-
Συγχαρητήρια για την ωραία σας εκπομπή!
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ε,ναι η Μ3 εχει 80λιαρικα κ τα καλα αλφα παραγωγης 50.
[ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΟΥΦΤΕΙΤΕ ΠΟΥ
ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ GTA!Ο Felleas ανέφερε την Μ3, όχι εγώ, σε αυτόν τα παράπονα σου..
-
Τα δύο αυτοκίνητα συγκρίνονται μια χαρά. Με κάλυψε ο kid πρωτύτερα.
Από τα δύο θα επέλεγα τη Brera, παρότι δεν αμφιβάλλω ότι το Golf μπορεί να είναι συνολικά καλύτερο και πιο σπορ.
Επειδή η φιλοσοφία του group VW απέχει παρασάγγας από τη δική μου, δεν θα αγόραζα κανένα προιόν του, όσο καλό κι αν είναι.
Νιώθω σχεδόν μίσος για την 'κοινή πλατφόρμα', διότι αντιστρατεύεται τις δικές μου αξίες, περί μοναδικότητας και αποκλειστικότητας.
Προφανώς, το ότι Brera και 159 μοιράζονται το ίδιο πάτωμα, δεν αναιρεί το αυτό, καθώς είναι αυτοκίνητα της ίδιας εταιρείας. Άλλωστε το πάτωμα είναι τροποποιημένο [κοντυμένο] για την κάθε περίπτωση.Το group VW έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφομοιώνοντας τα πάντα, καταργώντας την ιδιαίτερη προσωπικότητα της κάθε εταιρείας, συγχέοντας ρόλους, αγνοώντας ιστορίες, όλα στο βωμό μιας μακιαβελλικής εκδοχής του μάρκετινγκ. Ναι, δέχομαι ό,τι ορισμένα προιόντα του, όπως τα δύο golf [gti kai r32] είναι κορυφαία.
Σε μένα δεν αρκεί.Για αυτό ανάμεσα στα δύο θα επέλεγα τη Brera, που έχει μοναδικό σχήμα, και αποκλείεται [ελπίζω] να κυκλοφορήσει μελλοντικά Fiat βασισμένο στο πάτωμά της, με τη μετάδοση και τον κινητήρα της.
Α, και παιδιά, μην συγχέουμε τις εταιρείες με τους οπαδούς τους.
Το ότι κυκλοφορούν φανατικοί ανεγκέφαλοι δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τους ταυτίζουμε με την εταιρεία. Έτερον εκάτερον. -
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
Ενας σπορ, κυριλε, ψιλοφραγκατος, μπαμπας. θέλει να οδηγήσει κάτι διαφορετικό, πόσο μάλλον όταν έχει μπουχτίσει S3, TT, M3, SLK, S2000 k ZED.
Και πιστεύεις δηλαδή ότι κάποιος που έχει μπουχτίσει με αυτά τα αυτοκίνητα θα κερδίσει το παραμικρό οδηγικά από την Brera?
Αυτό ακριβώς λέω.
Ηθέλες προσωπική επιβεβαίωσηΤο S2K & το 350 είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρικά από την Brera, αυτό τείνω να το πιστέψω και για το τελευταίο ΤΤ (που φτάσαμε! ).
Για την Μ3 δεν το συζητώ καν ότι είναι σαφώς ανώτερη οδηγικά από την AR και κάθε AR παραγωγής..
Για την SLK έχω ακούσει ότι βελτιώθηκε πολύ ο ουδέτερος χαρακτήρας της και έχει γίνει περισσότερο drivers car αλλά δεν ξέρω αν είναι καλύτερη/χειρότερη από την Brera..
ε,ναι η Μ3 εχει 80λιαρικα κ τα καλα αλφα παραγωγης 50.
[ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΟΥΦΤΕΙΤΕ ΠΟΥ
ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ GTA!νασο σε ποιο σημειο ακριβως πρεπει να γελασω.......
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΟΥΦΤΕΙΤΕ ΠΟΥ
ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ GTA!deja vu
Τα ίδια δεν έγραφαν ορισμένοι για 159 & Brera; θα... θα... θα... και φυσικά το απόλυτο μπεντσμαρκ
άντε να τη δούμε κι αυτή
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ε,ναι η Μ3 εχει 80λιαρικα κ τα καλα αλφα παραγωγης 50.
[ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΟΥΦΤΕΙΤΕ ΠΟΥ
ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ GTA!Ο Felleas ανέφερε την Μ3, όχι εγώ, σε αυτόν τα παράπονα σου..
α εσυ μου φαινεται παιζεις.
μια φορα ειπα να μιλησω σοβαρα.
εσυ δεν ειπες παραπανω αυτο:
Για την Μ3 δεν το συζητώ καν ότι είναι σαφώς ανώτερη οδηγικά από την AR και κάθε AR παραγωγής..
????????????????????????????????
η μιλαμε η κλανουμε δηλ?κ εγω σου απαντησα οτι το μεν εχει μια 80αρα κ δεν μπορει να συγκριθει
με αλφα παραγωγης!
θα περιμενουμε την ναυαρχιδα μας την GTA που θα παιζει στην κατηγορια της Μ3.(μονο χρηματικα γιατι σε ολα τα αλλα θα σταματαμε,θα σας ξαναπερναμε,θα ξανασταματαμε,θα σας ξαναπερναμε,θα πινουμε κ θα τρωμε μεχρι να μας ξαναπλησιασετε και παει λεγοντας...)Ναι, εγώ το είπα αλλά ο felleas είπε ότι κάποιος που έχει οδηγήσει Μ3 θα κερδίσει κάτι από την Brera.. Επειδή είναι σε τελείως διαφορετική κατηγορία χρηματική, δεν την ανέφερα και πιο πριν.
Το αν θα είναι καλύτερη η GTA από την Μ3, άσε να το δούμε επί της ουσίας και όχι στα λόγια.. Εξάλλου υπάρχει και ένα RS4 διαολεμένα γρήγορο που καραδοκεί & είμαστε και εν αναμονή της νέας Μ3.
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ποιοι τα εγραφαν????
οχι οι υποψιασμενοι παντως..κατι παιδακια που ειχαν καμια 1.4 146 με φιλτροχοανη.
αλλοιμονο μας αν καθομαστε κ συγκρινουμε την αφροδιτη με την γερασιμιδου.Ποιοι το έγραψαν;
όπως εσύ γράφεις ότι 'με τη GTA θα σταματάμε, θα.. θα... θα...' -λες και το ξέρα-, αντίστοιχα είχαν γραφτεί στα νέα μοντέλα τα ίδια.
Ακόμα δεν έχουν πατήσει άσφαλτο οι GTA & M3 και είσαι σίγουρος;
εσωτερικές πληροφορίες έχεις;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το αν θα είναι καλύτερη η GTA από την Μ3, άσε να το δούμε επί της ουσίας και όχι στα λόγια.. Εξάλλου υπάρχει και ένα RS4 διαολεμένα γρήγορο που καραδοκεί & είμαστε και εν αναμονή της νέας Μ3.
+1
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ναι,μονο που εγω δεν εχω 1.4 με φιλτροχοανη κ εχει πιει καλο τσαγακι Μ3
απ την 156 μου που μου τα ζαλιζε καθε μερα με την φλορεττα του κ ελεγε φερτε μου φερραρι κ φερραρι....
εσωτερικες πληρ σαφως κ δεν εχω αλλα ψαχνομαι ιδιαιτερα για αυτο το μοντελο κ παρατηρω οτι φημολογειται παραπανω.
πα να ζεστανω την καρμποναρα μου κ επανερχομαι..έχεις εργοστασιακή 156 GTΑ; ή μήπως δεν μπορεί ένα Ibiza Cupra να 'τσαγιάσει' Μ3; (κατόρθωμα ε; )
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Πείστηκα!Ναι θα διαλέξω την Brera!
Ναι είμαι περήφανος για την επιλογή μου!
Ναι διαλέγω Brera και θα την πουλήσω πάνω στο χρόνο να πάρω κανένα σωστό αμάξι....
σωστά, μιας και πλέον 'depriciates as fast it accelrates', οι Alfa θα έχουν μεταπωλητική αξία
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το group VW έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφομοιώνοντας τα πάντα, καταργώντας την ιδιαίτερη προσωπικότητα της κάθε εταιρείας, συγχέοντας ρόλους, αγνοώντας ιστορίες, όλα στο βωμό μιας μακιαβελλικής εκδοχής του μάρκετινγκ.
Ξεπέρασαν κι αυτήν ακόμα την British Leyland/BMC/Austin-Rover/MG-Rover στο badge engineering... Κι αντί να βρεθεί ένας δημοσιογράφος να τους κράξει, όλοι προσκυνάνε.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το group VW έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφομοιώνοντας τα πάντα, καταργώντας την ιδιαίτερη προσωπικότητα της κάθε εταιρείας, συγχέοντας ρόλους, αγνοώντας ιστορίες, όλα στο βωμό μιας μακιαβελλικής εκδοχής του μάρκετινγκ.
Ξεπέρασαν κι αυτήν ακόμα την British Leyland/BMC/Austin-Rover/MG-Rover στο badge engineering... Κι αντί να βρεθεί ένας δημοσιογράφος να τους κράξει, όλοι προσκυνάνε.
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
εγκάθετε! πως τολμάς;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
εγκάθετε! πως τολμάς;
Τι ακριβώς προσφέρεις στην κουβέντα με τέτοιου τύπου σχόλια;
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Το group VW έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφομοιώνοντας τα πάντα, καταργώντας την ιδιαίτερη προσωπικότητα της κάθε εταιρείας, συγχέοντας ρόλους, αγνοώντας ιστορίες, όλα στο βωμό μιας μακιαβελλικής εκδοχής του μάρκετινγκ.
Ξεπέρασαν κι αυτήν ακόμα την British Leyland/BMC/Austin-Rover/MG-Rover στο badge engineering... Κι αντί να βρεθεί ένας δημοσιογράφος να τους κράξει, όλοι προσκυνάνε.
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
Δεν έφτασε όμως (ή δεν καταδέχτηκε να ξεπέσει) στο σημείο να κρατά επί 20 χρόνια ένα δάπεδο και να λέει ότι... 'βγάζει νέα μοντέλα'. Αυτό μόνον η VAG και η BL/BMC το καταφέρανε.
-
Οτι ακριβως προσφερουν και αλλοι γραφοντας ban him κτλ κτλ.....
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
να σου πω την γνωμη μου πραγματικα?
τι πιστευω εγω?
ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.!
ειναι υπερανω ανταγωνισμου-συναγωνισμου-συγκρισης.
ειναι για τον τυπο που με το που θα την δει θα την αγορασει χωρις
να παρει 10στιβες εφημεριδες,χωρις να εισελθει σε αυτοκινητιστικα φορουμ,
χωρις να τσεκαρει τι λενε οι δηθεν ειδημονες κ αξιοπιστοι δημοσιογραφοι
περιοδικων.
απλα θα του μιλησει...Oυ ρε βαμένε....ΒΑΝ ρε.
προσφέρεις κάτι στην συζήτηση τωρα?!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
εγκάθετε! πως τολμάς;
Τι ακριβώς προσφέρεις στην κουβέντα με τέτοιου τύπου σχόλια;
μήπως να βλέπουν κάποιοι ΚΑΙ τα 'δικά τους';
μην τυχόν και πούμε κάτι εναντίον φυσικά. Από την άλλη πλευρά μπορούν ελεύθερα να γράφουν 'πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος που δίνει 50Κ για Golf'
-
Η ανακωχη κρατησε λιγο μου φαινεται....Αντε παλι στα χαρακωματα....
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το group VW έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αφομοιώνοντας τα πάντα, καταργώντας την ιδιαίτερη προσωπικότητα της κάθε εταιρείας, συγχέοντας ρόλους, αγνοώντας ιστορίες, όλα στο βωμό μιας μακιαβελλικής εκδοχής του μάρκετινγκ.
Ξεπέρασαν κι αυτήν ακόμα την British Leyland/BMC/Austin-Rover/MG-Rover στο badge engineering... Κι αντί να βρεθεί ένας δημοσιογράφος να τους κράξει, όλοι προσκυνάνε.
Παντως, ιστορικα μιλωντας, ΚΑΙ το Gruppo ειχε εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο (Tipo/Tempra-155, Bravo/Brava-Delta/Dedra-145/146) αλλα οχι τοσο ''επιτυχημενα'' οσο οι Γερμανοι...
Δεν έφτασε όμως (ή δεν καταδέχτηκε να ξεπέσει) στο σημείο να κρατά επί 20 χρόνια ένα δάπεδο και να λέει ότι... 'βγάζει νέα μοντέλα'. Αυτό μόνον η VAG και η BL/BMC το καταφέρανε.
Η BL/BMC φαληρισε/ξεπουληθηκε...απετυχε.
Το οτι το VAG κραταει το ιδιο (αν και δε νομιζω να ειναι το ιδιο/δεν το ξερω στα σιγουρα) δαπεδο για 20 χρονια και στεκεται τοσο καλα τοσο σε πωλησεις οσο και σε οδηγικα/μηχανικα χαρακτηριστικα νομιζω πως ειναι Η επιτυχια (της σχεδιασης του αρχικου δαπεδου και του marketing του VAG)...
R32 vs Brera 3.2