Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KIA Sorento 3.5Auto
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. KIA Sorento 3.5Auto
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    8
    10
    460
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miou last edited by

      Έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 1500χλμ με το νέο αμάξι της οικογένειας, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες, γνώμες αλλά παράλληλα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας

      Κατ' αρχάς, το αμάξι έχει ένα κινητήρα ο οποίος χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο (όπως πχ ο 3lt της Χ5), είναι πααααρα πολύ καλός και κινεί το 2 τόνων αμάξωμα με εκπληκτική άνεση. Ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με 5 ενήλικες και πράγματα στις αποσκευές. Η άνεση των επιβατών είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το περίμενα τόσο καλό σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα κλιματισμού είναι εντυπωσιακά δυνατό ακόμα και σε ζώρικες συνθήκες ζέστης

      Το τιμόνι είναι τρομερά ελαφρύ (κυριολεκτικά στρίβεις με το ένα δάχτυλο) και βοηθά αφάνταστα στο παρκάρισμα. Κιβώτιο ταχυτήτων: Δεν μπορώ να έχω άποψη, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή με πλήρως αυτόματο κιβώτιο (τα smart δεν τα μετράω). Χώροι αποσκευών: Απλά χαώδεις. Βάζεις βάζεις βάζεις και....δεν γεμίζει. Ααααα, και χωρίς κάθετο διαχωριστικό δίχτυ

      Στην οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις φεύγει η μούρη έντονα

      Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):

      1. Την ΚΑΚΙΣΤΗ θέση της κόρνας που είναι λίγο πριν το κέντρο του τιμονιού. Για να την πατήσεις πρέπει ή να έχεις τα δάχτυλα του φασούλα ή να αφήσεις το χέρι απ' το τιμόνι
      2. Τη μη δυνατότητα κλεισίματος των κεντρικών αεραγωγών του κλιματισμού

      Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη

      Αυτά, και θα επανέλθω τις προσεχείς μέρες με off road σχόλια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miou last edited by

        Έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 1500χλμ με το νέο αμάξι της οικογένειας, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες, γνώμες αλλά παράλληλα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας

        Κατ' αρχάς, το αμάξι έχει ένα κινητήρα ο οποίος χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο (όπως πχ ο 3lt της Χ5), είναι πααααρα πολύ καλός και κινεί το 2 τόνων αμάξωμα με εκπληκτική άνεση. Ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με 5 ενήλικες και πράγματα στις αποσκευές. Η άνεση των επιβατών είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το περίμενα τόσο καλό σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα κλιματισμού είναι εντυπωσιακά δυνατό ακόμα και σε ζώρικες συνθήκες ζέστης

        Το τιμόνι είναι τρομερά ελαφρύ (κυριολεκτικά στρίβεις με το ένα δάχτυλο) και βοηθά αφάνταστα στο παρκάρισμα. Κιβώτιο ταχυτήτων: Δεν μπορώ να έχω άποψη, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή με πλήρως αυτόματο κιβώτιο (τα smart δεν τα μετράω). Χώροι αποσκευών: Απλά χαώδεις. Βάζεις βάζεις βάζεις και....δεν γεμίζει. Ααααα, και χωρίς κάθετο διαχωριστικό δίχτυ

        Στην οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις φεύγει η μούρη έντονα

        Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):

        1. Την ΚΑΚΙΣΤΗ θέση της κόρνας που είναι λίγο πριν το κέντρο του τιμονιού. Για να την πατήσεις πρέπει ή να έχεις τα δάχτυλα του φασούλα ή να αφήσεις το χέρι απ' το τιμόνι
        2. Τη μη δυνατότητα κλεισίματος των κεντρικών αεραγωγών του κλιματισμού

        Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη

        Αυτά, και θα επανέλθω τις προσεχείς μέρες με off road σχόλια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miou last edited by

          Έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 1500χλμ με το νέο αμάξι της οικογένειας, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εμπειρίες, γνώμες αλλά παράλληλα να ακούσω τις παρατηρήσεις σας

          Κατ' αρχάς, το αμάξι έχει ένα κινητήρα ο οποίος χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο (όπως πχ ο 3lt της Χ5), είναι πααααρα πολύ καλός και κινεί το 2 τόνων αμάξωμα με εκπληκτική άνεση. Ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με 5 ενήλικες και πράγματα στις αποσκευές. Η άνεση των επιβατών είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το περίμενα τόσο καλό σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα κλιματισμού είναι εντυπωσιακά δυνατό ακόμα και σε ζώρικες συνθήκες ζέστης

          Το τιμόνι είναι τρομερά ελαφρύ (κυριολεκτικά στρίβεις με το ένα δάχτυλο) και βοηθά αφάνταστα στο παρκάρισμα. Κιβώτιο ταχυτήτων: Δεν μπορώ να έχω άποψη, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή με πλήρως αυτόματο κιβώτιο (τα smart δεν τα μετράω). Χώροι αποσκευών: Απλά χαώδεις. Βάζεις βάζεις βάζεις και....δεν γεμίζει. Ααααα, και χωρίς κάθετο διαχωριστικό δίχτυ

          Στην οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλό, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις φεύγει η μούρη έντονα

          Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):

          1. Την ΚΑΚΙΣΤΗ θέση της κόρνας που είναι λίγο πριν το κέντρο του τιμονιού. Για να την πατήσεις πρέπει ή να έχεις τα δάχτυλα του φασούλα ή να αφήσεις το χέρι απ' το τιμόνι
          2. Τη μη δυνατότητα κλεισίματος των κεντρικών αεραγωγών του κλιματισμού

          Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη

          Αυτά, και θα επανέλθω τις προσεχείς μέρες με off road σχόλια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miou last edited by

            ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ADMINISTRATOR ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ OFF ROAD; ΕΙΝΑΙ -ΝΟΜΙΖΩ- ΠΙΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alexathens last edited by

              Να προσφέρω κι εγώ την εμπειρία μου....20 μέρες έχω το ίδιο αυτοκίνητο...Σε γενικές γραμμές συμφωνώ σε όλα αυτά που γράφεις με μία μόνο ένσταση....Το θέμα της κατανάλωσης...'Εγραψα' 1770 χιλ με 600 εθνική οδό 200 εκτός δρόμου και τα υπόλοιπα πόλη και έχω βάλει μέχρι τώρα 220 ευρά...Είμαι σχετικά νέος οδηγός 10ετίας με πρώτη εμπειρία σε τετρακίνητο και αυτόματο...Προσυπογράφω την ένστασή σου για την κόρνα (παραείναι εκτός δρόμου ρε παιδί μου) και νομίζω ότι το υποτιμάς στον κινητήρα του...Οργώνει στην κυριολεξία...Αυτά και θα επανέρθω με καινούργιες εμπειρίες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης miou έγραψε:

                Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):

                Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη

                Αν υποθέσω ότι βάζεις βενζίνη με 0,85 Euro το λίτρο, αυτό μας κάνει κατά μέσο όρο 27lt/ 100km Είσαι σίγουρος? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος? Για τι χρήση μιλάμε? Μήπως μόνο μέσα στην κίνηση της πόλης?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  karapn last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                  Στα αρνητικά συγκαταλέγω τα εξής(με τυχαία σειρά σπουδαιότητας):

                  Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη

                  Αν υποθέσω ότι βάζεις βενζίνη με 0,85 Euro το λίτρο, αυτό μας κάνει κατά μέσο όρο 27lt/ 100km Είσαι σίγουρος? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος? Για τι χρήση μιλάμε? Μήπως μόνο μέσα στην κίνηση της πόλης?

                  Μήπως έχει κανείς εμπειρία για κατανάλωση λαδιού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
                  Φίλος που έχει το 2.4 έχει παρατηρήσε ότι καταναλώσε περίπου 1 λίτρο στα 11.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο διανύσει μέχρι στιγμής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gatony last edited by

                    Ο χρήστης karapn έγραψε:
                    Μήπως έχει κανείς εμπειρία για κατανάλωση λαδιού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
                    Φίλος που έχει το 2.4 έχει παρατηρήσε ότι καταναλώσε περίπου 1 λίτρο στα 11.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο διανύσει μέχρι στιγμής.

                    Νομίζω πως είναι λογική τέτοια κατανάλωση λαδιού,ειδικά αν είναι καινούριο το αυτοκίνητο,αν είναι τα πρώτα του 11.000 χλμ πες του να κάνει υπομονή μέχρι τα 20-25.000χλμ και να ξαναελέγξει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • H
                      hiluxboy last edited by

                      Ο χρήστης gatony έγραψε:

                      Μήπως έχει κανείς εμπειρία για κατανάλωση λαδιού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
                      Φίλος που έχει το 2.4 έχει παρατηρήσε ότι καταναλώσε περίπου 1 λίτρο στα 11.000 χλμ που έχει το αυτοκίνητο διανύσει μέχρι στιγμής.

                      Νομίζω πως είναι λογική τέτοια κατανάλωση λαδιού,ειδικά αν είναι καινούριο το αυτοκίνητο,αν είναι τα πρώτα του 11.000 χλμ πες του να κάνει υπομονή μέχρι τα 20-25.000χλμ και να ξαναελέγξει.

                      1 Λιτρο στα πρωτα 5000Κμ και απο τοτε μεχρι σημερα που εχει 41000Κμ ουτε γραμμαριο... (Hilux 2.5 TD)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        psilos last edited by

                        ... και όσον αφορα την ποιότητα των υλικών;
                        Τι γίνεται από τριξίματα και κραδασμούς;
                        Σκέφτομαι να πάρω το πετρελαιοκίνητο και θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, τη γνώμη όσων το έχουν ήδη.
                        Πήγα σήμερα και ρώτησα στην αντηπροσωπεία και μου κόπηκαν τα πόδια ...... 7-8 μήνες για την παράδοση.
                        Πάντως, εδώ πάνω στα Βόρεια, κάνει θραύση το συγκεκρίμένο μοντέλο. Ο κόσμος εδώ έχει βαρεθεί με την αναξιοπιστία των ευρωπαϊκών μοντέλων και στρέφεται προς τα ιαπωνικά και κορεάτικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karapetsanosj last edited by

                          Ο χρήστης miou έγραψε:
                          .................
                          Τέλος να πω οτι η κατανάλωση βρίσκεται στο Θεό. Κυριολεκτικά με αυτό το αμάξι θες και ένα βυτίο με καύσιμα να σε ακολουθεί από πίσω. Έχοντας διανύσει 1500 χλμ, έχω ξοδέψει περίπου 350 ευρώ σε βενζίνη...............

                          ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΩΣ Ο ΤΡΙΛΙΤΡΟΣ ΤΟΥ Χ5, ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΤΡΙΛΙΤΡΟΣ ΤΗΣ BMW ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ Χ5 ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΚΑΙΕΙ ΜΟΝΟΝ 13,5 ΛΙΤΡΑ ΤΑ 100 (ΑΠΟ ΙΔΙΑΝ ΠΕΙΡΑ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr