-
τι να πω.. ειναι η πρωτη Ferrari
ου μου αρεσει τοσο πολυ.. -
Και μενα μου αρεσε πολυ. Πρεπει λιγο να χωνεψεις απλα οτι πισω δεν εχει 4 στρογγυλα αλλα φωτα αλλα 2 και μετα ολα οκ.
-
-
πολυ ωραια και μινιμαλ..
μοιαζει ρετρο..
καλα η φερραρι,
επισημο site δεν εχει;..εκει δεν υπαρχει;..
-
πολυ ωραιο αυτοκινητο...λες και το εφτιαξαν σε βιοτεχνια παιχνιδιων για να το δωσουν σε τοπικο πανηγυρι
καλα κρασα...μονο απο πισω 3/4 ειναι ομορφο και μονο σε μπλε βαθυ ΑΛΛΑ απο εκει και περα χαλια...
τα διαφορα σκιτσα για την Σουπρα ηταν καλυτερα...
ετσι Φερραρι...ετσι...βαλε αμερικανακια να κανουν λαλακιες...
κριμα...απο την 550 εχω 4 μινιατουρες στο γραφειο μου απειρες φωτο γιατι την αγαπουσα...και τωρα...αυτο...σαν να σου χαμογελαει με βλακωδη τροπο καρτουν ειναι απο μπροστα...
γελειοτητες...
-
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!
-
Ferrari F40 & 599GTB
http://www.rideroom.com/news_comments.php?id=1004Κατα την γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο χαμηλή η 599GTB, απο την άλλη ίσως να φαίνετε έτσι γιατί είναι δίπλα στην F40...
-
οσο μου αρεσει απο πισω τοσο με χαλαει απο μπροστα και απο το πλαι...ειδικα τρια τεταρτα απο μπροστα το βρισκω απαισιο... :explotar:
κριμα...κριμα κριμα κριμα
-
Mάλλον η πιο άσχημη Ferrari των τελευταίων χρόνων.
Παρατηρώ μία τάση, που δείχνει να απομακρύνεται βάναυσα από τον κλασικισμό που εδραιώθηκε με την 288 GTO, συνέχισε στην F40 και έλαβε την τελική εξελικτική του μορφή στην 355.
Πολύ μπαρόκ σχήματα, ειδικά η Scaglietti και τώρα αυτή.
Η 575Μ και η 550Μaranello ήταν ωραίες μορφές, λεπτές και φινετσάτες.
-
H Scaglietti δε μου αρέσει, αλλά η 599 μ' αρέσει πολύ, τουλάχιστον από τις μέχρι στιγμής φωτογραφίες. Με χαλάει λίιιιιιιιγο που μπροστά φέρνει τόσο στη Scaglietti, αλλά overall τη βρίσκω πολύ όμορφη.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mάλλον η πιο άσχημη Ferrari των τελευταίων χρόνων.Παρατηρώ μία τάση, που δείχνει να απομακρύνεται βάναυσα από τον κλασικισμό που εδραιώθηκε με την 288 GTO, συνέχισε στην F40 και έλαβε την τελική εξελικτική του μορφή στην 355.
Πολύ μπαρόκ σχήματα, ειδικά η Scaglietti και τώρα αυτή.
Η 575Μ και η 550Μaranello ήταν ωραίες μορφές, λεπτές και φινετσάτες.
Πιο άσχημη θεωρώ την 612 ενώ την 599 υπερβολική. Κρίμα αν είναι αυτό το σχεδιαστικό μέλλον των Ferrari. Με την 360 φάνηκε πως η Ferrari κατάφερε να κάνει το επόμενο βήμα όχι μόνο χωρίς απώλειες αλλά πηγαίνοντας ακόμη πιο πέρα. Απο τότε κάτι εξίσου αξιόλογο δεν έχω δεί,ακόμη και η 430 φάινεται λίγη μπροστά στον πρόγονό της.
-
-
τι να πω παιδια..
αρχιζω να αισιοδοξω..
αν δεν σας αρεσει αυτο το αμαξι..
που δεν ειμαι και ιταλοφιλος (το αναποδο..).
οτι καποια 'θεα' οι αλλοι θα την βλεπουν για κοινη θνητη..
και θα την καταφερω..παντως οντως αυτο με τα διαφορετικα γουστα καλο ειναι..
-
Ïé ðñþôåò öùôü äåß÷íáíå ìéá ì@@ êéá éäáßôåñá óôï åìðñüò ðñïöõëáêôÞñá ...áðï üôé öáßíåôáé åßíáé áñêåôÜ ïìïñöç ...ìüíç Ýíóôáóç ôï ðïëõ ìáêñý êáðü óáí Slr Scalieti Ýíá ðñÜãìá
-
Κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ ασχημη,κατι που μου κανει εντυπωση για Ferrari.Αλλο το ζητημα αν την αγοραζεις για να τη βλεπεις ή για να την οδηγεις!Προτιμω την F 430.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Παρατηρώ μία τάση, που δείχνει να απομακρύνεται βάναυσα από τον κλασικισμό που εδραιώθηκε με την 288 GTO, συνέχισε στην** F40** και έλαβε την τελική εξελικτική του μορφή στην 355.Πολύ μπαρόκ σχήματα, ειδικά η Scaglietti και τώρα αυτή.
Αξίζει το κόπο να μπείς σε συγκρίσεις;
http://img110.imageshack.us/img110/1804/11ym.jpg
http://img49.imageshack.us/img49/4161/15me.jpg -
Σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τολμούν καινοτομίες στο design (βλέπε porsche), φοβούμενες ίσως μήπως το νέο σχήμα δεν γίνει δεκτό αποδοχής από την αγορά, η ferrari καινοτομεί εισάγωντας συνεχώς καινούργια σχήματα. Κάτι το οποίο τώρα ξενίζει και φαίνεται αδικαιολόγητο, σε μερικά χρόνια θα χαρακτηρίζεται κλασσικό.
Η 599 είναι ήδη επιτυχία, και την έχετε κάνει επιτυχία όλοι εσείς και τόσοι άλλοι, που συζητούν για αυτή τόσες μέρες.
-
Ο χρήστης alfisti_gr έγραψε:
Σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τολμούν καινοτομίες στο design (βλέπε porsche), φοβούμενες ίσως μήπως το νέο σχήμα δεν γίνει δεκτό αποδοχής από την αγοράΗ 911 πουλάει σαν τρελλή, παρόλο που έχει το ίδιο σχεδόν σχέδιο τόσα χρόνια (αν και από την 996 και μετά, θεωρώ πως ανανεώθηκε επαρκώς). Γιατί λοιπόν η Porsche να πυροβολήσει το πόδι της και να αλλάξει ριζικά την 911; Πειραματισμούς και ανοίγματα κάνει σιγά σιγά με την Boxster και Cayman, και ας μη μιλήσω για τα σχέδια της Panamera.
Δε λέω ότι η Ferrari δεν υπερτερεί στο design, φυσικά και υπερτερεί και φυσικά έχει τολμήσει περισσότερο από πολλούς. Απλώς θεωρώ ατυχές το παράδειγμα της Porsche ως εταιρίας 'που δεν τολμά', για τον απλό λόγο ότι δεν έχει καμία ένδειξη από τους πελάτες της ότι πρέπει να τολμήσει
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Παρατηρώ μία τάση, που δείχνει να απομακρύνεται βάναυσα από τον κλασικισμό που εδραιώθηκε με την 288 GTO, συνέχισε στην** F40** και έλαβε την τελική εξελικτική του μορφή στην 355.
Πολύ μπαρόκ σχήματα, ειδικά η Scaglietti και τώρα αυτή.
Αξίζει το κόπο να μπείς σε συγκρίσεις;
http://img110.imageshack.us/img110/1804/11ym.jpg
http://img49.imageshack.us/img49/4161/15me.jpgΑ ρε φίλε συμφωνούμε....
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Παρατηρώ μία τάση, που δείχνει να απομακρύνεται βάναυσα από τον κλασικισμό που εδραιώθηκε με την 288 GTO, συνέχισε στην** F40** και έλαβε την τελική εξελικτική του μορφή στην 355.
Πολύ μπαρόκ σχήματα, ειδικά η Scaglietti και τώρα αυτή.
Αξίζει το κόπο να μπείς σε συγκρίσεις;
http://img110.imageshack.us/img110/1804/11ym.jpg
http://img49.imageshack.us/img49/4161/15me.jpgΔεν υπάρχει σύγκριση Παύλο.
Η 599 δείχνει σαν Hyundai Accent μπροστά στην F40.Αλλοπρόσαλλες γραμμές, κουραστικές διακοσμητικές φιοριτούρες, άσχημα πίσω φωτιστικά, πολύ φαντεζί λεπτομέρειες.
Δεν συγκρίνεται αυτό το πράγμα με την υπέρτατη σχεδιαστικά και λειτουργικά φόρμα της F40.
Ferrari 599 GTB