-
Φυσικα θα ηθελα να δω την τροχαια να περιπολει και να δινει κλησεις εκει που πρεπει,και οχι να αραζει σε μια ευθεια και να κόβει διόδια....
Ισως ετσι θα ειχαμε ολοι περισσοτερο σεβασμο γι αυτην. -
Σημερα ηρθα με τα ποδια στη δουλεια και σκεφτομουνα να υπηρχε μια αστυνομικινα με καροτσακι παιδικο και να εκανε βολτες στους δρομους του Πειραια και οπου ειχε εμποδιο να κοβει κληση, μιλαμε για πολλα λεφτα.
Επισης τα εχω και με τα παρκινγκ που γεμιζουν ολους τους γυρω δρομους και πληρωνονται γιαυτο.
Κατα τα αλλα μακαρι να υπηρχε και ενας 'κλησαδορος' σε καθε φαναρι, θα ημασταν ολοι μας καλυτεροι.
Ας φτιαξουνε λιγο τους δρομους βεβαια και αυτοι, τοσα λεφτα θα μαζεψουνε.
-
Θα θελατε περισσοτερες κλησεις απο την τροχαια?
Γενικα: Ναι.
Προσωπικα: Οχι, ευχαριστω, εχουμε, εχουμε...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Θα θελατε περισσοτερες κλησεις απο την τροχαια?Γενικα: Ναι.
Προσωπικα: Οχι, ευχαριστω, εχουμε, εχουμε...
Μα για τους αλλους λεμε,σε εμας δεν θα κόβουν
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Εγώ θα ήθελα ένα σύστημα διαβαθμισμένων κλήσεων.
Την πρώτη φορά που σε πιάνουν π.χ. να περνάς με κόκκινο να σου δίνουν απλά μια προειδοποίηση... την δευτερη κλήση... την τρίτη πόντους + μεγαλύτερο πρόστιμο κτλ κτλ...
Δηλαδή αυτός που έκανε κάτι κατα λάθος ή γιατί ξεχάστικε να έχει συγχώρεση και όχι πήγενες με 125 σε δρόμο των 120 .. αλλά αυτός που κάνει κάτι κατ' εξακολούθηση να τιμωρήται πιο αυστηρά.
Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά 'απλά μια προειδοποίηση' όταν περνάς με κόκκινο;;;;!!!! Δηλαδή το πορτοκαλί τι ρόλο βαράει αν όχι να σου πει να κόψεις κι όχι να γκαζώσεις και να το παίξεις κορώνα-γράμματα να περάσεις με πορτοκαλί ή με κόκκινο;...
Δεν σου έχει τύχει να περάσεις κόκκινο επειδή ήσουν ξεχασμένος ?
Να περάσεις τα 120 στην εθνική επειδή δεν κοιτάς συνέχει την ταχύτητα ?Τότε να σε αφήνουν με προειδοποίηση... αλλά την δευτερη που θα το κάνεις να παίρνεις κλήση... και την τρίτη βαρύς πέλεκυς.
Δηλαδή ένα σύστημα που θα συγχωρεί την περιστασιακή απροσεξία (επειδή ανθρωποι είμαστε, λάθη γίνονται και όχι εσκεμένα) αλλά να τιμώρει πολύ βαριά αυτόν που το κάνει κατα συροη επείδη δεν τον νοιάζει
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν σου έχει τύχει να περάσεις κόκκινο επειδή ήσουν ξεχασμένος ?
Να περάσεις τα 120 στην εθνική επειδή δεν κοιτάς συνέχει την ταχύτητα ?Τότε να σε αφήνουν με προειδοποίηση... αλλά την δευτερη που θα το κάνεις να παίρνεις κλήση... και την τρίτη βαρύς πέλεκυς.
Δηλαδή ένα σύστημα που θα συγχωρεί την περιστασιακή απροσεξία (επειδή ανθρωποι είμαστε, λάθη γίνονται και όχι εσκεμένα) αλλά να τιμώρει πολύ βαριά αυτόν που το κάνει κατα συροη επείδη δεν τον νοιάζει
...να περνάς 'ξεχασμένος' το κόκκινο ; Και αν σκοτώσεις κανέναν άνθρωπο; Καλύτερα, αν ξεχνιέσαι πολλές φορές κατ' αυτόν τον τρόπο, να καταθέσεις οικειοθελώς το δίπλωμά σου ...
Υ.Γ.: δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα Montecarlo, αλλά σε όλους όσους 'ξεχνιούνται' και σκοτώνουν/σκοτώνονται κατά χιλιάδες κάθε χρόνο...
-
Το δικο μου παραπονο ειναι: Οταν πρεπει να κοβουν κλησεις, να κοβουν κλησεις. Αν καποιος εχει παρκαρει διπλο-τριδιπλος στην Αγ. Δημητριου (λχ) και ο δρομος απο 3 λωριδες κυκλοφοριας εχει μεινει 1 με το ζορι, ΓΡΑΨ'ΤΟΝ. Ειτε καθεται μεσα ειτε πινει καφε. Τι σφυρας; Για να κανει μια γυρα και να το ξαναφερει;
-
Γεμίσαμε μάγκες και χεράδες. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αυστηρότητα αλλά σε όλα τα επίπεδα. Και στην πραγματικά υπερβολική ταχύτητα αλλά και στα φώτα ομίχλης και στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Και επιτέλους στο διπλοπαρκάρισμα, στις σφήνες, στα φανάρια... ...σταματάω γιατί θα τα πάρω στο κρανίο πάλι με τα ζώα που έχουμε μπλέξει! -
Ναι, κλήσεις, πολλές κλήσεις για ζώνες, κόκκινα φανάρια, ΛΕΑ, διπλοπαρκάρισμα, πιάσιμο χώρου στάθμευσης ή πεζοδρομίου με αντικείμενα...ή μηχανάκια.... και φυσικά όχι κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα 3χλμ πάνω από το όριο σε έναν άδειο κλειστό δρόμο κλπ.
Ζώνες και κράνη, είναι υποχρεωτικά για όλους και συνέχεια τελεία και παύλα.
Ειδικά στα επίτηδες κόκκινα φανάρια όπου δηλαδή κόβει ή σταματάει κοιτάει και φεύγει τεράστιο πρόστιμο και δίπλωμα για κανένα 3μηνο.
Οδηγάς ή σταματάς σε λεωφορειολωρίδα ή κινείσαι στη ΛΕΑ, τεράστιο πρόστιμο και είσαι και πολύ .
Πιάνεις 2 θέσεις παρκαρίσματος για να μην πλησιάζουν την αυτοκινητάρα σου πάρε νά'χεις... Βάζεις μηχανάκι, καρέκλα, ταμπέλα και δήθεν περιμένεις φορτηγό κλπ? Πάρε πάρε. Αλλιώς πήγαινε και ζήτα άδεια.
Διπλοπαρκάρισμα-διπλοσταμάτημα πάνω από 10'', τόσο θέλει μια απλή επιβίβαση-αποβίβαση, χωρίς σφυρίγματα κλήση απευθείας.
Επαναφορά και εκσυγχρονισμός του νόμου περί τεντυμποισμού. Όποιος τσαμπουκαλής, κλπ να τιμωρείται παραδειγματικά. Τα δίκυκλα περιλαμβάνονται φυσικά. Όποιος επώνυμος απειλεί και εκφοβίζει το ίδιο...
Είσαι επαγγελματίας οδηγός και δεν είσαι άψογος? Οφείλεις να αποτελείς το καλό παράδειγμα και όχι να ζητάς δικαιολόγηση. Πάρε, πάρε, πάρε και δώσε και την άδεια.
Κλείνεις το δρόμο για να παραδώσεις εμπορεύματα, να κάνεις μεταφορά, να βάλεις πετρέλαιο και μάλιστα σε ώρα αιχμής.... αφαίρεση διπλώματος και άδειας οχήματος για 3 μήνες κλπ.
Περισσότερα αλκοτέστ.
Έλεγχος λειτουργίας όλων των νυχτερινών καταστημάτων και των γύρω παρα-επαγγελμάτων (λουλούδια, παρκαδόροι που χρησιμοποιούν σαν ιδιωτικούς δημόσιους χώρους...)
Και στην Αγγλία για κάποια είδη προστίμων είναι ανάλογα με την φορολογική σου δήλωση.
Δυστυχώς μόνο τα παραπάνω μπορούν να επαναφέρουν τόσο την αξιοπρέπεια της αστυνομίας όσο και τον αυτοσεβασμό του πολίτη.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.........
Και στην Αγγλία για κάποια είδη προστίμων είναι ανάλογα με την φορολογική σου δήλωση.
...........Επισης εκει σου κοβουνε κληση χωρις να τους νοιαζει αν ειναι ο Prince William η ο Βαγγελης,
Εδω Ο νομαρχης παρκαρει εξω απο την νομαρχια πανω σε λεωφορειολωριδα και ο Μαντουβαλος με το καγιεν μιλωντας στο κινητο κορναρε στην γυναικα μου να μερασει με κοκκινο και τελικα χωθηκε μονος του. (ασχετα απο που ανηκει πολιτικα)
Ποιος αστυνομικος θα τολμησει να δωσει κληση σε καποιον που ξερει καποιον που ξερει καποιον, ποσο μαλλον επωνυμο 'ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε;, )
Φιλος αστυνομικος ο οποιος τρεχει και οποτε τον πιανουν επικαλειται το επαγγελμα του για να μην του κοβουν κληση, προσπαθησε να κανει το ιδιο στην γερμανια....
-
Δυστυχως στην Ελλαδα ο εχων απειρα λεφτα προστατευεται απο τους παντες μην τυχον και δωσει μισο ευρω,παει στα μαγαζια τον κερνανε,τον σταματανε οι τροχαιοι,τον αφηνουν κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εγώ θα ήθελα ένα σύστημα διαβαθμισμένων κλήσεων.
Την πρώτη φορά που σε πιάνουν π.χ. να περνάς με κόκκινο να σου δίνουν απλά μια προειδοποίηση... την δευτερη κλήση... την τρίτη πόντους + μεγαλύτερο πρόστιμο κτλ κτλ...
Δηλαδή αυτός που έκανε κάτι κατα λάθος ή γιατί ξεχάστικε να έχει συγχώρεση και όχι πήγενες με 125 σε δρόμο των 120 .. αλλά αυτός που κάνει κάτι κατ' εξακολούθηση να τιμωρήται πιο αυστηρά.
Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά 'απλά μια προειδοποίηση' όταν περνάς με κόκκινο;;;;!!!! Δηλαδή το πορτοκαλί τι ρόλο βαράει αν όχι να σου πει να κόψεις κι όχι να γκαζώσεις και να το παίξεις κορώνα-γράμματα να περάσεις με πορτοκαλί ή με κόκκινο;...
Δεν σου έχει τύχει να περάσεις κόκκινο επειδή ήσουν ξεχασμένος ?
Να περάσεις τα 120 στην εθνική επειδή δεν κοιτάς συνέχει την ταχύτητα ?Τότε να σε αφήνουν με προειδοποίηση... αλλά την δευτερη που θα το κάνεις να παίρνεις κλήση... και την τρίτη βαρύς πέλεκυς.
Δηλαδή ένα σύστημα που θα συγχωρεί την περιστασιακή απροσεξία (επειδή ανθρωποι είμαστε, λάθη γίνονται και όχι εσκεμένα) αλλά να τιμώρει πολύ βαριά αυτόν που το κάνει κατα συροη επείδη δεν τον νοιάζει
-
Τα 120 στην Εθνική αν τα περάσω θα το κάνω συνειδητά και εν γνώση των συνεπειών του νόμου. Καμία σχέση δεν έχει όμως το να πας λίγο πάνω από τα όρια της Εθνικής με ένα σύχρονο αυτοκίνητο με το να περνάς τη διαστάυρωση με κόκκινο.
-
Να περάσω με κόκκινο επειδή ήμουν 'ξεχασμένος';; Δεν ξέρω για εσένα, εγώ ΠΟΤΕ δεν το έχω κάνει όσα χρόνια οδηγώ, σε όποια χώρα κι αν βρίσκομαι. Ας μας πουν και οι άλλοι όμως τη γνώμη τους - σας συμβαίνει συχνά να περνάτε τα φανάρια 'ξεχασμένοι' και θα επιθυμούσατε την ανοχή της αστυνομίας όταν το κάνετε;;!!....
Ειλικρινά, πιστεύει κι άλλος ότι η πρώτη φορά που πιάστηκε ο καθένας μας να περνάει με κόκκινο 'ξεχασμένος' (είτε πραγματικά είτε δήθεν...) να συγχωρείται και η επόμενη να είναι ένα τυπικό ή αυστηρό πρόστιμο;.. Πιστεύετε ότι θα βελτίωνε τα πράγματα στους δρόμους μια τέτοια 'ελαστικότητα';...
Μοντεκάρλο, έχεις ιδέα για πόσες παραβάσεις ερυθρού σηματοδότη μιλάμε μέχρι να πιαστεί ο καθένας από μία φορά, και τι θα γίνει αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο;... Πολύ απλά, θα ρισκάρει πολύ περισσότερο ο καθένας που τώρα γκαζώνει μόλις δει πορτοκαλί ξέροντας ότι θα μπορεί να το παίξει 'ξεχασμένος' μέχρι να τον πιάσει η αστυνομία και να του δώσει την 'αυστηρή σύσταση'.
Το πόσους μπορεί να πάρει στο λαιμό του εσύ ή ο κάθε 'ξεχασμένος' αν γίνει κάτι τέτοιο ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω. Απορώ πραγματικά με μερικές ιδέες....
Για άλλα παραπτώματα το συζητάμε (και είναι πολύ λογικό), για το κόκκινο πιστεύω πως δε χωράει συζήτηση. 'Ξεχνιέσαι' μπροστά στα φανάρια και τις διασταυρώσεις; Κάτσε σπίτι σου καλύτερα, χάρη θα μας κάνεις.
-
-
Απλά να κάνουν τη δουλειά τους θέλουμε. Ας καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά, γιατί μέχρι στιγμής μόνο τα χλωρά καίγονται.
Αυτό τον καιρό στο μυαλό μου στριφογυρίζει ένα σενάριο και ήθελα να σας το παραθέσω για να μου πείτε την άποψή σας:
Αν υπήρχε σωστή αστυνόμευση, δε θα υπήρχαν τόσα διπλοπαρκαρισμένα, άρα θα ελαττωνόταν η νοοτροπία 'παίρνω το αυτοκίνητό μου γιατί ξέρω ότι θα το αφήσω όπου να'ναι'. Γενικότερα, οι οδηγοί που θα δουν τα 'προνόμια' της μαγκιάς τους να κόβονται, θα χρησιμοποιούν λιγότερο τα οχήματά τους (τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν νοοτροπία - αρκετά χρόνια δηλαδή). Άρα -> λίγότερα έσοδα για το κράτος από καύσιμα και διόδια. Σταδιακά, θα μειώνονταν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων, άρα και λιγότερα έσοδα από φόρους και τέλη κυκλοφορίας. Μήπως τελικά η κατάσταση στους δρόμους αφήνεται ανεξέλεγκτη επειδή πολύ απλά το κράτος κερδίζει από αυτό; -
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Απλά να κάνουν τη δουλειά τους θέλουμε. Ας καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά, γιατί μέχρι στιγμής μόνο τα χλωρά καίγονται.Αυτό τον καιρό στο μυαλό μου στριφογυρίζει ένα σενάριο και ήθελα να σας το παραθέσω για να μου πείτε την άποψή σας:
Αν υπήρχε σωστή αστυνόμευση, δε θα υπήρχαν τόσα διπλοπαρκαρισμένα, άρα θα ελαττωνόταν η νοοτροπία 'παίρνω το αυτοκίνητό μου γιατί ξέρω ότι θα το αφήσω όπου να'ναι'. Γενικότερα, οι οδηγοί που θα δουν τα 'προνόμια' της μαγκιάς τους να κόβονται, θα χρησιμοποιούν λιγότερο τα οχήματά τους (τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν νοοτροπία - αρκετά χρόνια δηλαδή). Άρα -> λίγότερα έσοδα για το κράτος από καύσιμα και διόδια. Σταδιακά, θα μειώνονταν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων, άρα και λιγότερα έσοδα από φόρους και τέλη κυκλοφορίας. Μήπως τελικά η κατάσταση στους δρόμους αφήνεται ανεξέλεγκτη επειδή πολύ απλά το κράτος κερδίζει από αυτό;Ξεχνάς πως για να γίνει όλο αυτό χρειάζεται και το παραπάνω τονισμένο, το οποίο δυστυχώς βρίσκεται σε διακοπές.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν σου έχει τύχει να περάσεις κόκκινο επειδή ήσουν ξεχασμένος ?
Να περάσεις τα 120 στην εθνική επειδή δεν κοιτάς συνέχει την ταχύτητα ?Τότε να σε αφήνουν με προειδοποίηση... αλλά την δευτερη που θα το κάνεις να παίρνεις κλήση... και την τρίτη βαρύς πέλεκυς.
Δηλαδή ένα σύστημα που θα συγχωρεί την περιστασιακή απροσεξία (επειδή ανθρωποι είμαστε, λάθη γίνονται και όχι εσκεμένα) αλλά να τιμώρει πολύ βαριά αυτόν που το κάνει κατα συροη επείδη δεν τον νοιάζει
(Συγχωρεσε το υφος μου - δεν ειναι επι προσωπικου Δεν απανταω σε εσενα... Μιλαω γενικα χρησιμοποιώντας 2ο ενικό )
Αν εισαι αφηρημενος και ξεχνιεσαι... με αποτελεσμα να περνας κοκκινα φαναρια... δε σου φταιει σε τιποτα η γυναικα μου και το μωρο στο καροτσακι (λεμε τωρα... ) που περνανε εκεινη τη στιγμη τη διαβαση
Αν εισαι αφηρημενος και πατησεις λιγο παραπανω απο τα 120χαω το γκαζι...τοτε ενταξει...
Αλλα μην μου πεις οτι θα φτασεις τα 180 και δε θα το εχεις καταλαβει
Γι αυτο λοιπον υπαρχει διαβαθμιση στις κλησεις για παραβαση του οριου ταχυτηταςΕχεις αναρωτηθει γιατι στη Γερμανια κανεις δεν περναει με κοκκινο? (οκ, υπαρχουν παντα και οι εξαιρεσεις - εδω βεβαια ειναι ο κανονας)
Γιατι ειναι 99% σιγουρο οτι θα σου στειλουν τη κληση με τη φωτογραφια σπιτι σου μετα απο λιγες μερεςΠολλες απο αυτες τις μ@λ@κιες που κανουμε καθημερινα στους δρομους οι 'μαγκες' ελληνες Σουμαχερ, καταληγουν να στελνουν καποιους αλλους στο ΚΑΤ και καποιους αλλους στα νοσοκομεια του εξωτερικου για απανωτες επεμβασεις και τοποθετησεις μηχανικα κινουμενων ακρων
Αν ηξερες οτι 1 στις 100 αν σε πιασουν να περνας κοκκινο, θα χασεις το διπλωμα για 3 μηνες... θα το εκανες? ? ?
Αν ηξερες οτι οτι με 3 ποτηρακια θα χασεις το διπλωμα σου για 1 χρονο, θα επινες? ? ?
Τωρα θα μου πεις οτι γινονται αλκοτεστ, και παρ ολα αυτα πολυς κοσμος πινει, ειδικα Σαββατο βραδυ ....Γίνονται όμως ? ? ? (αυτο ειναι θεμα για αλλο thread)
-
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Απλά να κάνουν τη δουλειά τους θέλουμε. Ας καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά, γιατί μέχρι στιγμής μόνο τα χλωρά καίγονται.Αυτό τον καιρό στο μυαλό μου στριφογυρίζει ένα σενάριο και ήθελα να σας το παραθέσω για να μου πείτε την άποψή σας:
Αν υπήρχε σωστή αστυνόμευση, δε θα υπήρχαν τόσα διπλοπαρκαρισμένα, άρα θα ελαττωνόταν η νοοτροπία 'παίρνω το αυτοκίνητό μου γιατί ξέρω ότι θα το αφήσω όπου να'ναι'. Γενικότερα, οι οδηγοί που θα δουν τα 'προνόμια' της μαγκιάς τους να κόβονται, θα χρησιμοποιούν λιγότερο τα οχήματά τους (τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν νοοτροπία - αρκετά χρόνια δηλαδή). Άρα -> λίγότερα έσοδα για το κράτος από καύσιμα και διόδια. Σταδιακά, θα μειώνονταν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων, άρα και λιγότερα έσοδα από φόρους και τέλη κυκλοφορίας. Μήπως τελικά η κατάσταση στους δρόμους αφήνεται ανεξέλεγκτη επειδή πολύ απλά το κράτος κερδίζει από αυτό;ΕΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Λες να γινεται τετοιο πραγμα στην χωρα μας? Τρελαθηκα τωρα ,μιλαμε δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο κατι τετοιο. Μηπως εισαι λιγο παρανοικος και φανταζεσαι conspiracy theories οτι το κρατος χρησιμοποιει τον κοκ ως φοροεισπραξη?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
(Συγχωρεσε το υφος μου - δεν ειναι επι προσωπικου Δεν απανταω σε εσενα... Μιλαω γενικα χρησιμοποιώντας 2ο ενικό )
Αν εισαι αφηρημενος και ξεχνιεσαι... με αποτελεσμα να περνας κοκκινα φαναρια... δε σου φταιει σε τιποτα η γυναικα μου και το μωρο στο καροτσακι (λεμε τωρα... ) που περνανε εκεινη τη στιγμη τη διαβαση
[/i]Τίποτα δεν έιναι προσωπικό. Don't worry
....αλλά κανενας νόμος και καμία αυστηρότητα δεν θα σε προστατέψει ΠΟΤΕ από αυτόν που μια φορά στην ζωή ξεχάστηκε για 1-2 δευτερα και δεν έιδε το φανάρι
Πολλες απο αυτες τις μ@λ@κιες που κανουμε καθημερινα στους δρομους οι 'μαγκες' ελληνες Σουμαχερ, καταληγουν να στελνουν καποιους αλλους στο ΚΑΤ και καποιους αλλους στα νοσοκομεια του εξωτερικου για απανωτες επεμβασεις και τοποθετησεις μηχανικα κινουμενων ακρων .
Αυτό ακριβώς λέω... να τιμωρείς τον τσάμπα μαγκα αυστήρα, αλλά αυτόν που έκανε την περιστασιακή παράβαση κατα λάθος απλά να τον επιπλήτεις.
Το παράδειγμα με το κόκκινο είναι κάπως τραβηγμένο -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ΕΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Λες να γινεται τετοιο πραγμα στην χωρα μας? Τρελαθηκα τωρα ,μιλαμε δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο κατι τετοιο. Μηπως εισαι λιγο παρανοικος και φανταζεσαι conspiracy theories οτι το κρατος χρησιμοποιει τον κοκ ως φοροεισπραξη?Αν κάνεις μια βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εργάσιμη ώρα και δεις το χάος που επικρατεί θα πάψεις να θεωρείς ότι το κράτος χρησιμοποιεί τον ΚΟΚ για είσπραξη εσόδων. Μόνο τα έσοδα που θα μπορούσαν να εισπραχθούν αν έγραφαν τα διπλοπαρκαρισμένα είναι αστρονομικό ποσό, αλλά δεν γράφουν.
Αν υπήρχε σωστή αστυνόμευση, δε θα υπήρχαν τόσα διπλοπαρκαρισμένα, άρα θα ελαττωνόταν η νοοτροπία 'παίρνω το αυτοκίνητό μου γιατί ξέρω ότι θα το αφήσω όπου να'ναι'. Γενικότερα, οι οδηγοί που θα δουν τα 'προνόμια' της μαγκιάς τους να κόβονται, θα χρησιμοποιούν λιγότερο τα οχήματά τους (τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν νοοτροπία - αρκετά χρόνια δηλαδή). Άρα -> λίγότερα έσοδα για το κράτος από καύσιμα και διόδια. Σταδιακά, θα μειώνονταν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων, άρα και λιγότερα έσοδα από φόρους και τέλη κυκλοφορίας.
Πιστεύω ότι το κόστος από την απώλεια χρόνου και τη μείωση της παραγωγικότητας λόγω του χάους φτάνει για να ισοσκελίσει τα όποια έσοδα από τους φόρους των καυσίμων (για τις πωλήσεις αυτοκινήτων αμφιβάλλω αν επηρεάζονται).
Μήπως τελικά η κατάσταση στους δρόμους αφήνεται ανεξέλεγκτη επειδή πολύ απλά το κράτος κερδίζει από αυτό;
Όχι, αφήνεται ανεξέλεγκτη γιατί το χάος είναι η κατάσταση της μέγιστης εντροπίας, άρα έχει περισσότερες πιθανότητες να επικρατήσει. Η επιβολή μιας στοιχειώδους τάξης είναι κατάσταση μικρότερης εντροπίας, άρα πολύ δυσκολότερο και λιγότερο πιθανό να εφαρμοστεί.
-
Το να ξεχαστεις ειναι απαραδεκτο αλλα ανθρωπινο. Το να αναβεις τους προβολεις ομιχλης και να τυφλωνεις ολους τους αλλους (γιατι τα 60 αλογα σου ετσι ειναι πιο ψαρωτικα) η να πηδας την σειρα στο φαναρι (ολοι αυτοι ειναι μαλα... εγω ειμαι ο εξυπνος) ειναι καθαρα δειγμα ηληθιοτητας γυφτιας και καγκουργιας.
Ειδατε τι εγινε με τις ζωνες? Παλια δεν φοραγε κανεις γιατι -εγω ειμαι οδηγαρα δεν την χρειαζομαι-. Μολις ομως τα στρουμφακια βγηκανε παγανια (και παρα πολυ καλα κανανε) ολοι φορανε ζωνη. Τις προαλες γραψανε την μητερα της φιλης μου γιατι καθοτανε στην θεση του συνοδηγου και δεν φοραγε ζωνη. Το καταχαρηκα. Το ιδιο και με τα κρανη.
Θα ηθελα τρελλα προστιμα εκει που ο αλλος εν πληρη γνωση του καινει μαλα..α. Εκει ας του παρει το κεφαλι.
Στο εξωτερικο πως νομιζετε οτι οδηγουνε ολοι υποδειγματικα? Ξερουνε οτι αμα την κανουνε δεν θα εχουνε λεφτα να παρουνε γαλατακι στα παιδια τους. Ο κλασσικος ο Γεωργιου ο Ελληνας ομως λεει Καλα τωρα τι ξερουνε οι Σκανδιναβοι κτλ Ξενερωτοι ειναι.
Ασχετο αλλα μου εκανε εντυπωση οταν ειχα παει στην Αμερικη η προτερεοτητες στις διασταυρωσεις. Προτερεοτητα εχει οποιος φτασει πρωτος. Απλο συστημα και δουλευει μια χαρα.
Φανταζεστε να το εφαρμοζαμε εδω για μια μονο ημερα τι ειχε να γινει? Τρλλο γελιο
Θα θελατε περισσοτερες κλησεις απο την τροχαια?