Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οι δρόμοι της λακκούβας: Επιτέλους ασχλούνται...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οι δρόμοι της λακκούβας: Επιτέλους ασχλούνται...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    17
    57
    107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Να ρωτήσω κάτι;;

      Το νούμερο που έδωσαν (1521; ) είναι ΔΩΡΕΑΝ, Ή ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;;;;;

      Γιατί αν είναι δωρεάν έχει καλώς, αλλά αν το πληρώνουμε, τότε μας την έφεραν πάλι!!!!

      ΔΕΝ θα φτιάχνουν ΤΙΠΟΤΑ, και εμείς σαν κορόιδα θα ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΠΑΝΩ, για να το καταγγείλουμε!!! Μετά πάλι ΤΙΠΟΤΑ δεν θα φτιάχνουν, για να τους ξανατηλεφωνήσουμε!!!

      Όταν τελικά βαρεθούμε να παίρνουμε, θα μας φέρουν και τα στατιστικά πως αρχικά είχαν 5 δισεκατομμύρια τηλεφωνήματα και τώρα μόλις χίλια, άρα οι δρόμοι ΕΦΤΙΑΞΑΝ!!!

      1. Αμφιβάλλει κανείς πως έχουν το θράσσος να το κάνουν;;
      2. Τα νούμερα αυτά (πχ 131, 141 κλπ) έχουν χρέωση ΤΡΕΙΣ μονάδες ανά τηλεφώνημα (και μετά όχι χρονοχρέωση)
      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        skullone last edited by

        Ποιο 1521; Μας δουλεύουν; Δέκα φορές πήρα τηλέφωνο σ'αυτό το νούμερο σήμερα και διαρκώς λέει ότι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Ίσως δεν προσέλαβαν ακόμη το προσωπικό!!!

          Δες πότε έχει εκλογές και κάνε υπολογισμούς πότε θα προσληφθούν!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            syele last edited by

            Πάντως στις σημερινές ειδήσεις άκουσα ότι δέχτηκαν και κατέγραψαν 400 τηλεφωνήματα. Μάλιστα ο υπεύθυνος είπε ότι τα συνεργεία του ΥΠΕΧΩΔΕ θα επεμβαίνουν και θα διορθώνουν τους δρόμους σε 3 μέρες το πολύ
            Καλά, τώρα. Το 10% αν φτιάξουν (σε όσα βέβαια έχουν δικαιοδοσία) εγώ θα είμαι ευτυχισμένος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Δηλαδή αν τους πω πως η Κηφισίας στο ύψος του Φάρου είναι ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΛΑΚΟΥΒΑ, θα αλλάξει κάτι;

              Χα, χα, χααααααααα
              (σατανικό)

              Αυτό λέω και εγώ.
              Υπάρχουν δρόμοι με λακκούβες για ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..
              Τι να πάρω και να πω?

              -Ξέρετε στην Ι. Δροσοπούλου υπάρχει ΜΙΑ λακκούβα από την Κονδρικτώνος μέχρι την Λ. Γαλατσίου

              -Και κάτι άλλο στη Λ. Μαραθώνος υπάρχει ΜΙΑ λακκούβα από Σταυρό μέχρι Ν. Μάκρη.Θα την φτιάξετε?

              Μας κοροϊδεύουν?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
                Μεχρι και στις ειδησεις ειδα θεμα για αυτο τον αριθμο (ισως ξεμειναν απο θεματα).

                Θέματα υπάρχουν, απλά τα θάβουν και ασχολούνται με μ@λ@κίες: Θάψανε τα συλλαλητήρια κατά των πολεμικών μεθοδεύσεων του σχιζοφρενούς θρησκόληπτου γκάνγκστερ Μπους (ακούει φωνές! Λέει σε συνεργάτες του ότι ακούει το Θεό να τον καθοδηγεί! Και δε βρέθηκε ένας να πει να τον κλείσουν σ'ένα τρελάδικο) και της γκόμενάς του (Τόνυ Μπλαιρ) και λοιπών σφουγγοκωλαρίων και μαφίοζων (Χοσέ Μαρία Αθνάρ και Σίλβιο Μπερλουσκόνι) και δείχνανε οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΜΜΕτζήδες (Πες τα ρε Μίκη!!!) μερικούς κρετίνους ταραξίες προβοκάτορες που τα'χαν πάρει για να δυσφημήσουν το συλλαλητήριο και, βεβαίως, επειδή είναι ΤΣΙΡΑΚΙΑ και ΜΠΡΑΒΟΙ (παρακράτος) θα παραμείνουν ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ... Και μου δείχνανε και το πώς ήρθε και πού πήγε το γλύξμπουργκερ με το βρωμόσογό του. Κι ασχολούνται διαρκώς με τη '17Ν' και τις βισσοβανδούδες (αν και εδώ αδικώ τη Βανδή, γιατί τουλάχιστον η γυναίκα δε λέει βλακείες όταν μιλάει σε περιοδικά ή στην τηλεόραση...) και τα πειραματόζωα των ΡΕΑΛΗΤΗ σώου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                  [-Και κάτι άλλο στη Λ. Μαραθώνος υπάρχει ΜΙΑ λακκούβα από Σταυρό μέχρι Ν. Μάκρη.Θα την φτιάξετε?

                  Σαφώς και θα την φτιάξουμε!!

                  Γράψτε μια ευχή, βάλτε την σε ΦΑΚΕΛΑΚΙ, κολλήστε γραμματόσημο (με ΛΑΔΙ, όχι σάλιο) και στείλτε την!

                  Ευχής έργον...

                  Πάντως αν πάρετε τηλέφωνο και φτιαχτεί κάτι, γράψτε το στο θέμα αυτό να δούμε αν δουλεύει.

                  Αν πάλι πάρετε και ΔΕΝ το φτιάξουν σε 1 βδομάδα (διπλάσιο από όσο ζητούν) πάλι γράψτε το, να δούμε αν δουλεύει.

                  Μακάρι να δουλέψει.

                  Πάντως 400 τηλεφωνήματα ως τώρα λίγα μου φαίνονται...
                  Μήπως όλοι που πήραν είχαν την τύχη του skullone;;
                  Αν και τώρα που το σκέφτομαι, ο αριθμός αυτός είναι ΜΟΝΟ για το ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ Αττικής, οπότε πιθανότατα να μην μπορεί να κληθεί από νούμερα εκτός του '210-ΧΧΧΧΧΧΧ'... Δοκιμάστε το 210-1521, πρέπει έτσι να δουλέψει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης syele έγραψε:
                    Πάντως στις σημερινές ειδήσεις άκουσα ότι δέχτηκαν και κατέγραψαν 400 τηλεφωνήματα. Μάλιστα ο υπεύθυνος είπε ότι τα συνεργεία του ΥΠΕΧΩΔΕ θα επεμβαίνουν και θα διορθώνουν τους δρόμους σε 3 μέρες το πολύ
                    Καλά, τώρα. Το 10% αν φτιάξουν (σε όσα βέβαια έχουν δικαιοδοσία) εγώ θα είμαι ευτυχισμένος.

                    Εγώ πάλι άκουσα (στο ραδιόφωνο) 800!!! με τα περισσότερα στον Δήμο Αθηναίων και Γαλατσίου!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      geopili last edited by

                      Στο Autopress πάντως, τους κράζουν (εδυτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι που τους κράζουν) διότι δεν απαντούσαν!

                      http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2509

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ama mesa se mia mera dexthikan 800 thlefwnhmata fantasthte ti anthrwpoi einai oi ergolaboi poy anelaban ta erga asfaltostroshs

