Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Impreza
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Impreza
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 34
    • 35
    • 10 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    138
    697
    1038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panoss last edited by

      Ετσι λεγεται οτι το 2007 θα βγει τελειως καινουργιο μοντελο.
      Αυτα που εχουν ακουστει ειναι οτι θα εχει ενεργο μεσαιο και πισω διαφορικο και παντς στο τιμονι για αλλαγη των ταχυτητων.

      Ενα concept που παρουσιαζει η prodrive σε εκθεση αυτον τον καιρο και με εχει κανει να μου πεσουν τα σαλια οσο αναφορα τα specs του
      Βλεποντας αυτο το πρωτοτυπο σκεφτηκα μηπως η subaru αφησει το impreza στην ακρη οπως εκανε με το legasy παλιοτερα και βγαλει κατι πιο μικρο για το wrc

      http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=12692

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sfedona85 last edited by

        καλα εγω σαν τρελος subarάκιας που ειμαι..πιο ασχημο αυτοκινητο δεν νομιζω να εχει βγει στην αγορα.....
        μπροστα πιο απο τα μοντελα της seat πηγαν να αντιγραψουν!!! ηθελα να ηξερα... γιατι μονο με seat μοιαζει...οσο για το εσωτερικο δεν αλλαξε και τιποτα... τοσο καιρο αυτο περιμεναμε...παλι face lift εκαναν oi ανθρωποι της subaru...
        τελικα μονο του 98-00 ηταν αυτοκινητο.!!! καθαρα αγωνιστικο και καλο...

        και το αποτελειωσανε το αυτοκινητο τοποθετώντας του κινητηρα 2,5 λιτρων/// και ποιος θα το παρει.. ενας λογος που πουλησανε αυτα τα αυτοκινητα ειναι επειδη δεν υπηρχε μεγαλη φορολογια στα 2000 κυβικα.
        τωρα δεν προκειται να πουλησει.... γιατι ειναι μεγαλη η φορολογια του... και καλα απο 2000 στα 2.500 ειναι ενα πολυ μεγαλο βημα...υπαρχουν ενδιαμεσα και αλλοι κυβισμοι...

        και δεν μπορω να καταλαβω γιατι ξαφνικα ολες οι εταιριες κατηργησαν τα 1.8 τα εκαναν 2..000 κκ και τωρα καταργουν και τα 2.000 και ανεβαινουν.. περιοριζουν πολυ την αγορα ετσι.. δηλαδη δεν υπαρχει μια ενδιαμεση λυση.. απο τα 1.6 πρεπει καποιος να ανεβει σε μεγαλο κυβισμο.. και φυσικα η τιμη ανεβαινει στα υψη...
        παραδειγμα...
        η 1600 η 2500?
        αρα η απο 20.000 ευρω η 50.000 ευρω για το το impreza...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nasos-abt last edited by

          το 2007 θα ανανεωθει πληρως.

          μηπως εχεις φιλε μου περισσοτερα νεα για το ποσο θα αλλαξει το μοντελο?οντως θα εχει παλι 2λιτρο μοτερ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sfedona85 last edited by

            2007 τελειως θα αλλαξει? για τον 2.5 λιτρα δεν ισχυει? τοσο δεν ειναι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              j-marr last edited by

              μια και το θεμα αναστηθηκε να κανω μια ερωτηση

              ποιος ηταν ο λογος που στην ευρωπη το WRX ηρθε με 2.5 λιτρα κινητηρα???

              ψαχνοντας στο σιτε της subaru (jp) βρηκα οτι οι Japs το χαιρονται με διλιτρο μοτερ (και εχουν και τις τρελες εκδοσες s204 κτλ)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                μηπως για ρυπους?
                κ δεν χαιρεστε που ηρθε 2.5λιτρο μποξερ εξακυλινδρο?
                μακαρι κ το 2007 να βγαλουν 2.5αρι παλι.

                Eντάξει σίγουρα είναι καλύτερο μοτέρ, αλλά και εγώ θα το προτιμούσα δίλιτρο για οικονομικούς και όχι μόνο λόγους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                  μηπως για ρυπους?
                  κ δεν χαιρεστε που ηρθε 2.5λιτρο μποξερ εξακυλινδρο?
                  μακαρι κ το 2007 να βγαλουν 2.5αρι παλι.

                  2.5 ειναι τετρακυλινδρο.
                  3.0 λιτρα ειναι εξακυλινδρο.

                  Το 2 λιτρο εχει προβλημα με τις σκληροτερες Ευρωπαικες και Αμερικανικες νομοθεσιες για τα καυσαερια. Οποτε τα 2.5 ειναι πιο λογικα.
                  Η καταναλωση διαφερει ελαχιστα (και ειχα 2λιτρο και τωρα 2.5 λιτρα). Αλλα βεβαια να πω την αληθεια δεν εψαχνα για οικονομια οταν αγοραζα Impreza.

                  Νικος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sfedona85 last edited by

                    την καταναλωση την σκεφτηκαν (που ετσι κι αλλιως για τετοια αυτοκινητα δεν νομιζω οτι ισχυει-μαλλον επιδοσεις κοιτανε περισοτερο) την φορολογια δεν σκεφτηκαν,...

                    • οτι για να αγορασεις το σηματάκι θες ενα μηνιάτικο!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Σίγουρα, το σηματάκι σου στοιχίζει ένα μηνιάτικο, αλλά...

                      Γλυτώνεις τα έξοδα για τις άθλιες σιδερώστρες και του απαίσιους προφυλακτήρες, γιατί τα έχει απ'τη μάνα του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Σίγουρα, το σηματάκι σου στοιχίζει ένα μηνιάτικο, αλλά...

                        Γλυτώνεις τα έξοδα για τις άθλιες σιδερώστρες και του απαίσιους προφυλακτήρες, γιατί τα έχει απ'τη μάνα του.

                        Η διαφορά εδώ ειναι ομως οτι η σιδερώστρα και οι προφυλακτήρες με διαχυτες κ.λ.π. χρειάζονται και κάνουν δουλειά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panoss last edited by

                          Δυστυχως για εμας η subaru διαλεγει να μην φερνει τα ιδια αυτοκινητα που παραγει για την Ιαπωνικη αγορα σε αντιθεση με την Mitsubisi οπου το evo με πολυ μικρες διαφορες διανεμεται ανα τον κοσμο.
                          Επειδη εχω sti θα σας πω οτι καμια σχεση δεν εχουν τα δικα μας και δεν μιλω για τα 2,5 λιτρα αλλα για τα 2λιτρα με αυτα που φτιαχνονται για την Ιαπωνικη αγορα
                          Κατ' αρχην εχουν μεταβλητο χρονισμο και στις βαλβιδες εξαγωγης, μεγαλυτερη πολλαπλη εισαγωγης (πιο χοντρη), διαφορετικη τουρμπινα Vf36 twinscroll με αξονα απο τιτανιο, αλλες αναρτησεις και φυσικα καμια 300 αλογα απο μαμα (280 λεει το εργοστασιο) τωρα αν πουμε και για το S204 προσθεστε και και την vf42 twin scrol που ειναι ολοκαινουργια τουρμπινα της IHI και που δινει 320 αλογα μαμα (ποσο ειναι στην πραγματικοτητα δεν ξερω).

                          Να πω ακομα επειδη αναφερθηκε οτι η επομενη γενια θα ειναι παλι 2λιτρη ευτυχως
                          Ο 2λιτρος ειναι πιο καλος κινητηρας με μεγαλο ευρος λειτοργιας (κοφτης 7600) και στροφαρει παρα πολυ καλα ψηλα σε αντιθεση με τον 2,5λιτρο ο οποιος μετα της 5500-6000 ειναι τρια πουλακια καθονται
                          Επισης ειναι και πιο εξελιξιμος σε σχεση με τον 2,5λιτρο.
                          Ο 2,5λιτρος κερδιζει στην ροπη που παραγεται σε πιο χαμηλες στροφες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panos7 last edited by

                            http://img135.imageshack.us/my.php?image=011wk.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Καλύτερο απ'ότι θα περίμενα απο τή Σουμπαρού.

                              Αλλά δέν πιστεύω να το βγάλει έτσι,μάλλον θα το ασχημήνουνε πρίν τήν παραγωγή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pentraks last edited by

                                πολύ εξευρωπαισμένο είναι, πολύ καλό θα έλεγα αλλα σαν να βλέπω ενα GTC τραβηγμένο και με χρυσές ζάντες (σήμα κατατεθεν που δηλώνει τι είναι)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                  Αλλά δέν πιστεύω να το βγάλει έτσι,μάλλον θα το ασχημήνουνε πρίν τήν παραγωγή

                                  Τελικά πιο καλά να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    ferr-r1 last edited by

                                    θυμίζει λίγο ένα mazda αμφιλεγόμενο κουπέ-δε θυμαμαι πως το λενε- πενταετίας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panoss last edited by

                                      Που πηγε ο αεραγωγος στο καπο?

                                      Υποθετω οτι ειναι αλλο ενα προσχεδιο για να μαζεψει αντιδρασεις-γνωμες...

                                      http://www.autoexpress.co.uk/news/66912/subaru_hatches_a_golf_gti_chaser.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7705

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsardas last edited by

                                          Να γινω λιγο μαντηςι; Αυτο το μοντελο θα εχει αλλο ονομα και το impreza θα αλλαξει εντελως φιλοσοφια και θα γινει πιο οικογενιακο κατι σαν Legasy. Το impreza θα μεγαλωσει σε χωρους και δεν θα κανει αλλο για wrc γιατι θα φτανει τα 4,5 μετρα μηκος (η γνωστη τακτικη αυξησης χωρων).

                                          Δικαιωματικα μπορουμε να μιλαμε για αλλο μοντελο και οχι για impreza hatchback.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Μιας και αναφέρθηκε το Legacy. Το είδα σε μαύρο και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Σπάνιο αυτοκίνητο, αφού ελάχιστοι αγοράζουν σ' αυτά τα χρήματα δίλιτρο οικογενειακό σεντάν Subaru, πάνε συνήθως σε Passat, 3άρες, φθηνές merc.
                                            Κι όμως με τετρακίνηση Subaru, 165 ίππους, καλό εξοπλισμό (8 αερόσακούς, αυτ. κλιματισμό, ηλιοροφή, ζάντες κλπ στη βασική έκδοση) και αρκετά όμορφο σουλούπι είναι πολύ καλή περίπτωση στα 30 χιλιάρικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 10 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr