-
Ένα μικρό λαθάκι:
τα σώματα βυθίζονταν πρώτα σε fullerplast (πλαστικό) και μετά βάφονταν με νίτρο! Από το '68 και μετά που τα πλαστικά χρώματα έγιναν φθηνότερα, άρχισαν να τα χρησιμοποιούν αποκλειστικά.Επίσης υπάρχουν παλιές fender φτιαγμένες και από poplar και basswood... Ό,τι να ναι, δηλαδή!
Να μη μιλήσουμε για τους, στην τύχη τυλιγμένους, μαγννήτες...
Δεν λέω ότι δεν ήταν καλές κιθάρες, αλλά τα standards της παραγωγής ήταν μηδαμινά και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν αξίζουν ούτε ένα ελάχιστο κλάσμα από τις περιουσίες που ξοδεύονται σήμερα για την απόκτησή τους...
-
Ακριβώς αυτό που λέω λες... Πρώτα κλείνανε τους πόρους (όπως γίνεται και τώρα και το κάνουν και οι επιπλοποιοί), γιατί αλλιώς δε στρώνει η μπογιά. Σώματα από poplar και basswood άρχισαν να χρησιμοποιούνται, κατ'εντολήν των λογιστών της CBS, στη δεκαετία του '70. Ενώ δεν είναι κακά ξύλα (υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα φαίνονται τα βαρετά και αδιάφορα νερά τους), δεν έχουν τον 'πιπεράτο' ήχο των άλλων.
Επίσης, στην εποχή της CBS τοποθετούνται πολλές ιστορίες τρόμου για το τι συνέβαινε. Αυτό που λες για τους μαγνήτες αναφέρεται από πρώην διοικητικό στέλεχος της Fender, που είπε το εξής:
'ήρθε ένας απ'αυτούς τους υπευθύνους κοστολόγησης της CBS και μας είπε πως σπαταλάμε ένα σωρό λεφτά, που αυτός θα μας εξοικονομήσει. Και μας έφερε ένα φορτίο σύρμα για μαγνήτες, το οποίο ήταν λάθος προδιαγραφών. Όταν του είπα ότι δεν μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε, γιατί θα ακούγονται χάλια οι κιθάρες μας, μου είπε ότι η αγορά έγινε και το σύρμα θα χρησιμοποιηθεί'.
Αυτά στη δεκαετία του '70.
Επίσης, η Fender, η Gibson, η Burns, η Martin, η Guild και οι πανάκριβοι κατασκευαστές σκαφάτων είχαν έλεγχο ποιότητας (κάτι που στη Fender και τη Gibson χάθηκε ΤΕΛΕΙΩΣ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, λόγω CBS στη Fender και λόγω Norlin στη Gibson). Η Gretsch ήταν που δεν είχε κανέναν απολύτως έλεγχο ποιότητας: πλήρωνε τους εργάτες βάσει του αριθμού οργάνων που φτιάχνανε και δεν ασχολιόταν με το αν η κιθάρα ήταν εν τάξει ή όχι.
-
Για όσους ασχολούνται ή ενδιαφέρονται για το ρεμπέτικο, υπάρχει και το πολύ ωραίο φόρουμ http://www.rembetiko.gr
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πολύ λίγα πράγματα δυστυχώς, αλλά το παλεύω!ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
-
Έχω τρομερό κόλλημα με τα drums!! Σε κάθε συναυλία που πάω
κάθομαι ακριβώς δίπλα από τον drummer και αφαιρούμαι
σε σημείο να μην παίρνω χαμπάρι πότε τελείωσε το τραγούδι!!
Ελπίζω κάποια στιγμή να μάθω αλλά και να αποκτήσω!! -
εγω εχω μια peavey exp limited series η οποια λεγεται οτι ειναι αρκετα καλη αλλα εδω στην ελλαδα ειναι ψιλοαγνωστες και ενισχυτη εναν zoom fire-15
την εχω εξι μηνες και εχω αρχισει να πηγαινω ωδειο εδω και ενα μηνασαν αυτη αλλα με πρασινες ανταυγιες
-
Σαφως,ολοι μπορουν να κρινουν τα παντα.Ομως,η σπουδαιοτητα και η βαρυτητα της κρισης,ειναι αμεσα συνδεδεμενη με τον κριτη.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Σαφως,ολοι μπορουν να κρινουν τα παντα.Ομως,η σπουδαιοτητα και η βαρυτητα της κρισης,ειναι αμεσα συνδεδεμενη με τον κριτη.Η σημαντικότητα όμως της σπουδαιότητας της κρίσης για τον καθένα έχει διαφορετική βαρύτητα ανάλογα με τον ενδιαφερόμενο. Είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον κριτή, όχι μόνο στο επίπεδο που θες να το θέτεις εσύ, αλλά και στο κατά πόσο τον αφορά.
edit: πωωω τί είπα πάλι ο π#%*(& ζωγράφισα...
καλός είμαι τελικά ε; -
Ναι ήταν πολύ ωραίο αυτό το τελευταίο!
Επίσης κάθε τι θα πρέπει να κρίνεται και με βάση τα κριτήρια του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Και εξηγούμαι:
Αναφέρθηκε προηγουμένως ότι 'μόνο η κλασική μουσική είναι μουσική' επειδή οι λαϊκοί συνθέτες-μουσικοί κάνουν 'λάθη', που μάλιστα μόνο ένα πολύ έμπειρο αυτί μπορεί με δυσκολία να καταλάβει. Κατά την ίδια έννοια, υπάρχουν ένα σωρό χαρίσματα που πρέπει να έχει ένας λαϊκός μουσικός (και άπτονται της τέχνης του βέβαια), τα οποία φαντάζομαι ότι δεν απαιτείται να έχει ένας μουσικός ορχήστρας. Το ίδιο φυσικά ισχύει και αντίστροφα.
Το μεγαλύτερο λάθος είναι να κρίνουμε την λαϊκή μουσική με τα κριτήρια της λόγιας μουσικής και το αντίστροφο.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Μια πέμπτη είναι ένα διάστημα πέντε ημιτονίων μεταξύ δυο φθόγγων. Για παράδειγμα, μια πέμπτη από το ντο απέχει το φα. Για τις παράλληλες δεν ξέρω.
ΛΟΙΠΟΝ ΑΣΧΕΤΕ
ΑΣΧΕΤΕ
1)Τι σχέση έχουν τα ημιτόνια με την απόσταση των φθόγγων.
2)Μια πεμπτη περιέχει και τονους και ημιτόνια.
3)Μια πεμπτη ειναι απο το ντο στο σολ οχι το φα.
4)Από το φα στο ντο ειναι μία πεμτπτη.
5)Μια πεμπτη καθαρη ειναι ντο σολ γιατι εχει τρεις τονους και ενα ημιτονια.
6)Μια πεμπτη μικρη ειναι απο το σι στο φα γιατι εχει δυο τονους και 2 ημιτονια.
7)Παραλληλες πεμπτες ειναι οταν πχ η τενορος τραγουαδαει σολ η αλτο ντο, και οι επομενες νοτες που τραγουδανε ειναι πχ λα και ρε αντιστοιχα.
Αν δεν ξερεις καλύτερα να μην μιλας.Λες άσχετα-λάθος πράγματα.
-
έχουν μεγάλη σχέση.Απλως μια 5η καθαρή αποτελείται απο 7 ημιτόνια και όχι απο 5.Το αν θα πουμε 7 ημιτόνια και όχι 3 τόνοι και 1 ημιτόνιο είναι ακριβώς το ίδιο απο τη στιγμή που χρησιμοποιούμε εδω και αιωνες το συγκερασμένο σύστημα. Για λόγους ευκολίας στρογγυλοποιούμε σε τόνους.
-
ή ΜΟΝΟ ήμιτόνια. όπως θες πάρτο
-
σωστόοος
-
ξανα σωστόοος
-
και ξανα σωστοοοος
-
ουπς!!! δεν υπάρχουν 5ες μικρές!
-
ουπς!!! αυτες που αναφέρεις είναι 4ες και όχι 5ες . Οι οποίες βέβαια επιτρέπονται εαν βεβαιως συνυπάρχει και διάστημα 6ης.
όσο για τις παράλληλες 5ες που κάπου αναφέρθηκε οτι σε έναν σπουδαγμένο θα του τρυπήσουν τα αυτιά.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ακούγονται οι 5ες παράλληλες απλώς την εποχή που ο Ραμώ θέσπισε τους κανόνες του, άρεσε στους τότε 'ψαγμένους' να ταυτίζουν τη μουσική με τα μαθηματικά, και αφου το ανέλυσαν συμπέραναν οτι αν έχουμε συνεχόμενες 5ες ΚΑΘΑΡΕΣ παράλληλες θα ακούγονται 2 διαφορετικές κλίμακες ταυτοχρόνως. Κάτι απαράδεκτο για το τονικό σύστημα της εποχής. Βέβαια για να γίνει αντιληπτή αυτή η διτονικότητα θα έπρεπε να ακουστούν και οι 7 νότες και συνέχεια. Και για να μην γίνει αυτό το έκοψαν απο την αρχή. Δεν άφησαν ούτε 2 5ες παράλληλες να ακούγονται. Κρίμα.Τις 8ες τώρα τις απαγόρεψαν στην φωνητική και μόνο μουσική γιατι αν οι 2 απο τις 4 φωνές μιας χορωδίας τραγουδούσαν τα ίδια θα είχαμε μείωση της πολυφωνίας και θα ακουγόντουσαν 3 αντι για 4 διαφορετικές μελωδίες.
-
-
Δε νομίζω να είμαι τόσο off topic, μιας και το ερώτημα αφορά τη σχέση μας με τη μουσική! Τα παρατιθέμενα links λοιπόν είναι μια live ηχογράφηση (σε στούντιο όμως) με το γκρουπ που παίζω συχνότερα. Δηλαδή, είναι σχεδόν one take, αλλά αξιοπρεπής σε ήχο. Όπως προείπα, παίζω το μπάσσο.
I will Survive
http://rapidshare.de/files/12314839/06_Mother_Funkerz_demo_-_I_Will_Survive.mp3.html
Play that Funky Music
http://rapidshare.de/files/12314302/05_Mother_Funkerz_demo_-_Play_that_Funky_Music.mp3.html
Mad About You
http://rapidshare.de/files/12176564/04_Mother_Funkerz_demo_-_Mad_About_You.mp3.html
Jailhouse Rock
http://rapidshare.de/files/12175956/03_Mother_Funkerz_demo_-_Jailhouse_Rock.mp3.html
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
5)Μια πεμπτη καθαρη ειναι ντο σολ γιατι εχει τρεις τονους και ενα ημιτονια.
6)Μια πεμπτη μικρη ειναι απο το σι στο φα γιατι εχει δυο τονους και 2 ημιτονια.
-
έχουν μεγάλη σχέση.Απλως μια 5η καθαρή αποτελείται απο 7 ημιτόνια και όχι απο 5.Το αν θα πουμε 7 ημιτόνια και όχι 3 τόνοι και 1 ημιτόνιο είναι ακριβώς το ίδιο απο τη στιγμή που χρησιμοποιούμε εδω και αιωνες το συγκερασμένο σύστημα. Για λόγους ευκολίας στρογγυλοποιούμε σε τόνους.
-
ή ΜΟΝΟ ήμιτόνια. όπως θες πάρτο
-
σωστόοος
-
ξανα σωστόοος
-
και ξανα σωστοοοος
-
ουπς!!! δεν υπάρχουν 5ες μικρές!
-
ουπς!!! αυτες που αναφέρεις είναι 4ες και όχι 5ες . Οι οποίες βέβαια επιτρέπονται εαν βεβαιως συνυπάρχει και διάστημα 6ης.
μήπως λέγονται πέμπτες ελαττωμένες?...
εχουν περάσει εφτά χρόνια απο τότε που τα εκανα, που δεν θυμάμαι πια πώς λέγονται στα ελληνικά......
από το σι στο φα ειναι πέμπτη. απο το φα στο σι ειναι τέταρτη...
-
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
μήπως λέγονται πέμπτες ελαττωμένες?...
εχουν περάσει εφτά χρόνια απο τότε που τα εκανα, που δεν θυμάμαι πια πώς λέγονται στα ελληνικά......
από το σι στο φα ειναι πέμπτη. απο το φα στο σι ειναι τέταρτη...
ναι. σι-φα 5η ελλατωμένη, φα-σι τετάρτη αυξημένη.
-
Λοιπόν, αν και καταχρώμαι κατά μία έννοια το χώρο αυτό, σε περίπτωση που ενδιαφέρεται κανείς (!), αύριο παίζω με το συγκρότημα μου στα 5/4 στο Μικρολίμανο (Φιλίππου 14)...
Λεγόμαστε MotherFunkerz και παίζουμε funk, rock, disco, hard rock κτλ. Αν κάποιος τη βρίσκει με τέτοια live, εδώ είμαστε! Μπάσσο παίζω παρεμπιπτόντως!
Thanx!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Διαβολεμένα ίδια με τη δικιά μου, επίσης ισπανική!
Της κάνω ρεκτιφιέ τώρα (την έχω τρίψει και περιμένει νέο βερνίκι).Εγω έχω περάσει ¨μπάλα¨όπως λέγεται η τεχνική του να περνας με γομαλάκα για βερνίκι την κιθάρα.Δεν έιναι τίποτα το εξαιρετικά δύσκολο, απλά υπολόγιζε κάποιες μέρες δουλειάς με υπομονή και προσοχή,ιδιαίτερα αν περάσεις όλο το σώμα της κιθάρας.Εγω έκανα μόνο το καπάκι και το τελείωσα σε 5 μέρες αν και σε διαφόρα site έβρισκα πληροφορίες που λέγανε για περισσότερες μέρες.Αν θες καμια πληροφορία πες.
-
Απαραδεκτη η συμπεριφορα του dimitrios , λες και κατεβηκε απο χωριο.
-
Θα ήθελα οδηγείες χρήσεως στα Ελληνηκά για το korg triton pro, οποιος έχει, pm...
Ευχαριστώ.
-
ρε παιδιά,πού ήτανε κρυμμένο αυτό το θέμα;!
τελευταίος και καταϊδρωμένος να προσθέσω κι εγώ τα δικά μου...αν και το πρώτο όργανο που έπαιξα ήταν η κιθάρα(3η δημοτικού) τελικά με κέρδισε το πιάνο. Κλασσικές σπουδές πολύ λίγο,3-4 χρόνια αλλά δεν έχω σταματήσει ποτέ να παίζω. Από το 95 και μέχρι σήμερα στο ίδιο σχήμα με φίλους και πολλές εμφανίσεις από ρόκ-πόπ,σε ελληνικά ελαφρά λαϊκά,σε γάμους κλπ,σε μπαράκια σε συναυλίες,σε αφιερώματα,σε,σε...καλά να είμαστε! επίσης,έχω παιξει μόνος μου πολλές σαιζόν σε μαγαζιά στύλ πιάνο ρέστωραν.
από όργανα,μακριά θητεία σε διάφορα πλήκτρα,αρμόνια και σύνθ, μετά σε ηλεκτρικά πιάνα, και, επιτέλους, πρίν από 4 χρόνια,το καμάρι μου, πιανάκι Petrof, με ουρά μου στοίχισε όσο και το πούμα που είχα τότε,αλλά αξίζει τον κόπο...άλλα κόλπα.
επίσης, τα τελευταία 5 χρόνια μαθήματα τζάζ, και συνεχίζουμε ακάθεκτοι για έκτο.
και ένα τελευταίο: Ζήτω ο Μεγάλος Γιώργος Χατζηνάσιος -
Update:
από πολύ καιρό σκέψης και περισυλλογής αποφάσισα και γω να αποκτήσω την πρώτη μου fenderοειδή κιθάρα. Αφού άλλαξα γνώμη καμιά 10αριά φορές μεταξύ strat και tele κατέληξα στο κλασσικότερο όλων:
Tele butterscotch blonde με maple μανίκι.
Έχοντας πειστεί για την αξία των goeldo/rockinger και μιας και ήθελα οπωσδήποτε maple ταστιέρα, απευθύνθηκα στον Σταύρο Ντούκα (http://www.guitars.gr) για τιμές και λοιπές απορίες. Ο εξυπηρετικότατος Σταύρος μου απάντησε πως με κάτω από 600 ευρώ μπορώ να έχω την επιθυμητή tele. Η δικιά μου κόστισε λιιιιγο παραπάνω γιατί αποφάσισα να βάλω την modern bridge της Gotoh που είναι κάπως ακριβότερη από την κλασσική.
Μετά από έναν μήνα (οι Γερμανοί είχαν ξεμείνει από butterscotch σώματα! ) η κιθάρα έφτασε στα χέρια μου!
Πρώτες εντυπώσεις: κούκλα!!! Αυτό που πάντα λιγουρευόμουν απ' τις φωτογραφίες είναι τώρα στα χέρια μου!
Πολύ όμορφα τα νερά που φαίνονται κάτω απ' το χρώμα. Προσωπικά αδυνατώ να βρω που ακριβώς είναι η ένωση των 2 κομματιών του σώματος. Πολύ όμορφο και το μπράστο, αν και δεν είναι tinted. Το λούστρο του δίνει πολύ ωραία όψη. Ακόμη πιο όμορφο το headstock, το οποίο μου φαίνεται πως θα το αφήσω κενό και δεν θα βάλω decal.
Από βάρος πάμε πολύ καλά! Η όλη συσκευασία του ταχυδρομιου ζύγιζε 4,8κιλά, οπότε φαντάζεστε ότι είναι ελαφριά.
Playability:
Εδώ συνεχίζουν τα ωραία! Πολύ βολικό μπράτσο. Το 9αρι radius μου επιτρέπει να πιάνω άνετα τις συγχορδίες και να κάνω bend πολύ άνετα. Το μπράστο είναι αρκούντω παχύ (κάπως πιο χοντρό από ένα μεξικάνικο C shape), αλλά όχι τόσο ώστε να σε τρομάζει. Η άλλη κιάρα μου έχει πολύ επίπεδο και σχετικά λεπτό μπράτσο, οπότε της tele μου φανηκε λουκούμι.Ήχος:
Για τον ήχο ήμουν πολύ περίεργος, καθώς δεν είχα ποτέ κιθάρα με μονούς μαγνήτες. Μου άρεσε ΠΟΛΥ!! Το βασικό είναι ότι έχει ευκρίνεια, ακούς όλες τις χορδές όταν παίζεις. Ακόμα και με γκάζι ακούγονται ξεχωριστά οι χορδές. Τώρα κατάλαβα γιατί οι gibsonοειδείς κιθάρες θεωρείται ότι έχουν compress-αρισμένο ήχο. Τα καθαρά δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος να τα κρίνω, έτσι κι αλλιώς σπανιότατα παίζω τελείως καθαρά. Σε 'ημιβρώμικες' καταστάσεις όμως, ο ήχος ειναι ερωτεύσιμος.Αυτό που με ενθουσίασε είναι το γεγονός ότι μου επιτρέπει να παίζω πολύ μπουκώνοντας τις χορδές με το αριστερό χέρι (αλά Edge-τρομάρα μου ) κάτι που δεν πολυγινοταν στην Hamer.
Αξιοσημείωτη και η διαφορά μεταξύ των μαγνητών, με τον bridge να είναι περισσότερο πρίμος και 'σκαστός' από τον neck. Ειλικρινά δεν μπορώ να διαλέξω ποιος μ' αρέσει περισσότερο.
Θόρυβος από τους μανγήτες ακούγεται μόνο με drive και πάλι όχι ενοχλητικά πράγματα. Με το που ακουμπήσω το χέρι μου στις χορδές, εξαφανίζεται.
-Σύγκριση με μεξικάνα standard:
Όχι η πιο 'σωστή' σύγκριση, αλλά έχει μια τέτοια ένας φίλος μου. Όπως ήταν αναμενόμενο, την τρώει για πρωινό, μαζί με τα κουκούτσια! Η μεξικάνα έχει μεγαλύτερο radius-πιο επίπεδη ταστιέρα, ελαφρώς πιο λεπτο μπράτσο και ΠΟΛΥ χειρότερους μαγνήτες. Ξυρίζουν και κάνουν έντονη φασαρία, ακόμα και σε καθαρές ρυθμίσεις.Αυτά προς το παρόν, για τυχόν απορίες, ρωτήστε.
Εδώ το headstock που μου φαίνεται πολύ όμορφο και μάλλον θα μείνει γυμνο:
Και εδώ είμαι εγώ που την παίζω
Michael Ammot, η σειρά σου!
Το review είναι σχεδον copy-paste από ένα άλλο φόρουμ.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εδώ το headstock που μου φαίνεται πολύ όμορφο και μάλλον θα μείνει γυμνο:Βαλε κατι της προκοπης ρε...κριμα ειναι...
Βαλε κανα decal που να δινει περισσοτερη αξια στο οργανο,και να το κανει μουρατο και ομορφο...βαλε της Jackson!Και εδώ είμαι εγώ που **την παίζω **:oops:
Εγω δεν σε βλεπω να **την παιζεις **πουθενα...το χερι σου να παιζει μια κιθαρα βλεπω..
Μπερδεψες τα URL μαλλον ε?Michael Ammot, η σειρά σου!
Ειπαμε...σε καμια βδομαδα θα μπορω να παρω φωτο!
Καλοπαιχτη λοιπον...και καλοριζικη φιλε!
Και για να πρωτοτυπησω...θα σου ζητησω να ανεβασεις κανα κλιπακι να παιζεις Neurosis!
Παίζουμε μουσική/σαματά;