                        Sas parathetw mia syntomh perigrafh gia to pws ginontai ta erga sthn Ellada

                        Ta xarakthristika twn ergolabwn einai: xontrokefaloi, me ena megalo moustaki kai me ena megalo pouro sto xeri na to kapnizoun pote pote kai ena kompoloi sto allo Exoun monima ena bariesthmeno-magiko yfos enw tha einai ntymenoi me kostoumi kai grabata. Kai otan tha pairnoun tis prosfores gia ta erga apo tis etairies tha tou lene oi etairies p.x. gia epilogh asfaltou:

                        'Exoume 3 eidh asfaltwn kyrie P. Ayth poy thelei elaxisth synthrhsh, den glistraei kai aporofaei to nero ths broxhs amesws afhnontas ton dromo katharo kai asfalhs. Ayth poy exei elaxisth synthrhsh alla einai gia kshra klimata kai ayth poy einai pio fthinh alla exei megalytero kostos synthrhshs giati to magma einai apo pio fthina ylika. Thn exoume gia eparxiakous dromous poy den pernane polla aytokinhta. Ti tha dialeksete gia thn ethnikh;'

                        Kai o ergolabos tha pei afoy kanei mia tzoura me to poyro tou: 'Thn trith tha balete sthn ethnikh mh sas g***o tsia, pou thelete na to paiksete kai polykseroi. Ti ksere eseis apo dromous re arxes; Parte ayta ta liga gia arxh (100000 euro ston kathena) kai argotera tha parete ki alla giati h epidothsh einai gia thn kalh asfalto. Kai mhn akousw kanena arnhtiko sxolio gia ton P tha sas klaiei h manoula sas thn allh mera boutyrompempedes! Kai koitate na fate kana metro apo kathe kateythinsh mh sas kseskisw olous sas. Kai prosexte mhn teleiwsete to ergo nwritera apo ta 10 xronia giati tha sas kopso t' ar*****a kai tha sas balw na ta fate!'

                        Kapws etsi einai to skhniko me tous diaforous ergolabous poy analambanoun erga asfaltostrwshs. Kai siga mhn teleiwsei pote auto to skhniko. Oi mizes panta tha uparxoun!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ροβεσπιέρος που τους χρειάζεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Υπάρχει η είδηση εδώ: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=438706&lngDtrID=244

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Ροβεσπιέρος που τους χρειάζεται...

                              Λυπάμαι που θα το πω αυτό και ίσως θεωρηθεί ανεπίτρεπτο αλλά πιστεύω ότι όσοι σύγχρονοι Ροβεσπιέροι πέρασαν τα τελευταία χρόνια από τη χώρα μας σίγουρα χτυπούσαν λάθος στόχους όλα αυτά τα χρόνια. Άρα τι νόημα έχει εφόσον με την τρομοκρατία δεν λύνονται τα προβλήματα; Από την άλλη η οργή και η αγανάκτηση του απλού κόσμου οδηγούν σε τέτοιες σκέψεις όπως του ότι αν καθάριζαν μερικούς εργολάβους έργων και αυτούς που πέρνανε τις αποφάσεις για τις πολυκατοικίες χωρίς πυλοτές τότε ίσως είχαμε μια πιο ανθρώπινη όχι μόνο Αθήνα αλλά Ελλάδα. (IMHO πάντα)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kouk last edited by

                                Είναι ανεπίτρεπτο,φίλε unusualdriver!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Πολιτικοί και εργολάβοι πρέπει να πάνε φυλακή. Οποιος εν γνώση του παραδίδει δημόσιο έργο με σφάλματα και όποιος εν γνώση του παραλαμβάνει έργο με σφάλματα θέλει κρέμασμα ή να τον τσιμεντώνουν τον ίδιο στην λακκούβα για να κλείσει.
                                  ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ερώτηση:
                                    Οι εργολάβοι κυκλοφορούν με ελικόπτερα, έχουν σπονδύλική στήλη με ανάρτηση, ή ποτέ δεν σκέφτηκαν πως γίνεται και καλύτερα;

                                    Γιατί μου κάνει εντύπωση πως ενώ λογικά ΚΑΙ οι ίδιοι χρησιμοποιούν τους δρόμους που φτιάχνουν, δεν κάνουν κάτι παραπάνω. Σαν να είμαι ηλεκτρολόγος και να κάνω εγκατάσταση στο σπίτι μου που να κόβεται μονίμως το ρεύμα...

