατα.

                          To Gr A με σχετική ευκολία. Ορισμένες φορές δεν είναι μόνο η θηριώδης ιπποδύναμη που κάνει ένα αμάξι καλύτερο. Είναι και πολλά άλλα πράγματα που τα τέρατα του Gr B ΔΕΝ είχανε όπως εξεληγμένα κιβώτια ταχυτήτων (το Τ16 είχε 5αρι σασμάν), εξεληγμένα διαφορικά, αεροδυναμική κτλ

                          Όσο για το καλύτερο Gr B. με ευκολία λέω το Τ16 που σε συνδιασμό με τον Γιούχα στο τιμόνι, ήτανε συνδιασμός που σκότωνε(πήρε και πρωτάθλημα άλλωστε)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sennsa_rs last edited by

                            MAΛΛΟΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ 1980?

                            THE GLORIUS AUDI QUATTRO !!!!!!!!!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              ckosm last edited by

                              Ο χρήστης sennsa_rs έγραψε:
                              MAΛΛΟΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ 1980?

                              THE GLORIUS AUDI QUATTRO !!!!!!!!!!!!!!!

                              Απόλυτα σωστός!!! Και γι'αυτό το ψήφισα!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lanciali last edited by

                                ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΙVONEN ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ.Ο HENRI ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΝΟΤΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.Η S4 ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο TOIVONEN.ME ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.

                                Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img][/quote]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nionios last edited by

                                  Ο χρήστης Arioloman έγραψε:
                                  ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
                                  ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!

                                  Πολύ σωστά,αλλά και όχι μόνο αυτό.Ο Τοιβόνεν στην Κορσική είχε προσπεράσει κάποιο 205Τ16(δεν θυμάμαι οδηγό) μέσα στην ειδική ΣΤΑ ΙΣΙΑ!!!Αυτό το αυτοκίνητο έκρυβε 'τρελή' τεχνολογία μέσα του και υπήρχε και το ακόμα πιο εξελιγμένο project evolution II το οποίο όμως δεν ήρθε στην επιφάνεια λόγω του γνωστού τραγικού γεγονότος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hakk last edited by

                                    Ο χρήστης lanciali έγραψε:
                                    Η S4 ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο TOIVONEN.ME ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.

                                    Και ο Allen καλός ήταν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hakk last edited by

                                      Ο χρήστης nionios έγραψε:
                                      Αυτό το αυτοκίνητο (S4) έκρυβε 'τρελή' τεχνολογία μέσα του και υπήρχε και το ακόμα πιο εξελιγμένο project evolution II το οποίο όμως δεν ήρθε στην επιφάνεια λόγω του γνωστού τραγικού γεγονότος.

                                      Είχε αρχίσει την εξέλιξη του EVO II???
                                      Νόμιζα πως η Lancia προετοίμαζε την ECV για το Group S...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        'Και...εκεί που τα είχα ξεχάσει...'

                                        Να 'το το group B!

                                        ...Βλέποντας σήμερα dvd από γνωστό περιοδικό,
                                        με τα θηρία του group B....

                                        .....αναρωτήθηκα, αν θα μπορούσα να γεννιόμουν λίγο πιο πρίν
                                        (για να ήμουν στην κατάλληλη ηλικία ),

                                        και να απολάμβανα από κοντά τέτοιους αγώνες,
                                        που αν μή τί άλλο, δεν πρόκειται να υπάρξουν στο μέλλον....

                                        ΥΓ. Αυτά παθαίνεις, άμα 'ανασκαλεύεις' τα παλιά........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pad last edited by

                                          LANCIA S4!
                                          AUDI S1!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ρίξτε μια ματιά στο avatar μου ....

                                            Χωρίς σχόλια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr