-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
To Yaris που είναι και πιο ελαφρύ;Το Swift που έχει 92 άλογα και είναι πιο ελαφρύ;
Οι διαφορές των 14 και 19 χιλιομέτρων στις τελικές (που λίγο ρόλο παίζουν), οι διαφορές ρεπρίζ που στην 5η χτυπάνε και 10 δευτερόλεπτα;
Δεν είπα ότι η σύγκριση είναι δίκαιη, αλλά δεν μιλάει μόνο για επιδόσεις κινητήρα το άρθρο.
Καλύτερα κάποιος να τα κάνει test-drive τα αυτοκίνητα και το παίξει αναποφάστιστος αγοραστής ....
τα συγκριτικά στα περιοδικά δεν τα παιρνώ και πολύ στα σόβαρα αφού είναι γνωστές οι σχέσεις κάποιων εταιριών με τον τύπο....
-
To Honda Jazz;
Edit:
Εγω κλιο ψηφισα, γιατι ειμαι πολυ ευχαριστηεμνος απο το κλιο, αλλα αμα αγοραζα τωρα αυτοκινητο σε αυτη την κατηγορια θα επαιρνα το τζαζ, στα 15,000 αυτοματο/14,000 (η προσφορα του Hondos -500 E ισχυει ακομα;), με τεραστιους χωρους, δεν καιει, αφοy το θες και για δουλεια, και ειναι χοντα, δε σπαει δε χαλαει, και νομιζω 7 χρονια εγγυηση. -
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
...Αλλα ανυχηχω για την αξιοπιστια των Fiat...Να μην ανησυχείς για την αξιoπιστία - τουλάχιστον - των μικρών Fiat. Σε συνύπαρξη Τoyota RAV4 (2001) και Fiat Punto 1.2 Sporting (2001) στο οικογενειακό γκαράζ, έχουμε και λέμε:
Fiat - Toyota : 1-0
Με άλλα λόγια, ΜΗΔΕΝ προβλήματα, όποιου τύπου το Fiat, 3 καραμπινάτα προβλήματα/αστοχίες υλικού για το Toyota!
Αυτά από εμένα!
-
Πηγα μ' ενα φιλο να δουμε το Punto. Πολύ με αρεσε
Καλοφτιαγμενο και στο δρομο μια χαρα. Ασε που μου εκανε, λογω χωρων, για μικρομεσαιο. Με βαση και την τιμη του δεν θα εμπαινα καν στο διλημμα του φίλου...ΥΓ Για τον 95αρη γινονται ηδη παραγγελιες με διαφορά 600 ευρω από τον 77αρη. Το 95 5θυρο active με ολα τα βασικα κοστιζει γυρω στα 13 χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι. Μια χαρα. Σε κανα χρονο που θ' αρχισουν τις προσφορες θα σαρωσουν.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Να μην ανησυχείς για την αξιoπιστία - τουλάχιστον - των μικρών Fiat. Σε συνύπαρξη Τoyota RAV4 (2001) και Fiat Punto 1.2 Sporting (2001) στο οικογενειακό γκαράζ, έχουμε και λέμε:
Fiat - Toyota : 1-0
Με άλλα λόγια, ΜΗΔΕΝ προβλήματα, όποιου τύπου το Fiat, 3 καραμπινάτα προβλήματα/αστοχίες υλικού για το Toyota!
Αυτά από εμένα!
FIAT - TOYOTA : 3-0 λοιπόν...
Σε εμάς το σκορ είναι ακόμα στο 0-0 με ελαφρά υπεροχή του Corolla λόγω ενός τριγμού στο ταμπλό του Punto που απλά δεν έχω ασχοληθεί ακόμα να προσδιορίσω.
Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι πρώτον δεν άκουσαν τίποτα, δεύτερον δεν το έκαναν αυτοί και τρίτον αυτό ξεκίνησε πρώτο... -
πήγα και είδα και τα δύο όταν τα πρωτοφέρανε στίς εκθέσεις αυτό πού μου άρεσε ήταν το 3θ. πούντο σε όλα του μέσα έξω .
Τώρα περιμένω το 95άρι γιά να έχω μία ποιό ολοκληρωμένη άποψη.
Από πλευρά αξιοπιστίας νομίζω ότι ότι έχει ο ανταγωνισμός θα έχει περίπου και το πούντο και πάντα σε θέματα άσχετα με τον κινητήρα διότι είναι πολυφορεμένος και αξιόπιστος.
Το κλειώ εάν είναι να το πάρω έτσι που μαρέσει 16000και βάλε άστο καλύτερα άσε που δεν μαρέσει γενικά το σχήμα.
Υ.Γ.ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει και όχι με βάσει την αξιοπιστία και την μεταπώληση -
Δεν είναι τυχαίο ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις.....
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Περιμενα να ακουσω καλα λογια για το Clio μηπως και αρχισω να το κοιταω με αλλο ματι... Αλλα μαλλον επρεπε να θεσω το ερωτημα στο Forum της Renault...εκει θα τ'ακουσεις τσεκουρατα... αφου γλιτωσες και το μαζντα3 παλι καλα ναλες....
-
στη θεσσαλονικη υπαρχει τεστ ντραιβ κλιο απο οτι εχω δει, για τις αντιπροσωπειες καφενεια δε χρειαζεται να μιλησουμε ποσο μαλλον για την αλεξανδρουπολη που μαλλον το κωλοβαρανε τελειως...αν θες οντως να το οδηγησεις, απειλησε τους οτι θα το ξεγραψεις μπας και σοβαρευτουν....
και γω ειμαι της αποψης οτι για δευτερο αυτοκινητο δε κανει πια το κλιο...εχει μεγαλωσει και εχει ακριβυνει...αλλα εχει περασει και σε αλλο επιπεδο γενικα...οπως δε θα παιρνα το προηγουμενο πουντο σε σχεση με το κλιο μου, ετσι και τωρα θα παιρνα το νεο κλιο...απλα, η ψαλιδα εχει κλεισει λιγο, ειδικα στο 3θυρο!
το κλιο το 1.2 εχει δοκιμαστει, το γκραντε 1.2 εχει?
ειδικες σχεσεις των περιοδικων δε ξερω...φανταζομαι θα υπαρχουν και ξενα περιοδικα και εκπομπες....
-
koralli το γιαρις τι το θελες?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
koralli το γιαρις τι το θελες?Ωχ εδω εισαι εσυ παλι??
Τιποτα δε σου ξεφευγει ε?Εεεε Renault Yaris ηθελα να πω βρε adis4gr...Τιιι δεν το βγαζει η Renault τo Yaris??
Το παιρνω πισω το Yaris τοτε!! Clio και ξερο ψωμι!!@Farmakopoie περνα και απο το (υπο)φορουμ της Renault να ακουσεις γνωμες απο κανενα κατοχο..(if applicable)
@adis4gr: Ειδες κανω και προσυλιτισμο ετσι?
-
-
...συνειδητά δεν αγόρασα ούτε το 1.4, ούτε το 95άρι, δεν είμαι fan της sport οδήγησης, και γνώριζα ότι ως κινητήρας έχει να κουβαλήσει πιο βαρύ αμάξωμα, και υπέστη κάποιες αλλαγές. Μπορώ να σας πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις επιδόσεις του, δεδομένου ότι σε ενδιαφέρει μια πολιτισμένη οδικά συμπεριφορά και όχι προσπεράσεις κ.λ.π. Εϊναι ιδιαίτερα οικονομικός, και τι αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα καλή ποιότητα κύλισης. Δε θα έδινα ποτέ τα 2.500 παραπάνω που θέλει το clio, τώρα που έχω άποψη για το Punto, και ασ μην έχω για το Clio. Κατανοώ όμως ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσουμε σε ποιό τμη΄μα της αγοράς στοχεύει το clio δεδομένης της τιμής του, δε νομίζω τελικά ότι ανταγονίζεται αυθέως τα supermini...αλλά προσπαθεί να διαμορφώσει από μόνο του ένα αγοραστικό κοινό που απλά θα έχει τα χρήματα να ξοδέψει σε ένα πολύ καλό και ακριβό ομολογουμένως Μικρό αυτοκίνητο για τις ανάγκες τηςε πόλης....δύσκολη αγορά ομολογουμένως...
στη θεσσαλονικη υπαρχει τεστ ντραιβ κλιο απο οτι εχω δει, για τις αντιπροσωπειες καφενεια δε χρειαζεται να μιλησουμε ποσο μαλλον για την αλεξανδρουπολη που μαλλον το κωλοβαρανε τελειως...αν θες οντως να το οδηγησεις, απειλησε τους οτι θα το ξεγραψεις μπας και σοβαρευτουν....
και γω ειμαι της αποψης οτι για δευτερο αυτοκινητο δε κανει πια το κλιο...εχει μεγαλωσει και εχει ακριβυνει...αλλα εχει περασει και σε αλλο επιπεδο γενικα...οπως δε θα παιρνα το προηγουμενο πουντο σε σχεση με το κλιο μου, ετσι και τωρα θα παιρνα το νεο κλιο...απλα, η ψαλιδα εχει κλεισει λιγο, ειδικα στο 3θυρο!
το κλιο το 1.2 εχει δοκιμαστει, το γκραντε 1.2 εχει?
ειδικες σχεσεις των περιοδικων δε ξερω...φανταζομαι θα υπαρχουν και ξενα περιοδικα και εκπομπες....
-
Ο χρήστης griniou έγραψε:
...συνειδητά δεν αγόρασα ούτε το 1.4, ούτε το 95άρι, δεν είμαι fan της sport οδήγησης, και γνώριζα ότι ως κινητήρας έχει να κουβαλήσει πιο βαρύ αμάξωμα, και υπέστη κάποιες αλλαγές. Μπορώ να σας πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις επιδόσεις του, δεδομένου ότι σε ενδιαφέρει μια πολιτισμένη οδικά συμπεριφορά και όχι προσπεράσεις κ.λ.π. Εϊναι ιδιαίτερα οικονομικός, και τι αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα καλή ποιότητα κύλισης. Δε θα έδινα ποτέ τα 2.500 παραπάνω που θέλει το clio, τώρα που έχω άποψη για το Punto, και ασ μην έχω για το Clio. Κατανοώ όμως ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσουμε σε ποιό τμη΄μα της αγοράς στοχεύει το clio δεδομένης της τιμής του, δε νομίζω τελικά ότι ανταγονίζεται αυθέως τα supermini...αλλά προσπαθεί να διαμορφώσει από μόνο του ένα αγοραστικό κοινό που απλά θα έχει τα χρήματα να ξοδέψει σε ένα πολύ καλό και ακριβό ομολογουμένως Μικρό αυτοκίνητο για τις ανάγκες τηςε πόλης....δύσκολη αγορά ομολογουμένως...Το Clio είναι σαφέστατα στην ίδια αγορά με το G.Punto... εαν πάει για την πιο upmarket αγορά του Μini (όπως κάνει το Μοδάτο Ypsilon) τότε έχασε.....
-
Και τα δυο (Punto, Clio) ειναι μεν σουπερμινι αλλα πλεον απο πλευρας μεγεθους τεινουν να φτασουν την κατηγορια C (ειδικα το Punto). Σκεφτειτε οτι πλεον το Punto ειναι μολις γυρω στους 20 ποντους μικροτερο απο την 147.
Το ιδιο ισχυει και για τον τομεα της παθητικης ασφαλειας. Και τα 2 εχουν 5 αστερια και ειναι τα πιο ασφαλη της κατηγοριας, μαζι με το Yaris.
