-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
koralli καλα τα πας!
Τα βλεπεις ετσι? Ειμαι ο μοναδικος μεχρι στιγμης που εχω ψηφισει το Κλιο.
(τουλαχιστον μεχρι να μπει και ο Bagus )Καλα ρε ουτε εσυ δεν το ψηφισες?
1 ψηφο εχει παρει μονο. Παει χαλασε ο κοσμος:ysterical:παλι καλα που το ειπες γιατι ξεχασα να ψηφισω!
Εγω ρε παιδες ειλικρινα μιλαω δεν νομιζω να επαιρνα ουτε το κλιο,ουτε το πουντο... αλλου θα κοιταγα.....
Τωρα το ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο εξαρταται απο πολλους παραγοντες κ εφοσον δεν εχω κανει τεστ drive τα 2 αυτοκινητα δεν μπορω να εκφερω γνωμη....
Αλλα παντα σε τετοιες ψηφοφοριες με 1-2-3-4-5 αυτοκινητα υποψηφια προς αγορα,πιστευω οτι πρεπει ο αμεσα ενδιαφερομενος να τα δοκιμαζει ολα κ να καταληγει σε εκεινο που του αρεσει και σε εκεινο που του ταιριαζει περισσοτερο κ δεν εχει νοημα το τι λεμε/προτεινουμε εμεις...
Ψηφισα clio παντως,οχι για κανεναν αλλο λογο,αλλα γιατι πιστευω οτι θα εξακολουθησει να ειναι ο αρχηγος της κατηγοριας(με μεγαλο μειονεκτημα βεβαια την τιμη) και απο αυτα τα 2 μου αρεσει περισσοτερο(αλλα γουστα ειναι αυτα)
Αυτα τα ολιγα.
-
Η Renault δεν δινει το Κλιο για test drive και δεν μπορω να εχω ολοκλρωμενη αποψη...Γι'αυτο ρωτησα μηπως το εχει οδηγησει καποιος να μου πει την γνωμη του...
επειδη φανταζομαι οτι το χεις ψαξει τι εβαλες για εξοπλισμο στο γκραντε?και ποσο παει?
Ο εξοπλισμος του Punto ειναι πληρης...Λειπουν οι ζαντες αλουμινιου,προβολεις ομιχλης(αλλα θα το παζαρεψω) και ο ηλ.κλιματισμος..--->13340(95ΗΡ)
To Clio δεν εχει τα παραπανω+δεν εχει αεροσακους 'κουρτινας',προσκεφαλα πισω--->15750Αν επαιρνα και το Clio για test drive καλα θα ηταν...
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Η Renault δεν δινει το Κλιο για test drive και δεν μπορω να εχω ολοκλρωμενη αποψη...Γι'αυτο ρωτησα μηπως το εχει οδηγησει καποιος να μου πει την γνωμη του...επειδη φανταζομαι οτι το χεις ψαξει τι εβαλες για εξοπλισμο στο γκραντε?και ποσο παει?
Ο εξοπλισμος του Punto ειναι πληρης...Λειπουν οι ζαντες αλουμινιου,προβολεις ομιχλης(αλλα θα το παζαρεψω) και ο ηλ.κλιματισμος..--->13340(95ΗΡ)
To Clio δεν εχει τα παραπανω+δεν εχει αεροσακους 'κουρτινας',προσκεφαλα πισω--->15750Αν επαιρνα και το Clio για test drive καλα θα ηταν...
Αυτες τις μ@λ@κιες κανει η Ρενω.....Ακου εκει δεν το δινουν για test drive.....
Εκτος του Ρομποπουλου δεν εχει αλλη αντιπροσωπεια με Ρενω στη Θεσσαλονικη ? Ακου εκει δεν το δινουν..... -
Clio????
Punto φυσικά. Είναι και πιο όμορφο!! -
Βασικα ειμαι στην Αλεξανδρουπολη τωρα και η αντιπροσωπεια ειναι λιγο ο,τι να 'ναι....Επειδη θα ξαναπαω για να αποφασισω θα τους πω παλι και αν δεν το δωσουν θα τους στειλω μια foto απο το Punto..
-
¶
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Βασικα ειμαι στην Αλεξανδρουπολη τωρα και η αντιπροσωπεια ειναι λιγο ο,τι να 'ναι....Επειδη θα ξαναπαω για να αποφασισω θα τους πω παλι και αν δεν το δωσουν θα τους στειλω μια foto απο το Punto..Με bluetooth στους άχρηστους...
Ακούς εκεί δε δίνουν αυτοκίνητο για test drive...
Να τους πεις ότι οι εποχές που παίρναμε γουρούνια στο σακί τείνουν να εκλείψουν...
¶ -
Πουντο με τα 95
-
Μετά από 6 χρόνια συμβίωσης με Punto Μκ1 Sporting, και Seichento 900cc και πλέον 1+ χρόνο και 30.000Km με Punto 1.4 Mk2b ένα θα σου πω:
Μη φοβάσαι την αξιοπιστία. Κανένα από τα τρία δεν έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής βλάβη και κανένα δεν προβλημάτισε για κανένα λόγο.
Και κάτι άλλο. Περίμενε τον 1.4 με τα 95 άλογα. Αξίζει!
-
Grande Punto 95 με τα μπούνια!
Το clio δεν μου άρεσε καθόλου εμφανισιακά και προφανώς είναι αξιοσημείωτα πιο ακριβό απ' το fiat.
Ο 'καλός' 1400άρης της φίατ είναι πολύ καλός για την κατηγορία του. Κρίνοντας απ' το δικό μου, έχω τις επιφυλάξεις μου για το πόσο γρήγορο θα είναι το αυτοκίνητο με 5άρι κιβώτιο και μεγαλύτερο βάρος από το παλιό Punto.
Βέβαια, για μέσα στην πόλη, φαντάζομαι πως θα σε εξυπηρετεί μια χαρά.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Τωρα το ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο εξαρταται απο πολλους παραγοντες κ εφοσον δεν εχω κανει τεστ drive τα 2 αυτοκινητα δεν μπορω να εκφερω γνωμη....
Αλλα παντα σε τετοιες ψηφοφοριες με 1-2-3-4-5 αυτοκινητα υποψηφια προς αγορα,πιστευω οτι πρεπει ο αμεσα ενδιαφερομενος να τα δοκιμαζει ολα κ να καταληγει σε εκεινο που του αρεσει και σε εκεινο που του ταιριαζει περισσοτερο κ δεν εχει νοημα το τι λεμε/προτεινουμε εμεις...
Ψηφισα clio παντως,οχι για κανεναν αλλο λογο,αλλα γιατι πιστευω οτι θα εξακολουθησει να ειναι ο αρχηγος της κατηγοριας(με μεγαλο μειονεκτημα βεβαια την τιμη) και απο αυτα τα 2 μου αρεσει περισσοτερο(αλλα γουστα ειναι αυτα)
Αυτα τα ολιγα.
Ειπα και γω δε θα το ψηφίσει...?
Σοβαρα τωρα κι εγω μαλλον αλλου θα κοιταζα και συγκεκριμενα προς Yaris. Η επιδοση των φρενων του οποιου ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ παρεπιπτοντως συμφωνα με τους 4Τ.
Κατα τα αλλα ΑΝ εισαι διατεθειμενος να δωσεις τοσα λεφτα για σουπερμινι μην απορριψεις και το Clio (με βαση τις κριτικες που εχει παρει)Οσο για την αντιπροσωπεια της Ρενω ειναι επιεικως απαραδεκτοι! Ακου εκει δεν εχουν τεστ drive
Λες και μιλαμε για καμια S-class.
Καλα πως περιμενουν να πουλησουν? Γουρουνι στο σακι?
Farmakopoie πηγαινε και πες τους οτι αν δεν το οδηγησεις δεν υπαρχει περιπτωση να το αγορασεις και θα παρεις το Fiat μονο και μονο επειδη το οδηγησες! Να δουμε τι θα σου πουν! Τους ενδιαφερουν οι πωλησεις ή οχι?? -
Παντως ρε γμτ η Renault γιατι να βγαλει το Clio τοσο ακριβοτερο? Δεν νομιζω οτι προσφερει πολλα περισσοτερα απο τον ανταγωνισμο..
Edit: @charmak οδηγησα το Punto με τον 8V κινητηρα και μπορω να πω οτι ηταν αρκετα ικανοποιητικος...Δυναμη δεν ειχε αλλα κινουνταν με αξιοπρεπεια...Με τον 'καλο' πιστευω θα ειναι ακομη καλυτερα τα πραγματα
Υ.Γ Ο 95αρης εχει αρχισει να διατιθεται...
-
τσοντα η ψηφοφορια
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τσοντα η ψηφοφοριαTσόντα και οι πανευρωπαϊκες πωλήσεις του Ιανουαρίου:
Punto 37,977
Clio 36,016
Fiesta 31,470Ειδικά αν σκεφτείς οτι στις μίσες αγορές όπως και στην Ελλάδα δεν ήταν ακόμα διαθέσιμο
-
Swift....
A πρέπει να διαλέξω μόνο αυτά έχει το μαγαζί ε τότε Punto -
Το punto είναι όμορφο εξωτερικά αλλά στην έκθεση που το είδα δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση από μέσα. Οδηγικά πρέπει το κλιό να είναι ψηλότερα. Αναμένουμε και τον καλό κινητήρα του Ιταλού για να τα δούμε. Με μοναδικό κριτήριο την τιμή σε σχέση με την απαίτηση του ενδιαφερομένου φαρμακοποιού, δίνω την ψήφο, στο Punto 95
-
Περιμενα να ακουσω καλα λογια για το Clio μηπως και αρχισω να το κοιταω με αλλο ματι... Αλλα μαλλον επρεπε να θεσω το ερωτημα στο Forum της Renault...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Swift....
A πρέπει να διαλέξω μόνο αυτά έχει το μαγαζί ε τότε PuntoΤο Swift θα μου κανει την ζωη δυσκολη γιατι δεν χωραω εκει μεσα...Πηγα το ειδα αλλα δεν....
-
Το Clio μπορεί να είναι καλύτερο οδηγικά; Το Grande Punto να μην είναι τούρμπο με τον 95αρη; Τι είναι αυτά που λέτε;
Σοβαρά τώρα, κάθισα και διάβασα αναλυτικά όλο το τεστ των 4Τ για τα σουπερμίνι...
Το Clio είναι στην κορυφή (αν όχι πρώτο, στις πρώτες 2 θέσεις) σε όλα τα επιμέρους σημεία, πλην της εμφάνισης, που είναι μη μετρήσιμη. Οι δε επιδόσεις ξεχωρίζουν (να αναφέρω ρεπρίζ; ). Παντού στο άρθρο αναφέρεται ότι το όλο πακέτο είναι μια κατηγορία πάνω, όπως και η τιμή. Δηλαδή, πληρώνεις παραπάνω-->παίρνεις παραπάνω ή αντίστροφα παίρνεις παραπάνω αλλά και το πληρώνεις παραπάνω. Το θέμα είναι: Αξίζει η διαφορά στην τιμή για την έξτρα αξία του αυτοκινήτου; Ή αλλιώς: Θέλεις αυτοκίνητο για να σε πηγαινοφέρνει στη δουλειά; Το Clio III δεν είναι η επιλογή σου με τίποτα. Πεταμένα και πολλά λεφτά.
Ίσως ούτε και το Grande Punto να είναι η επιλογή, αλλά αφού τα πιο μικρά δεν σε βολεύουν, τότε να πας να το κλείσεις τώρα, και τη φωτογραφία από το test-drive μέσω MMS στη Renault, όπως και το δελτίο παραγγελίας, με τονισμένο το ποσό αγοράς.
Υ.Γ. To Yaris πλην αποθηκευτικών χώρων και φρένων, μάλλον μένει πίσω...Γιατί άραγε; Πού πήγαν οι επιδόσεις;
Σε πωλήσεις και τα τρία χλωμά τα βλέπω πάντως. ΔΕΝ θα γεμίσει ο τόπος από την τριπλέτα 'Grande Punto-Yaris-Clio'. Το τελευταίο οφθαλμοφανώς δεν στοχεύει σε all-sales car of the year, με την τιμή του και το γενικότερο προσανατολισμό. Τα δύο πρώτα όμως, παρά τις εξαιρετικές συστάσεις, ακόμα δεν τα βλέπω να κυκλοφορούν στους δρόμους. 4 yaris και 3 Grande ως τώρα...Clio μάλλον ήρθε παραλαβή στη Θεσσαλονίκη και πέτυχα 5-6 τις τελευταίες μέρες. Αυτό είναι εξευτελισμός, αν θυμηθείτε τους προκατόχους...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Clio μπορεί να είναι καλύτερο οδηγικά; Το Grande Punto να μην είναι τούρμπο με τον 95αρη; Τι είναι αυτά που λέτε;Σοβαρά τώρα, κάθισα και διάβασα αναλυτικά όλο το τεστ των 4Τ για τα σουπερμίνι...
Το Clio είναι στην κορυφή (αν όχι πρώτο, στις πρώτες 2 θέσεις) σε όλα τα επιμέρους σημεία, πλην της εμφάνισης, που είναι μη μετρήσιμη. Οι δε επιδόσεις ξεχωρίζουν (να αναφέρω ρεπρίζ; ). Παντού στο άρθρο αναφέρεται ότι το όλο πακέτο είναι μια κατηγορία πάνω, όπως και η τιμή. Δηλαδή, πληρώνεις παραπάνω-->παίρνεις παραπάνω ή αντίστροφα παίρνεις παραπάνω αλλά και το πληρώνεις παραπάνω. Το θέμα είναι: Αξίζει η διαφορά στην τιμή για την έξτρα αξία του αυτοκινήτου; Ή αλλιώς: Θέλεις αυτοκίνητο για να σε πηγαινοφέρνει στη δουλειά; Το Clio III δεν είναι η επιλογή σου με τίποτα. Πεταμένα και πολλά λεφτά.
Λογικό δεν είναι στο συγκεκριμένο συγκριτικό να ναι το πιο γρήγορο σε επιδόσεις; είναι το πιο δυνατό. Αν είχε και εφάμιλλη τιμή, μαγκιά του, είναι το πιο γρήγορο έχει και ανταγωνιστική τιμή.
Αν τώρα συγκρίνεις 75άρια που κοστίζουν 20% λιγότερο, ε προφανώς θα βγαίνει πιο γρήγορο.
Υποθέτω ότι σε σχέση με τα 100άρια τρίδυμα (Fabia/Ibiza/Polo) είναι πιο αργό -εκτιμώ και από το Colt, Fiesta 1.6 αλλά θέλει ψάξιμο-
Το Clio III 1.2 το χετε δει σε συγκριτικό;
-
To Yaris που είναι και πιο ελαφρύ;
Το Swift που έχει 92 άλογα και είναι πιο ελαφρύ;
Οι διαφορές των 14 και 19 χιλιομέτρων στις τελικές (που λίγο ρόλο παίζουν), οι διαφορές ρεπρίζ που στην 5η χτυπάνε και 10 δευτερόλεπτα;
Δεν είπα ότι η σύγκριση είναι δίκαιη, αλλά δεν μιλάει μόνο για επιδόσεις κινητήρα το άρθρο.
Fiat Grande Punto vs Renault Clio