-
ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΨΗΦΙΣΑ 205Τ16 ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ 84-86, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ S4 ΗΤΑΝ ΑΝ ΟΧΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ, ΕΞΙΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΟ PEUGEOT. ΩΣΤΟΣΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΖΕ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ) ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΔΗΓΟΥΣ (ΒΛ. ΚΑΝΚΚUNEN) ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΕΡΑ. AΛΛΩΣΤΕ Ο ΚΚΚ ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ. ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΙ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ KAI TA BAPH ΗΤΑΝ TA ΕΞΗΣ:
PEUGEOT 205T16 EVOII: 500HP (530HP) 910KG
AUDI QUATTO S1 EVOII: 550HP (600HP) 1090KG
LANCIA DELTA S4: 450HP (550HP) 890KG
FORD ESCORT RS200: 480HP
METRO MINI 6R4: 420HP
RENAULT 5 MAXI TURBO: 360HP (1.6LT)ΑΠΟ ΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΑ ΧΕΡΑΔΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΑ LANCIA KAI S1 ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΩ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (0-100km/h: 2,3sec) KAI ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΤΑΡΖΑΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑ (BΛ. ROHRL SAN REMO 85'). TO 205T16 HTAN ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΡΕΛΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ 'ΟΔΗΓΗΣΗΣ'. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ Ο ΚΚΚ ΕΝΑ 205Τ16 ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 86' ΜΕ ΠΙΟ ΑΚΟΜΗ ΔΥΝΑΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 550ΗΡ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΙΝΑΡΕ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ (ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ) ΜΕ 4Η KAI ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.
AΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ TOIVONEN KAI VATANEN, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΝKKUNEN ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ 'ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΪ' ΟΙ ALEN KAI ROHRL ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΞΑΡΣΗΣ ΤΟΥ GROUP B 84-86.
Y.Γ. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ TO 'RALLY CARS' TOY RΕΙΝΗΑRD KLEIN. H IΣXYΣ ΤΗΣ S4 EINAI ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. (TURBO +MHXANIKO YΠEΡΣYMΠIEΣTH, EIXE ΔΕ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 205Τ16;)
-
ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!ΟΠΟΤΕ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΨΗΦΙΖΩ S-4
Υ.Γ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΛΙΝΚ ΦΙΛΕ ΤΟΙΒΟΝΕΝ
-
Πιστευω οτι ο Vatanen εχει μια θεση στους χεραδες οπως και ο Allen αλλα ο Ρελ ηταν o καλυτερος. Ο ιδιος ο Ρελ ειχε πει πως ο μονος που τον περασε σε απολυτη ταχυτητα σε ολη του την καριερα ηταν ο Toivonen στο Σαν Ρεμο του 1982 οταν οδηγουσαν για την Οπελ.Ο Ρελ τοτε εχασε μια ασφαλτινη ειδικη απο τον Toivonen και στην επαναληψη ειπε πως θα του την παρει.Πηγε λοιπον flat out αλλα την εχασε για 7,5 δευτερα παλι απο τον Toivonen!!! Ηταν η μονη φορα που εχασε σε απολυτη ταχυτητα.
Δεν διαφωνω φιλε Χενρι,αλλα καθως θα θυμασαι στην ιδια συνεντευξη ο μεγας Βαλτερ λεει οτι ο καλυτερος της εποχης του κατα αυτον ηταν ο Μαρκου Αλεν,τον οποιο ο ΣΧ κατεταξε σε αυτους που περιστασιακα οδηγησαν πραγματικα τα Γκρουπ Β!Επισης ο χερ Βαλτερ αναφερεται σε πριν Γκρουπ Β εποχη σε σχεση με Τοιβονεν,ασε που οταν αναφερεται στον εαυτο του πιστευω δεν ειναι και οτι πιο αντικειμενικο,ε?...Οποτε τι?Για αυτο ρωτησα,κυριως απευθυνομενος σε οσους εζησαν εκεινη την εποχη,για το ποια ηταν η διαφορα μεταξυ τουςοπως και απαντησαν πολλοι απ αυτους!Χιλια κριμα που ο ΣΧ τελευταια εχει γινει ... πολυ 'διακριτικος' μεσα στο φορουμ και δεν εχει απαντησει!(και μας λειπει... )
-
Lancia Delta S4
Επειδη εβγαζε 400+ ιππους απο 1800κ.εκ.
Ηταν τεχνολογικα ανωτερο απο τα αλλα [κομπρεσσορας στις χαμηλες στροφες + τουρμπο για τις υψηλες (kkk+turbo)]
Επισης το S4 evo II εβγαζε περιπου 680 ιππους αλλα δεν ετρεξε αφου το προλαβε το ατυχημα στην κορσικη -
Επισης το S4 evo II εβγαζε περιπου 680 ιππους αλλα δεν ετρεξε αφου το προλαβε το ατυχημα στην κορσικη
Πρωτη φορα το ακουω αυτο...Σοβαρα???Παντως δεν ειμαι σιγουρος οτι λυπαμαι που δν το ειδαμε να μαχεται,γιατι θα χε σκοτωσει περισσοτερους αυτο!Απο δοκιμαστες και επισημους οδηγους μεχρι θεατες!Ειπαμε οτι καπου χαθηκε το μετρο...
-
Peugeot 205 T16.!!!!!
Ακόμα θυμάμαι το άρθρο του Στρ. που έλεγε ότι κάθε φορά που γύρναγε στη πίστα τα σημεία μετά από τα άλματα ήταν πάντοτε πιο σκαμένα!!!! -
680 ειναι υπερβολη Εδω τα οριακα ρυθμισμενα 405 και S3 του pikes peak ηταν ρυθμισμενα στα 660 αλογα Οι πραγματικες ιπποδυναμεις ηταν γυρω στα 500 αλογα για τα πιο εξελιγμενα Οσο για το καλυτερο μακραν το 205 Τ16 EvoΙΙ για πολλους λογους Για το S4 τωρα σιγουρα ηταν ενα εργο τεχνης που κατασκευαστηκε εκμεταλευομενο πληρως τους κανονισμους για τα Gr.B αυτοκινητα ενω τα Peugeot και Audi ηταν ηδη παλαιοτερης σχεδιασης αυτοκινητα(Τους επιασε στον υπνο) αλλα λιγοι αγωνες δεν μπορουν να ριξουν τον αυτοκρατορα απο τον θρονο του
Προσωπικα παντως πιστευω οτι η πιο αδικημενη ειναι η Audi μια και ειναι αυτη που ανοιξε την νεα εποχη ειναι αυτη μαζι με την Peugeot που στην ουσια 'δημιουργησαν' αυτη την κατηγορια και προωθησαν νεες ιδεες οταν ολοι οι υπολοιποι μαζι και η Lancia με τις 037 προσπαθουσαν να αποδειξουν οτι η τετρακινηση ηταν λαθος και ο σωστος δρομος ηταν η κινηση σε 2 τροχους -
Ενταξει οι 680 ιπποι ισως να ειναι υπερβολη αλλα οι 643 ειναι αληθεια (με την βουλα που λενε)
http://www.supercars.net/garages/PeP/76v2.html
Διαβαστε εκει που λεει Engine & transmission στο Power
Aν διαβασετε και λιγο πιο κατω θα δειτε οτι εβγαζε 366 ιππους στο λιτρο ε, κατι ηταν και αυτο. -
Καλυτερο Group B το 205 Τ16 αλλα αγαπημενο η θρυλικη 037
-
205 t16
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Αν έτρεχε ένα σημερινό GRA με ένα GRB ποιό θα κέρδιζε;
Έχουν περάσει βέβαιά πολλά χρόνια αλλά τα GRΒ ήταν τέρατα.To Gr A με σχετική ευκολία. Ορισμένες φορές δεν είναι μόνο η θηριώδης ιπποδύναμη που κάνει ένα αμάξι καλύτερο. Είναι και πολλά άλλα πράγματα που τα τέρατα του Gr B ΔΕΝ είχανε όπως εξεληγμένα κιβώτια ταχυτήτων (το Τ16 είχε 5αρι σασμάν), εξεληγμένα διαφορικά, αεροδυναμική κτλ
Όσο για το καλύτερο Gr B. με ευκολία λέω το Τ16 που σε συνδιασμό με τον Γιούχα στο τιμόνι, ήτανε συνδιασμός που σκότωνε(πήρε και πρωτάθλημα άλλωστε)
-
MAΛΛΟΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ 1980?
THE GLORIUS AUDI QUATTRO !!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης sennsa_rs έγραψε:
MAΛΛΟΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ 1980?THE GLORIUS AUDI QUATTRO !!!!!!!!!!!!!!!
Απόλυτα σωστός!!! Και γι'αυτό το ψήφισα!!!
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΙVONEN ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟΤΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ.Ο HENRI ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΝΟΤΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.Η S4 ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο TOIVONEN.ME ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.
Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img][/quote]
-
Ο χρήστης Arioloman έγραψε:
ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!Πολύ σωστά,αλλά και όχι μόνο αυτό.Ο Τοιβόνεν στην Κορσική είχε προσπεράσει κάποιο 205Τ16(δεν θυμάμαι οδηγό) μέσα στην ειδική ΣΤΑ ΙΣΙΑ!!!Αυτό το αυτοκίνητο έκρυβε 'τρελή' τεχνολογία μέσα του και υπήρχε και το ακόμα πιο εξελιγμένο project evolution II το οποίο όμως δεν ήρθε στην επιφάνεια λόγω του γνωστού τραγικού γεγονότος.
-
Ο χρήστης lanciali έγραψε:
Η S4 ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο TOIVONEN.ME ΑΛΛΟ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.Και ο Allen καλός ήταν...
-
Ο χρήστης nionios έγραψε:
Αυτό το αυτοκίνητο (S4) έκρυβε 'τρελή' τεχνολογία μέσα του και υπήρχε και το ακόμα πιο εξελιγμένο project evolution II το οποίο όμως δεν ήρθε στην επιφάνεια λόγω του γνωστού τραγικού γεγονότος.Είχε αρχίσει την εξέλιξη του EVO II???
Νόμιζα πως η Lancia προετοίμαζε την ECV για το Group S... -
'Και...εκεί που τα είχα ξεχάσει...'
Να 'το το group B!
...Βλέποντας σήμερα dvd από γνωστό περιοδικό,
με τα θηρία του group B.........αναρωτήθηκα, αν θα μπορούσα να γεννιόμουν λίγο πιο πρίν
(για να ήμουν στην κατάλληλη ηλικία ),και να απολάμβανα από κοντά τέτοιους αγώνες,
που αν μή τί άλλο, δεν πρόκειται να υπάρξουν στο μέλλον....ΥΓ. Αυτά παθαίνεις, άμα 'ανασκαλεύεις' τα παλιά........
-
LANCIA S4!
AUDI S1! -
Ρίξτε μια ματιά στο avatar μου ....
Χωρίς σχόλια
Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?