Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Formula 1 - Διάφορα νέα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Formula 1 - Διάφορα νέα
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 96 / 101
    Formula 1
    136
    2006
    7721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-tifosi last edited by

      Συμφωνώ απολύτως, μπορεί στην αρχή να μην κρατάνε χρονόμετρο αλλά ημερολόγιο(ατάκα από Γεωργίου ) αλλά κάποια στιγμή θα πάει καλά το εγχείρημα.

      Φανταστείτε λοιπόν, θα φαίνεται και καλύτερη η όποια κατάληξη όταν θα συγκρίνεται με τις αρχές!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Ετσι και ας μη ξεχναμε οτι αρχη ειναι παντα δυσκολη στην F1 ειτε εισαι η Toyota με το απειρο budget, ειτε ο ιδιωτης Suzuki. Ειναι τετοια η εξειδικευση, τετοιο το τεχνολογικο επιπεδο και τετοια το μεγεθη των ομαδων (ειναι κανονικες εταιρειες πλεον 400 ατομων με ολα τα παρατραγουδα που συνεπαγεται αυτο) που ακομη και η αξιοπρεπεια ερχεται δυσκολα.

        Παντως το καλο ειναι οτι οι ιδιωτες πλεον ειναι σοβαροι ανθρωποι και οχι τυχοδιωκτες τυπου Jordan και Stoddard. Ακομη και ο Ρωσσος, που τοσο εχουν κοροιδεψει οι Αγγλαρες γραφιαδες, εχει οικονομικη επιφανεια ελαχιστα μικροτερη απο τον κυριο Red Bull. Απλα το στιλ του ειναι λιγοτερα φανταχτερο συν το οτι παρελαβε ενα απιστευτο χαος απο τον πανουργο Eddie.

        Φυσικα θα βοηθαγε (στα ματια των αμεροληπτων - αν μη τι αλλο- Αγγλων δημοσιογραφων) αν ειχε και κανενα Αγγλο να διευθυνει την ομαδα του ή ας πουμε αν εβαζε τον Davidson να οδηγησει ενα απο τα μονοθεσια. Τοτε το κλιμα θα αλλαζε ως δια μαγειας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
          Ναι, καλά! Να μου δώσει και μένα η Honda να βάλω ένα κινητήρα στο αμάξι μου και να το στήσω στην γραμμή της εκκίνησης! Χειρότερα δεν θα πάω από αυτούς...

          Μην εισαι τοσο σιγουρος...

          Φυσικα θα βοηθαγε (στα ματια των αμεροληπτων - αν μη τι αλλο- Αγγλων δημοσιογραφων) αν ειχε και κανενα Αγγλο να διευθυνει την ομαδα του ή ας πουμε αν εβαζε τον Davidson να οδηγησει ενα απο τα μονοθεσια. Τοτε το κλιμα θα αλλαζε ως δια μαγειας...

          Thumbs up!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funis last edited by

            Montoya on hunt for new team
            Waiting on McLaren Mercedes

            Juan Pablo Montoya says McLaren has not yet decided whether he or team-mate Kimi Raikkonen will get the boot for 2007.

            The feisty Colombian, reportedly disillusioned that Ron Dennis did not take up an option on his contract to extend beyond this year, admitted that he is thus looking for a new seat.

            'There has been no decision on what is going to happen,' Montoya was quoted as saying by the News of the World tabloid, 'but I am open to offers.'

            McLaren has already signed up Fernando Alonso for 2007, meaning that either Montoya or Raikkonen will make way.

            But Montoya insists that he will not be left standing when the music of the next silly season stops. 'I am not waiting for anybody,' he replied, when asked how long he would wait for Dennis' call. 'I need to find a drive if he doesn't want me. If they don't want me, I'll find a team who do.'

            Σαν πολυ δεν αδειάζει το μαγαζί ρε παιδί μου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              patro last edited by

              πρεπει να σκεφτουμε το ενδεχομενο να επιτραπει και η πωληση κιβωτιων και σασι απο το 2008 τοτε η αγγουρι θα βολευτει μια χαρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Funis έγραψε:
                Montoya on hunt for new team
                Waiting on McLaren Mercedes

                Juan Pablo Montoya says McLaren has not yet decided whether he or team-mate Kimi Raikkonen will get the boot for 2007.

                The feisty Colombian, reportedly disillusioned that Ron Dennis did not take up an option on his contract to extend beyond this year, admitted that he is thus looking for a new seat.

                'There has been no decision on what is going to happen,' Montoya was quoted as saying by the News of the World tabloid, 'but I am open to offers.'

                McLaren has already signed up Fernando Alonso for 2007, meaning that either Montoya or Raikkonen will make way.

                But Montoya insists that he will not be left standing when the music of the next silly season stops. 'I am not waiting for anybody,' he replied, when asked how long he would wait for Dennis' call. 'I need to find a drive if he doesn't want me. If they don't want me, I'll find a team who do.'

                Σαν πολυ δεν αδειάζει το μαγαζί ρε παιδί μου?

                Μάλιστα... Έτσι όπως το πάνε, ο Kimi δεν είναι σίγουρος ο ίδιος ότι θα μείνει... Η ομάδα δεν έχει κρατήσει κανέναν πιλότο, αν κ οι 2 κλείσουν άλλες, σοβαρότερες θέσεις, να δω ποιος θα είναι ο συνοδηγός του χαζοισπανού... Τον De la Rosa θα βάλουν; (όχι ότι με χαλάει, μια χαρά έτρεξε πέρυσι)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funis last edited by

                  Renault’s chief designer Tim Densham discusses the R26: http://www.formula1.com/news/3955.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:

                    Θυμάμαι μια παρόμοια, ημιπαράνομη τότε, υλοποίηση της Φεράρι πριν 2-3 χρόνια (ίμπορεί και παλαιότερα) που της έδινε πλεονέκτημα νομίζω 0,2 secs στο γύρο.

                    Το 'ημιπαράνομο' σκέλος της υλοποίησης δεν είχε σχέση με τις αλλαγές του κιβωτίου, απλώς κάποιος δημοσιογράφος του F1 Racing εφηύρε έναν κανόνα από το κεφάλι του περί 'μέγιστου επιτρεπτού χρόνου αλλαγής ταχυτήτων'.
                    [snip]

                    Εγώ είμαι 99% σίγουρος (αφήνω κι 1% έτσι για να έχω μια μικρούλα πισινή) πως όντως υπηρχε χρονικό όριο στις αλλαγές σχέσεων, ίσως όμως να μην αφορούσε αποκλειστικά το κιβώτιο, αλλά σε συνδυασμό με το traction-control. Άρα μπορεί και να θυμάμαι κάποιο κανονισμό του 2001 που επανήλθε (όπως επανήλθε) το TC στη Φ1.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Τελικά μάθαμε ποιος είναι ο μέσος όρος αλλαγών ανά γύρο στο καλεντάρι της Φ1; Και πόσο χρόνο αναμένεται να κερδίζει σε κάθε αλλαγή το νέο κιβώτιο της Γουίλιαμς;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-tifosi last edited by

                        Στις αρχές του 2001 ήταν όντως παράνομο το TC, και το F1 racing έγραψε το άρθρο περί του δήθεν ελάχιστου επιτρεπτού χρόνου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι στο φόρουμ που είχε το περιοδικό τότε τους είχα κράξει ελαφρώς και είχα πάρει μια απάντηση σε στυλ 'mea culpa'.

                        Όσο για τον προσδιορισμό του πόσο κερδίζεις από την ελαχιστοποίηση του χρόνου αλλαγής ταχυτήτων, φαντάζομαι ότι είναι εξαιρετικά ζόρικος ο υπολογισμός. Γενικά πάντως ένα νούμερο της τάξης των 0,4sec στο γύρο μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                          Γενικά πάντως ένα νούμερο της τάξης των 0,4sec στο γύρο μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό.

                          Συμφωνα με τους αναλυτες του Autsport (Gary Anderson no less) μιλαμε για μαξιμουμ 10 δευτερολεπτα στον αγωνα και αυτο ειναι για το σαφως πιο εξελιγμενο κιβωτιο των McLaren και Honda.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alonso last edited by

                            Αντε και 7αρι σαζμαν για την Ρενω.Νομιζω 1η φορα ειναι απο το 2002 που χρησιμοποιει 7αρι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                              Τελικά μάθαμε ποιος είναι ο μέσος όρος αλλαγών ανά γύρο στο καλεντάρι της Φ1; Και πόσο χρόνο αναμένεται να κερδίζει σε κάθε αλλαγή το νέο κιβώτιο της Γουίλιαμς;

                              λοιπον οι αλλαγες σε καθε αγωνα ειναι καπου 2800 αν εχουμε 50 γυρους εχουμε 56 αλλαγες το γυρο.

                              αν σε καθε αγωνα κερδιζουν μονο 10δευ(???) τοτε σε καθε αλλαγη κερδιζουν
                              0.0035δευτερα δηλαδη 3.5 χιλιοστα επι 56 το γυρο ειναι 2 δεκατα το γυρο

                              αλλοι λενε οτι ειναι 3-4 δεκατα το γυρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilakis last edited by

                                Interview - Renault President Carlos Ghosn:http://www.formula1.com/news/3958.html

                                What is the future of Formula One at Renault?
                                CG: As long as we continue to perform well, we offer a good show, and obviously we are at the top level of Formula One, then there are not questions about the future in Formula One.
                                Obviously, there is some uncertainty about the conditions in which Formula One will evolve beginning in 2008. This is not a preoccupation of Renault alone, it is a preoccupation for all manufacturers trying to figure out what will be the environment of Formula 1.
                                But if I eliminate this uncertainty, if I consider that we are going to come to a good resolution of the questions we have, and that Formula One will continue to have a good, fair return on investments for car manufacturers in general and for the winner in particular, then we must be there.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fanis-f1 last edited by

                                  Ο χρήστης alonso έγραψε:
                                  Αντε και 7αρι σαζμαν για την Ρενω.Νομιζω 1η φορα ειναι απο το 2002 που χρησιμοποιει 7αρι.

                                  Πραγματικα,αυτο ειναι το γεγονος,αφου απο το 2002 μεχρι περυσι ειχαν 6 σχεσεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                    Montoya on hunt for new team
                                    Waiting on McLaren Mercedes

                                    Juan Pablo Montoya says McLaren has not yet decided whether he or team-mate Kimi Raikkonen will get the boot for 2007.

                                    The feisty Colombian, reportedly disillusioned that Ron Dennis did not take up an option on his contract to extend beyond this year, admitted that he is thus looking for a new seat.

                                    'There has been no decision on what is going to happen,' Montoya was quoted as saying by the News of the World tabloid, 'but I am open to offers.'

                                    McLaren has already signed up Fernando Alonso for 2007, meaning that either Montoya or Raikkonen will make way.

                                    But Montoya insists that he will not be left standing when the music of the next silly season stops. 'I am not waiting for anybody,' he replied, when asked how long he would wait for Dennis' call. 'I need to find a drive if he doesn't want me. If they don't want me, I'll find a team who do.'

                                    Σαν πολυ δεν αδειάζει το μαγαζί ρε παιδί μου?

                                    Κακα τα ψεμματα ο Montoya πιεζει την κατασταση (και καλα κανει κατα την γνωμη μου...),μιας και με την εισοδο του Alonso το 2007,πολλα πραγματα θ'αλλαξουν...
                                    Ο Κολομβιανος,σιγουρα ξερει οτι εχει περισσοτερες πιθανοτητες απο τον Raikkonen για παραμονη,ωστοσο αυτος και o Jacubi κοιτανε το μελλον...

                                    Υ.Γ Παντως πριν λιγες μερες σε τηλεοπτικη του συνεντευξη ο Whitmarsh,αφησε λιγο πολυ να εννοηθει,πως ο Montoya εχει περισσοτερες πιθανοτητες για να κατακτησει τον τιτλο το 2006,απ'οτι ο Φινλανδος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      el3stein last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                      Montoya on hunt for new team
                                      Waiting on McLaren Mercedes

                                      Juan Pablo Montoya says McLaren has not yet decided whether he or team-mate Kimi Raikkonen will get the boot for 2007.

                                      The feisty Colombian, reportedly disillusioned that Ron Dennis did not take up an option on his contract to extend beyond this year, admitted that he is thus looking for a new seat.

                                      'There has been no decision on what is going to happen,' Montoya was quoted as saying by the News of the World tabloid, 'but I am open to offers.'

                                      McLaren has already signed up Fernando Alonso for 2007, meaning that either Montoya or Raikkonen will make way.

                                      But Montoya insists that he will not be left standing when the music of the next silly season stops. 'I am not waiting for anybody,' he replied, when asked how long he would wait for Dennis' call. 'I need to find a drive if he doesn't want me. If they don't want me, I'll find a team who do.'

                                      Σαν πολυ δεν αδειάζει το μαγαζί ρε παιδί μου?