                                    Μια φορά στο Μαρούσι ήμουν πίσω από ένα φορτηγό σε πολύ ερημικό δρόμο. Ξαφνικά σε στενό μέρος σταματάει και κατεβαίνουν 2 τύποι με φτυάρια. Τους ρωτάω τι κάνουν και είπαν πως θα φτιάξουν το δρόμο. Τους ρώτησα γιατί δεν πάνε για μια στιγμή παρακάτω να περάσω και μετά να κάνουν ήρεμοι τη δουλειά τους (δεν θα ερχόταν άλλος μετά, ήταν σε εντελώς άσχετο μέρος). Απάντηση: 'Μη σε νοιάζει φίλε, μια στιγμή θα μας πάρει!!' Ο ένας σκαρφαλώνει στην καρότσα και ρίχνει 2-3 φτυαριές πίσσα και πέτρες στο δρόμο. Ο άλλος τα πετά μέσα στην λακούβα και μπαίνει στο φορτηγό. Πηδάει ο άλλος κάτω και κοπανάει με το φτυάρι 4-5 φορές την πίσσα και με χαιρετά φιλικά και φεύγει. Φυσικά το καρούμπαλο που 'έφτιαξαν' ήταν χειρότερο από την λακούβα, αλλά το 'έφτιαξαν'!!! Έτσι επιδιόρθωσαν ΟΛΟ το δρόμο (200 μέτρα) και δεν πήρε πάνω από 5 λεπτά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      treasure last edited by

                                      Ρε παιδιά,

                                      όποιος έχει κάνει την διαδρομή Χαλάνδρι-Γέρακας, όχι από την Αττική Οδό αλλά από τον παλιό κλασσικό καρόδρομο, καταλαβαίνει ότι μόνο μετά από αεροπορική επιδρομή με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου μπορεί να υπάρξει τέτοιο οδόστρωμα.

                                      Ακόμα και να έχει κανείς τζιπ (έχω SUV) ταλαιπωριέται ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ !!!

                                      Είναι για τα πανηγύρια όλοι αυτοί που μιλάνε για Ολυμπιακούς και δεν έχουν - ή μάλλον έχουν αλλά ωχαδερφίζουν - ιδέα για το τι γίνεται στην πραγματικότητα στο αστικό οδικό μας δίκτυο.

                                      Έχω σκεφτεί - όπως και πολλοί άλλοι - να πάρω φωτογραφίες τους δρόμους αυτούς και να τους στείλω στην commission.

                                      Είδωμεν!

                                      Υ.Γ. Μήπως τελικά υπάρχει μυστικό lobby φαναρτζήδων πίσω από την κυβέρνηση και τα μεγάλα - και μικρά - οδικά έργα ??

                                      Φιλικά,

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                        Ερώτηση:

                                        Μια φορά στο Μαρούσι ήμουν πίσω από ένα φορτηγό σε πολύ ερημικό δρόμο. Ξαφνικά σε στενό μέρος σταματάει και κατεβαίνουν 2 τύποι με φτυάρια. Τους ρωτάω τι κάνουν και είπαν πως θα φτιάξουν το δρόμο. Τους ρώτησα γιατί δεν πάνε για μια στιγμή παρακάτω να περάσω και μετά να κάνουν ήρεμοι τη δουλειά τους (δεν θα ερχόταν άλλος μετά, ήταν σε εντελώς άσχετο μέρος). Απάντηση: 'Μη σε νοιάζει φίλε, μια στιγμή θα μας πάρει!!' Ο ένας σκαρφαλώνει στην καρότσα και ρίχνει 2-3 φτυαριές πίσσα και πέτρες στο δρόμο. Ο άλλος τα πετά μέσα στην λακούβα και μπαίνει στο φορτηγό. Πηδάει ο άλλος κάτω και κοπανάει με το φτυάρι 4-5 φορές την πίσσα και με χαιρετά φιλικά και φεύγει. Φυσικά το καρούμπαλο που 'έφτιαξαν' ήταν χειρότερο από την λακούβα, αλλά το 'έφτιαξαν'!!! Έτσι επιδιόρθωσαν ΟΛΟ το δρόμο (200 μέτρα) και δεν πήρε πάνω από 5 λεπτά...

                                        Να γιατί χρειάζεται να έχει μονίμως μια βιντεοκάμερα ή μια ψηφιακή μηχανή μαζί σου! Θα τα βγάλεις αμέσως τα λεφτά μόλις πας το βιντεο σε κανένα κανάλι να τους κάνει ρόμπα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Σε ποιο κανάλι; Στο Mega Ντεγκρέτσια Channel;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            Θα ήθελα να σας εξηγήσω λίγο για το ποιός παραγματικά φταίει στο θέμα των κακοτεχνιών η της κακκής ποιότητας, μιά και προέρχομαι από τον χώρο των μηχανικών που ασχολούνται με τα δημόσια έργα τον τελευταίο καιρό. Την πρώτη ευθύνη έχει η Δημόσια υπηρεσία που δημοπρατεί το έργο διότι αυτή θέτει τις απαιτήσεις σε ποιότητα (προδιαγραφές κ.λ.π.), επίσεις αυτή έχει και την υποχρέωση να παρακολουθεί και την τελική ποιότητα του έργου προς παραλαβή. Στη Συνέχεια έχει και την υποχρέωση συντήρησης αυτού αφού λήξει βεβαια η περίοδος εγγύησης του εργολάβου ( συήθως 24 η 36 μήνες). Στην διάρκεια συντήρησης από τον εργολάβο η υπηρεσία πρέπει να τον ειδοποιεί γιά να επισκευάζει τυχών κακοτεχνείες. Τέλος η δημόσια υπηρεσία υπογράφοντας στην οριστική παραλαβή του έργου, παίρνει επάνω της την ευθύνη γιά ότι συμβεί πλέον στην κατασκευή. Επίσης γιά να μην παρεξηγούμε τον ρόλο του εργολάβου αυτός ακολουθεί τις εντολές της υπηρεσίας γιά το τι έχει να κατασκευάσει. Αν η υπηρεσία δεν του ζητάει κάτι αυτός δεν πρόκειται να το κάνει γιατί δεν θα πληρωθεί στο τέλος έστω και εάν πιστεύει ότι χρειάζεται για να γίνει κάτι ακόμη γιά να γίνει σωστό το έργο. Σε πολλές περιπτώσεις οι μελέτες δεν είναι πλήρεις διότι και εκεί οι δημόσιες υπηρεσίες δεν ξεκαθαρίζουν τι θέλουν στους μελετητές. Γιά τη άσφαλτο που έχεται αναφέρει προδιαγραφές υπάρχουν αλλά η αντιολισθηρά στρώση κοστίζει και το δημόσιο δεν την προδιαγράφει στις απαιτήσεις του. Ο εργολάβος αν του πούν κάνε αντιολισθηρό τάπητα θα τον κάνει αλλά θα κοστίσει και η δημόσια υπηρεσία δεν το ζητλαει. Γιά παράδειγμα στην Εγνατία Οδό που φτιάχνεται στην Βόρεια Ελλάδα κατασκευάζεται με αντιολισθηρά στρώση 4 εκατοστά πάχος. Ενώ το ΠΑΘΕ ( Πάτρα Αθήνα Θεσσαλονίκη Ευζωνοι) δεν έχει γίνει αυτό Ισως στο μέλλον να το κάνουν. Θέλω να πώ ότι το δημόσιο φταίει γιά τα περισσότερ προβλήματα μιά και αυτό πρέπει να ελέγχει την ποιότητα γιά αυτό που τελικά πληρώνει. Οι εργολάβοι δεν ειναι οι πρώτοι στην ευθύνη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr