-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
coyote το v-tec των μοτοσυκλετών της Honda δουλευει έτσι, στα αυτοκίνητα οι βαλβίδες δουλευουν πάντα όλες.λές ε......, και τότε πως καίει λιγότερο που λένε στα site και στο vtec net...
Εγω εχω καταλάβει και απο το type -R ότι κάτι παίζει πρίν τρελάθεί και βγάλει τα 200 άτια και καίει λιγότερο όταν το γκάζι δε το πατάς πολύ απότομα στην εθνική οδό...
Το ίδιο και ένας φίλος μου με 1600 110 άλογα.....
Τέλος πάντων, κάτικάνουν και καίει λίγο όταν πάς σταθερά... -
Το ξαναδιάβασα,,,,, μάλλον ανοίγουν λιγότερο (αλλά όλες) ανάλογα με τις στροφές και το γκάζι.... έτσι καίει λιγότερο
-
Αυτό που δούλευε 12βάλβιδο στα μικρά φορτία και 16βάλβιδο στα γκάζια ήταν το VEI, είχε vtec αλλά διαφορετικά ρυθμισμένο (1.5 λτρ 90ΗΡ). Νομίζω σταμάτησε εδώ και πολλά χρόνια να βγαίνει, ποιός θα αγόραζε το υβριδικό όταν με λιγότερα λεφτά και χωρίς μπαταρίες να χαλάσουν (μεταπώληση) καις την ίδια βενζίνη.
Στην Ελλάδα ήταν εμπορική αποτυχία και σταμάτησε να φέρνει ο Σαρακάκης γιατί αυτοί που το πήραν ήταν δυσαστερημένοι από την οικονομία, το πήγαιναν με 150 και ήθελαν 5 λτρ/ 100χλμ (αντί για 80-100 χαω).
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μου τα χαλάς !!!! και το είχα στα υπ όψην το civic .....
από μοτέρ τι λέει ??? μερικοι λένε ότι κάνει πολύ θόρυβο μετά τις 4000στροφές.έχω οδηγήσει το προηγούμενο.... 1,6 και όντως το τιμόνι του ήταν χάλια...
αυτό είναι ακόμα χειρότερο ???Κοίτα, σίγουρα ΔΕΝ είναι κακό αμάξι!!!
Παρόλα αυτά έχει τα παραπάνω προβλήματα που είπα, που δεν τα περίμενα να πω την αλήθεια...
Το μοτέρ δε με ενόχλησε από φασαρία, γενικά το αμάξι δεν είναι θορυβώδες, κανένας θόρυβος δεν μου έκανε εντύπωση, πράγμα προφανώς θετικό! .Το προηγούμενο μοντέλο δεν το έχω οδηγήσει για να σας πω σύγκριση, πάντως σε σχέση με το μοντέλο του 1997 είναι χειρότερο το τιμόνι...
Αυτό του 97 είχε μεγάλη σε διάμετρο και στενή σε πάχος στεφάνη τμονιού. Στο καινούριο απλά δεν ισχύει αυτό!! Σε σχήμα το τιμόνι είναι τέλειο, και εμένα μου φάνηκε και πάρα πολύ όμορφο!!
Παρόλα αυτά, και ενώ το τιμόνι του 97 ήταν ήδη από τα ελαφρά υδραυλικά, είχε πολύ καλύτερη πληροφόρηση! Γενικά ηλεκτρικό τιμόνι με πληροφόρηση (έσω και στοιχειώδη...) δεν έχω οδηγήσει...
ΝΑΙ στην αμεσότητά του, αλλά αν περιμένεις να πάρεις πληροφόρηση για το τι γίνεται, έχασες...
Το ότι εμείς (η κοπέλα μου κυρίως που είχε τρελλαθεί να το πάρει) το βγάλαμε από τα υπ'όψιν, δεν σημαίνει πως είναι ακατάλληλο για όλους!! Και ο συναγωνισμός έχει αρκετά μείον!! Οπότε ο καθένας διαλέγει ποια θετικά του καθενός του μετράνε και ποιανού τα αρνητικά δεν τον απασχολούν και επιλέγει!
Πχ το ότι η κοπέλα μου έχει μακρυά πόδια και βρίσκει στο τιμόνι, ή ότι ο πατέρας μου είναι παχύς και δε χωράει στα μπάκετ δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα για κάποιον άλλον, όμως για αυτούς είναι απαγορευτικά, ακόμα κι αν το αμάξι ήταν το καλύτερο του κόσμου... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Φίλε George το review σου πάντως είναι εντελώς αντίθετο με όλα τα ξένα. Εκεί λοιπόν το μόνο που χώνουν είναι η ανάρτηση που εσύ λες οτι ουσιαστικά ήταν από τα λίγα που σ'άρεσαν. Το θέμα του τιμονιού δεν έχει αναφερθεί σε κανένα ξένο review. Γιατί άραγε; Α, μήπως σε είπαν πότε έρχετε κ πότε ξεκινάν οι παραδόσεις?
Δεν έχω διαβάσει κανένα ριβιού, οπότε δεν ξέρω.
Ξαναλέω πως δε δοκίμασα την ανάρτηση στο όριο! Όσο την είδα όμως ήταν πραγματικά πολύ καλή!! Ούτε κολύμπαγε, ούτε ήταν ενοχλητική.Το δε τιμόνι να μην το γράψουν πραγματικά ΑΠΟΡΡΩ!!!
Το πότε έρχεται δεν το κατάλαβα... Εδώ είναι ήδη!!
Πότε έχει παραδόσεις δεν ξέρω.Μια συμπλήρωση:
Χθες είδα ήδη ΤΡΙΑ Σιβίκ με ιδιωτικές πινακίδες, και όχι αντιπροσωπείας, και φυσικά χωρίς αυτοκόλλητα.
Οπότε οι παραδόσεις άρχισαν ήδη!!Αν ήταν σε λίστα αναμονής, ή τσίμπησαν τα πρώτα ετοιμοπαράδοτα δεν ξέρω, πάντως είναι αμάξι που δεν περνά απαρατήρητο στο δρόμο!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πχ το ότι η κοπέλα μου έχει μακρυά πόδια και βρίσκει στο τιμόνι, ή ότι ο πατέρας μου είναι παχύς και δε χωράει στα μπάκετ δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα για κάποιον άλλον, όμως για αυτούς είναι απαγορευτικά, ακόμα κι αν το αμάξι ήταν το καλύτερο του κόσμου...
Έχει μπακετ στην εκδοση sport ή ειναι option του extra εξοπλισμού?
Από πλευρική στήριξη τι λέγανε τα καθίσματα?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Παιδιά με τι τον σύγκρινε τον κινητήρα, με το diesel που έχει ήδη?Για να το δούμε και από κοντά.... 140 αλογα είναι αυτά.... με -vtec
Αν δε το πατήσεις απότομα, δεν ανοιγουν όλες οι βαλβίδες, για να καίει λίγο...
Ετσι δε κάνει... διορθώστε μεΜε τον ντήζελ χάνει κατά κράτος!!!
140 άλογα και οι δύο...Ναι, τρελλή ροπή ο ντήζελ, αλλά με 5άρι κιβώτιο, με 6άρι ο Χόντα, οπότε σαφώς μετριάζεται το μειονέκτημα της ροπής...
Και η Σπορτβάγκον με 5κύλινδρο 2,5λιτρο ντήζελ είναι λογικά πολύ πιο βαριά από το Σιβίκ, οπότε κι άλλο παρακάτω το πλεονέκτημα της ροπής...
Βάλε και το μεγαλύτερο εύρος στροφών του βενζινοκινητήρα...
Άλλωστε δεν περίμενα να είναι ταχύτερο το Σιβίκ από το ντήζελ... Απλά να είναι αρκετά συγκρίσιμο... Ε, καμία σχέση...
Τώρα για απότομο πάτημα δεν καταλαβαίνω τι λες...
Το γκάζι στο πάτωμα ήταν και γέμισε όλη η δευτέρα και αρκετά από την τρίτη, τι περισσότερο να πατήσεις;;;Φυσικά ενδέχεται να φταίει που το αμάξι είχε ολοκαίνουριο, προφανώς άστρωτο κινητήρα, καθώς και τα 17άρια ζαντολάστιχα. Αυτό που είδα αυτό γράφω. Δεν μπορώ να κάνω αναγωγή να δω πόσο θα απέδιδε με 15άρια και 10.000 χμ στην πλάτη...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
coyote το v-tec των μοτοσυκλετών της Honda δουλευει έτσι, στα αυτοκίνητα οι βαλβίδες δουλευουν πάντα όλες.
λές ε......, και τότε πως καίει λιγότερο που λένε στα site και στο vtec net...
Εγω εχω καταλάβει και απο το type -R ότι κάτι παίζει πρίν τρελάθεί και βγάλει τα 200 άτια και καίει λιγότερο όταν το γκάζι δε το πατάς πολύ απότομα στην εθνική οδό...
Το ίδιο και ένας φίλος μου με 1600 110 άλογα.....
Τέλος πάντων, κάτικάνουν και καίει λίγο όταν πάς σταθερά...Στο Ίντεγκρα Τάιπ Αρ που είχα οδηγήσει ενώ ήταν 16βάλβιδο (4κύλινδρο), μέχρι τις 4-5 χιλιάδες στροφές ανοιγόκλειναν μόνο οι 12 βαλβίδες.
Εκεί μετά άνοιγαν όλες και το αμάξι έπαιρνε ΦΩΤΙΑ!!!
Ο ήχος ερχόταν από τις πίστες κατευθείαν, και το στροφόμετρο καρφωνόταν μονομιάς στον κόφτη, λίγο κάτω από τα 5ψήφια νούμερα!!!Και όλα αυτά με άνεση καθημερινότητας που μέχρι τις 4.000 άνετα το έδινες στην γιαγιά σου να πάει για ψώνια...
Αν ερχόταν στην Ελλάδα θα είχα κινήσει γη και ουρανό να το πάρω τότε... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παιδιά με τι τον σύγκρινε τον κινητήρα, με το diesel που έχει ήδη?
Για να το δούμε και από κοντά.... 140 αλογα είναι αυτά.... με -vtec
Αν δε το πατήσεις απότομα, δεν ανοιγουν όλες οι βαλβίδες, για να καίει λίγο...
Ετσι δε κάνει... διορθώστε μεΜε τον ντήζελ χάνει κατά κράτος!!!
140 άλογα και οι δύο...Ναι, τρελλή ροπή ο ντήζελ, αλλά με 5άρι κιβώτιο, με 6άρι ο Χόντα, οπότε σαφώς μετριάζεται το μειονέκτημα της ροπής...
Και η Σπορτβάγκον με 5κύλινδρο 2,5λιτρο ντήζελ είναι λογικά πολύ πιο βαριά από το Σιβίκ, οπότε κι άλλο παρακάτω το πλεονέκτημα της ροπής...
Βάλε και το μεγαλύτερο εύρος στροφών του βενζινοκινητήρα...
Άλλωστε δεν περίμενα να είναι ταχύτερο το Σιβίκ από το ντήζελ... Απλά να είναι αρκετά συγκρίσιμο... Ε, καμία σχέση...
Τώρα για απότομο πάτημα δεν καταλαβαίνω τι λες...
Το γκάζι στο πάτωμα ήταν και γέμισε όλη η δευτέρα και αρκετά από την τρίτη, τι περισσότερο να πατήσεις;;;Φυσικά ενδέχεται να φταίει που το αμάξι είχε ολοκαίνουριο, προφανώς άστρωτο κινητήρα, καθώς και τα 17άρια ζαντολάστιχα. Αυτό που είδα αυτό γράφω. Δεν μπορώ να κάνω αναγωγή να δω πόσο θα απέδιδε με 15άρια και 10.000 χμ στην πλάτη...
Το κιβώτιο τι κλιμάκωση εχει όμως? Ήταν πραγματικό εξάρι ή απλά 5+1 overdrive απλά για οικονομία και μειωμένο θόρυβο στο ταξίδι?
Μήπως φταίει η αίσθηση/απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού που το κάνει να δείχνει λίγο ράθυμο? Δηλ. μαζεύει χιλιόμετρα αλλα εσυ δεν εισπράττεις αυτή την αίσθηση? Το λέω αυτό γιατι η Honda δίνει 0-100 σε 8.6 αν δεν κανω λάθος οπότε στα χαρτια τουλαχιστον δε φαίνεται να δείχνει και τόσο αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (το αντίθετο θα έλεγα)..
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το κιβώτιο τι κλιμάκωση εχει όμως? Ήταν πραγματικό εξάρι ή απλά 5+1 overdrive απλά για οικονομία και μειωμένο θόρυβο στο ταξίδι?
Μήπως φταίει η αίσθηση/απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού που το κάνει να δείχνει λίγο ράθυμο? Δηλ. μαζεύει χιλιόμετρα αλλα εσυ σε εισπράττεις αυτή την αίσθηση? Το λέω αυτό γιατι η Honda δίνει 0-100 σε 8.6 αν δεν κανω λάθος οπότε στα χαρτια τουλαχιστον δε φαίνεται να δείχνει και τόσο αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (το αντίθετο θα έλεγα)..
Πιθανώς να είναι και έτσι. Άλλωστε και το 1400άρι που έχουμε τώρα, με 4η πιάνει τελική, οπότε είναι σαν 4 συν 1...
Η 2α ήταν ίσως αρκετά μακρυά (90κάτι στον κόφτη των 6500)Στο ελβετικό προσπέκτους δίνει 0-100 σε 8.9. Η Σπορτβάγκον μου που είναι και 250 κιλά βαρύτερη έλεγε κάπου γύρω στα 10 (+- μισό δλ, δε θυμάμαι το νούμερο...)
Εμένα μου φάνηκε σαφώς πιο αργό το Σιβίκ. Φυσικά δεν κρατούσα χρονόμετρο, οπότε αυτό που μεταφέρω είναι η αίσθηση που έδινε. Και σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα πως είναι 1800άρι με αρκετά δυνατό μάλιστα κινητήρα αν μου έλεγαν 'οδήγα το και πες μας πόσα κυβικά είναι'...Για παράδειγμα το Τίγκρα 1800 που δοκίμασα το καλοκαίρι, με 125 ίππους και επίσης εξτρά 17άρια (αλλά και με 10.000 χμ) μου είχε φανεί ταχύτερο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το κιβώτιο τι κλιμάκωση εχει όμως? Ήταν πραγματικό εξάρι ή απλά 5+1 overdrive απλά για οικονομία και μειωμένο θόρυβο στο ταξίδι?
Μήπως φταίει η αίσθηση/απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού που το κάνει να δείχνει λίγο ράθυμο? Δηλ. μαζεύει χιλιόμετρα αλλα εσυ σε εισπράττεις αυτή την αίσθηση? Το λέω αυτό γιατι η Honda δίνει 0-100 σε 8.6 αν δεν κανω λάθος οπότε στα χαρτια τουλαχιστον δε φαίνεται να δείχνει και τόσο αργό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (το αντίθετο θα έλεγα)..
Πιθανώς να είναι και έτσι. Άλλωστε και το 1400άρι που έχουμε τώρα, με 4η πιάνει τελική, οπότε είναι σαν 4 συν 1...
Η 2α ήταν ίσως αρκετά μακρυά (90κάτι στον κόφτη των 6500)Στο ελβετικό προσπέκτους δίνει 0-100 σε 8.9. Η Σπορτβάγκον μου που είναι και 250 κιλά βαρύτερη έλεγε κάπου γύρω στα 10 (+- μισό δλ, δε θυμάμαι το νούμερο...)
Εμένα μου φάνηκε σαφώς πιο αργό το Σιβίκ. Φυσικά δεν κρατούσα χρονόμετρο, οπότε αυτό που μεταφέρω είναι η αίσθηση που έδινε. Και σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα πως είναι 1800άρι με αρκετά δυνατό μάλιστα κινητήρα αν μου έλεγαν 'οδήγα το και πες μας πόσα κυβικά είναι'...Για παράδειγμα το Τίγκρα 1800 που δοκίμασα το καλοκαίρι, με 125 ίππους και επίσης εξτρά 17άρια (αλλά και με 10.000 χμ) μου είχε φανεί ταχύτερο...
μηπως τελικά πήγαινες με περισσότερα και απλά δε το καταλάβαινες.... λόγω ποιότητας κύλισης.. Το λέω γιατί τα απλά δίλιτρα δεν εχουν 8,5 δευτ που ανακοινώνει το civic και θεωρούνται γρήγορα
Λοιπόν ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.... Να ξαναπάς να οδηγήσεις το diesel που ειναι 140 άλογα επίσσης,
και μας λές συμπρεράσματα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Στο Ίντεγκρα Τάιπ Αρ που είχα οδηγήσει ενώ ήταν 16βάλβιδο (4κύλινδρο), μέχρι τις 4-5 χιλιάδες στροφές ανοιγόκλειναν μόνο οι 12 βαλβίδες.
Εκεί μετά άνοιγαν όλες και το αμάξι έπαιρνε ΦΩΤΙΑ!!!
Ο ήχος ερχόταν από τις πίστες κατευθείαν, και το στροφόμετρο καρφωνόταν μονομιάς στον κόφτη, λίγο κάτω από τα 5ψήφια νούμερα!!!Και όλα αυτά με άνεση καθημερινότητας που μέχρι τις 4.000 άνετα το έδινες στην γιαγιά σου να πάει για ψώνια...
TI ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ???
ΝΑ ντυθούμε ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ
-
http://www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=300
Τα crash test του αμερικάνικου μοντέλου, σίγουρα τα 5 αστέρια απο euroncap. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=300
Τα crash test του αμερικάνικου μοντέλου, σίγουρα τα 5 αστέρια απο euroncap.Το πλαίσιο είναι ακριβώς το ίδιο με του Ευρωπαϊκού?
-
Δεν βλέπω τον λόγο να μην είναι
-
Θέλω την τεχνολογία του υβριδικού Civic με το πλαίσιο και το φανταστικό look του 2006 Civic.
Ζητάω πολλά;
-
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=495409
Date: February 08, 2006 16:21
Submitted by: RyanDL
Source: Honda Press Release
Credibility Rating: Not SpecifiedCHICAGO 02/08/2006 -- The Civic Si Sedan Concept is making its debut at the 2006 Chicago Auto Show, American Honda Motor Co., Inc., announced today.
The Civic Si Sedan Concept provides strong hints of the styling and performance for a production Civic Si Sedan scheduled to go on sale this fall, marking the first time that 'Si' performance has become available in the Civic Sedan. Similar to the recently introduced Civic Si Coupe, the production Civic Si Sedan will serve as another performance leader for the Civic line-up with a 197-horsepower, 16-valve, DOHC i-VTEC engine with an 8,000 rpm redline, mated to a close-ratio, 6-speed manual transmission. Helping to put all that power to the ground is a helical-type, limited slip differential for improved traction and cornering performance.
The Civic Si Sedan Concept features custom 18-inch cast aluminum alloy wheels, 225/40ZR18 high-performance tires, and 4-wheel disc brakes with large cross-drilled brake rotors and 4-piston Brembo calipers.
'The Civic Si Sedan Concept demonstrates how the high-performance attributes of the Civic Si Coupe can be directly applied to the functionality of a sedan,' said John Mendel, senior vice president of American Honda.
A production vehicle based on the Civic Si Sedan Concept will go on sale this fall. The 2007 Civic Si Sedan will mark a further evolution of Civic Si's sixth generation alongside the Civic Si Coupe - and will be the first time a Civic Si is available in two body styles. The Civic Si first appeared in 1986 with subsequent Civic Si models appearing in 1989, 1992, 1999 and 2002.
The Civic Si Concept (coupe version) made its debut at the 2005 Chicago Auto Show, preceding the introduction of the all-new 2006 Civic Si, Civic Hybrid, Civic Sedan and Civic Coupe. The Civic Si Coupe and Civic Si Sedan will both complement the Civic lineup with features designed to appeal to true enthusiasts seeking a high level of performance and value.
The all-new 2006 Honda Civic has attracted a high level of acclaim, including Motor Trend magazine's prestigious 2006 Car of the Year award and the 2006 North American Car of the Year award.
Πηγη: i.tnpv.us
-
Θα εμμείνω στην επιλογή του 5θυρου μάλλον...
-
Καλό και το 4θυρο.
-
Αν βγάλουν την αεροτομή και το καπώ είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα θα είναι υπέροχο..
Ηonda Civic 2005