-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ο σκύλος πάντως τη γλύτωσε χωρίς γρατζουνιά.Έσωσες μια ζωή, ρισκάροντας τη δική σου. Ο σκύλος θα το θυμάται, ελπίζω να το βλέπει και κανένας από ψηλά...
Καλή ανάρρωση, φίλε μου!
-
Περαστικά Νικολα!
-
Νικόλα περαστικά και σε σένα και στην τσέπη σου. Αν τελικά είχες χτυπήσει το σκύλο, η ζημιά δε θα ήταν μικρότερη; Αν κι εκείνη τη στιγμή αντέδρασες ενστικτωδώς κι έχοντας κατά νου ότι θα καταφέρεις να γλυτώσεις χωρίς ζημιές...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Νικόλα περαστικά και σε σένα και στην τσέπη σου. Αν τελικά είχες χτυπήσει το σκύλο, η ζημιά δε θα ήταν μικρότερη; Αν κι εκείνη τη στιγμή αντέδρασες ενστικτωδώς κι έχοντας κατά νου ότι θα καταφέρεις να γλυτώσεις χωρίς ζημιές......και να σώσεις μια ψυχούλα!
-
Ζωούλα εννοείς γιατί δε νομίζω να πιστεύεις ότι τα ζώα έχουν ψυχή. Τέλος πάντων, αυτό δεν αφορά το θέμα μας. Πάντως, πείτε με σκληρό ή αναίσθητο αλλά θα προτιμούσα να χτυπήσω το σκύλο και να έχω ζημιά 1-1.5Κ παρά να χτυπήσω εγώ και να πάει το αυτοκίνητο για παλιοσίδερα. Ίσως να φταίει ότι δεν είχα ποτέ κατοικίδιο, ποιος ξέρει...
-
Το θεμα ειναι αν χτυπαγε το σκυλο εκτος του οτι θα το σκοτωνε κτλ θα παθαινε μιρκοτερη ζημια; Και δεν το λεω μονο για τι ιδιο το χτυπημα αλλα για την πιθανη απωλεια ελεγχου που μπορει να ειχε μετα το χτυπημα... Τεσπα περαστικα Νικολα αφου δεν επαθες κατι σοβαρο παλι καλα...
-
Εκείνη την ώρα δεν πιστεύω ότι κανεις μας θα σκεφτόταν τίποτα άλλο εκτός από το να στρίψει ενστικτωδώς το τιμόνι, ούτε μπορεί κάποιος σε κλάσματα του δευτερολέπτου να υπολογίζει πιθανές συγκρούσεις και επιπτώσεις... Tην έχω πάθει κι εγώ κάπως έτσι (προσπαθώντας να αποφύγω μια γάτα), αλλά αφενός δεν χτύπησα, αφετέρου το αυτοκίνητο, αφού σκαρφάλωσε πεζοδρόμιο και 2 δεντράκια δεν έπαθε σχεδόν τίποτα (ένα ΤΟΥΟΤΑ του 73, μοντέλο ΚΡ30 στο οποίο με μια βαριά ισιώσαμε τον προφυλακτήρα και τη μετώπη και κολλήσαμε απλώς το ψυγείο που είχε τρυπήσει!!!)
Μακάρι να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο σε κανένα
Περαστικά Νικόλα και ταχεία ανάρρωση
-
Βρε τι παθαίνει ο άνθρωπος!
Περαστικά, εύχομαι!
-
Νικόλα περαστοκά φίλε!
Για την Ξαρά μην στεναχωριέσαι, αφού είσαι καλά πάμε γι' άλλα!! -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Νικόλα περαστοκά φίλε!
Για την Ξαρά μην στεναχωριέσαι, αφού είσαι καλά πάμε γι' άλλα!!Κάτι ξέρει κ ο Χρηστάρας!
Πάντως τρίτωσε...ένα εγώ, ένα ο Χρήστος με το ΒΧ κ τώρα ο Νικόλας!
Εξω από δω ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νικόλα περαστοκά φίλε!
Για την Ξαρά μην στεναχωριέσαι, αφού είσαι καλά πάμε γι' άλλα!!Κάτι ξέρει κ ο Χρηστάρας!
