-
Έβαλα πριν 2 εβδομάδες Uniroyal 550, 390E. 205/55/16W. Γενικά προτιμάω οικονομικές αλλά γνωστές εταιρίες, δεν βλέπω τον λόγο να δώσω αρκετά παραπάνω για πχ Μισελέν ή Πιρέλι.
Αναρωτιόμουν και εγώ για τον δείκτη W. Και για το δικό μου πολύ μου φαίνεται (150hp, 4x4), πόσο μάλλον για το Golf 1.4. Aλλά αυτό βάζει ο κατασκευαστής. Καμμιά ιδέα γιατί μπορεί να το κάνει?
Ο λαστιχάς μου, μου είπε ότι το W δεν είναι τόσο για μεγαλύτερη ταχύτητα, όσο για περισσότερη αντοχή στα πλαινά.
Κανονικά πήγαινα για V (ίσως και Η), αλλά είχε τα W στο μαγαζί.
-
Για πές εντυπώσεις από τα Uniroyal...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για πές εντυπώσεις από τα Uniroyal...Μια χαρά είναι. Αν είναι καλύτερα από κάποια άλλα δεν θα πώ, γιατί δεν νομίζω οτι μπορώ να συγκρίνω αντικειμενικά όταν έχουν περάσει μήνες από τότε που τα προηγούμενα που είχα επάνω ήταν και εκείνα καινούργια. Επίσης το τιμόνι του Octavia δεν είναι και το καλύτερο σε αίσθηση, οπότε θέλω χρόνο ακόμα για σωστή άποψη.
Σε 2-3 τέστ που έψαξα και διάβασα, τα έχουν για μέτρια στην άσφαλτο, πολύ καλά στο βρεγμένο, και αθόρυβα.
Το 'αθόρυβα' το επιβεβαιώνω. Άνεση δεν είδα καλύτερη από τα αρχαία Dunlop SP2000 (W) που είχα πριν επάνω. Σε μια δύσκολη στιγμή σε βρεγμένο και στροφή, που νόμιζα οτι μάλλον 'έφυγα', κράτησαν.Άλλα λάστιχα που είχα στο ίδιο αυτοκίνητο και μου άρεσαν πολύ, ήταν τα Fulda Extremo. Οικονομικά και αυτά. Στα τέστ που διάβασα τώρα πάντως, τα είχαν στον μέσο όρο. Δεν τα ξαναέβαλα, γιατί είναι κάπως παλιό μοντέλο. Σίγουρα όμως θα ξαναέπαιρνα Fulda.
-
τα Uniroyal τα φοράω και εγώ, οχι τα 550 αλλα τα Rainsport1 205/45R16-V
Πολυ καλό λάστιχο, τα λεφτά του τα έβγαλε και με το παραπάνω καθως με έσωσε απο σίγουρο ατυχημα το καλοκαίρι λιγο πιο έξω απο την Jyvaskyla οταν με πολύ βροχή σταμάτησε απότομα καποιος μπροστά. Το είχα σίγουρο οτι το Μιάτα θα χτύπαγε και έψαχνα που το οδηγήσω για να μην πέσω στον άλλο (δευτερόλεπτα που σε λούζει κρύος ιδρώτας και μετα ευχεσαι να ειχες βάλει λιγο περισσότερο ΑΧΕ το πρωϊ)Και όμως γράπωσαν τόσο απίστευτα καλά κάτω (πριν απο αυτά είχα τα Michelin Exalto2) που το σταμάτησαν απο τα 120 σε καταρακτώδη βροχή, σε dt και χάλασαν μια καλή δουλειά για τον φίλο μας τον φαναρτζή. Γενικώς ειναι βεντουζα και στο στεγνό και στο βρεμμένο.
Μοναδικό τους μελανο σημείο τα πολυ ευκαμπτά/μαλακά πλαϊνά και η γρήγορη φθορά τους, ειναι αρκετά μαλακά. Τα έβαλα αρχή Απρίλιου και σήμερα τα πίσω ειδικά ειναι για αλλάγη λίαν συντόμως..
-
Ψαχνω για ελαστικα 195/65/15, με εμφαση στην ανεση και χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Μονη 'απαιτηση' να ειναι ησυχα στο ταξιδι. Ο λαστιχας μου προτεινε τα Bridgestone Turanza (360 Ε η τετραδα). Τι 'λεει' το λαστιχο; Η τιμη ειναι ΟΚ;
Ευχαριστω. -
Εγώ τα έχω ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης στο 307. Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος. Δεν ζεσταίνονται εύκολα, δεν βγάζουν πολύ πρόσφυση. Δες κάτι σε michelin, energy ή exalto, αν και το τελευτάιο δεν νομίζω να βγαίνει σε αυτήν την διάσταση.
-
Τα 550 τα φοράω και εγώ σε εντελώς διαφορετική διάσταση (185/65/14) και έχω τα ίδια σχόλια να κάνω. Μέτρια στο στεγνό, εξαιρετικά στο βρεγμένο ( αφού όταν βρέχει όσο και αν βρέχει είναι η καλύτερη μου ) και φανταστικό φρενάρισμα στο βρεγμένο ( ξεχνάς το ABS ακόμα και σε πολύ απότομα φρεναρίσματα ). Αλλά πάρα πολύ μαλακά πλαινά, τα οποία ουσιαστικά θέτουν και τα ορία στις στροφές. Από φθορά μέχρι στιγμής πολύ καλά τα πάνε σε σχέση με τα Exalto που είχα αλλά έχουν και σημαντικά μεγαλύτερο δείκτη treadwear.Πάντως το χαρακτηρισμό rallye δεν τον αξίζουν
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ψαχνω για ελαστικα 195/65/15, με εμφαση στην ανεση και χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Μονη 'απαιτηση' να ειναι ησυχα στο ταξιδι. Ο λαστιχας μου προτεινε τα Bridgestone Turanza (360 Ε η τετραδα). Τι 'λεει' το λαστιχο; Η τιμη ειναι ΟΚ;
Ευχαριστω.Τι θα έλεγες για τα ContiPremiumContact 2 σε διάσταση 195/65 R15 91H. Το κακό είναι ότι δεν ξέρω τιμή για να συγκρίνεις. Αν μπορεί να μας βοηθήσει κάποιος άλλος; Υπάρχουν φυσικά και τα απλά ContiPremiumContact με διάσταση 195/65 R15 91H ή 195/65 R15 91V σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ τα έχω ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης στο 307. Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος. Δεν ζεσταίνονται εύκολα, δεν βγάζουν πολύ πρόσφυση. Δες κάτι σε michelin, energy ή exalto, αν και το τελευτάιο δεν νομίζω να βγαίνει σε αυτήν την διάσταση.Συνήθως σαν πρώτη τοποθέτηση μπαίνουν τα Turanza ER30 τα οποία δεν λένε πολλά. Αλλά υπάρχουν και τα Turanza ER300 τα οποία είναι πολύ καλύτερα (και όπως δείχνουν τα πράγματα, οταν καταργηθεί το RE720 θα είναι το μοναδικό λάστιχο της Bridgestone στην μικρομεσαία κατηγορία).
Ποιά απο τα δύο έχει το Peugeot?
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ψαχνω για ελαστικα 195/65/15, με εμφαση στην ανεση και χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Μονη 'απαιτηση' να ειναι ησυχα στο ταξιδι. Ο λαστιχας μου προτεινε τα Bridgestone Turanza (360 Ε η τετραδα). Τι 'λεει' το λαστιχο; Η τιμη ειναι ΟΚ;
Ευχαριστω.Καλημέρα.
Με λιγότερα από 300
-
Υπάρχει και το καινούριο B250 της Bridgestone. Δέν μου έχουν στείλει κατάλογο ακόμα και δεν ξέρω σε τί διαστάσεις βγαίνει. Υποθέτω θα αντικαταστήσει το B330 EVO.
-
2 δοκιμές που βρήκα:
http://www.reifenagentur.de/reifentest__adac_sommer.htm (εδώ έχει συγκριτικό σε πολλές διαστάσεις)
http://www.autoring.ee/uudised/testid/suvetest2005/suvetest_2005.htm
-
Θυμαται κανενας να μου πει πως σταβρωνουν σε μπροστοκινητο τα λαστιχα; τα πισω πανε διαγωνια μπροστα και τα μπροστα στην ιδια πλευρα πισω ή το αναποδο;
-
Εξαρτάται από τα λάστιχα.
Αν έχουν 'inside-outside' πλευρές τα κάνεις μόνο μπρος-πίσω, τα δεξιά δεξιά και τα αριστερά αριστερά, χωρίς ξεζαντάρισμα.
Μισή ώρα υπόθεση δηλαδή.Αν είναι κατευθυντικά χωρίς inside-outside πλευρές τότε όπως λες, τα πίσω τα φέρνεις μπροστά αλλά μπορείς να κάνεις και αριστερά-δεξιά, δηλαδή θέλουν ξεζαντάρισμα και ζαντάρισμα ανάποδα.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Εξαρτάται από τα λάστιχα.Αν έχουν 'inside-outside' πλευρές τα κάνεις μόνο μπρος-πίσω, τα δεξιά δεξιά και τα αριστερά αριστερά, χωρίς ξεζαντάρισμα.
Μισή ώρα υπόθεση δηλαδή.Αν είναι κατευθυντικά χωρίς inside-outside πλευρές τότε όπως λες, τα πίσω τα φέρνεις μπροστά αλλά μπορείς να κάνεις και αριστερά-δεξιά, δηλαδή θέλουν ξεζαντάρισμα και ζαντάρισμα ανάποδα.
Μιλαω με ξεζανταρισμα. Τα πισω τα φερνεις μπροστα η μπροστα διαγωνια; Θυμαμαι οτι τα πισω τα φερνεις μπροστα διαγωνια και τα μπροστα πανε στην ιδια πλευρα πισω ή το αναποδο δηλαδη τα μπροστα να πανε πισω διαγωνια αλλα δε θυμαμαι πιο απο τα δυο. Το ενα ειναι για μπροστοκινητο και το αλλο για πισωκινητο...
-
Αυτό μάλλον κάπου το άκουσες αλλά δε σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Τί πάει να πει προσθιοκίνητα και πισωκίνητα?
Για να κάνεις αλλαγή στα λάστιχά σου χρειάζεται κοινή λογική: βλέπεις ποιά σημεία τους είναι φθαρμένα και υπολογίζεις ποιό λάστιχο πρέπει να φέρεις σε κάθε θέση για να 'έχεις πέλμα' εκεί που το χρειάζεσαι.Π.χ. αν έχεις λάστιχα κατευθυντικά, σχήματος 'V' (Goodyear F1, Bri RE720, Exalto I κ.α.) και βλέπεις ότι τα μπροστινά π.χ. σου τρώγονται πολύ στην εξωτερική πλευρά πρέπει να τα βγάλεις και να τα βάλεις κάπου όπου αυτή τους η φθορά δε θα είναι σημαντική, δηλαδή στην αντίθετη μεριά πίσω.
Στη θέση τους θα φέρεις το αντίθετο πίσω λάστιχο εφόσον έχει πέλμα.Αυτό που πρέπει να κοιτάμε είναι να μην αλλάζουμε τη φορά που κινείται κάθε ελαστικό. Δηλαδή οι αλλαγές από τα αριστερά προς τα δεξιά ή το αντίθετο θα πρέπει να γίνονται με ξεζαντάρισμα και ζαντάρισμα ανάποδα, κάτι που όταν τα λάστιχά σου έχουν πλευρές inside/outside δεν είναι εφικτό.
Επίσης, καλό θα ήταν να κάναμε αυτές τις αλλαγές όσο συχνότερα γίνεται έτσι ώστε να φθαρούν όλα τα λάστιχα ομοιόμορφα.
Γιατί δε θα είναι και πολύ ευχάριστο να βάλεις π.χ. τα πολύ φθαρμένα μπροστινά σου λάστιχα πίσω... -
τι γνωμη εχετε για τα ελαστικα που πουλανε στα Καρεφούρ? παρεχουν ασφαλεια στις μετακινησεις? αντεχουν στην χρηση? ή οπως λεει ο λαος 'το φτηνο το κρεας το τρωνε τα σκυλια'
τα λαστιχα ρωσσικης κατασκευης ειναι σημαντικα φτηνοτερα απο τις αλλες μαρκες ή οχι?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Συνήθως σαν πρώτη τοποθέτηση μπαίνουν τα Turanza ER30 τα οποία δεν λένε πολλά. Αλλά υπάρχουν και τα Turanza ER300 τα οποία είναι πολύ καλύτερα (και όπως δείχνουν τα πράγματα, οταν καταργηθεί το RE720 θα είναι το μοναδικό λάστιχο της Bridgestone στην μικρομεσαία κατηγορία).Εμενα μου προτεινε τα ER300 και επιμενει οτι ειναι πολυ καλα (και πουλαει απο ολες τις μαρκες). Η τιμη (360 €) τι λεει;
-
Εγώ στην ίδια διασταση έβαλα τα GoodYear Eagle F1 από μαγαζί που πούλαγε Michelin,Bridgestone,Dunlop..Μέχρι τώρα είμαι ικανοποιημένος,ζεσταίνονται αρκετά γρήγορα και από τιμή εκεί γύρω παίζουν...Τα έβαλα με 350..
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Συνήθως σαν πρώτη τοποθέτηση μπαίνουν τα Turanza ER30 τα οποία δεν λένε πολλά. Αλλά υπάρχουν και τα Turanza ER300 τα οποία είναι πολύ καλύτερα (και όπως δείχνουν τα πράγματα, οταν καταργηθεί το RE720 θα είναι το μοναδικό λάστιχο της Bridgestone στην μικρομεσαία κατηγορία).
Εμενα μου προτεινε τα ER300 και επιμενει οτι ειναι πολυ καλα (και πουλαει απο ολες τις μαρκες). Η τιμη (360
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....