Επομενως η προσπαθεια να 'παιζουν' καπου αναμεσα μεταξυ B και C segment ειναι εμφανης και απο τις δυο εταιρειες πιστευω. -
griniou δε θα ταν ασχημα να γραψεις τις εμπειριες σου απο το 1.2...ποσα εδωσες και με τι εξτρα να ξερουμε που παταμε...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
...συνειδητά δεν αγόρασα ούτε το 1.4, ούτε το 95άρι, δεν είμαι fan της sport οδήγησης, και γνώριζα ότι ως κινητήρας έχει να κουβαλήσει πιο βαρύ αμάξωμα, και υπέστη κάποιες αλλαγές. Μπορώ να σας πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις επιδόσεις του, δεδομένου ότι σε ενδιαφέρει μια πολιτισμένη οδικά συμπεριφορά και όχι προσπεράσεις κ.λ.π. Εϊναι ιδιαίτερα οικονομικός, και τι αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα καλή ποιότητα κύλισης. Δε θα έδινα ποτέ τα 2.500 παραπάνω που θέλει το clio, τώρα που έχω άποψη για το Punto, και ασ μην έχω για το Clio. Κατανοώ όμως ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσουμε σε ποιό τμη΄μα της αγοράς στοχεύει το clio δεδομένης της τιμής του, δε νομίζω τελικά ότι ανταγονίζεται αυθέως τα supermini...αλλά προσπαθεί να διαμορφώσει από μόνο του ένα αγοραστικό κοινό που απλά θα έχει τα χρήματα να ξοδέψει σε ένα πολύ καλό και ακριβό ομολογουμένως Μικρό αυτοκίνητο για τις ανάγκες τηςε πόλης....δύσκολη αγορά ομολογουμένως...
Το Clio είναι σαφέστατα στην ίδια αγορά με το G.Punto... εαν πάει για την πιο upmarket αγορά του Μini (όπως κάνει το Μοδάτο Ypsilon) τότε έχασε.....
Πλάκα-πλάκα, το Υψιλον ακόμη και στην πιο 'φορτωμένη' έκδοσή του αποτελεί ένα από τα κελεπούρια της κατηγορίας (γύρω στα 13.800 ευρώπουλα, με αλκαντάρα, ζάντες κ.λπ.). Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά τελευταία έχει βρωμίσει ο τόπος (ιδίως το ζαχαρί, που είναι και συμπαθητικούλι).
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πλάκα-πλάκα, το Υψιλον ακόμη και στην πιο 'φορτωμένη' έκδοσή του αποτελεί ένα από τα κελεπούρια της κατηγορίας (γύρω στα 13.800 ευρώπουλα, με αλκαντάρα, ζάντες κ.λπ.). Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά τελευταία έχει βρωμίσει ο τόπος (ιδίως το ζαχαρί, που είναι και συμπαθητικούλι).
και κοιτάς αν το οδηγεί ξανθιά, μελαχροινή ή καστανή (γυναίκα θα ναι ΣΙΓΟΥΡΑ)
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Το Clio είναι σαφέστατα στην ίδια αγορά με το G.Punto... εαν πάει για την πιο upmarket αγορά του Μini (όπως κάνει το Μοδάτο Ypsilon) τότε έχασε.....
Πλάκα-πλάκα, το Υψιλον ακόμη και στην πιο 'φορτωμένη' έκδοσή του αποτελεί ένα από τα κελεπούρια της κατηγορίας (γύρω στα 13.800 ευρώπουλα, με αλκαντάρα, ζάντες κ.λπ.). Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά τελευταία έχει βρωμίσει ο τόπος (ιδίως το ζαχαρί, που είναι και συμπαθητικούλι).
Εγώ έπαθα ζημιά όταν είδα ένα διχρωμο γκρι με μαυρή οροφη....
Αντίθετα το διχρωμο βυσσινι - ζαχαρί είναι πολύ γυναικέιο.
Έρχονται και τα δίχρωμα Momo Design αυτό τον μήνα....
-
το υψιλον ειναι απο τα καλυτερα μικρα που εχω δει τα τελευταια χρονια...ειναι λαντσια!
Fiat Grande Punto vs Renault Clio