Πάντως τρίτωσε...ένα εγώ, ένα ο Χρήστος με το ΒΧ κ τώρα ο Νικόλας!
Εξω από δω ...
Ε ψιτ φιλος
εχω καταστρεψει κι ενα ΑΧ -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Νικόλα περαστοκά φίλε!
Για την Ξαρά μην στεναχωριέσαι, αφού είσαι καλά πάμε γι' άλλα!!Κάτι ξέρει κ ο Χρηστάρας!
Πάντως τρίτωσε...ένα εγώ, ένα ο Χρήστος με το ΒΧ κ τώρα ο Νικόλας!
Εξω από δω ...
Ε ψιτ φιλος
εχω καταστρεψει κι ενα ΑΧΠτοοου το ξέχασα...αλλά έγινε την εποχή που δεν υπήρχε Citroen forum.
-
Υπήρχε Σάββα, το Πάσχα του 2004 έγινε
-
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Εχω 3 σκυλιά (κάποτε είχα μέχρι 5), ενώ τα τελευταία 20 χρόνια πάντα είχα τουλάχιστον ένα. Τώρα, εκ των υστέρων, θεωρώ πως θα ήταν σαφώς προτιμότερο να χτυπήσω το σκύλο. Μπορεί να ακούγεται σκληρό ακόμη και σ'εμένα που το λέω, αλλά αυτή τη στιγμή εγώ (πέραν του ότι για 2 μήνες - και βλέπουμε - δε θα είμαι 100% παραγωγικός) έχω ένα οικονομικό πλήγμα που ξεπερνά τις 12.000 ευρώ, και μάλιστα σε μια στιγμή της ζωής μου γενικότερα άσχημη (για άλλους λόγους). Θα μου πείτε, αφού περπατάω τι σημασία έχει αυτό?
Εχει, καθώς δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο τι θα μπορούσε να πάει χειρότερα, αλλά και τι θα έπρεπε να πάει καλύτερα. Στο κάτω κάτω, αυτό είναι που μας κάνει να προσπαθούμε για τη βελτίωση.Κάποιες σκέψεις για το δια ταύτα (κατά την προσφιλή ορολογία του αγαπητού μας περιοδικού):
- Τι έφταιξε τελικά?
- Συγκυρία παραγόντων: κακή κατάσταση ελαστικών (λάθος δικό μου), στενός δρόμος, λανθασμένος - πιθανότατα - χειρισμός (άρα έχουμε 2 στα 3 ανθρώπινο παράγοντα).
- Γιατί χτύπησα τόσο?
- Η ταχύτητα με την οποία το αυτοκίνητο χτύπησε δεν ήταν τόσο μεγάλη ώστε να δικαιολογεί όλο το τράνταγμα αλλά και τον τραυματισμό που υπέστην. Αν υπολογίζω καλά, η αρχική ταχύτητα ήταν περίπου 80 χλμ/ώρα (άρα η ταχύτητα πρόσκρουσης κατά πολύ μικρότερη). Αυτό που φταίει είναι ότι η μεγαλύτερη ενέργεια της πρόσκρουσης μεταδόθηκε κατευθείαν στο κύριο μέρος του σασί του αυτοκινήτου.
Εδώ φαίνεται ο πολύ μεγάλος ρόλος που παίζει η ζώνη ελεγχόμενης απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης που ενσωματώνουν τα σύγχρονα αμαξώματα. Στις φωτογραφίες που θα ανεβάσω κάποια στιγμή (είχα τη φωτογραφική μαζί μου σήμερα αλλά δεν είχα την ψυχική δύναμη να φωτογραφήσω το αυτοκίνητο ) θα δείτε ότι το πλαίσιο, ειδικά στα φτερά, τα εσωτερικά μέρη των οποίων είναι αυτά που συνήθως απορροφούν την ενέργεια μιας πλαγιο/μετωπικής σύγκρουσης, είναι πρακτικά ανέπαφα. Ολη την ενέργεια απορρόφησε το σύστημα του τροχού, το οποίο μετακινήθηκε αυτούσιο προς τα πίσω, μεταφέροντας την στο δομικό στοιχείο της εμπρός κολώνας και της κεντρικής γέφυρας. Ως εκ τούτου, η ενέργεια πέρασε σχεδόν αμείωτη στο εσωτερικό.
Ενδεικτικό είναι ότι ο τραυματισμός μου δεν προήλθε από επαφή με αλλοιωμένα μέρη του αυτοκινήτου, όπως να μπει μέσα η πόρτα ή κάτι άλλο. Η μόνη παραμόρφωση που υπέστη ο χώρος των επιβατών ήταν (όπως προείπα) στο σημείο όπου ακουμπά το αριστερό πόδι του οδηγού (δίπλα στο αμπραγιάζ) το οποίο ανασηκώθηκε και μετακινήθηκε προς τα μέσα περίπου 25 εκ (είναι το σημείο όπου χτύπησε ο τροχός). Εκεί όμως δεν ακούμπησα. Τα χτυπήματά μου προήλθαν από την κίνηση του δικού μου σώματος λόγω αδράνειας. Το κεφάλι μου το χτύπησα στο χερούλι πάνω από την πόρτα, τα γόνατα στην κονσόλα (είμαι και ψηλός) και το χέρι που έχει τη μεγαλύτερη ζημιά την έπαθε μάλλον με επαφή είτε στο τιμόνι είτε στην κονσόλα.
Εννοείται ότι αυτά τα συμπεράσματα τα βγάζω πιθανολογώντας, καθώς την ώρα της σύγκρουσης δεν κατάλαβα ότι χτύπησα πουθενά. Μόνο όταν βγήκα από το αυτοκίνητο το αντελήφθην.
Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν δε φορούσα τη ζώνη μου (ευτυχώς τη φοράω πάντα).
Προχωράμε μπροστά? Σαφώς, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αλλαγή των σχεδίων για τα επόμενα 3 χρόνια.
ΥΓ: δεν ήταν ένστικτο, ήταν επιλογή να στρίψω το τιμόνι και να κατευθυνθώ προς το χωράφι. Ηταν η μόνη πιθανή πορεία διαφυγής, χωρίς διαφορά ύψους από την άσφαλτο, και δεν ερχόταν άλλος από το απέναντι ρεύμα.
-
Νικόλα sorry για το ξενέρωμα...
To νέο Citroen C-Triomphe: C4 Sedan
http://img147.imageshack.us/img147/7668/06005026og.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/9992/06005063rt.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/9948/06005100dj.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/9549/06005147hk.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/2773/06005158tg.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/631/06008022dn.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/4127/06008030au.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/3522/06008040hw.jpg
http://img400.imageshack.us/img400/2457/06008056fj.jpg -
Ποιο ξενέρωμα? Ανεξάρτητα από αυτά που γράφω εγώ, αυτή η ενότητα παραμένει το Citroen forum.
Αυτοί που πρέπει να ζητήσουν συγνώμη είναι αυτοί που το σχεδίασαν.
-
Nικόλα τώρα το διάβασα!
Περαστικά,και ειλικρινά,καθώς ο χρόνος θα περνά,θα αντιληφθείς ότι τελικά υπήρξες τυχερός...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ποιο ξενέρωμα? Ανεξάρτητα από αυτά που γράφω εγώ, αυτή η ενότητα παραμένει το Citroen forum.Αυτοί που πρέπει να ζητήσουν συγνώμη είναι αυτοί που το σχεδίασαν.
-
Νικόλα, όπως τα είπαμε και από το τηλέφωνο.
Κράτα γερά, ψηλά το κεφάλι… και οι λαμαρίνες να πάνε να γαμηθούν.Φθηνά την γλίτωσες μαν.
Και όπως είπε και ο πατέρας σου… τι θα γίνει κάθε χρόνο θα κάνετε το ίδιο βιολί θα κάνετε;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νικόλα sorry για το ξενέρωμα...To νέο Citroen C-Triomphe: C4 Sedan
http://img147.imageshack.us/img147/7668/06005026og.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/9992/06005063rt.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/9948/06005100dj.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/9549/06005147hk.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/2773/06005158tg.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/631/06008022dn.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/4127/06008030au.jpg
http://img485.imageshack.us/img485/3522/06008040hw.jpg
http://img400.imageshack.us/img400/2457/06008056fj.jpgΡε παιδιά εμένα γιατί μου αρέσει;
CITROËN FORUM