                                      Κακα τα ψεμματα ο Montoya πιεζει την κατασταση (και καλα κανει κατα την γνωμη μου...),μιας και με την εισοδο του Alonso το 2007,πολλα πραγματα θ'αλλαξουν...
                                      Ο Κολομβιανος,σιγουρα ξερει οτι εχει περισσοτερες πιθανοτητες απο τον Raikkonen για παραμονη,ωστοσο αυτος και o Jacubi κοιτανε το μελλον...

                                      Υ.Γ Παντως πριν λιγες μερες σε τηλεοπτικη του συνεντευξη ο Whitmarsh,αφησε λιγο πολυ να εννοηθει,πως ο Montoya εχει περισσοτερες πιθανοτητες για να κατακτησει τον τιτλο το 2006,απ'οτι ο Φινλανδος...

                                      για να κατακτησουν τιτλο χρειαζονται κ αμαξι τι ειπε γι αυτο ο Whitmarsh?

                                      για το θεμα του κιβωτιου ,με καθε επιφυλαξη, (δηλαδη δε θυμαμαι κ πολυ καλα ) αλλα ειχα διαβασει ενα αρθρο στο F1Racing το 2002 οπου ελεγε για ενα κιβωτιο που ειχε αναπτυξει κ χρησιμοποιουσε η Ferrari που της εδινε (με προχειρους υπολογισμους του δημοσιογραφου) προβαδισμα 20' στο συνολο του αγωνα.ο δημοσιογραφος ηταν ο Windsor.αν ισχυαν αυτα που ελεγε (λεμε τωρα) τοτε κ το τωρινο κιβωτιο που συζητιεται καποιο τετοιο κερδος θα αποδιδει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης patro έγραψε:

                                        Τελικά μάθαμε ποιος είναι ο μέσος όρος αλλαγών ανά γύρο στο καλεντάρι της Φ1; Και πόσο χρόνο αναμένεται να κερδίζει σε κάθε αλλαγή το νέο κιβώτιο της Γουίλιαμς;

                                        λοιπον οι αλλαγες σε καθε αγωνα ειναι καπου 2800 αν εχουμε 50 γυρους εχουμε 56 αλλαγες το γυρο.

                                        αν σε καθε αγωνα κερδιζουν μονο 10δευ(???) τοτε σε καθε αλλαγη κερδιζουν
                                        0.0035δευτερα δηλαδη 3.5 χιλιοστα επι 56 το γυρο ειναι 2 δεκατα το γυρο

                                        αλλοι λενε οτι ειναι 3-4 δεκατα το γυρο

                                        Τόσο (2 δέκατα) θυμάμαι έλεγαν τότε πως κέρδίζε η Φεράρι στο γύρο. Βέβαια τα πάντα είναι σχετικά με τον εκάστοτε ανατγωνισμό. Εκείνη την εποχή οι υπόλοιποι έκαναν τις αλλαγές τους απεξαρτοποιημένοι από το απαγορευμένο TC.

                                        Σήμερα το λογικό είναι να υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, αφού βρισκόμαστε ακόαμ σε στάδιο δοκιμών κι εξέλιξης πριν καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Λογικά λοιπόν με την έναρξη του πρωταθλήματος θα έχουν προχωρήσει σε αυτόν τον τομέα κι άλλες ομάδες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          migf1 last edited by

                                          Ο χρήστης el3stein έγραψε:
                                          για να κατακτησουν τιτλο χρειαζονται κ αμαξι τι ειπε γι αυτο ο Whitmarsh?

                                          Γιατί, τι έχει το αμάξι; Ίσα-ίσα που ήταν το καλύτερο του γκριντ πέρσι και φέτος από τις φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι μάλλον το πιο επαναστατικό και aerodynamically effective. Η ΜακΛάρεν έχει μεγάλη παράδοση στη κατασκευή αξιολογότατων σασί και αεροδυναμικών καινοτομιών. Το πρόβλημα δεν είναι το αμάξι, είναι ο κινητήρας της Μερτσέντες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sokos last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                            Υ.Γ Παντως πριν λιγες μερες σε τηλεοπτικη του συνεντευξη ο Whitmarsh,αφησε λιγο πολυ να εννοηθει,πως ο Montoya εχει περισσοτερες πιθανοτητες για να κατακτησει τον τιτλο το 2006,απ'οτι ο Φινλανδος...

                                            Ποια συνέντευξη?
                                            Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 96 / 101
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr