-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι αρκετά ιδιαίτερο μοντέλο. Κρίμα που στην Ελλάδα θα είναι μάλλον απλησίαστο (κάπου 50.000 δεν έκανε το Speedster;).το Speedster ήταν 2.2 και 'pr&@&^(*' λόγω Lotus
Λόγω GM το κόβω γύρω στα 35-40 αφού έχει δίλιτρο turbo -του OPC λογικά στα 260 από 240-
οπότε ναι, δεν θα έχει ανταγωνιστή, αφoύ roadster 260 ίππων στα 40K έστω, απλώς δεν υπάρχει
(να γράψουμε και κάτι σοβαρό)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
roadster 260 ίππων στα 40KΔεν 'ν' κακό..
-
*Μπες μεσ' στο κα-μπρ-ιο-λέ
πάμε για κ-ανα-γκα-φέ! * -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
roadster 260 ίππων στα 40K
Δεν 'ν' κακό..
θα το´χεις στα υπ'όψιν και αυτό ε;
(μαζί με τα υπόλοιπα δηλαδή )
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
roadster 260 ίππων στα 40K
Δεν 'ν' κακό..
θα το´χεις στα υπ'όψιν και αυτό ε;
(μαζί με τα υπόλοιπα δηλαδή )
Μπα, κάνω κακές παρέες που δεν με αφήνουν να πάρω Opel..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Sky έιναι κατα τη γνώμη μου πολύ πιο ωραίο απο το pontiac. Το CAR το ψιλοέθαψε πάντως, καλό σαν προσπάθεια, γρήγορο κλπ αλλα συνολικά πολύ πίσω απο το ΜΧ5 και μάλλον ημιτελές σαν προιόν.Εχεις λινκ του αρθρου?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
To Sky έιναι κατα τη γνώμη μου πολύ πιο ωραίο απο το pontiac. Το CAR το ψιλοέθαψε πάντως, καλό σαν προσπάθεια, γρήγορο κλπ αλλα συνολικά πολύ πίσω απο το ΜΧ5 και μάλλον ημιτελές σαν προιόν.
Είναι πιο όμορφο πάντως απ'το καινούργιο ΜΧ-5
Σε ανακαλώ στην τάξη!!! Ζήτα συγνώμη αμέσως!!!
Για τους περισσοτερου το Σολστις ειναι πολυ πιο ομορφο. Δεν υπαρχει αμφιβολια για μενα οτι θα πουλησεις στις ΗΠΑ πολυ καλυτερα απο το ΜΧ5 μονο και μονο επηδει ειναι πιο ομορφο και ας υστερει σε αποδοση λιγο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γίνε φανατικός opelista
H Opel πάλι στην πρωτοπορία.
Με άγριο ήχο, σπορ εμφάνιση, νέο άκαμπτο πλαίσιο (έως 551%) από ατσάλι ειδικής επεξεργασίας, πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης, extra-premium χαρακτηριστικά. Spy photos:κατανομή βάρους ξέρουμε;
0-100; ανταγωνιστές;θα βγει και σε OPCA έκδοση;
Για κατανομη βαρους απο εδω
http://www.acurazine.com/forums/showthr ... ost2302477
...and near 50/50 weight distribution.
Για 0-100, μαντευω γυρω στα 5.7 δευτερα.
ΓΙα πιο καυτη εκδοση το αμφιβαλω, ισως μια πιο ελαφρυς εκδοση ομως ειναι πιθανη κατα την γνωμη μου.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Για κατανομη βαρους απο εδω
http://www.acurazine.com/forums/showthr ... ost2302477
...and near 50/50 weight distribution.
Για 0-100, μαντευω γυρω στα 5.7 δευτερα.
ΓΙα πιο καυτη εκδοση το αμφιβαλω, ισως μια πιο ελαφρυς εκδοση ομως ειναι πιθανη κατα την γνωμη μου.
για πλάκα ρωτούσα -ξέρουν οι περισσότεροι γιατί - αλλά οκ.
Με το OPCA ελαφριά έκδοση εννοούσα κι εγώ
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
*Μπες μεσ' στο κα-μπρ-ιο-λέ
πάμε για κ-ανα-γκα-φέ! *Ξεσάλωσε ο Οπελάκιας...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
*Μπες μεσ' στο κα-μπρ-ιο-λέ
πάμε για κ-ανα-γκα-φέ! *Ξεσάλωσε ο Οπελάκιας...
μέχρι και σένα σε βλέπω ν'αλλάζεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
*Μπες μεσ' στο κα-μπρ-ιο-λέ
πάμε για κ-ανα-γκα-φέ! *Ξεσάλωσε ο Οπελάκιας...
μέχρι και σένα σε βλέπω ν'αλλάζεις
εκτός αν 'αλλάζω' εννοείς κάτι τέτοιο:
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ανταγωνιστή δεν θα έχει, αυτό το μοντέλο δημιουργεί δική του κατηγορία ως νέα ratsen.
Νόιε ράτσεν;
πολύ καλό!!!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
To Sky έιναι κατα τη γνώμη μου πολύ πιο ωραίο απο το pontiac. Το CAR το ψιλοέθαψε πάντως, καλό σαν προσπάθεια, γρήγορο κλπ αλλα συνολικά πολύ πίσω απο το ΜΧ5 και μάλλον ημιτελές σαν προιόν.
Εχεις λινκ του αρθρου?
Είναι το τευχος 12/2005 του αγγλικού CAR, online δε νομίζω να υπάρχει, αν θες το σκανάρω.
-
Εαν ειναι απο τον Δεκεμβριο, πρεπει να ειναι online καπου.
-
στη σελίδα τους δεν έχει τίποτα, αν υπάρχει ενδιαφέρον να το σκανάρω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
http://www.carmagazine.co.uk/στη σελίδα τους δεν έχει τίποτα, αν υπάρχει ενδιαφέρον να το σκανάρω.
Εγω ενδιαφερομαι αλλα δεν θελω να σε βαζω σε κοπο μονο για το δικο μου ενδιαφερον. Up to you εαν θες να το σκαναρεις.
-
-
ρε ΙΚΕ master of photoshop
πέτα την αστραπή στο καπό της Solstice και κάνε την το νέο GT.
Γμτ όσο το βλέπω τόσο δεν μπορώ να καταλάβω πως προτιμούν το SKY απο αυτήν -
To Saturn έχει από ήδη οπελίστικο λουκ. Το Solstice είναι ξεκάρφωτο.
Όσον αφορά τα δυο τους, το δεύτερο θεωρείται υποδεέστερο από το πρώτο σε ποιότητα και στήσιμο.
Opel / Vauxhall GT