ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ADMINISTRATOR ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ OFF ROAD; ΕΙΝΑΙ -ΝΟΜΙΖΩ- ΠΙΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Latest posts made by miou
-
RE: KIA Sorento 3.5Auto
-
RE: KIA Sorento 3.5Auto
Έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 1500χλμ με το νέο αμάξι της οικογένειας, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες, γνώμες αλλά παράλληλα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας
Κατ' αρχάς, το αμάξι έχει ένα κινητήρα ο οποίος χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο (όπως πχ ο 3lt της Χ5), είναι πααααρα πολύ καλός και κινεί το 2 τόνων αμάξωμα με εκπληκτική άνεση. Ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με 5 ενήλικες και πράγματα στις αποσκευές. Η άνεση των επιβατών είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το περίμενα τόσο καλό σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα κλιματισμού είναι εντυπωσιακά δυνατό ακόμα και σε ζώρικες συνθήκες ζέστης
Το τιμόνι είναι τρομερά ελαφρύ (κυριολεκτικά στρίβεις με το ένα δάχτυλο) και βοηθά αφάνταστα στο παρκάρισμα. Κιβώτιο ταχυτήτων: Δεν μπορώ να έχω άποψη, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή με πλήρως αυτόματο κιβώτιο (τα smart δεν τα μετράω). Χώροι αποσκευών: Απλά χαώδεις. Βάζεις βάζεις βάζεις και....δεν γεμίζει. Ααααα, και χωρίς κάθετο διαχωριστικό δίχτυ
Στην οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις φεύγει η μούρη έντονα
Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):
- Την ΚΑΚΙΣΤΗ θέση της κόρνας που είναι λίγο πριν το κέντρο του τιμονιού. Για να την πατήσεις πρέπει ή να έχεις τα δάχτυλα του φασούλα ή να αφήσεις το χέρι απ' το τιμόνι
- Τη μη δυνατότητα κλεισίματος των κεντρικών αεραγωγών του κλιματισμού
Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη
Αυτά, και θα επανέλθω τις προσεχείς μέρες με off road σχόλια
-
KIA Sorento 3.5Auto
Έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 1500χλμ με το νέο αμάξι της οικογένειας, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες, γνώμες αλλά παράλληλα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας
Κατ' αρχάς, το αμάξι έχει ένα κινητήρα ο οποίος χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο (όπως πχ ο 3lt της Χ5), είναι πααααρα πολύ καλός και κινεί το 2 τόνων αμάξωμα με εκπληκτική άνεση. Ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με 5 ενήλικες και πράγματα στις αποσκευές. Η άνεση των επιβατών είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το περίμενα τόσο καλό σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα κλιματισμού είναι εντυπωσιακά δυνατό ακόμα και σε ζώρικες συνθήκες ζέστης
Το τιμόνι είναι τρομερά ελαφρύ (κυριολεκτικά στρίβεις με το ένα δάχτυλο) και βοηθά αφάνταστα στο παρκάρισμα. Κιβώτιο ταχυτήτων: Δεν μπορώ να έχω άποψη, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή με πλήρως αυτόματο κιβώτιο (τα smart δεν τα μετράω). Χώροι αποσκευών: Απλά χαώδεις. Βάζεις βάζεις βάζεις και....δεν γεμίζει. Ααααα, και χωρίς κάθετο διαχωριστικό δίχτυ
Στην οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις φεύγει η μούρη έντονα
Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):
- Την ΚΑΚΙΣΤΗ θέση της κόρνας που είναι λίγο πριν το κέντρο του τιμονιού. Για να την πατήσεις πρέπει ή να έχεις τα δάχτυλα του φασούλα ή να αφήσεις το χέρι απ' το τιμόνι
- Τη μη δυνατότητα κλεισίματος των κεντρικών αεραγωγών του κλιματισμού
Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη
Αυτά, και θα επανέλθω τις προσεχείς μέρες με off road σχόλια
-
RE: Πώς χρησιμοποιείτε το τετρακίνητό σας;
Αν και πολύ φρέσκος στα 4Χ4 (δέκα ημερών το Σορέντο), το επέλεξα για
*Αμάξι πόλης με τεράστιους χώρους (οικογενειάρχης με 2 παιδιά ΚΑΙ σκύλο)
*Τακτικές εκδρομές για σκι το χειμώνα (με ή χωρίς τα παιδιά)Ελπίζω να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μου
-
RE: Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Αν έτρεχε ένα σημερινό GRA με ένα GRB ποιό θα κέρδιζε;
Έχουν περάσει βέβαιά πολλά χρόνια αλλά τα GRΒ ήταν τέρατα.To Gr A με σχετική ευκολία. Ορισμένες φορές δεν είναι μόνο η θηριώδης ιπποδύναμη που κάνει ένα αμάξι καλύτερο. Είναι και πολλά άλλα πράγματα που τα τέρατα του Gr B ΔΕΝ είχανε όπως εξεληγμένα κιβώτια ταχυτήτων (το Τ16 είχε 5αρι σασμάν), εξεληγμένα διαφορικά, αεροδυναμική κτλ
Όσο για το καλύτερο Gr B. με ευκολία λέω το Τ16 που σε συνδιασμό με τον Γιούχα στο τιμόνι, ήτανε συνδιασμός που σκότωνε(πήρε και πρωτάθλημα άλλωστε)