Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 329
    • 330
    • 32 / 330
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    6591
    181854
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Εγω επειδη εχω corolla και μαλιστα μετα το facelift μπορω να σου πω πως δε συγκρινετε το στριψιμο του με αλλα της κατηγοριας του και οχι με αλλα των 30Κ οπως λες. για οδηγησε Mazda 3, Focus και C4 που εχω και θα καταλαβεις οτι η διαφορα ειναι κατι παραπανω απο αισθητη. Πλεον δεν χρησιμοποιω το Corolla λογω του C4. Και μην πεςι για τιμη γιατι το 1.6 πηρα και ητνα πιο γτηνο απο corolla 1.4. Δε λεμε βεβαια πως το αυτοκινητο ειναι επικινδυνο ετσι; Επισης στους αλλους τομεις, οπως ποιοτητα συναρμογης, αξιοπιστια, καταναλωση, κινητηρας κτλ ειναι μια χαρα αλλα στο στριψιμο δειχνει τα χρονια του. Να δουμε οταν θα βγει το επομενο συντομα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        Το τι γραφετε εδω μεσα μην τα περνεται ολα τις μετρητης......

        Οταν καποιος λεει 'το ταδε αμαξι δεν στριβει' μην νομιζεται οτι οταν βλεπεις στροφη θα σκοτωθεις... ή 'οτι δεν εχει φρενα' ηρθε το τελος σου.

        Η ταση υπερβολης ειναι διαχυτη μεσα στην αναγκη να πει κατι καποιος....

        Τα corolla τα βλεπω στο δρομο να πηγαινουν 'σφαιρα'...χωρις κανενα προβλημα στις στροφες...και για το καθισμα προφανως δεν εχετε οδηγησει clio I να δειτε τι παει να πει ασχημη θεση οδηγησης... .

        Παντως με το avensis εχω σταθερες μεγαλες ταχυτητες χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια και το σημειο που σε αποθαρυνει να τις διατηρησεις ειναι οι κλισεις σε συνεχομενες σοβαρες στροφες ....καποιον αλλο μπορει αυτο να μην τον ενοχλει...

        Παντως οσες φορες και αν το πηγα στο οριο, ΠΟΤΕ δεν εκανε κατι που δεν περιμενα ...και το δικο μου δεν εχει ESP % VCS.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos last edited by

          Συμφωνώ κι εγώ εδώ. Οι διαφορές είναι μικρές και οι απόψεις προσωπικές.
          Αισθάνομαι ανετότατα όταν πάω γρήγορα στις στροφές με το Corolla και μου εμπνέει μια χαρά εμπυστοσύνη να το πιέσω.
          Ούτε αυτό όμως, ούτε το C4 ή κάποιο άλλο της κατηγορίας είναι φτιαγμένα για οριακές καταστάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
            Πού να είχες και σωστές πιέσεις στα λάστιχα δηλαδή Γιαννάκο.... άκου εκεί 32 παντού!

            και που τις αλλαξα δεν ειδα και διαφορες....

            EVERVILLE : μια απλη και ακρως φιλικη συμβουλη : δες και πως στριβουν τα αλλα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης billlllll έγραψε:
              δεν εννοώ μαμά....

              που ανεφερες : αν δεν σε παω βολτα με ενα κορολλα που δεν στριβει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Καλημέρα σε ολους τους Toyotaκηδες και καλώς σας βρήκα!

                Κατα πασα πιθανότητα συντομα θα προστεθεί στην οικογένεια ενα yaris 1.5 χρονου ελαφρως μεταχειρισμένο (16000km), 1300 κυβικα.

                Η τιμη ειναι 7000 ευρω. Εγω την βρισκω καλη, εσεις τι λετε?

                Θα ηταν ευπροσδεκτες οποιεσδηποτε εντυπωσεις απο κατοχους ή οσους εχουν εμπειριες.. Σημειωνω οτι ειναι το 1ο Ιαπωνικο αυτοκινητο που θα μπει στην οικογενεια εδω και 25 χρονια (μεχρι τωρα ειχαμε μονο Ευρωπαϊκα).
                Απο συνηθη προβληματα που εμφανιζει τι θα πρεπει να προσεξω?
                Απο καταναλωση τι να περιμενω?
                Υπαρχει καποιος τροπος να διαπιστωσω τη χωρα κατασκευης του (νομιζω καποια φτιαχνονται Γαλλια και καποια Ιαπωνια) απο το VIN?

                Ευχαριστω προκαταβολικα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  για να λες οτι ειναι 1,5 χρονου, λογικα ειναι το facelift αρα ειναι made in france......

                  για το αμαξι δεν χρειαζεται να προσεξεις τιποτε , απλα παρτο....
                  καταναλωση ελαχιστη....

                  more information , more details http://www.yarisclub.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koralli last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    για να λες οτι ειναι 1,5 χρονου, λογικα ειναι το facelift αρα ειναι made in france......

                    για το αμαξι δεν χρειαζεται να προσεξεις τιποτε , απλα παρτο....
                    καταναλωση ελαχιστη....

                    more information , more details http://www.yarisclub.gr

                    popolaros, ευχαριστώ.

                    Όλα τα facelift φτιαχνονται Γαλλία?

                    Το έχεις οδηγήσει? Η ουρα του ειναι νευρικη? Απο φρενα τι λεει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      δεν θα ελεγα νευρικη απλα το pitch του ειναι εντονο.... δηλαδη το βυθισμα του μπροστινου μερους μπροστα...... με αποτελεσμα να ελαφραινει αισθητα το πισω μερος...... (και ναι αυτο ισως να θελει λιγη προσοχη αν πηγαινεις γρηγορα)

                      τα φρενα του ειναι δυνατα παρολα αυτα.....

                      απο οσο μπορω να γνωριζω (δεν πιστευω να κανω λαθος ) ναι ολα τα facelift ειναι γαλλικα........ αλλα δεν νομιζω οτι αυτο θα σε κοψει και απο την αγορα του.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        δεν θα ελεγα νευρικη απλα το pitch του ειναι εντονο.... δηλαδη το βυθισμα του μπροστινου μερους μπροστα...... με αποτελεσμα να ελαφραινει αισθητα το πισω μερος...... (και ναι αυτο ισως να θελει λιγη προσοχη αν πηγαινεις γρηγορα)

                        τα φρενα του ειναι δυνατα παρολα αυτα.....

                        απο οσο μπορω να γνωριζω (δεν πιστευω να κανω λαθος ) ναι ολα τα facelift ειναι γαλλικα........ αλλα δεν νομιζω οτι αυτο θα σε κοψει και απο την αγορα του.......

                        Thanks again.

                        Το σχολιο σου για τα φρενα με ευχαριστει ιδιαιτερα...
                        Θα προτιμουσα να ηταν made in Japan αλλα φυσικα αυτο δεν θα μας αποτρεψει απο την αγορα.
                        Ψυχολογικο ειναι περισσοτερο το θεμα μαλλον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          athanasios last edited by

                          Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;Στο test drive που έκανα και στα δύο μου φάνηκε ότι αυτός του Yaris είναι πιό ομαλός και γενικά πιό πολιτισμένος.Ήταν αίσθησή μου ή μπορεί να έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις;(Το test drive έγινε πρίν διαβάσω το τελευταίο τεύχος των τεσσάρων τροχών όπου ο ΣΧ κάνει μια παραπλήσια διαπίστωση,οπότε δεν ήμουν επηρεασμένος)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos last edited by

                            Πιθανόν να υπάρχουν διαφορετικές ρυθμίσεις αλλά φαντάζομαι το Yaris θα έχει και διαφορετική ηχομόνωση σε σχέση με το Aygo.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pai-mei last edited by

                              Ποπολάρε για μία ακόμη φορά ρέστα στο άρθρο.
                              Πολύ καλό.

                              Σκέφτεται ο θείος μου να πάρει το Αβένσις.
                              Ανήκει στο συνομωταξία των Τογιοταίων, οπότε πάει πάλι καρφωτός για Τογιότα.
                              Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άλλη επιλογή, στην κατηγορία του Αβένσις που να υιοθετεί τις ίδιες αξίες: άνεση, ευθεία, ποιότητα, χώροι, δύναμη.
                              Πλην του Passat.

                              Mondeo και 6άρι αποκλείονται ως σπορ.
                              Ίσως φαίνεται περίεργο σε εμάς, αλλά υπάρχουν άνθρωποι, που δεν επιθυμούν με τίποτα την ακριβή σπορ συμπεριφορά και τις άμεσες αντιδράσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silvertommy last edited by

                                Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                                Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;

                                Oxι ακριβώς. Ο κινητήρας του Aygo είναι τρικύλινδρος και αυτό έχει σα συνέπεια να είναι πιο τραχύς και θορυβώδης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης silvertommy έγραψε:

                                  Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;

                                  Oxι ακριβώς. Ο κινητήρας του Aygo είναι τρικύλινδρος και αυτό έχει σα συνέπεια να είναι πιο τραχύς και θορυβώδης.

                                  ο ιδιος ειναι.........
                                  τωρα αν εχουν μικροδιαφορες θα ειναι πολυ λιγες.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                    Ποπολάρε για μία ακόμη φορά ρέστα στο άρθρο.
                                    Πολύ καλό.

                                    Σκέφτεται ο θείος μου να πάρει το Αβένσις.
                                    Ανήκει στο συνομωταξία των Τογιοταίων, οπότε πάει πάλι καρφωτός για Τογιότα.
                                    Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άλλη επιλογή, στην κατηγορία του Αβένσις που να υιοθετεί τις ίδιες αξίες: άνεση, ευθεία, ποιότητα, χώροι, δύναμη.
                                    Πλην του Passat.

                                    Mondeo και 6άρι αποκλείονται ως σπορ.
                                    Ίσως φαίνεται περίεργο σε εμάς, αλλά υπάρχουν άνθρωποι, που δεν επιθυμούν με τίποτα την ακριβή σπορ συμπεριφορά και τις άμεσες αντιδράσεις.

                                    thanks αγγελε.....

                                    μπορει καλιστα να δει το πασατ στα 2,000 που βγαινει κοντα στην ιδια τιμη
                                    αλλα ειναι παραπανω τα τελη κυκλοφοριας και φυσικα τα της VW services.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      athanasios last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                      Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;

                                      Oxι ακριβώς. Ο κινητήρας του Aygo είναι τρικύλινδρος και αυτό έχει σα συνέπεια να είναι πιο τραχύς και θορυβώδης.

                                      ο ιδιος ειναι.........
                                      τωρα αν εχουν μικροδιαφορες θα ειναι πολυ λιγες.....

                                      Ο οποίος είναι ο τρικύλινδρος της Daihatsu που φοράει και το νέο Sirion;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης athanasios έγραψε:

                                        Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;

                                        Oxι ακριβώς. Ο κινητήρας του Aygo είναι τρικύλινδρος και αυτό έχει σα συνέπεια να είναι πιο τραχύς και θορυβώδης.

                                        ο ιδιος ειναι.........
                                        τωρα αν εχουν μικροδιαφορες θα ειναι πολυ λιγες.....

                                        Ο οποίος είναι ο τρικύλινδρος της Daihatsu που φοράει και το νέο Sirion;

                                        δεν ξερω , αλλα ναι , πολυ πιθανον.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silvertommy last edited by

                                          Εεεε sorry
                                          Μπερδεύτηκα με το παλιό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            athanasios last edited by

                                            'Οντως ο τρικύλινδρος VVTi των τριδύμων αλλά και των Yaris 1.0,Sirion είναι κατασκευασμένος απ' την Daihatsu και είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 32 / 330
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr